Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2025 | 01:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: WD TV LIVE HUB og Logitech Squeezebox? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
El Dueño
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2010
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 22 Maj 2011 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Hej Folkens!

Jeg har gået og leget med ideen om anskaffe mig en Logitech Squeezebox Touch til musikafspilning i stuen. Jeg har i forvejen
en WD TV LIVE HUB med et indbygget NAS drev. Mit spørgsmål er derfor, hvorvidt det er muligt at streame musikken fra WD
LIVE HUB Nas drevet eller ej? Jeg har søgt og søgt og har ikke rigtig fundet ud af noget. Jeg ved, at WD TV LIVE HUB har
præinstalleret Twonky Media Server, men ved ikke om Squeezeboxen kan arbejde sammen med den.

Nogen erfaringer eller inputs?

På forhånd tak.

Mvh. Steffen
Til top Vis El Dueño's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af El Dueño Besøg El Dueño's Websted

aakilde
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2008
Lokalitet: København
Sendt: 22 Maj 2011 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige hjulpet en kammerat med at sætte en Touch op med en ekstern harddisk direkte på USB-porten i Touchen. Det kører glimrende. Man burde også kunne trække et par receivere på Touchen og streame fra harddisken til dem, men det har jeg ikke prøvet. Der ligger en lille Squeezebox Server indbygget i Touchen.

Du skal installere Squeezebox Server på NAS'en, hvis du vil streame fra den til Touchen over netværket. -Og det kan jeg ikke se findes til en WD TV LIVE HUB...

Så med mindre du kan få den sat op med et USB-kabel som ekstern harddisk, tror jeg ikke, du kan bruge den til Squeezeboxen.

Til top Vis aakilde's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aakilde

El Dueño
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2010
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Maj 2011 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

aakilde skrev:

Jeg har lige hjulpet en kammerat med at sætte en Touch op med en ekstern harddisk direkte på USB-
porten i Touchen. Det kører glimrende. Man burde også kunne trække et par receivere på Touchen og streame fra harddisken
til dem, men det har jeg ikke prøvet. Der ligger en lille Squeezebox Server indbygget i Touchen.

Du skal installere Squeezebox Server på NAS'en, hvis du vil streame fra den til Touchen over netværket. -Og det kan jeg
ikke se findes til en WD TV LIVE HUB...

Så med mindre du kan få den sat op med et USB-kabel som ekstern harddisk, tror jeg ikke, du kan bruge den til
Squeezeboxen.

Tak for dit hurtige svar. Det var en skam. Det er noget af det samme, jeg er kommet frem til. Desværre! Sikke en skam. Jeg
ser lige om, der er nogen, der har andre erfaringer.

Til top Vis El Dueño's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af El Dueño Besøg El Dueño's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes