Sendt: 06 Maj 2014 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa.
Har gennem lang tid nyt godt af dette forum og har fået mange gode tips som kunne bruges når jeg stødte på problemer jeg ikke selv lige kunne løse.
Nu er jeg stødt på en udfordring som jeg gerne vil have hjælp til og som jeg ikke har kunnet søge mig frem til.
Jeg har et Beosystem 6500 som jeg egentlig havde gemt væk, men har nu gravet frem og sat i mit sommerhus. Dertil har jeg koblet en Beolab 3500
på som jeg havde i overskud via en Beolink 1611 converter.
Da jeg desværre ikke længere har hverken Beolink 7000 eller MCP 6500 har jeg først kæmpet med en Beo4 og senere en Beolink 1000 for at få
radiokanalerne indstillet. Det var med begrænset succes. Det gik ikke som jeg ville. Nu har jeg så lånt en MCP 5500 fra min lokale Beopusher. Herved
har jeg nu endelig fået kanalerne indstillet. Men nu kommer så problemet...:
Bruger jeg en Beo4 eller en Beolink 1000 kan jeg godt tænde radioen, men hvis jeg vil vælge specifik kanal, eksempelvis kanal 2. Så kan det ikke lade
sig gøre. Så blinker Beomaster 6500 22 og vender tilbage til den tidligere kanal....
Hvis jeg så vælger at bruge MCP 5500 kan jeg godt vælge radiokanalerne som jeg vil. Og de er der alle 20, men MCP 5500 kan ikke aktivere
Beolab3500, hvilket er ensbetydende med ingen lyd.
Jeg er selvfølgelig ikke interesseret i at have 2-3 fjernbetjeninger i gang for at kunne høre radio.... Er der nogen der kan hjælpe her.
På forhånd tak.
//Per Bergmann
|