Emne: Støt H4A. ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
jala Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 460
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel Gige skrev:
Niko skrev:
Selvfølgelig skal H4A støttes 
Jeg tror bare man støtter sidens levetid bedst med at sige hvad man er tilfreds og utilfreds med - ligesom et rigtigt demokrati.
Tænkt hvis det var et diktatur og alle dem der var utilfredse med noget bare holdt mund, så forsvandt brugerne lige så stille, fordi Administrator ikke vidste at der var noget han skulle lave om
|
|
|
Hifi4all er ikke et demokrati... det er et privat eget site!
Hifi4all har ikke ytringsfrihed... retningslinjerne beskriver hvad man må, og ikke må!
Mvh, Mikkel. |
|
|
pas på hvad du skriver, selvom du sikkert mener det godt, kan det der virkelig skræmme folk væk. Ord som anarki og diktatur dukker op i mit hoved og det er der ingen der vil være en del af.
|
Til top |
|
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Entry skriver bl.a. "Selv ude i samfundet hvor vi påbråber os ytringsfrihed er der grænser for hvad du må ytre om andre".
Ytringsfrihed har vi jo, du kan sige lige hvad du har lyst til i det offentlige rum - men under ansvar. Retten til at ytre sig kan ikke anfægtes - dog definerer Grundloven områder som er umiddelbart strafbare, hvis man formaster sig til at udtale sig bl.a. racistisk, injurierende, røber militære hemmeligheder m.m.
Med andre ord kan enhver påberåbe sig ytringsfrihed, men man skal være klar til at få "tæsk" for det, hvis nogen føler sig trådt over tæerne. Det kan være den linje til tider har været lidt overdrevet, men regler er nu engang regler og det er den, der lægger hus til, der sætter dagsordenen for besøget.
Hvis jeg skal skrive noget om situationen, har jeg naturligvis bemærket, at administrationen er blevet lidt strammere. Og med attituden meget lig en fodbolddommer, hvor det under kampen, altid er dommeren, der bestemmer. Efter kampen kan han eventuelt blive konfronteret med sine domme, fordi der sidder et "råd" der bagefter ser kampen på dvd for at vurdere udfaldet. Måske skulle den model bruges mere udpræget her ...?
For at blive i metaforen: Hvad er et fodboldhold værd, hvis der ikke er nogle personligheder, der skiller sig ud, rager op og som gør lige præcis den forskel, der gør at kampen vindes? Et hold af udelukkende uerfarne spillere vinder ikke noget ...
Som dan a. også er inde på: En årsag til udviklingen er, at sitet har mistet sine fyrtårne. Her på sitet har der været medlemmer, som i kraft af deres personligheder, viden og baggrund - og ikke mindst skrivestil - har formået at gøre sitet attraktivt for de som ikke véd og søger hjælp. Uden at jeg kender den fulde baggrund for udelukkelse ... beklageligt at det skete, men en strategi til at holde på de bevaringsværdige fyrtårne havde måske været en god idé?
For mig er det ikke enten eller, men både og mht. at vælge site. Jeg hylder alsidigheden, ligesom jeg ikke kun holder mig til én netavis, læser jeg dem alle. Selv om de ofte skriver om det samme er der dog visse aviser jeg vælger fra, når jeg ønsker substans i det skrevne. Den mulighed er der også på hi-fi sites ... __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
Til top |
|
|
Møffe-manden Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Oktober 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 85
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor er det at brugeren Dysterland må linke til et andet hififorum i sin signatur, når andre brugere bliver udelukket fra forummet af den grund???? 
(se hans indlæg på forrig side)
|
Til top |
|
|
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4856
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Møffe-manden skrev:
Hvorfor er det at brugeren Dysterland må linke til et andet hififorum i sin signatur, når andre brugere bliver udelukket fra forummet af den grund???? 
(se hans indlæg på forrig side)
|
|
|
Hej Møffe!
Det må han, fordi hans side ikke er kommerciel, og fordi den ikke læner sig direkte op ad Hifi4all's kerneområder.
Lad os kalde en spade for en spade... Grunden til at jeg ikke ønsker en anden side omtalt herinde er, at den læner sig direkte op ad Hifi4all, og så er den oven i købet lavet af selvsamme mand, som opgav Hifi4all, fordi han syntes at det tog for meget tid.
Vil du linke til Nerds, Nomono, Hififorfolket osv. er du velkommen, men der er lige denne ene side, som er offlimit i dette forum. Og det ønsker jeg respekteret. Jeg har nogle personlige interesser i Hifi4all, som jeg ønsker at beskytte. Derfor lægger jeg ikke spalteplads til en direkte konkurrent!
Mvh, Mikkel.
|
Til top |
|
|
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
dysterland skrev:
Som mange andre synes jeg, forum bliver modereret lidt for strengt nogle gange - men som det også er
sagt, så er det administratorens ret. Men det ændrer ikke på, at jeg er meget glad for hifi4all.dk, og hverken nerds eller "sitet,
som ikke må nævnes" når op i nærheden af den. Det er jo også meget sigende, at hifi4all stadig har 10 gange så mange
besøgende som nerds, og "det forbudte site" tæller åbenbart slet ikke besøgende offentligt... |
|
|
Sitet som ikke må nævnes - det lyder spændende. Hvad er det for et site?
(Man kan sende mig en pb hvis det ikke må nævnes!)
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazzman skrev:
dysterland skrev:
Som mange andre synes jeg, forum bliver modereret lidt for strengt nogle gange - men som det også er sagt, så er det administratorens ret. Men det ændrer ikke på, at jeg er meget glad for hifi4all.dk, og hverken nerds eller "sitet, som ikke må nævnes" når op i nærheden af den. Det er jo også meget sigende, at hifi4all stadig har 10 gange så mange besøgende som nerds, og "det forbudte site" tæller åbenbart slet ikke besøgende offentligt... |
|
|
Sitet som ikke må nævnes - det lyder spændende. Hvad er det for et site? (Man kan sende mig en pb hvis det ikke må nævnes!) |
|
|
Er sendt. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
dysterland Forum Bruger

Bruger siden: 26 August 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 769
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel Gige skrev:
Møffe-manden skrev:
Hvorfor er det at brugeren Dysterland må linke til et andet hififorum i sin signatur, når andre brugere bliver udelukket fra forummet af den grund????  (se hans indlæg på forrig side)
|
|
|
Hej Møffe! Det må han, fordi hans side ikke er kommerciel, og fordi den ikke læner sig direkte op ad Hifi4all's kerneområder. |
|
|
Hva!? Antyder du, at min hjemmeside ikke ser professionel eller kommerciel ud? Det er da meningen, at jeg skal leve fedt af den, og at den skal udkonkurrere hifi4all og alle de andre totalt!  Jeg har i skrivende stund 2 personer online på siden, så pas bare på... __________________ HTPC, V-DAC, NAD 1240, 2x LC Audio The End, Avance Dana 980, Dual 1226 m. OM10 pickup
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
jazzman skrev:
dysterland skrev:
Som mange andre synes jeg, forum bliver modereret lidt for strengt nogle gange - men som det også er sagt, så er det administratorens ret. Men det ændrer ikke på, at jeg er meget glad for hifi4all.dk, og hverken nerds eller "sitet, som ikke må nævnes" når op i nærheden af den. Det er jo også meget sigende, at hifi4all stadig har 10 gange så mange besøgende som nerds, og "det forbudte site" tæller åbenbart slet ikke besøgende offentligt... |
|
|
Sitet som ikke må nævnes - det lyder spændende. Hvad er det for et site? (Man kan sende mig en pb hvis det ikke må nævnes!) |
|
|
Er sendt. |
|
|
Siden er under censur, så kan åbenbart ikke sende et link til dig  __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Møffe-manden Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Oktober 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 85
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
erlingt Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1532
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det burde i bund og grund være dybt uinteressant; men nu er det da lykkes at give det nye site en fantastisk omtale, samt fået "sparket" nogle gode vidende debatører derover i stedet for holde på dem i eget regi. Hvorfor kommer jeg til at tænke på Kina og Iran  Nevermind - lad det hvile, og lad os komme videre med det HiFi relaterede.
|
Til top |
|
|
Bayou Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2010 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 50
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det andet site er en kopi, en dårlig en, hvis i spørger mig. For min skyld kan h4a forblive som det er, her er en guldgrube af information, af
produkter der findes på det danske marked
|
Til top |
|
|
dysterland Forum Bruger

Bruger siden: 26 August 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 769
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bayou skrev:
Det andet site er en kopi, en dårlig en, hvis i spørger mig. For min skyld kan h4a forblive som det er, her er en guldgrube af information, af produkter der findes på det danske marked |
|
|
Helt enig. __________________ HTPC, V-DAC, NAD 1240, 2x LC Audio The End, Avance Dana 980, Dual 1226 m. OM10 pickup
|
Til top |
|
|
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4856
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, tråden er gået over i ren Off Topic - den lukkes!
Mvh, Mikkel.
|
Til top |
|
|
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|