Bruger siden: 27 Januar 2011 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 132
Sendt: 26 April 2014 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
hvad ligger sådan en brugt dussun v8i eller v6i i pris?
og har prøvet på at finde dem brugt men jeg synes ikke lige jeg kan finde nogen
nogen der har forslag til hvor jeg skal kigge hende
Sendt: 26 April 2014 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
grunden til jeg nævner nad og nad c319 er fordi jeg har haft en engang som jeg var meget tilfreds med
men det var jo så med cerwin vega højtaler
men jeg vil da egentlig gerne prøve sådan en dussan
og nej tak til dantax den har sikkert også indbygget dac og jeg har en dac der vist kostede har glemt men over 10000kr som
er blevet testet mod de bedste også professionel eller pa dacs eller hvad i kalder det og kan heller ikke lige huske deres
navne hehe altså dem som den var testet imod
men lad og komme tilbage på sporet griner
dussan brugt hvor skal jeg lede plejer at kigge på den blå avis
ebay
gul og gratis
her på hifi4all køb salg bytte
og prøvede også google
og i må da gerne sige til hvis i ser en brugt et sted eller har en i vil af med til en fair pris
fandt dem godt nok ny på ebay men vil gerne spare og købe det brugt istedetfor
Sendt: 26 April 2014 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
jeg vil godt offer lidt mere på en dussan men de er jo heller ikke vildt dyre fra ny og fordi jeg er ved at lave hus istand og skal
tage kørekort igen og skal eller nærmere vil flytte så er pengene små og havde jeg pengene så blev det hypex ncore nc400
har du ikke læst noget af tråden?
Sendt: 26 April 2014 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
det godt være jeg ikke skal bruge mere en 50watt men jeg kunne faktisk godt tænke mig at prøve sådan dussan det virker til
at man får en del for pengene og de er rimelig billige ny så man må kunne finde dem til en god pris brugt
Sendt: 26 April 2014 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
tak men det ser ud til at de enten er ny eller de tager mere en hvad jeg fandt dem til på ebay og der tog de endda mod bud
men de koster jo en bondegård at sende + told moms
jeg håber jeg kan finde en brugt i dk men det kan da godt være det næsten er umuligt
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum