Hey
Det mest varme og fyldige kabel, jeg har haft her i huset, er Harmonic Tecnologi fantasy(bi-wire)......det er meget smooth, varmt(lidt bamset) og
lækkert, hvis man har probl med tynd, lys, hård og ørefjendtlig lyd, som mange af dagens moderne anlæg stiller op med...de lyder fedt i butikken,
men hiver emaljen af tænderne og trækker membranen ud af øret i længden....Det Harmon Tech ligger i prislejet 2,5-5000,- alt afhængig om det er
nyt/brugt/demo eller bare tilbud. Har sammenlignet det med langt dyrere navne og det vinder, hvis man vil det varme og fyldige....at det så ikke er
ultra ultra velopløst og dybt som feks sølvkabler og lign, må være op til lydidealet hos den enkelte..men jeg er tilfreds for nuværende i mit sæt-
up(det kan jo forandres med opgradinger af div dele) Har lige haft besøg af Audience ht - kabel og det var sgi en anden verden...magen til
opløsning og udstrakthed, skal man lede længe efter...og dyyybt lydbillede...men i mit set-up var det for afslørende og "nøgent"....så et varmere
kabel ala det ovenfor omtalte er et af kurene i mit øre til det du søger...det er vist vejen til os, der har øreskader, anden lyd ideal eller bare ikke
godt nok anlæg
Venligst