Forfatter |
|
CARS10 Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
Sendt: 13 Oktober 2011 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Hvorfor kan jeg ikke indrykke en salgsannonce. Nu har jeg prøvet 3 gange, men hver gang får jeg denne besked : "Der opstod en intern HTTP" (webstedet kan ikke vise siden) Jeg ville ellers gerne have solgt min Rotel forstærker.
carsten
|
Til top |
|
|
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
Sendt: 13 Oktober 2011 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er fordi det er forbudt at sælge Rotel. det må man leve som en klods om benet resten af livet
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
Til top |
|
|
NAD-Mand Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1324
|
Sendt: 13 Oktober 2011 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
God humor Wrong!  Til topic, prøv at brug en anden internet browser :)
|
Til top |
|
|
CARS10 Forum Bruger

|
Sendt: 13 Oktober 2011 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4856
|
Sendt: 13 Oktober 2011 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan godt oprette en annonce, så fejlen må ligge på din PC... prøv at slette cookies. De har en slem tendens til at gemme fejl, sammen med alle de andre oplysninger de holder på.
|
Til top |
|
|
CARS10 Forum Bruger

|
Sendt: 13 Oktober 2011 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok. Tak for tippet Mikkel, men jeg troede at cookies skulle være slået til, for at benytte siden. Hvis jeg skal slette noget på min PC er jeg ikke sikker på at det går godt, og så skal sønnen endnu engang køre ud til den gamle, for at rette op på skaderne.
carsten
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
Sendt: 14 Oktober 2011 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
i mappen cookies finder du HiFi4alle og slætter den og lad alle de andre være så sker der ingenting ved det, der oprettes en ny cookies når du loger ind igen
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 14 Oktober 2011 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Carsten
Du skulle få installeret en CC-Cleaner på din pc. Den aktiverer du f.eks en gang om måneden, eller efter behov så sletter den al det, der ikke skal være der og skaber problemer. Er der nemlig først opstået en fejl et sted hvor du logger på, ja så bliver det ved med drille på andre sider også. Den findes i en gratis version.
www.cc-cleaner.com __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
Sendt: 14 Oktober 2011 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
allanowich skrev:
Hej Carsten
Du skulle få installeret en CC-Cleaner på din pc. Den aktiverer du f.eks en gang om måneden, eller efter behov så sletter den al det, der ikke skal være der og skaber problemer. Er der nemlig først opstået en fejl et sted hvor du logger på, ja så bliver det ved med drille på andre sider også. Den findes i en gratis version.
www.cc-cleaner.com
|
|
|
her er en hurtiger måd at hende den på http://www.filehippo.com/download_ccleaner
der skal du gå ind i indsellinger og cookies, og i venstra side er de cookies du bruger, der føre du de cookies over til højer side som du bruger foreksembel hifi4all.dk så sletter du ikke de cookies du bruger når du køre programmet, husk lige at fjern det fluge ben i cookies så du ikke sletter dem inden du har fløtte dem over du skal bruge i højer side, for sletter du dem skal du til at skrive koder ind på de sider du bruger med kode igen og vis man ikke lige kan huske sine koder så er det noget skit
|
Til top |
|
|
CARS10 Forum Bruger

|
Sendt: 14 Oktober 2011 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for de gode råd. Jeg får kigget på det.
carsten
|
Til top |
|
|