Sendt: 02 September 2011 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har faktisk prøvet den og blev meget positivt overrasket:
Når man lægger en plade i skuffen når skuffen faktisk kun lige at lukke inden skiven er læst og klar til afspilning. Det har jeg aldrig oplevet så hurtigt før. Dertil kommer at den både kan køre balanceret og ubalanceret, hvilket øger mulighederne i ens setup. Jeg prøvede begge dele på mit eget og kunne ikke spore en forskel, men der kan måske være nogle der foretrækker det ene frem for det andet, eller kun har den ene mulighed. Den findes i 2 farve kombinationer og virker lækker. Finish og byggekvalitet på både afspiller og fjernbetjening er i top. Jeg synes faktisk at den til prisen er en særdeles god afspiller og hvis du kan finde en brugt kan du gøre et røverkøb uden lige. Og jeg har ingen negative ting at sige om den.
I kombination med Vincent SV-236 mk er der dømt klasselyd og flot design!
Når jeg alligevel ikke har købt den (endnu), skyldes det at jeg kraftigt overvejer Lyngdorf TDAI 2200 RoomPerfect med en afspiller der matcher, nemlig CD-1. Dette udelukkende fordi designet passer sammen og gør det lidt lettere at spise for fruen , hvilket er vigtigt for mig (og nok en del andre?).
Bare mine 15 sekunder..... __________________ Hvis det lyder godt - så ER det godt!
|