Forfatter |
|
Sonic Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2010 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 754
|
Sendt: 08 Januar 2014 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Sonic skrev:
Dem der støtter copy country aka kina støtter også et land som ikke overholder menneske rettigheder. Jeg har
haft et par kinerser forstærker det gør jeg aldrig l**tet går i stykker. Fatter heller ikke folk der synes om designet alt for bling til min smag jeg støtter
firmaer der er lavet i vesten. For kinerser tager vores arbejdskraft væk fra EU |
|
|
Sonic..... du har været der før med det vrøvl, kom nu ind i
2014.Jeg har et par Franske effekttrin (de er lavet i Kina),Old_scool har et par Quad 2905, det fine hæderkronede engelske mærke (de er lavet i
Kina),JBL højttalere og subs er lavet i Kina,Emotiva bli´r solgt i USA hovedsageligt, de bli´r lavet i Kina,Vincent bli´r lavet i Kinaosv. osv. osv.Hvad er
bedre, en europæisk "producent" der får lavet sine produkter i Kina og så sætter "Europæiske" priser på, eller et kinaprodukt fra en kinesisk producent
(der også laver OEM til Europa og resten af vesten) til kinesiske priser???
Det er utroligt, at hver gang der er en trådstarter der spørger til en kinesisk forstærker, skal vi høre på det vrøvl om menneskerettigheder og andet
gøgl, H4A er IKKE et politisk forum, og vil du være forgangsmand for den slags, skulle du starte med at liste alle de europæiske producenter, der får
deres produkter lavet i Kina og opfordre til et boykot af dem alle |
|
|
Jeg kan forsikre dig at det udstyr er lavet i USA samt Eu no offense men det grej du nævner er ikke det jeg ville røre ved. Inden jeg købte det givne
ting. Tag feks olympiaden i kina var der sportsudøver der boykottede det på. Grund af menneske rettigheder så kunne man jo også bare sige som du
nu gør det er ikke et politisk forum. Men det er jo bare sport eller hifi. Har selv før i tiden købt kina grej. Aldrig mere havde en kina forstærker gik
konstant i stykker. Heldigvis ville Thorhauge gerne lave den han sagde til mig hold da op hvor er den dårlig strikket sammen.
Det kan jeg kun give Thorhauge ret.
Faktisk har man lavet en undersøgelse at omkring at flere og flere danske firmaer cirka 400 om året vender tilbage til dk da kvaliteten er bare for
dårlig. Så uanset hvordan man vender og drejer det så skulle man tage et standpunkt om vil man støtte dem som tager dit arbejde fra dig. Vil spørge
dig om hvad ville du synes hvis din chef sagde til dig du er fyret fordi vi flytter til Kina. Boykotter man alle kina produkter så tvinger du jo fimaer til at
flytte tilbage så kvaliteten atter bliver forbedret igen.
Synes det er for nemt at bare skrive vågn op vi er i 2014 alle gør det. Forkert svar tag standpunkt støt lokalt så skal du sevhvad der sker hvis den
samlet. Befolkning vil boykottet mærker der får lavet i kina
Nu har jeg det sidste år boet i udlandet og netop der var befolkningen meget bevidst om at støtte deres egne mærker. I frankrig har republikken lavet
et genialt træk. Køber du franske biler så skal du ikke betale afgifter på bilen. __________________
|
Til top |
|
|
Old_school Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
Sendt: 08 Januar 2014 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som jeg ser der er der mindst 3 emner der er rejst i den interessante tråd her.
1. Er kina produkter noget l*** eller svarer kvaliteten til det vi i øvrigt køber fra Kina såsom Iphones og bærbare PC'er. Da det er lavet samme steder er der vel ikke grund til at tro at kvaliteten er meget forskellig. Der er selvfølgelig sammenhæng mellem pris og kvalitet, og det er der vel også i Kina?
2. Skat og afgifter på import fra Kina. Der er nogle muligheder som gør egenimport interessant.
3. Menneskerettigheder i Kina. Sidsnævnte emne kan man sikkert få meget tid til at gå med. Her skal man nok passe på med at dømme Hifi importeret fra Hong Kong anderleder end fx Iphones. Du kan ikke på samme tid købe en Iphone og så nægte Hifi fra Hong Kong, det vil være en misforståelse.
__________________ Quad 2905
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 08 Januar 2014 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Old_school skrev:
Som jeg ser der er der mindst 3 emner der er rejst i den interessante tråd her.
1. Er kina produkter noget l*** eller svarer kvaliteten til det vi i øvrigt køber fra Kina såsom Iphones og bærbare PC'er. Da det er lavet samme
steder er der vel ikke grund til at tro at kvaliteten er meget forskellig. Der er selvfølgelig sammenhæng mellem pris og kvalitet, og det er der vel også
i Kina?
2. Skat og afgifter på import fra Kina. Der er nogle muligheder som gør egenimport interessant.
3. Menneskerettigheder i Kina. Sidsnævnte emne kan man sikkert få meget tid til at gå med. Her skal man nok passe på med at dømme Hifi
importeret fra Hong Kong anderleder end fx Iphones. Du kan ikke på samme tid købe en Iphone og så nægte Hifi fra Hong Kong, det vil være en
misforståelse.
|
|
|
Helt enig __________________
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2522
|
Sendt: 08 Januar 2014 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hrmf.... Så skal vi til at boykotte Polen, tjekkiet, Mexico og mange andre lande, hvor danske firmaer som Velux og LEGO og B&O har lagt en stor del af
deres industriproduktion... Tror du helt alvorligt at diverse menneskerettigheder og lign. Bliver overholdt i disse lande...? Kig indenfor vores egne
grænser... Her er der offentlige byggerier, hvor der benyttes udenlandske arbejdere og hvor sikkerhed og arbejdsmiljø lever trange kår... For vores
skattepenge... og politikerne herhjemme bifalder stiltidende disse omgåelser... Der var en venstreoolitikers mand, der ejer en gård, hvor der var
underbetalt arbejdskraft... Dette er bare et eksempel... Og det er ikke kun "højre-folk der gør sådan... Desværre... Skurken er profit og en egoistisk
holdning...
Nej, lad os diskustere kvaliteten af hvad der kommer fra f.eks. Kina... Med det de sender ud, vil det være mærkeligt hvis ikke enkelte produkter er
med fejl... Ligesom det kan være med andre landes industriproduktion... Hvor der er mennesker i produktionen, vil der kunne ske fejl...
Nå... En halvsur tudse... Nu er den væk igen..!
Struktøren
|
Til top |
|
|
ramma Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 969
|
Sendt: 08 Januar 2014 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis man holder sig til en dansk importør af et godt kinesisk mærke, går man ikke helt fejl i byen
Jeg ville ikke turde købe på div links fra Kina eller Hong kong, fordi man vil stå med håret i postkassen
hvis produktet er defekt, uanset hvor billigt det bliver udbudt, det er tilladt at bruge sin sunde fornuft og penge sparet
på den måde er nogen gange penge smidt ud
Jeg bruger iøvrigt på 7 år et par Xindak MNE 8800 monoblokke og de er tændt næsten hver dag, der har aldrig været det
mindste problem med dem og de spiller stadig perfekt  og har været hver en krone værd
De er købt gennem den danske importør og opfylder de krav der er til CE mærkning,etc. __________________ Hifi hilsen Ramma
|
Til top |
|
|
svendborg Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 950
|
Sendt: 08 Januar 2014 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt min Minidsp direkte hos forhandleren i Hongkong.
Ingen problemer med det. Der viste sig at være en defekt ved det, og de sendte en ny med returlabel til den defekte.
Det skal dog siges, at de er meget fremme i diverse fora, og et dårligt ry/en negativ tråd, kan ødelægge rigtig meget for dem.
Jeg kiggede på et tidspunkt efter en rørforstærker i Kina, men kom frem til at de ofte brugte for dårlige trafoer og at man ikke kunne regne med diagrammer, da de kunne finde på at ændre eller bruge andre komponenter, hvis det passede dem. Det er ikke noget jeg har prøvet selv, men læst i andre tråde.
Jeg endte med at købe en brugt amerikaner i Danmark. Har den ikke længere i øvrigt.
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

|
Sendt: 08 Januar 2014 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ak ja... Det tager mange år at opbygge et godt ry... Men et dårligt rygte... Kan smadre det hele...
|
Til top |
|
|
michaelvv Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1166
|
Sendt: 08 Januar 2014 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Fatter ikke lige helt hvordan en tråd som starter med kinesisk HIFI , skal
ende op med menneskerettigheder etc.
Så jeg synes lige jeg skal liste et par kina produkter som jeg er utroligt glade for...
AUDIO-GD. Har en af deres DAC's.
SHUGUANG 2a3/C tube.
TJ Full Music 2a3/c tube.
Verdenen er ikke så sort og hvid...
