Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 22:15   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit DIY-projekt
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit DIY-projekt
Emne Emne: Equilibrium Enigma Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 32
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Aksa
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1999
Sendt: 24 Juni 2026 kl. 14:42 | IP-adresse registreret Citér Aksa

Der er gået lidt sommerferie i den her, forstået på den måde, at jeg ikke arbejder på Equilibrium Enigma højttalerne lige i øjeblikket

Jeg har dog lavet nogle mindre forbedringer på resten af anlægget - og én større forbedring!

De mindre forbedringer lader vi ligge (de er ikke interessante i dette forum), men for en uges tid siden fik jeg fat på en virkeligt god streamer, som jeg er ved at lytte mig ind på

Jeg vender tilbage til såvel selve højttalerne som den nye streamer og dens dyder på et senere tidspunkt - lige nu vil jeg blot ønske alle læsere af tråden en RIGTIGT GOD SOMMER!

__________________
mvh
AKSA

"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
Til top Vis Aksa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aksa
 

Hvis du vil besvare dette indlæg skal du først trykke log ind
Hvis ikke du allerede er oprettet skal du først oprettes som bruger

<< Forrige Side af 32
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes