Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2025 | 17:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Hifi-setup med NAS? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hevring
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 15 Juli 2013 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

Hej igen.

Så lige at du vil rippe DVDèr.
DET kan Sonos ikke klare, de er kun til musik.

Sonos styres fra Smartphones, Tablets, eller en PC.

Mvh.
Henrik
Til top Vis Hevring's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hevring

Berdel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2012
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 15 Juli 2013 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

DerMeister skrev:

Det ser interessant ud. Hvis jeg skulle gå den vej, tror jeg, jeg ville købe en Node og sætte den til en receiver - mon ikke det
ville give bedre lyd end at købe en Vault og bruge dens forstærker?

Først lige

Node=streamer
PowerNode=streamer+ forstærker
Vault=streamer + cd ripper

Dvs enten vælger du node + reciever eller powernode. Jeg hørte en powernode trække et sæt b&w CM9 (som skulle være
strømkrævende) og det lød godt. Det blev selvfølgelig bedre da de koblede en NAD M3'er på men den er også over hele dit
budget.

DerMeister skrev:

Det lyder som noget i den retning, som jeg oprindeligt havde tænkt mig. Jeg troede bare, at hvis man kunne få en NAS, der
var på netværket, og en receiver, der var på netværket, så behøvede man ikke mere, men du har også et Apple tv. Hvad
bruges det til? Er det der, lyd/billede sendes til forstærker?

Jeg har også hørt om recievere der kan afspille over DLNA og med indbygget airplay men har ikke testet det selv. Med en
synology nas vil du kunne afspille musik fra NAS via f.eks iphone og airplay til reciever.

Men nu du nævner dvd så kan et jailbroken apple tv faktsik det hele. Jeg har selv en simpel stereo forstærker med apple tv.
Altså ingen dvd/CD eller noget som kilde andet end NAS.

Jeg har rippet alle mine film og musik til NAS og afspiller dem via mediaplayeren i firecore. Derudover har jeg netflix på
apple tv og spotify via airplay til apple tv

link:
http://firecore.com/atvflash-black

setup:

Til top Vis Berdel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Berdel

Berdel
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juli 2013 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Så hvis du vil gå Apple tv 2 vejen kunne det se sådan her ud:

Apple tv 2 jailbroken på dba :1000kr-1200kr
Harman Kardon hk 3490 (2x120w med indbygget dac) 3500kr
Synology ds 212J 1200kr + 1-2 harddiske afhængig af hvad du vil
Så har du ca. 6000kr til højttalere og div kabler

Så rip alle dine cd'er via iTunes i Apple lossless format og film med handbrake og smid det hele på nas. Så kører det :)

gæst
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005
Sendt: 15 Juli 2013 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

Du dropper din idé med en (underdimensioneret) receiver og passive højtalere. Du køber et sæt aktive højtalere. Vassago har helt nye AVI
ADM9RS til kun 7k (normalpris 13k). Derefter køber du en Sonos Connect. DAC behøver du ikke engang - den er indbygget i højtalerne. Tilslut
Sonos til højtalerne via toslink, og du har stadig én toslink-indgang og én analog-indgang til rådighed - bla til PS3/Xbox/TV osv...du holder dig
under 10k, eksklusiv standere.

Højtalerne styres med fjernbetjening. Har du en multifjernbetjening a la Logitech, kan du bruge dén. Sonos styrer via tablet/mobil.

Jeg vil gerne se andre brugere herinde stable et bedre system sammen til dén pris...eller det 3-dobbelte.