/Michael..
|
Til top |
|
|
Spaceman_2 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 500
|
Sendt: 08 Januar 2014 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. uden at blive for kinesisk, så er jeg mega imponeret over xindak. De har over 20 års erfaring med egen produktion. Xindak laver gedigne produkter for enhver pengepung , men læg mærke til, at deres sigment er lavet i 2 forklædninger ... Dog uden de går på kompromi med kvalitet. Man får hvad , man betaler for . Entry level serien er for den bevidste hifi bruger , hver en penge er lavet til prisen.... For den krævende laver de serier i forskellige design , alt efter smag ... Vellydende produkter, der holder år ud år ind ... Åh ja min forforstærker , med patenteret auto bias , ja så skifter du jo bare rør ... Vel, at mærke de er parrede... xindak er et godt mærke ... Fuld value for the Money.... Dog kræver det højttalere , der kan levere det ... mvh Spaceman
__________________ I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
Af Hel... til, men spændende
|
Til top |
|
|
rajmando Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 150
|
Sendt: 09 Januar 2014 kl. 01:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fundet frem til følgende mærker: Xindak, Audio-GD, Yushang Classic, Shengya, Cayin.
Hvad ville i gå efter som udgangspunkt, og købe det hvorhenne? Cattylink har astronomiske forsendelsesomkostninger på 250$ og opefter, har sendt dem en email og spurgt dem om de sender med langsommere men billigere fragt, og afventer stadig svar. http://china-highend-hifi.com/ har et fantastisk udvalg, men skulle være MEGET sparsomme med kommunikationen og det er også lidt shady at paypal er 10% mere, det lugter langt væk af at de ikke vil have et mellemled der kan blokere handlen hvis varen ikke bliver sendt/ankommer.
Så er er http://www.china-hifi-audio.com, som virker ret legit og ok. Jeg kender dog ikke sitet.
Det er alle mærker der får stor ros på nettet, men det virker til at specielt digitale ind og udgange er noget sparsomme på flere af forstærkermærkerne. Jeg kunne godt bruge noget andet end coaxial-indgang, men omvendt vil man jo heller ikke gå på kompromis med lydkvaliteten. Går ud fra det er sparet væk.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 09 Januar 2014 kl. 07:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
michaelvv skrev:
Hej.
Fatter ikke lige helt hvordan en tråd som starter med kinesisk HIFI , skal
ende op med menneskerettigheder etc.
Så jeg synes lige jeg skal liste et par kina produkter som jeg er utroligt glade for...
AUDIO-GD. Har en af deres DAC's.
SHUGUANG 2a3/C tube.
TJ Full Music 2a3/c tube.
/Michael..
|
|
|
Det er skam ikke så svært, køber du noget fra Kina ergo så støtter du også et land der henretter flest om året i hele verden. Jeg er meget politisk
involveret og har de sidste 10 år været meget politisk aktiv, så ved en del om kinesisk politik. Fik top karakter i kinas økonomi og det var før 12 tals
skalaen kom til så det vil sige jeg fik et 13 tal. __________________
|
Til top |
|
|
svendborg Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 950
|
Sendt: 09 Januar 2014 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan simpelthen ikke forstå den her politiske drejning.
Hvis du ser på forbruger elektronik, så er der ufatteligt mange ting der kommer fra Kina. Selv det som er made in Denmark. Heri vil du ofte finde dele/komponenter som er produceret i Kina.
Det være sig hifi eller andet elektronik.
Jeg vil sige at man ikke har en kinamands chance for at sikre sig 100% mod varer fra Kina. :-)
Og hvorfor også det? Vi havde da ikke siddet så godt i det i vesten, hvis ikke det var fordi det var muligt at få produceret billigt i Kina og andre lande.
Nu arbejder jeg selv med produktion på maskinværksted. Vi har pt. 2 robotter og flere kommer sikkert til. Det gør os i stand til at konkurrere dem ud på pris og ofte også kvalitet, men vores segment er også medico primært.
Jeg er ikke så bange for den anden side af verdenen.
Hvis deres kvalitet er på højde med mine forventninger, så lad dem bare komme til fadet. Vi tager ikke skade af konkurrencen, det skærper vores egne evner og tvinger os til at tænke frem.
De gyldne år vi havde før krisen, blev til en sovepude med forkælede arbejdere der fik alt for høj løn.
Nu er vi ved at være der hvor vi kan konkurrere igen, og så er det slet ikke så attraktivt at flytte arbejde ud af landet.
Back to topic :-)
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
|
Sendt: 09 Januar 2014 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
svendborg@email skrev:
Jeg kan simpelthen ikke forstå den her politiske drejning. Hvis du ser på forbruger elektronik, så er der ufatteligt mange ting der kommer fra Kina. Selv det som er made in Denmark. Heri vil du ofte finde dele/komponenter som er produceret i Kina. Det være sig hifi eller andet elektronik.
