Forfatter |
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 29 August 2010 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Mener du så, at denne tråd vil give bare et til tilnærmelsesvis retvisende billede af "tilfredsheden" med hifi4all?
|
|
|
Næppe, men det hjælper måske hvis du ser den som et suplement til alle de andre tråde.
|
Til top |
|
|
Strand Forum Bruger

Tidl. mr nash
Bruger siden: 13 September 2008 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 531
|
Sendt: 29 August 2010 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3766
|
Sendt: 29 August 2010 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm, Ved ikke hvad meningen er med disse tråde. Der kan næppe ske en holdningsændring fordi vi klapper hinanden på skuldrene og pludselig er solidariske over for H4A. Det må være en personlig holdning om man kan lide at være her eller ej.
Personligt er jeg og har aldrig været utilfreds med H4A. Jeg mener hvad er alternativet ?. Nerds ?, nej, tag et kig på siden. Den er fra stenalderen, kedelig og uinspirerende imo.
Men for dem som vitterligt har noget imod H4A hvordan skulle det afholde dem for at smadre denne tråd nok engang med mudder og kasteskyts ?. Undskyld, jeg spørger bare 
Lad nu de negative vibrationer som har været forblive i stilhed. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
Til top |
|
|
Strand Forum Bruger

Tidl. mr nash
|
Sendt: 29 August 2010 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
hmm, Ved ikke hvad meningen er med disse tråde. Der kan næppe ske en holdningsændring fordi vi klapper hinanden på skuldrene og pludselig er solidariske over for H4A. Det må være en personlig holdning om man kan lide at være her eller ej.
Personligt er jeg og har aldrig været utilfreds med H4A. Jeg mener hvad er alternativet ?. Nerds ?, nej, tag et kig på siden. Den er fra stenalderen, kedelig og uinspirerende imo.
Men for dem som vitterligt har noget imod H4A hvordan skulle det afholde dem for at smadre denne tråd nok engang med mudder og kasteskyts ?. Undskyld, jeg spørger bare 
Lad nu de negative vibrationer som har været forblive i stilhed.
|
|
|
Jeg giver dig fuldstændig ret i det du skriver, og denne tråd ændre næppe noget, men kan bruges som en tilkendegivelse fra os bruger som er tilfredse, vi er jo næsten blevet overdøvet af brok hovederne. Tråden er jo ikke blevet ødelagt i nu, så det går jo meget fint.
|
Til top |
|
|
Chasing Udelukket fra forum

Dobbeltprofil - Heltny!
Bruger siden: 28 August 2010 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2
|
Sendt: 29 August 2010 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Indlæg slettet - dobbeltprofil Heltny!
/Mikkel.
|
Til top |
|
|
Strand Forum Bruger

Tidl. mr nash
|
Sendt: 23 September 2010 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Niko Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 188
|
Sendt: 23 September 2010 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selvfølgelig skal H4A støttes 
Jeg tror bare man støtter sidens levetid bedst med at sige hvad man er tilfreds og utilfreds med - ligesom et rigtigt demokrati.
Tænkt hvis det var et diktatur og alle dem der var utilfredse med noget bare holdt mund, så forsvandt brugerne lige så stille, fordi Administrator ikke vidste at der var noget han skulle lave om __________________ I get totally drunk - what's your hobby?
|
Til top |
|
|
Gonz Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 547
|
Sendt: 23 September 2010 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ubetinget støtte herfra 
Tilfreds bruger 
|
Til top |
|
|
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4856
|
Sendt: 23 September 2010 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niko skrev:
Jeg tror bare man støtter sidens levetid bedst med at sige hvad man er tilfreds og utilfreds med - ligesom et rigtigt demokrati.
Tænkt hvis det var et diktatur og alle dem der var utilfredse med noget bare holdt mund, så forsvandt brugerne lige så stille, fordi Administrator ikke vidste at der var noget han skulle lave om
|
|
|
Hifi4all er ikke et demokrati... det er et privat eget site!
Hifi4all har ikke ytringsfrihed... retningslinjerne beskriver hvad man må, og ikke må!
Mvh, Mikkel.
|
Til top |
|
|
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
Sendt: 23 September 2010 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 23 September 2010 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne her video siger faktisk det hele
http://www.youtube.com/watch?v=QFURvrQIqyo
|
Til top |
|
|
1966 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 241
|
Sendt: 23 September 2010 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan disse tråde aldrig tage slut det bliver bare ved hold jer til de retningslinier der er, er det virkeligt så svært ellers må de personer sgu lave deres eget tv program men hold det væk fra tråde her indefra.  1966
|
Til top |
|
|
Strand Forum Bruger

Tidl. mr nash
|
Sendt: 23 September 2010 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 23 September 2010 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, jeg har en af de gamle profiler her på H4A, siden er som sådan fin, det er et forum med et stort "lager" af tråde man kan gå på opdagelse i og gode søge funktioner samt en aktiv ksb rubrik. så lang så godt, men debaten her på H4A har ændret sig over de sidste 3-4 år, førhend i tiden var der en helt anden gejst og indhold i trådene, der var bruger der altid var parate til at komme med en frisk bemærkning eller til tider stikkende kommentar, som fik debaten til at blusse op og blive levende, til tider for levende , men pointen er at det altid var spændende at læse hvad der nu var sket siden man sidst havde besøgt siden. I dag er en stor del af disse personer bortvist eller gået af egen fri vilje og som sagt så er debaten ikke helt så kulør fuld som før, savner nu de gamle dag hvor personer som jensen, KVK og andre store personligheder var aktive her på H4A. Jeg tror ikke jeg er ene om det savn og da Needs aldrig har været et ordentlig alternetiv, så har mange indfundet sig under den linje H4A har kørt efter, men da der er kommet et andet alternetiv samt at retningslinjerne er trukket skarper op en nogen sinde, så er det ikke mærkelig hvis nogle vælger at se om græsset ikke er grønner på den anden side.
__________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
Niko Forum Bruger

|
Sendt: 23 September 2010 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel Gige skrev:
Niko skrev:
Tænkt hvis det var et diktatur og alle dem der var utilfredse med noget bare holdt mund, så forsvandt brugerne lige så stille, fordi Administrator ikke vidste at der var noget han skulle lave om
|
|
|
Hifi4all har ikke ytringsfrihed... retningslinjerne beskriver hvad man må, og ikke må!
Mvh, Mikkel.
|
|
|
Jep, det vil jeg notere mig og jeg opgiver også mit ærinde. Enige bliver vi nok alligevel ikke. Held og lykke med styringsformen, mine forslag til forbedringer vil jeg bruge energi på - bare et lille "klik" væk 
__________________ I get totally drunk - what's your hobby?
|
Til top |
|
|
Entry Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2010 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 74
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 08:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niko skrev:
Mikkel Gige skrev:
Niko skrev:
|
|
|
Mvh, Mikkel.
|
|
|
Jep, det vil jeg notere mig og jeg opgiver også mit ærinde. Enige bliver vi nok alligevel ikke. Held og lykke med styringsformen, mine forslag til forbedringer vil jeg bruge energi på - bare et lille "klik" væk 
|
|
|
Prøv at tænke Jer en fodboldkamp hvor alle spillerne har masser af gode forslag til dommeren om hvordan de syntes reglerne burde være og hvordan dommeren burde dømme. Der bliver ikke spillet ret meget fodbold og der bliver delt gule og røde kort ud.
På dette og andre forums er der regler for hvilken opførsel man tolererer. Og når man bliver personlig eller på andre måder opførerer sig forkert i forhold reglerne sker det samme på alle forums. Der bliver modereret. Det er det samme på både norske, svenske, engelske og amerikanske sites.
Selv ude i samfundet hvor vi påbråber os ytringsfrihed er der grænser for hvad du må ytre om andre.
Jeg syntes ikke der bliver moderet for hårdt her eller på andre sites. Jeg må erkende at jeg har set mails og tekster fra Mikkel Giges hånd hvor jeg bestemt ikke kan lide tonen. Men det må være en sag mellem MG og den involverede.
Så keep up the good spirit og skriv om HiFi og Surround.....
|
Til top |
|
|
Teerex Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 88
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er blevet brugt utrolig meget energi på at debattere forum aktiviteter og retningslinier. Min personlige holdning er: kan du ikke lide lugten i bageriet så bliv væk. Det er ejeren af sitet der sætter reglerne, sådan er det.
Det jeg synes er mest trist for sitet er at det redaktionelle stof stort set er ikke eksisterende længere. For mig er indsigts artikler (hvor man kan tilegne sig reel viden) og besøgs artikler utrolig relevante for et "fagligt" site. Desværre synes der ikke at være sket noget på de to områder siden årsskiftet. Det eneste nyere redaktionelle stof er anmeldelser alt andet har mere karakter af arkiveret materialet.
|
Til top |
|
|
dysterland Forum Bruger

Bruger siden: 26 August 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 769
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som mange andre synes jeg, forum bliver modereret lidt for strengt nogle gange - men som det også er sagt, så er det administratorens ret. Men det ændrer ikke på, at jeg er meget glad for hifi4all.dk, og hverken nerds eller "sitet, som ikke må nævnes" når op i nærheden af den. Det er jo også meget sigende, at hifi4all stadig har 10 gange så mange besøgende som nerds, og "det forbudte site" tæller åbenbart slet ikke besøgende offentligt...
__________________ HTPC, V-DAC, NAD 1240, 2x LC Audio The End, Avance Dana 980, Dual 1226 m. OM10 pickup
|
Til top |
|
|
Niko Forum Bruger

|
Sendt: 24 September 2010 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Teerex skrev:
Det jeg synes er mest trist for sitet er at det redaktionelle stof stort set er ikke eksisterende længere. For mig er indsigts artikler (hvor man kan tilegne sig reel viden) og besøgs artikler utrolig relevante for et "fagligt" site. Desværre synes der ikke at være sket noget på de to områder siden årsskiftet. Det eneste nyere redaktionelle stof er anmeldelser alt andet har mere karakter af arkiveret materialet.
|
|
|
Jeg er helt enig at kan man ikke lide lugten, så forsvind - og det er der så mange der har gjort. Jeg selv inkl.
Men hvorfor overhovedet nævnte ovenstående i dit indlæg? Du skal ikke blande dig i hvad Administrator bruger tid på. HAN bestemmer og hvis han ikke vil have flere andmeldelser så kommer der ikke flere (den tone er der mange der ikke gider høre på). Jeg flytter hen til de forumer som bliver skabt af brugerne. Selvfølgelig er der retningslinier alle steder, som skal overholdes, men det er jo heller ikke det vi opponere imod. __________________ I get totally drunk - what's your hobby?
|
Til top |
|
|
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
Sendt: 24 September 2010 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niko skrev:
Teerex skrev:
|
|
|
Jeg er helt enig at kan man ikke lide lugten, så forsvind - og det er der så mange der har gjort. Jeg selv inkl.
|
|
|
Øhhe, hvad laver du så med det indlæg her? 
|
Til top |
|
|