KnockKnock
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2012
Lokalitet: København
Sendt: 15 Juli 2013 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

Der Meister

Du nævner TopSound på Østerbro. Prøv at lægge øre til hans Dynaudio Xeo3, det er HighEnd højttalere til menneskepenge ;=)
Du behøves ingen receiver/forstærker/NAS, men kan nøjes med fx din computers usb udgang. Og styres nemt fra Iphone eller
iPad. Det lyder bedre end ALT andet (inkl Sonos mm...) i prisklassen. Og er ret så konevenlig, og SUPER nemt at betjene. Plug
and Play, og endnu nemmere end Sonos (som også er ret cool). Og det ligger lige i omegnen af de 12.000,- som dit budget er
på. Skriv gerne PM for mere info. Jeg hjælper gerne hvis muligt ;=)

De bedste hilsener
KK
Til top Vis KnockKnock's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KnockKnock

DerMeister
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2008
Sendt: 15 Juli 2013 kl. 17:42 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg været ude og snakke og lytte i Hi-Fi Klubben og Top Sound.

Jeg kan starte med at sige, at jeg troede, at man kun kunne anvende Sonos-højttalere med Sonos Connect, men det viste sig ikke at være tilfældet, så nu har en helt ny verden åbnet sig for mig.

I Hi-Fi Klubben startede jeg med at lytte til en DENON CEOL Piccolo (altså en digital lydkilde) sluttet til et par B&W CM5. Det lød for metallisk og koldt, så vi skiftede over til en NAD-forstærker (C316BEE), altså analogt, og det lød meget bedre. Lyden kom fra en Sonos Connect.
B&W-højttalerne lød rigtig godt, men jeg prøvede også at høre serien mindre, der var halvt så dyre (DM685), og jeg synes ikke der var nogen synderlig stor forskel, så det kunne godt være, at de kunne gå an.

Den endelige anbefaling fra Hi-Fi Klubben lød på:
  • 2x B&W CM5 á 4000 kr. = 8000 kr.
  • Standere = 1000 kr.
  • NAD C316BEE = 2000 kr.
  • Sonos Connect = 2600 kr.
  • Sonos Bridge = 400 kr.

I alt: 14.000 kr.

Det er jo lige i overkanten mht. pris, så det kunne godt være, jeg hoppede på de billigere B&W – så ender vi på 10.000 kr., hvilket er fint – der skal jo også være penge til kabler og NAS.

I Top Sound lyttede jeg til
•    TEAC CR-H700 = 6000 kr.
•    2x Dynaudio DM 2/7 = 5000 kr.

I alt 11.000 kr. Hertil kommer så standere og Sonos-enheder, og så ender vi på ca. 15.000 kr. – det er lige voldsomt nok. Så vidt jeg kan se, kan TEAC’en IKKE styres fra Android-enheder, så den er i virkeligheden dømt ude.

Alt i alt er jeg klart mest hooked på Sonos-løsningen, fordi den virker mest fleksibel. Jeg kunne nemlig godt finde på at købe en ekstra højttaler til køkkenet en gang. Hertil kommer, at den er integreret med Spotify og Wimp, og generelt er det min opfattelse, at folk finder den let at bruge.

Konklusion
Det, jeg godt kunne tænke mig, er måske at finde nogle alternativer til B&W CM5-højttalerne, altså noget billigere, men med lige så god lyd – nogen forslag?
Evt. kunne jeg også bruge en billigere forstærker, men jeg ved ikke, om det er en god idé, da det måske bliver for dårlig kvalitet.

gæst skrev:
Du dropper din idé med en (underdimensioneret) receiver og passive højtalere. Du køber et sæt aktive højtalere. Vassago har helt nye AVI ADM9RS til kun 7k (normalpris 13k). Derefter køber du en Sonos Connect. DAC behøver du ikke engang - den er indbygget i højtalerne. Tilslut Sonos til højtalerne via toslink, og du har stadig én toslink-indgang og én analog-indgang til rådighed - bla til PS3/Xbox/TV osv...du holder dig under 10k, eksklusiv standere.

Interessant med aktive højttalere. Efter lidt Google-søgning kan jeg dog ikke finde nogen steder i Kbh., hvor jeg kan høre dem – og jeg kommer desværre ikke lige forbi Silkeborg og lytter til dine.
Til top Vis DerMeister's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DerMeister

DerMeister
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juli 2013 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

KnockKnock skrev:
Der Meister

Du nævner TopSound på Østerbro. Prøv at lægge øre til hans Dynaudio Xeo3, det er HighEnd højttalere til menneskepenge ;=)
Du behøves ingen receiver/forstærker/NAS, men kan nøjes med fx din computers usb udgang. Og styres nemt fra Iphone eller
iPad. Det lyder bedre end ALT andet (inkl Sonos mm...) i prisklassen. Og er ret så konevenlig, og SUPER nemt at betjene. Plug
and Play, og endnu nemmere end Sonos (som også er ret cool). Og det ligger lige i omegnen af de 12.000,- som dit budget er
på. Skriv gerne PM for mere info. Jeg hjælper gerne hvis muligt ;=)

De bedste hilsener
KK

Det lyder også interessant. Selv om jeg kan tilslutte Xeo 3 direkte til min PC, så kommer det ikke til at ske, PC'en den står i et andet rum, og som nævnt vil jeg ikke trække kabler på tværs af rummene. Dvs. hvis jeg valgte Xeo 3, så ville jeg have brug for en enhed, der kunne streame til Xeo 3 fra en NAS, ikke sandt? I så fald ville jeg nok vælge Sonos Connect som streamer.

Når jeg læser anmeldelsen af Xeo 3 her på siden (http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?ar ticleid=2816&zoneid=3), kan jeg se, at den analoge indgang ikke ligefrem får rosende ord med på vejen, så den ville jeg nok ikke benytte. Men hvis jeg vælger en digital indgang, så er jeg bange for at få en metallisk og kold lyd ligesom på Denon'en beskrevet ovenfor... Men hvad, måske jeg bare skulle gå ned og give dem en chance, som du siger?

Hevring
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juli 2013 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

Hej igen.

Nu er vi så tilbage ved mit oprindelige spørgsmål!!

Hvad skal du bruge recieveren til?

Køb en Connect:Amp med indbygget forstærker, og skrot recieveren.
Du kan altid købe et godt effekttrin til at sætte på :Amp'en, til at trække dine højttalere hvis du får behov for mere kraft.

Herved får du et anlæg hvor du ikke engang skal "tænde" for enhederne, du pauser bare musikken på Sonos når du ikke vil høre mere, og fortsætter
hvor du slap, når du vil have musik igen. Hvilestrømsforbruget er særdeles lavt.
Altsammen fra din Android-smartphone.

Mvh.
Henrik

DerMeister
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juli 2013 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

Hevring skrev:
Hej igen.

Nu er vi så tilbage ved mit oprindelige spørgsmål!!

Hvad skal du bruge recieveren til?

Hehe ja, godt spørgsmål - ideen med receiver opstod vist inden jeg havde fattet, at Sonos kan spille med ikke-Sonos-højttalere. Så du har ret, jeg skal vist ikke bruge en receiver.

Hevring skrev:
Køb en Connect:Amp med indbygget forstærker, og skrot recieveren.
Du kan altid købe et godt effekttrin til at sætte på :Amp'en, til at trække dine højttalere hvis du får behov for mere kraft.

Herved får du et anlæg hvor du ikke engang skal "tænde" for enhederne, du pauser bare musikken på Sonos når du ikke vil høre mere, og fortsætter
hvor du slap, når du vil have musik igen. Hvilestrømsforbruget er særdeles lavt.
Altsammen fra din Android-smartphone.

Mvh.
Henrik

Arh jeg var slet ikke opmærksom på, at der fandtes en Connect:Amp. Den har dog umiddelbart det problem, at der kun er én lyd-indgang. Da Sonos jo ikke kan spille film, regner jeg med (på lidt længere sigt, måske) også at købe noget, der kan streame film fra min NAS, og det kommer så til at optage den eneste indgang. Desuden vil jeg have en indgang til alm. mp3-afspillere (mini-jack). Dette vil NAD-forstærkeren kunne klare. Har du evt. en ide til hvordan dette problem ville kunne løses med Connect:Amp?

Desuden er jeg mistænksom angående forstærker-delen - igen: Vil det lyde metallisk og koldt?

KnockKnock
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juli 2013 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

Xeo3 kan sagtens sende over større afstande, hvis det er i naborummet er der intet problem. Jeg er ikke helt enig i
anmeldelsen, men prøv at lægge vejen forbi den flinke Lars i TopSound, og lyt selv. Jeg var rystet over hvor god de er til
prisen ;=)

De bedste hilsener
KK

Det lyder også interessant. Selv om jeg kan tilslutte Xeo 3 direkte til min PC, så kommer det ikke til at ske, PC'en den står i
et andet rum, og som nævnt vil jeg ikke trække kabler på tværs af rummene. Dvs. hvis jeg valgte Xeo 3, så ville jeg have
brug for en enhed, der kunne streame til Xeo 3 fra en NAS, ikke sandt? I så fald ville jeg nok vælge Sonos Connect som
streamer.Når jeg læser anmeldelsen af Xeo 3 her på siden (http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?ar
ticleid=2816&zoneid=3), kan jeg se, at den analoge indgang ikke ligefrem får rosende ord med på vejen, så den ville jeg
nok ikke benytte. Men hvis jeg vælger en digital indgang, så er jeg bange for at få en metallisk og kold lyd ligesom på
Denon'en beskrevet ovenfor... Men hvad, måske jeg bare skulle gå ned og give dem en chance, som du siger?[/QUOTE]

Hevring
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juli 2013 kl. 18:33 | IP-adresse registreret  

Hvis vi tager det sidste først.

På min datters værelse spiller hun på en Connect:Amp over et par gamle B&W DM17, det lyder fremragende, selvom de er en hård belastning for
enhver forstærker (både impedans kurver og meget effektkrævende), der er ikke antydning af "hårdhed" over lyden.

Det kan være et problem med kun 1 indgang, men hvis du på et tidspunkt køber en "Play 5" (f.eks til køkkenet) har den også en indgang, og ja, du
streamer uden problemer fra den ene Sonos enhed til den næste, den lydkilden er tilsluttet behøver ikke selv at spille med.

Jeg kender ikke til Android, men når jeg har musik på min iPhone, kan jeg uden problem streame den til Sonos trådløst, den spiller bare uanset hvor i
huset jeg går hen!!
Formentligt det samme med Android enheder, men tjek det lige ud først.

Alternativt kan du købe en forforstærker, og bruge den som "indgangsvælger", udgangen fra denne skal jo så bare tilkobles Sonos' indgang.

Mvh. Henrik

gæst
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juli 2013 kl. 18:46 | IP-adresse registreret  

Xeo3 "boomer" en del efter min mening. Nogen vil jo nok synes om den kunstige bas. Desuden er de udstyret med en billig class-t/chip-amp på
50w. Avi'erne er udstyret med class a/b, yder 250w til bas/mellemtone og 75w til diskanten. Xeo3 lyder anstrengt ved høje lydtryk.

Avi'erne lyder noget bedre. Jeg har haft begge hjemme. Du kan lytte til AVI i Odense Hos Vassago/René Jensen.

Desuden har ADM9 Theater pass-through. Dvs Du kan tilslutte en surround processor og bypasse højtalernes volumenkontrol. Just in case.

Desuden har xeo3 færre indgange. 1 optisk indgang er ikke nok i dag, IMO. Jeg kan dog godt lide ideen med at de er trådløse. De er dog dyre efter
min mening.

