Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2025 | 05:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Salg af Hifi på Ebay (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
truef
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 19 April 2011 kl. 02:54 | IP-adresse registreret  

Jeg overvejer at sælge nogle ting på Ebay - men jeg har aldrig prøvet det før, så jeg er lidt grøn på området.

Jeg vil gerne sælge tingene der, da jeg ved, at de vil kunne indbringe en højere pris end i DK

Er der nogen som kan hjælpe mig i gang med hvordan jeg skal komme i gang?

Hvilke ting skal jeg være opmærksom på vedr. forsendelse, betaling osv.?

Til top Vis truef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af truef

Harritz3257
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. gichael3257

Bruger siden: 11 Juni 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 19 April 2011 kl. 08:49 | IP-adresse registreret  

Efter at ebay er blevet lanceret på dansk, er det lige til..

www.ebay.dk

Til top Vis Harritz3257's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Harritz3257

exciter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 19 April 2011 kl. 09:47 | IP-adresse registreret  

Der er en fordel for dine købere hvis du kan modtage betaling via paypal, overførsel til bankkonto er også en mulighed, men det er mere besværligt og medfører større udgifter.

Når du undersøger forsendelses priser så kan det godt betale sig at se på hvad GLS pakkeshops forsendelse koster, alt efter hvor stor en pakke er kan de være noget billigere end post danmark, dog sender de kun indenfor europa. Vær grundig når du vejer og måler en pakke, en lille overskridelse af standard mål kan medføre en forholdsvis stor ændring af forsendelsesprisen.

Tag gode billeder helst fra flere vinkler og beskriv varen så ærlig som muligt, det er det eneste en køber kan vurdere varens tilstand ud fra.

Hvis apparatet kan stilles om fra 220/240v til til 110/120V så skriv det endelig, det betyder at det kan bruges stort set overalt i verden bl.a USA

Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter

truef
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Juni 2011 kl. 07:47 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Jeg har været ved at oprette en ebay og Paypal konto - jeg har så fået paypal kontoen vertificeret. Derefter har jeg så
været på vej til at skulle sælge en ting, men nu bliver jeg bremset af denne meddelse her:

"You cannot submit your listing due to the following problems
Please read. Your response is required.
As a precaution, we have limited the activity on your eBay account until we receive additional verification information from
you. We sometimes need to do this to make sure that eBay remains a place where members can buy and sell with
confidence.

To have this restriction lifted, you need to become PayPal Verified* and then link your verified PayPal account to your eBay
account. Once you've completed this process, you'll be able to sell on any eBay site worldwide.

If you're already PayPal Verified, you just need to link your verified PayPal account to your eBay account. For instructions,
please click the link below for the eBay site you're registered on.

Australia | Austria| Belgium| Belgium French| Canada| Canada French | France | Germany| Hong Kong| India | Ireland|
Italy| Malaysia | Netherlands| New Zealand | Philippines| Poland| Singapore | Spain | Switzerland | Taiwan | United Kingdom|
United States| Other

*If you're registered on Germany, Austria, or Switzerland, you can complete verification through PostIdent or ID Verify
instead of PayPal. Please click the link for the site you registered on for instructions."

Jeg forstår ikke, hvordan jeg skal linke til min vertificeret pay-pal konto på Ebay.....????

Flemming
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2005
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 11 Juni 2011 kl. 08:12 | IP-adresse registreret  

Du skal indtaste den kode paypal har givet dig i forbindelse med at verificere dig. Det er de 12.5 kr de har trukket. I den
operation skjuler der sig 4 bogstaver du skal indtaste i et link. Derefter er du verificeret og kan bruge løs af din konto etc..

Det forudsætter at du har oprettet dig således at du ved handler lader paypal betaler via paypal og derefter trækker paypal
direkte fra din bankkonto.

Hilsen Flemming

truef
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Juni 2011 kl. 08:30 | IP-adresse registreret  

Tak for det

Nu lykkedes det for mig at linke til ebay til paypal og min første salgsannonce er kommet i.

kvickly
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Marts 2008
Lokalitet: Øerne
Sendt: 11 Juni 2011 kl. 12:14 | IP-adresse registreret  

Jeg har handlet en del på eBay så du er velkommen til at ringe mig op skulle der være spørgsmål (tlf nr via PM) det er lidt lettere..
Til top Vis kvickly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kvickly

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes