Forfatter |
|
Lethvig Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 493
|
Sendt: 18 November 2010 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
vil også have lov til an anmelde en fidusmager
han have bluray film til salg.. og jeg overførte de 1000,- som vi var enige om.. (har aldrig oplevet noget problem med andre jeg har købt af) de skulle så sendes til min adresse som ligger i Grønland.. kan informere om at dette begyndte ultimo maj.. og min korrespondance med ham gik frem til juli, så besluttede jeg mig til at jeg lige så godt kunne afskrive pengene.. kan informere at han også er dansk (vi skrev i hvartfald på dansk) og hans email adresse er marikiks@gmail så hvis i kommer over ham på et tidspunkt så vil jeg anbefale at gå en stor bue uden ham..
|
Til top |
|
|
pnnh Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 911
|
Sendt: 21 November 2010 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg også lige modtaget en mail fra Keith fra england.Han vil sælge en stello cdt100.
|
Til top |
|
|
bech Forum Bruger

Bruger siden: 13 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 221
|
Sendt: 21 November 2010 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og han har så skrevet til mig for 2. gang.
Jeg troede han var smidt ud som bruger på hifi4all for lang tid siden...
Afsenderinformation: Afsender: keith Brugerprofil: keith Svaradresse: kwhite189@gmail.com Sendt: 21. november 2010 | 21:04:58
|
Til top |
|
|
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4856
|
Sendt: 21 November 2010 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
bech skrev:
Afsenderinformation:
Afsender: keith Brugerprofil: keith Svaradresse: kwhite189@gmail.com Sendt: 21. november 2010 | 21:04:58
|
|
|
Det var han også, men han benytter forskellige e-mail-adresser, og opretter sig derfor igen og igen.
Jeg har tidligere forsøgt at lukke af for @gmail.com, fordi det er det domæne han benytter. Men det afstedkom en læserstorm af format. Derfor måtte jeg åbne det igen...
|
Til top |
|
|
Surveytiger Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1
|
Sendt: 21 November 2010 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg også lige modtaget en mail fra Keith fra england.Han vil sælge et par ICEPower 500 ASP moduler til mig.
Hmm... spurgte efter hans postadresse da jeg er i London 2-3 gange om maaneden. Maa se hvad han kommer tilbage med men tvivler paa det.
M.v.h.
Tonny
|
Til top |
|
|
CLIX Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
Sendt: 22 November 2010 kl. 08:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også modtaget en mail fra den kære Keith, han vil sælge mig nogle gamle smalfilm:
Denne beskeden er sendt via HIFI4ALL.DK´s Køb Salg Bytte marked, idet du har indrykket en privat annonce!
Afsenderinformation:
Afsender: keith
Brugerprofil: keith
Svaradresse: kwhite189@gmail.com
Sendt: 21. november 2010 | 21:12:47
__________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
Til top |
|
|
bech Forum Bruger

|
Sendt: 22 November 2010 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
bech skrev:
Afsenderinformation:
Afsender: keith Brugerprofil: keith Svaradresse: kwhite189@gmail.com Sendt: 21. november 2010 | 21:04:58
|
|
|
Det er virkeligt morsomt. Jeg leder efter en bestemt forstærker der har 15-20 år på bagen. Da jeg synes han skal have lov at arbejde lidt, spurgte jeg, hvor gammel hans forstærker er - svaret var 3 måneder.
Nu har jeg så bedt om billeder af front og bagside - så må vi se hvad der kommer.
|
Til top |
|
|
bech Forum Bruger

|
Sendt: 23 November 2010 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
bech skrev:
Det er virkeligt morsomt. Jeg leder efter en bestemt forstærker der har 15-20 år på bagen. Da jeg synes han skal have lov at arbejde lidt, spurgte jeg, hvor gammel hans forstærker er - svaret var 3 måneder.
Nu har jeg så bedt om billeder af front og bagside - så må vi se hvad der kommer.
|
|
|
Så kom der et billede fra Keith. Og det var selvfølgelig det første billede han havde fundet på Google - og iøvrigt fra Viborg hi-fi klubs hjemmeside . Så jeg skrev tilbage og sagde, at jeg godt vidste, hvordan forstærkeren så ud og gerne ville have et billede af fronten og bagsiden af den forstærker, der var til salg, i stedet for et billede fra nettet.
Det blev han vældigt fornærmet over: please Could you stop insulting Me,?
Da jeg så spurgte hvad han mente, svarede han : why did you tell me i have take a Pics from the inter net?please stop this embarrasment OK
Og så gik jeg til bekendelse og bad ham om at stoppe med at genere brugerne på hifi4all. Men det hjælper jo næppe noget.
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 24 November 2010 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
bech skrev:
Så kom der et billede fra Keith. Og det var selvfølgelig det første billede han havde fundet på Google - og iøvrigt fra Viborg hi-fi klubs hjemmeside . Så jeg skrev tilbage og sagde, at jeg godt vidste, hvordan forstærkeren så ud og gerne ville have et billede af fronten og bagsiden af den forstærker, der var til salg, i stedet for et billede fra nettet.
Da jeg så spurgte hvad han mente, svarede han : why did you tell me i have take a Pics from the inter net?please stop this embarrasment OK |
|
|
Sikke en kegle... Det er sikkert også en af de personer der står bag nogle af Nigeria brevene - new day, new scam.
|
Til top |
|
|
Jonas_h Udelukket fra forum

Jonas tager en pause!
Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 904
|
Sendt: 24 November 2010 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
bech skrev:
bech skrev:
Det er virkeligt morsomt. Jeg leder efter en bestemt forstærker der har 15-20 år på bagen. Da jeg synes han skal have
lov at arbejde lidt, spurgte jeg, hvor gammel hans forstærker er - svaret var 3 måneder.
|
|
|
Så kom der et billede fra Keith. Og det var selvfølgelig det første billede han havde fundet på Google - og iøvrigt fra
Viborg hi-fi klubs hjemmeside . Så jeg skrev tilbage og sagde, at jeg godt vidste, hvordan forstærkeren så ud og gerne
ville have et billede af fronten og bagsiden af den forstærker, der var til salg, i stedet for et billede fra nettet.
Da jeg så spurgte hvad han mente, svarede han : why did you tell me i have take a Pics from the inter net?please stop
this embarrasment OK
Og så gik jeg til bekendelse og bad ham om at stoppe med at genere brugerne på hifi4all. Men det hjælper jo næppe
noget.
|
|
|
Det er god underholdning  Men der må jo være nogle som falder i, siden han bliver ved og ved!
Men jeg tror ikke det er muligt, at slippe af med sådanne annoncer desværre. DBA.dk har jo samme problem.
@Mikkel Gige: Find evt. ud af, om der findes gratis web services som kan returnere et sprog ud fra et givent input. På den
måde kan du filtrere engelske artikler fra. Det vil så give bagslag for dem der kopierer product specs fra hjemmesider, men
det er dog en langt bedre løsning end at blokere en af verdens største mail-udbydere  Et andet forslag er, at lave nogle
regular expressions ud fra den måde han ofte formulerer sig på og køre dem på inputtet i artiklen.
|
Til top |
|
|
Strand Forum Bruger

Tidl. mr nash
Bruger siden: 13 September 2008 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 531
|
Sendt: 24 November 2010 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der er god underholdning, kommer til at tænke på evige kedelig Nils lofgren
Keith don´t go
|
Til top |
|
|
Tommy S. Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 274
|
Sendt: 24 November 2010 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg formoder at der ikke er noget skummelt ved at logge IP adresser på medlemmerne og lukke ned for en specifik IP adresse. Så må han i det mindste anstrænge sig for at benytte en anden IP adresse.
Måske bruger han en dynamisk IP adresse og så kan vi komme til at udelukke en uskyldig englænder. Hvis en uskyldig føler sig ramt vil han nok give sig til kende.
|
Til top |
|
|
Gammelsmølf Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 243
|
Sendt: 24 November 2010 kl. 14:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han ejer godt nok mange ting, som er til salg.
Tror lige, at jeg vil prøve at købe noget.
Bare for sjov.
Ting som ikke kan skaffes for fornuftige penge.
|
Til top |
|
|
cartman2403 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
Sendt: 28 November 2010 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har også lige fået en mail fra ham som lyder følgene
i am Keith White From London UK .I am came Across your advert on website that you are in need of the above subject...I just want to let you know that i have it for sale and still in good condition..Let me know if you are still interested and i will get back to you with condition of the item and price thanks and hope to hear from you soon..contact
så han er stadig aktiv på hifi4all
fattede mistanke da jeg foreslog at få varen afhentet på hans adresse hvilke han ikke var vildt interessert i
|
Til top |
|
|
lambs Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 78
|
Sendt: 06 December 2010 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han er stædig igang!! Det må næsten være på automatik - at han gider for en strømfilter og Wadia ipod dims som jeg vil max.
give et par tusind (kroner, ikke pund!) for. Og hvorfor kan han i det mindste skrive proper English, like what I can __________________ Danish Audio Design DAC 11*Krell kav-400xi*Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand Symphony Edition* M2Tech HiFace Evo + BOTWS* Dyrholm Design Audio* Black Magic Gaint
|
Til top |
|
|
acce Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2010 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 115
|
Sendt: 10 December 2010 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han har også lige skrevet til mig. Hvad med at Hifi4all lukker hans konto?
|
Til top |
|
|
mikeaarup Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 110
|
Sendt: 10 December 2010 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har også lige modtaget denne på min købsannonce
kwhite189@gmail.com til mig
Vis detaljer 11.59 (20 minutter siden)
Good day how are you doing still interested,I have it and still in good working condition and in perfect order. Good price is
accepted,if you are interested in buying from me. Let me know your price as well as the your shipping contact address for
shipping to your home. I will need your email address so that i can forwardyou pictures and details+price once i hear
fromyou. Thanks and hope to hear from you soon. Best regards
Keith White
130 Gloucester Way
THETFORD, IP24 1DL
England
kwhite189@gmail.com
SVAR:
Get a deasent job, or stick to caress your camels
|
Til top |
|
|
megholm Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Januar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 517
|
Sendt: 10 December 2010 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har modtaget præcis samme mail som ovenstående, svaret var:
Hi, I am willing to pay 1 goat, 1 chicken and possibly 2 eggs for the postage. I prefer Western Union ANIMALTRANSFER, do you
accept?
__________________ You aint nobody without a naim!
|
Til top |
|
|
mikeaarup Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 110
|
Sendt: 10 December 2010 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan man ikke vedhæfte noget miltbrand, eller en "julekort.exe" i et svar?
|
Til top |
|
|
hasselbaink Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 398
|
Sendt: 10 December 2010 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige fået denne:
"Good day how are you doing still interested,I have it and still in good working condition and in perfect order....
Keith White 130 Gloucester Way THETFORD, IP24 1DL England"
Det ville klæde hifi4all, at oprette et filter der kan sortere denne slags indlysende fupnumre fra. F.eks. kan man jo sortere på beskedens indhold og ikke kun afsender.
Kris
|
Til top |
|
|