KnockKnock
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juli 2013 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

Hej gæst

Der er vi godtnok total uenige ;)

I mit rum spiller de dyb og knasTØR bas helt ned til 40Hz, ikke skygge af "boom". At de lyder anstrengt ved høje lydtryk er heller ikke noget der er
blevet observeret i mit lytterum, og tro mig, jeg er MEGET kritisk. Jeg har også hørt dem i KT radios store rum, og på Hifi udstillingens største rum
(ca. 20 x 30 meter vil jeg gætte på). Uden antydningen af boom eller hårdhed. De mange andre vippende fødder i begge lokaler syntes at mene det
samme. Så måske er dit rum lidt vanskelig?
Udover optisk ind har de også analog, og USB ind. Jeg bruger udelukkende sidstnævnte, alt min musik (også fx radio) streames fra en Mac. Der er
ingen latency (forsinkelse) hvis man vælger at tilslutte lyd fra fx TV.
Dyre? 12 k for et komplet "anlæg"? ;)

De bedste hilsener KK

gæst skrev:
Xeo3 "boomer" en del efter min mening. Nogen vil jo nok synes om den kunstige bas. Desuden er de udstyret med en billig class-
t/chip-amp på
50w. Avi'erne er udstyret med class a/b, yder 250w til bas/mellemtone og 75w til diskanten. Xeo3 lyder anstrengt ved høje lydtryk.

Avi'erne lyder noget bedre. Jeg har haft begge hjemme. Du kan lytte til AVI i Odense Hos Vassago/René Jensen.

Desuden har ADM9 Theater pass-through. Dvs Du kan tilslutte en surround processor og bypasse højtalernes volumenkontrol. Just in case.

Desuden har xeo3 færre indgange. 1 optisk indgang er ikke nok i dag, IMO. Jeg kan dog godt lide ideen med at de er trådløse. De er dog dyre efter
min mening.

jonas hansen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 Juli 2013 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Berdel skrev:
Så hvis du vil gå Apple tv 2 vejen kunne det se sådan her ud:

Apple tv 2 jailbroken på dba :1000kr-1200kr
Harman Kardon hk 3490 (2x120w med indbygget dac) 3500kr
Synology ds 212J 1200kr + 1-2 harddiske afhængig af hvad du vil
Så har du ca. 6000kr til højttalere og div kabler

Så rip alle dine cd'er via iTunes i Apple lossless format og film med handbrake og smid det hele på nas. Så kører det :)

jeg har ca. samme setup med jailbroken apple tv2, med xbmc installeret og en synology nas. Til at kontrollere xbmc findes
der apps til div. telefon og tablet platforme. kører selv med xbmc-commander fra en ipad, og det kører rigtig godt. NAS'en
skal bare kunne ses på netværket, så den kan stå hvor du har lyst (hvilket nok er i et andet rum da den alligevel summer
lidt pga harddiske og ventilator). xbmc spiser de fleste standardiserede formater, så jeg ser ingen grund til at låse sig til et
apple format. Personligt har jeg rippet til FLAC og det kører uden problemer (har brugt media monkey hvilket er gratis og
kan anbefales).

Som skrevet så koster det ikke en bondegård og er samtidig en rimelig fleksibel løsning, da nas'en kan bruges til andet, og
det samme gælder apple tv'et. Desuden kan du også bruge løsningen til film, så det er et rimeligt medie-center - dog kan
den generation af apple tv der kan jailbreakes ikke køre full hd (så vidt jeg ved).
Til top Vis jonas hansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jonas hansen

DerMeister
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Juli 2013 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Jeg har en grundlæggende stor antipati mod Apple pga. deres begrænsninger i indhold, formater, osv. Men det er måske netop det, som jailbreak råder bod på? Selv hvis gør, så vil jeg heller have noget andet, der anvendes som tænkt af producenten, også selv om det er lidt dyrere og kræver flere apparater. Du kan nok høre, at det bliver svært at få mig overtalt til Apple.

jonas hansen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 Juli 2013 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

DerMeister skrev:
Jeg har en grundlæggende stor antipati mod Apple pga. deres begrænsninger i indhold, formater, osv.
Men det er måske netop det, som jailbreak råder bod på? Selv hvis gør, så vil jeg heller have noget andet, der anvendes som
tænkt af producenten, også selv om det er lidt dyrere og kræver flere apparater. Du kan nok høre, at det bliver svært at få mig
overtalt til Apple.

Har det helt på samme måde, og har også kun denne løsning fordi man ved jailbreaket har mulighed for at undgå at være
bundet til apples formater og programmer. Og så synes jeg faktisk at <1000kr for et apple tv er billigt, når man tænker på
mulighederne. Hvad du vil bruge til fjernbetjening er op til dig, men de fleste smartphones bude virke (kan se at der er apps til
ios, android, wp8).

ps. hvis man vælger dette setup skal man være opmærksom på at købe den tidlige genneration af apple tv2, da de nye vist
ikke kan jailbreakes (endnu)
Til top Vis jonas hansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jonas hansen

Berdel
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Juli 2013 kl. 00:51 | IP-adresse registreret  

Ellers er der også WDTV som kan afspille de fleste formater. Jeg vil gi de herre herover ret i at aktive højttalere kunne være rigtig fede for dig.

Måske ham her kan presses ned i pris så du har nok til streamer og nas:

http://m.dba.dk/hoejttaler-dynaudio-xeo-3/id-1001997236/

Jeg er ikke i tvivl om at de spiller meget bedre end CM5

gæst
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Juli 2013 kl. 09:26 | IP-adresse registreret  

KnockKnock skrev:
Hej gæst

Der er vi godtnok total uenige ;)

I mit rum spiller de dyb og knasTØR bas helt ned til 40Hz, ikke skygge af "boom". At de lyder anstrengt ved høje lydtryk er heller ikke noget der
er
blevet observeret i mit lytterum, og tro mig, jeg er MEGET kritisk. Jeg har også hørt dem i KT radios store rum, og på Hifi udstillingens største
rum
(ca. 20 x 30 meter vil jeg gætte på). Uden antydningen af boom eller hårdhed. De mange andre vippende fødder i begge lokaler syntes at mene
det
samme. Så måske er dit rum lidt vanskelig?
Udover optisk ind har de også analog, og USB ind. Jeg bruger udelukkende sidstnævnte, alt min musik (også fx radio) streames fra en Mac. Der
er
ingen latency (forsinkelse) hvis man vælger at tilslutte lyd fra fx TV.
Dyre? 12 k for et komplet "anlæg"? ;)

De bedste hilsener KK

gæst skrev:
Xeo3 "boomer" en del efter min mening. Nogen vil jo nok synes om den kunstige bas. Desuden er de udstyret med en billig
class-
t/chip-amp på

min mening.

Måske kan vi nå til enighed, om at han i hvert fald ikke finder et bedre anlæg end vores forslag indenfor hans budget og derover.

Det kunne være interessant at se, hvad Dynaudio kan få ud af at et sæt Focus 160 i aktiv drift.

KnockKnock
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Juli 2013 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Jep, nu har han da to virkelig gode bud ;)

Der er STOR lydmæssig forskel imellem Fokus og Xeo. Jeg hørte Fokus med et 30.000,- forstærker-sæt (mener at det var noget Bladeluis ell. lign.),
og det var gaaaab kedelig ift. Xeo som jeg direkte kunne sammenligne med. Men smag er jo heldigvis forskellig ;)

God dag til jer alle fra
KK

DerMeister
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Juli 2013 kl. 12:24 | IP-adresse registreret  

Angående Xeo 3, så bliver det nok en tand for dyrt til 12.000 kr. alene for højttalere og sender, dvs. Sonos Connect og NAS kommer oven i - og så har jeg stadig ikke minijack-indgang.

Angående ADM9, så kan jeg ikke finde dem hos Vassago Hifi (eller nogen andre steder). Det eneste AVI, jeg kan findes hos dem, er ADM9,1TS til 13.700 kr. I øvrigt kommer jeg ikke forbi Odense, så det er udelukket at købe dér - jeg VIL lytte til det, jeg skal købe.

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes