Sendt: 22 Juli 2011 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hep! Jeg har for et par dage siden været ude og investeret i et Sony BDV-E880 Bluray system samt 46" Philips PFL8505H TV. Men jeg har et problem, som jeg ikke har haft held med at finde en løsning på. Audio og Video er ude af sync. Dette er noget, som BDV-E880 ellers har et menupunkt (A/V Sync) til at løse. Men det gør det bare ikke. Det forsinker lyden i forhold til billedet, men problemet er, at lyden i forvejen er forsinket i forhold til billedet. Jeg skal have lyden hurtigere i gennem. Forsinkelsen er ikke en fast forsinkelse, når jeg ser TV. Det varierer ind i mellem gennem en udsendelse (ikke noget man bemærker andet end når man lige tænker over det). Der er også en forsinkelse på Bluray afspilning. Men her er billedet den hurtige del, så den kan jeg godt løse i systemet med at forsinke lyden. Systemet er forbundet således: Antennekabel til Yousee HD boks HDMI kabel fra HD boks HDMI OUT til E880 HDMI1 HDMI kabel fra E880 HDMI OUT til Philips TV HDMI1 Optisk kabel fra HD boks til E880 (og jeg har prøvet at køre lyden gennem både dette og HDMI kablet. Samme resultat) Er der nogen, der har en idé til, hvad jeg kan prøve? Eller ligefrem ved, hvad problemet er?
|