Forfatter |
|
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
Sendt: 16 Januar 2006 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
Tarup, så du slet ikke, at det ikke engang er en vits længere ...?
|
|
|
Jo bagefter. Det kan være at hande den lyshårede vidste mere om produkterne end ekspedienten, det kan jeg nikke genkendende til. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
Sendt: 17 Januar 2006 kl. 05:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
hrmand skrev:
|
|
|
Jo bagefter. Det kan være at hande den lyshårede vidste mere om produkterne end ekspedienten, det kan jeg nikke genkendende til.
|
|
|
Konklusion!!! - En blondine er bedre rustet til ekspedition i Elmutanten end deres "sælgere"  __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
Til top |
|
|
Saunter Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 325
|
Sendt: 17 Januar 2006 kl. 05:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes den største joke om hifi, kommer her inde fra. Når folk beder om en beskrivelse af hvordn et anlæg lyder.
|
Til top |
|
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
Sendt: 17 Januar 2006 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
Søger lidt på nettet og fandt den her, som vist er morsom, Men hvorfor mon?

|
|
|
Fandt endelig én, der kunne oversætte den - tilsyneladende - morsomme tekst:
Foretrækker du sølv eller messing i din interconnector i jeres HI-FI?
Altså en nørd, der spørger her ... __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
Til top |
|
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
Sendt: 17 Januar 2006 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fandt omtale af Charles Rodrigues, som går for at have leveret en del humor indenfor audio:
Stort skilt i butik med hi-fi udstyr:
SENIORS! Why pay for sound you can't hear? Try our custom stereo system 50Hz-5kHz performance Sale price $149.95! __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 17 Januar 2006 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
Fandt omtale af Charles Rodrigues, som går for at have leveret en del humor indenfor audio:
Stort skilt i butik med hi-fi udstyr:
SENIORS! Why pay for sound you can't hear? Try our custom stereo system 50Hz-5kHz performance Sale price $149.95!
|
|
|
Total griner!!! 
|
Til top |
|
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 09:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan lige se det for mig, når seniorerne står og vurderer lyden - "diskanten er vist lidt tynd i toppen" ... "det kan du selv være" ...
__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
Til top |
|
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
... og så må det være det ultimative egoist-anlæg, for ingen andre end ejeren kan holde ud at høre på det ...
__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Finn29 skrev:
tarup 13 skrev:
hrmand skrev:
|
|
|
Jo bagefter. Det kan være at hande den lyshårede vidste mere om produkterne end ekspedienten, det kan jeg nikke genkendende til.
|
|
|
Konklusion!!! - En blondine er bedre rustet til ekspedition i Elmutanten end deres "sælgere"  |
|
|
Det er sjovt - havde NØJAGTIGT samme tanke __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det er en tragisk joke at se alle de annoncer hvor højtalere sælges fordi "konen" ikke vil have dem i stuen længere. Er det fordi HiFi nørder er så opslugt af grej - tests - tidsskrifter og til dels musik at det kommer så totalt bag på dem når en kvinde viser dem interesse at de totalt glemmer hvad der er og brænder for når de 3 dage efter frier til hende. Indgå en ægtepagt inden giftemål der freder jeres grej - og giv lidt til hende - det kunne jo være at I holdt op med at købe højtalere i sort ask!
|
Til top |
|
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
Sendt: 18 Januar 2006 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vits er det jo ikke - var i Expert i dag - og mens jeg stod der kom der en ind, og han skulle absolut have et lcd tv - fint nok - han bestilte og fik at vide det nok tog et par uger før den kom hjem - og så kom det sjov - manden begyndte sige, at der blev expert godt nok snydt, for han havde fundet ud af de var de billigste - jeg stod så bare og gloede - for det første Expert er de dyreste, og der skal presses pris, og dernæst - manden forsøgte ikke engang at presse prisen eller noget - og pokkerme om han ikke gik storpralende overfor konen ud af butikken - "se lille mor - det var det jeg sagde - det var billigt, jeg fik den billigt". Det kan så godt være det var billigt - men han snød da sig selv - han kunne da sagtens få mere i afslag. Må håbe manden bliver tilfreds
|
Til top |
|
|
Finn29 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
Jeg synes det er en tragisk joke at se alle de annoncer hvor højtalere sælges fordi "konen" ikke vil have dem i stuen længere. Er det fordi HiFi nørder er så opslugt af grej - tests - tidsskrifter og til dels musik at det kommer så totalt bag på dem når en kvinde viser dem interesse at de totalt glemmer hvad der er og brænder for når de 3 dage efter frier til hende. Indgå en ægtepagt inden giftemål der freder jeres grej - og giv lidt til hende - det kunne jo være at I holdt op med at købe højtalere i sort ask!
|
|
|
Kunne min kone/kærreste aldrig finde på
Hun syntes tværtigmod at mine speakers er pæne - har sågar fået tilsagn om at hvis jeg vil, kan jeg bare skifte dem til en N800 , eneste betingelse er at jeg sælger mine N802 først , og det er en del af en aftale, ikke mere grej kun udskiftning. Og farven tjaaa det er op til mig men gerne i SORT ASK  __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
Til top |
|
|
freako Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 400
|
Sendt: 26 Januar 2006 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
Sendt: 26 Januar 2006 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er set på side 5
- BR
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 26 Januar 2006 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, den var sjovest første gang __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 08:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
A "lord of the ring" joke

- BR
|
Til top |
|
|
Klan Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 229
|
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 09:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
et par udvalgte musiker vittigheder:
Hvor mange trommeslagere skal der til at skifte en pære? – Kun én, men han ødelægger ti pærer, før han finder ud af, at de ikke bare kan trykkes i. – To: en til at holde pæren og en til at dreje hans trommestol (men først efter de har fundet ud af, at man skal dreje pæren). – Én... så længe roadien henter stigen, stiller den op og sætter pæren i fatningen.
Hvor mange guitarister skal der til at skifte en pære? – Ingen. De stjæler bare en eller anden andens lampe.
Hvor mange bassister skal der til at skifte en pære? – Ingen. De lader keyboard-spilleren gøre det med venstre hånd. – „Det er lige meget. Bare lad den være – ingen vil opdage det.“ – Kun én, men guitaristen må først vise ham hvordan. – Tre: en til at skifte pæren og de andre to til at holde guitaristen væk, som prøver at stjæle lampen.
Hvor mange lydmænd skal der til at skifte en pære? – „En, to, tre, en, to, tre...“ – „Hov hov, jeg laver lyd – ikke andet.“ – Én. Da han ikke kan finde en ny pære, skiller han den gamle, reparerer den med tyggegummi og gaffa-tape, finder et passende kabel og sætter pæren op 10 meter fra det sted, den skulle have været – til glæde for resten af bandet.
Hvor mange jazzmusikere skal der til at skifte en pære? – Ingen. Jazzmusikere har ikke råd til pærer. – „Skidt med akkorderne. Vi faker.“
Hvordan kan man høre, at det er en trommeslager, der banker på din dør? - Han ved ikke, hvornår han skal komme ind.
Hørt backstage: "Vil musikerne og trommeslageren komme frem på scenen..."
Hvad kalder man en trommeslager, der slår op med sin kæreste ? - Hjemløs
Hvad er forskellen på en trommemaskine og en trommeslager ? - Trommemaskinen skal kun programmeres en gang.
Hørte du om dengang en musiker låste sine nøgler inde i bilen? - Det tog 2 timer at få trommeslageren ud.
Det var lige et par udvalgte... Og så kan i så selv gætte hvilket instrument jeg spillede i mine unge dage 
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Klan Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 229
|
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 09:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den gamle med Blues'en, lever stadig i bedste velgående:
Rules for the blues. From moblues.org
1. Most Blues begin, "Woke up this morning..."
2. "I got a good woman," is a bad way to begin the Blues, 'less you stick something nasty in the next line: "I got a good woman - with the meanest face in town."
3. The Blues is simple. After you get the first line right, repeat it. Then, find something that rhymes ... sort of. "Got a good woman, with the meanest face in town. Got teeth like Margaret Thatcher and she weigh 500 pounds."
4. The Blues are not about choice. "You stuck in a ditch, ain't no way out."
5. Blues cars: V-8 Fords, Cadillacs and broken down trucks. Blues don't travel in Volvos, BMWs or SUVs. Most Blues transportation is a Greyhound bus or a southbound train. Jet aircraft and state-sponsored motor pools ain't even in the running. Walkin' plays a major part in the blues lifestyle, so does fixin' to die.
6. Teenagers can't sing the Blues. They ain't fixin to die yet. Adults sing the Blues. In Blues, "adulthood" means being old enough to get the electric chair if you shoot a man in Memphis.
7. Blues can take place in Kansas City or St. Louis, but not in Hawaii or anyplace in Canada. Hard times in St. Paul or Tucson is just depression. , Chicago and Memphis are still the best places to have the Blues. You cannot have the blues in any place that don't get rain or snow.
8. A man with male pattern baldness ain't the blues. A woman with male pattern baldness is. Breaking your leg cuz you skiing is not the blues. Breaking your leg while escaping from the slammer is.
9. You can't have no Blues in an office or a shopping mall. The lighting is wrong. Go outside to the parking lot or sit by the dumpster.
10. Good places for the Blues: a. highway b. jailhouse c. flop house d. bottom of a whiskey glass
Bad places: a. Bloomingdale’s b. art galleries c. Ivy League institutions d. golf courses
11. No one will believe it's the Blues if you wear a suit, 'less you happen to be an old black man, who has paid his dues.
12. Do you have the right to sing the Blues? Yes, if: a. you're older than dirt b. you're blind c. you shot a man in Memphis d. you can't be satisfied
No, if: a. you had your teeth capped b. you were once blind but now can see c. the man in Memphis lived. d. you have a retirement plan or trust fund
13. Blues is not a matter of color. It's a matter of bad luck. Tiger Woods cannot sing the blues. Gary Coleman could. Ugly white people also got a leg up on the blues.
14. If you ask for water and your baby gives you gasoline, it's the Blues. Other acceptable Blues beverages are: a. cheap wine b. whiskey or bourbon c. muddy water d. black coffee
The following are NOT Blues beverages: a. mixed drinks b. kosher wine c. Snapple d. sparkling water
15. If it occurs in a cheap motel or a shotgun shack, it's a Blues death. Stabbed in the back by a jealous lover is another Blues way to die. So is the electric chair, substance abuse, and dying lonely in a broken down cot. You can't have a Blues death if you die during a tennis match or getting liposuction.
16. Some Blues names for women: a. Sadie b. Big Mamma c. Bessie d. Fat River Dumpling
17. Some Blues names for men: a. Joe b. Willie c. Little Willie d. Big Willie
18. Persons with names like Sierra, Sequoia, and Rainbow can't sing the Blues no matter how many men they shoot in Memphis.
19. Make your own Blues name (starter kit): a. name of physical infirmity (Blind, Cripple, Lame, etc.) b. first name (see above) plus name of fruit (Lemon, Lime, Kiwi,etc.) c. last name of President (Jefferson, Johnson, Fillmore, etc.) For example, Blind Lime Jefferson, or Cripple Kiwi Fillmore, etc.
20. I don't care how tragic your life., if you own a computer, you cannot sing the blues, you best destroy it. Set it on fire, a spill a bottle of MadDog on it, or use your shotgun, maybe your big woman can just sit on it. I don't care. Now go on
|
Til top |
|
|
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|