Bruger siden: 27 Januar 2011 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 132
Sendt: 29 April 2014 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
så er jeg blevet kontaktet igennem køb salg og bytte herinde det kan man jo kun sige er godt
men så kommer det skumle han har sendt mig billeder som jeg så har fundet et andet sted hvor de sælger dussun og han
siger han er fotograf så det burde ikke være noget problem at tage billeder ?
synes i at det lyder for skummelt? og at jeg skal holde mig langt væk?
__________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2522
Sendt: 29 April 2014 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
Når man får 3 beskeder fra 3 forskellige mails, men fra samme person, så er man helt sikker på han vil tage røven på dig, medmindre du slet ikke er
til at få fat I og svarer for langsomt
Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6373
Sendt: 29 April 2014 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
Det må du rigtig gerne, send evt. Mikkel Gige en pm, han er normalt meget kvik til at få lukket de domæner, svindlerne opererer fra
__________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Bruger siden: 19 September 2012 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2522
Sendt: 29 April 2014 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
Ellers falder hans øjne nok over den på et tidspunkt Træls med den form for plattenslagere og hængerøve. De skulle ende som i Lucky Luke, dyppes i tjære, rulles i fjer, og så trækkes gennem byen på en
træhest, og byen skal være København, da den er størst og dermed længst
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum