Sendt: 21 Juli 2013 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kom endelig med jeres bud for har brug for dem. Vil I sandsynligvis opfatte ud fra mitindlæg:-).
Jeg skal med på streaming bølgen og styre hele l**tet fra min iPhone....
Jeg har en stationær pc med lydfiler og en trådløs internet forbindelse som på en eller anden måde skal levere lyd ind i stuen via min forstærker.
Jeg var ved at springe på itunes via et apple tv men har så fundet frem til at itunes ikke nødvendigvis formidler lyden super og det skal den gøre når jeg vil høre spitzen klasse lyd i stuen jo:-).
Her kommer programmer som jriver og foobar2000 ind i billedet. Efter hvad jeg har læst mig frem til, så behandler bl.a. disse par programmer identiske lydfiler(flac) bedre på en eller anden måde uden at køre dem igennem noget lyd behandlings halløj som ikke gavner lyden.
Med itunes ville jeg jo bare skulle koble et apple tv til min forstærker kører signalet trådløs inde fra min pc men hvordan hulen gør jeg lige når jeg vil bruge et af de andre nævnte programmer. Et eller andet skal der jo kobles på min forstærker så jeg kan få lyden derind og min pc bliver det ikke, da den står i et helt andet rum????
|