Jeg vil sige at man ikke har en kinamands chance for at sikre sig 100% mod varer fra Kina. :-)
Og hvorfor også det? Vi havde da ikke siddet så godt i det i vesten, hvis ikke det var fordi det var muligt at få produceret billigt i Kina og andre lande. Nu arbejder jeg selv med produktion på maskinværksted. Vi har pt. 2 robotter og flere kommer sikkert til. Det gør os i stand til at konkurrere dem ud på pris og ofte også kvalitet, men vores segment er også medico primært. Jeg er ikke så bange for den anden side af verdenen. Hvis deres kvalitet er på højde med mine forventninger, så lad dem bare komme til fadet. Vi tager ikke skade af konkurrencen, det skærper vores egne evner og tvinger os til at tænke frem. De gyldne år vi havde før krisen, blev til en sovepude med forkælede arbejdere der fik alt for høj løn. Nu er vi ved at være der hvor vi kan konkurrere igen, og så er det slet ikke så attraktivt at flytte arbejde ud af landet.
Back to topic :-)
|
|
|
Ku´ ikk´ ha´ sagt det bedre selv . Det skærper nemlig konkurrencen, som du siger . Hvis trådstarter absolut VIL importere, så er det hans valg, men bud herfra ville være at se på Xindak og Cayin hos en dansk forhandler, der er god tryghed i at smide et par 100 ekstra. Og skal vi så ikke droppe politikken???? At Sonic engang har fåret et 13-tal må jo være hans problem  . __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 09 Januar 2014 kl. 09:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sonic skrev:
michaelvv skrev:
Hej.
Fatter ikke lige helt hvordan en tråd som starter med kinesisk HIFI , skal ende op med menneskerettigheder etc.
AUDIO-GD. Har en af deres DAC's. SHUGUANG 2a3/C tube. TJ Full Music 2a3/c tube.
/Michael..
|
|
|
Det er skam ikke så svært, køber du noget fra Kina ergo så støtter du også et land der henretter flest om året i hele verden. Jeg er meget politisk involveret og har de sidste 10 år været meget politisk aktiv, så ved en del om kinesisk politik. Fik top karakter i kinas økonomi og det var før 12 tals skalaen kom til så det vil sige jeg fik et 13 tal. |
|
|
Det må da være århundredets største eksempel på dobbeltmoral i stor skala  , du har været politisk aktiv i 10 år, ved en masse om kinesisk politik, du har indenfor de sidste to år på Nerds beskrevet dit ejerskab af Kinesiske rørforstærkere, den sidste hvor du løj om ombygningen af Steen Thorhauge og til sidst skabte dig så åndssvagt, at du blev udelukket. (kan sagtens finde et link til tråden, hvis du skulle ha´ glemt det). I en anden tråd med "Kaffe og Vinyl" postulerer du, at du udelukkende spiller på vinyl der hjemme, fordi det er det enste der duer, hvorefter du bræger løs i en anden tråd og skriver, at du udelukkende hører CD, fordi du ikke har en grammofon endnu  . Så i mit univers ligger din troværdighed på et meget lille sted, og jeg har det virkelig svært med at skulle blive ved med at høre om dine Kinesiske politiske udtalelser, når du ikke er et hak bedre selv (indtil det går i stykker). __________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

|
Sendt: 09 Januar 2014 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej rajmando
Hvorfor forespørger du ikke først ved danske forhandlere, og ser hvad de kan tilbyde...?  Man kan blive overrasket... Til den positive side...
Du bruger meget tid på at undersøge hvorledes du kan spare x-antal kroner, og hatten af for det... Kan huske for en 15-20 år siden, i et postomdelt
blad... Tror det var Hus og Have, hvor en klog mand, som nok har fået et 13 tal  skrev, at eget arbejde havde en værdi... Altså hver gang du laver
noget, som en anden kan gøre, sparer du penge, men tiden har en værdi  , så det med at bruge 4-5 timer for at spare 200 kr... Skal man da kun
gøre hvis man har tiden... Og lysten
Og så tillykke til Sonic med en karakter på 13 for speciale i kimesisk økonomi... Kan bare ikke se hvad henrettelser har med HiFi at gøre...? USA
henretter også mennesker, men dem har du tidligere prist i høje toner... Og en forbryder er en forbryder uanset hudfarven...
Med venlig hilsen
Struktøren
Hvis speciale i knap 8 år var at give karakterer
|
Til top |
|
|
nils valla Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2986
|
Sendt: 09 Januar 2014 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej forum.
sonic fører en køb-ikke-kinesisk kampagne, fordi han mener at kineserne er dem der henretter flest af sine fjender(og det er fint nok set med politiske øjne). men siden kina blev oprettet i 1949, har usa henrettet mere end 1mill. af sine fjender, skal vi så ud i en køb-ikke- amerikansk kampagne?
mvh nils
|
Til top |
|
|
Struktøren Forum Bruger

|
Sendt: 09 Januar 2014 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Boydk
Niks... Det er ikke Sonic problem at han har fået den karakter... Det er den lærer der har evalueret ham, problemet er ved
Med vanlig men bestemt... Venlig hilsen
Jeg elsker kinesisk mad...  Jeg nyder, håber jeg, når mine Vincenter hamrer musik ud til mig... Stadig jord der mangler
Struktøren
|
Til top |
|
|
Boydk Forum Bruger

|
Sendt: 09 Januar 2014 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 09 Januar 2014 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boydk skrev:
Sonic skrev:
michaelvv skrev:
Hej. Fatter ikke lige helt hvordan en tråd som starter med kinesisk HIFI , skal ende op med
menneskerettigheder etc. Så jeg synes lige jeg skal liste et par kina produkter som jeg er utroligt glade for... AUDIO-GD. Har en af deres DAC's.
SHUGUANG 2a3/C tube. TJ Full Music 2a3/c tube. Verdenen er ikke så sort og hvid... /Michael.. |
|
|
Det er skam ikke så svært, køber du noget
fra Kina ergo så støtter du også et land der henretter flest om året i hele verden. Jeg er meget politisk involveret og har de sidste 10 år været meget
politisk aktiv, så ved en del om kinesisk politik. Fik top karakter i kinas økonomi og det var før 12 tals skalaen kom til så det vil sige jeg fik et 13 tal.
|
|
|
Det må da være århundredets største eksempel på dobbeltmoral i stor skala , du har været politisk aktiv i 10 år, ved en masse om
kinesisk politik, du har indenfor de sidste to år på Nerds beskrevet dit ejerskab af Kinesiske rørforstærkere, den sidste hvor du løj om ombygningen af
Steen Thorhauge og til sidst skabte dig så åndssvagt, at du blev udelukket. (kan sagtens finde et link til tråden, hvis du skulle ha´ glemt det).I en
anden tråd med "Kaffe og Vinyl" postulerer du, at du udelukkende spiller på vinyl der hjemme, fordi det er det enste der duer, hvorefter du bræger løs
i en anden tråd og skriver, at du udelukkende hører CD, fordi du ikke har en grammofon endnu . Så i mit univers ligger din troværdighed på et
meget lille sted, og jeg har det virkelig svært med at skulle blive ved med at høre om dine Kinesiske politiske udtalelser, når du ikke er et hak bedre
selv (indtil det går i stykker). |
|
|
Hej
Jeg havde en pladespiller men har den ikke mere kører dac og drev ja jeg har haft kina forstærker købt af mictor som er moddet af thorhauge spørg
da steen. Hvis du ikke tror på det. Samt blev anklagget for snyd og bedrag. Hvilken langt fra passer men. Ja jeg skal betale jumon audio men han er
sunket under jorden. Så lad vær med at synke så lavt at du skal svine mit navn til. Jeg vil bare bare debatere at man skal tage stilling til om man vil
støtte et land som ikke overholde menneskerettiggheder bare fordi det er billiger. Boy hold dig til emnet. Meningen med at jeg skulle købe en hartvig
tt signature fra Troels fra Amforamusik. Men Troels anbefalede jeg skulle købe en dac i stedet for da jeg har omkring 600 cder og langt færre lper.
Det tog jeg til mig og vi droppede så pladespiller projektet. Så ingen dobbeltmorale her. Jo jeg havde en rørfætter købte den billigt af mictor men den
brød sammen mere end 3 gange på under et år.
Boy du skal ikke true mig. Det er en ting du ikke skal gøre. __________________
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 09 Januar 2014 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Strukturen skrev:
Hej Boydk
Niks... Det er ikke Sonic problem at han har fået den karakter... Det er den lærer der har evalueret ham, problemet er ved
Med vanlig men bestemt... Venlig hilsen
Jeg elsker kinesisk mad... Jeg nyder, håber jeg, når mine Vincenter hamrer musik ud til mig... Stadig jord der mangler
Struktøren |
|
|
Seriøst struktør synker du nu også lavt jeg kom op til eksamen i faget kinas internationale økonomi, fik årganges højeste karakter. Og det er jeg sgu
stolt af. Kan forsikre dig at mit nye system er 100 procent europæisk. Det er sgu ikke svært at finde hvor tingene kommer fra. Mit anlæg består fra
serbien samt Uk. Og danske kabler fra hartvig. __________________
|
Til top |
|
|