Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2024 | 15:20   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: kontrol Damage (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4602
Sendt: 27 August 2010 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

Skorpio skrev:

Skal det så forstås på den måde at de tidligere moderatorer er brokkehoveder?

Er udmeldinge om at at tingene ikke kommer fra himlen rettet imod branche medlememr der skal til lommerne?

Nej og nej!

At tingene ikke kommer faldende fra himlen, er rettet mod de meget få brugere, som ikke vi acceptere mit svar, når jeg skriver at ting tager tid og eller koster penge.

Penge til forbedringer skal jeg nok få samlet ind stille og roligt, det er straks værre med tiden. Jeg har mit daglige arbejde ved siden af Hifi4all, som skaffer mig tag over hovedet og mad på bordet. Derfor skal al administration, vedligehold, og evt. fremtidige møder med en ny web-designer foregå i min fritid. Derfor siger jeg også "at Rom ikke blev bygget på én dag".

Mvh, Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4602
Sendt: 27 August 2010 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Ingeniør-dude skrev:

...Jeg ser følgende vej frem:

H4A (Det er så efterhånden kun MG(? I så tilfælde får du travlt)): skriv om noget nyt og spændende. Anmeldelser, egen research efter nye gadgets og produkter, reflektér over tilstanden i branchen, nye trends, gammelt kræs, fed musik. Den slags.

Se dette indlæg som dagens guldkorn. Mere ærlig snak fås ikke fra denne debattør.

Tid, tid og atter tid... noget som jeg ikke har for meget af i forvejen.

I den optimale verden kunne jeg leve af denne side, og så ville det sprøjte ud med anmeldelser, nyheder, besøgsartikler osv.

Tidligere leverede jeg en del flere anmeldelser end nu, men det skyldtes at jeg dengang havde et job, som tillod mig at teste mere. Det er desværre ikke tilfældet mere.

Mvh, Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
wellander
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 27 August 2010 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
Måske skulle man overveje en ægteskabsrådgiver/mægler mellem Gige og brugere af hifi4all

Jeg har set mange gode folk forlade stedet og mange klaphatte blive

Jeg savner en del af de kompetente brugere som er blevet smidt ud - jeg tror hånden på hjertet ikke at ejeren af hifi4all ved hvilken debatkultur brugere mellem fx 40 og 70 år er vokset op med - og hvordan ting har kunnet løses på de skoler, uddannelser og senere de arbejdspladser vi har været tilknyttet - og måske netop derfor har svært ved at forstå hvad der foregår på hans nytindkøbte site

Jeg er vist den der har skrevet flest indlæg på hifi4all - har aldrig fået en advarsel - et par venlige henstillinger - her var det tale om nogle misforståelser

Jeg foreslår at vi giver Mikkel en time out -  - så kan det jo være at Mikkel og alle os andre kan komme i øjenhøjde

Kan det ikke lade sig gøre så finder vi vel bare et andet sted


Du er altså en af de mest ubehagelige "vendekåber" der har eksisteret på noget forum.
Du puster til ilden på alle fronter, det være sig på Nerds, Pouls audio side og her, og det uden nogensinde at tage oprigtigt stilling til hvad der foregår noget sted, nææ frihjul, det er din parade disciplin og det er du god til, det lader ihvertfald til at være din egen opfattelse.
Til top Vis wellander's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wellander
 
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3344
Sendt: 27 August 2010 kl. 18:03 | IP-adresse registreret  

Friman skrev:

Ville det være okay at oprette en afstemning om hvorvidt brugerne er enige i din gøren og laden, samt sitets generelle vilkår/retningslinier?

Hvis du gør det er det det ihvertfald vigtigt at du overvejer spørgsmålene meget grundigt. Det bliver nok ikke helt nemt at formulere dem så de er klare og utvetydige. Alene i dit spørgsmål her er der to ting at tage stilling til hvilket allerede giver 4 svarmuligheder. Og hvis der også skal være mulighed for at være delvis enig får du hurtigt flere svarmuligheder end en poll giver mulighed for.

 

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley
 
Encore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 964
Sendt: 27 August 2010 kl. 18:46 | IP-adresse registreret  

Ingeniør-dude skrev:

Lad forum være en 'ubetydelig' undersektion til forsiden hvor man kan fordrive tiden. Lige nu er det omvendt, og en gammel
rotte som Poul M har jo, uanset tonefaldet og drillerierne, uendeligt meget ret. Det er aktiviteten på redaktionen der driver
møllen, og med interessant stof på forsiden, så vil debatten vel langsomt dreje sig om dette. Mindst en ny artikel på
hverdage, gerne flere.


Det er jeg nu ikke enig i - for mig er det udvekslingen af tips og erfaringer mellem brugerne der er det interessante ved
dette site. Og i den forbindelse er det problematisk at nogle af de brugere der skabte liv og substans på sitet, er blevet smidt
ud. Lad os håbe at de på et tidspunkt kan blive lukket ind i varmen igen. Og at de gider ...

r-l-b skrev:
Jeg foreslår at vi giver Mikkel en time out -  - så kan det jo være at Mikkel og alle os andre kan komme i
øjenhøjdeKan det ikke lade sig gøre så finder vi vel bare et andet sted


Men derudover er jeg enig med r-l-b i at nu tror jeg vi skal give Mikkel arbejdsro. Og selv fokusere på noget mere
konstruktivt - tråde som denne tjener ikke til at komme videre.
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 27 August 2010 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

wellander skrev:
r-l-b skrev:
Måske skulle man overveje en ægteskabsrådgiver/mægler mellem Gige og brugere af hifi4all

Jeg har set mange gode folk forlade stedet og mange klaphatte blive

Jeg savner en del af de kompetente brugere som er blevet smidt ud - jeg tror hånden på hjertet ikke at ejeren af hifi4all ved hvilken debatkultur brugere mellem fx 40 og 70 år er vokset op med - og hvordan ting har kunnet løses på de skoler, uddannelser og senere de arbejdspladser vi har været tilknyttet - og måske netop derfor har svært ved at forstå hvad der foregår på hans nytindkøbte site

Jeg er vist den der har skrevet flest indlæg på hifi4all - har aldrig fået en advarsel - et par venlige henstillinger - her var det tale om nogle misforståelser

Jeg foreslår at vi giver Mikkel en time out -  - så kan det jo være at Mikkel og alle os andre kan komme i øjenhøjde

Kan det ikke lade sig gøre så finder vi vel bare et andet sted


Du er altså en af de mest ubehagelige "vendekåber" der har eksisteret på noget forum.
Du puster til ilden på alle fronter, det være sig på Nerds, Pouls audio side og her, og det uden nogensinde at tage oprigtigt stilling til hvad der foregår noget sted, nææ frihjul, det er din parade disciplin og det er du god til, det lader ihvertfald til at være din egen opfattelse.


he he du er da en sjov en ....

Du kan ikke kalde de 4-5 indlæg jeg har responderet på her og på nerds og Pouls Audio som vendekåberi blot fordi jeg nu forslår Gige får en Time Out - tværtimod!
 
Jeg har også i andre indlæg ytret at jeg mener problemer med moderering på div. fora i høj grad har noget at gøre med aldersforskelle/generationer at gøre - og det står jeg fast ved.

Dit forsøg på at være den trofaste vagthund der nu skal gø af mig runger hult når det kun er anden gang du har ytret dig her på forum - du har da de mange gange denne debat har været oppe at vende haft rig mulighed for at bide fra dig .....

Jeg er ikke klar over om jeg har p***et dig af - trådt dig over tæerne eller noget tredje wellander - men lad os ikke forplumre denne tråd som ellers ser ud til at være konstruktiv - send mig en pm i stedet




__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. Schmidt Audio

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 478
Sendt: 27 August 2010 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Det er egentlig ikke så svært:

Mikkel Gige købte for et lille års tid siden HiFi4all.

Selvfølgelig er det vigtigt at ligge den linie, som man nu engang selv ønsker for sådan en side - og det blev så effektueret ved passende lejlighed.

De få personer der så ikke kan acceptere nye sæt regler, eller på anden måde ikke kan overholde disse - ja, de må så bare finde et andet sted at boltre sig !

At tro, at disse personer er uundværlige for forum er ønsketænkning - hvor træls det end er, så er der er ikke nogen i denne verden der er undværlige !

Historien har gang på gang bevist, at når nogen forsvinder, så kommer der såmænd bare nye til !

Nu er der ligesom lagt op til fra "Gige's" side, at man gerne vil have en anden tone (på især forum) - og det tror jeg bestemt at gamle og nye kræfter meget gerne vil hjælpe med til.

Jeg kender mange vidende HiFi-entusiaster, som helt sikkert vil føle sig meget mere tiltrukket af "det nye" HiFi4all - hvilket igen vil betyde en betydelig bedre debat, end den vi ser i dag !

Så hold ud "Gige" - når stormen har lagt sig lidt, så er jeg fuldstændig sikker på, at vi vil sidde tilbage med et meget bedre HiFi4all.



__________________
Mvh

Carsten Schmidt Christensen
Til top Vis Carsten S Chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carsten S Chr
 
wellander
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 27 August 2010 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
wellander skrev:
r-l-b skrev:
Måske skulle man overveje en ægteskabsrådgiver/mægler mellem Gige og brugere af hifi4all

Jeg har set mange gode folk forlade stedet og mange klaphatte blive

Jeg savner en del af de kompetente brugere som er blevet smidt ud - jeg tror hånden på hjertet ikke at ejeren af hifi4all ved hvilken debatkultur brugere mellem fx 40 og 70 år er vokset op med - og hvordan ting har kunnet løses på de skoler, uddannelser og senere de arbejdspladser vi har været tilknyttet - og måske netop derfor har svært ved at forstå hvad der foregår på hans nytindkøbte site

Jeg er vist den der har skrevet flest indlæg på hifi4all - har aldrig fået en advarsel - et par venlige henstillinger - her var det tale om nogle misforståelser

Jeg foreslår at vi giver Mikkel en time out -  - så kan det jo være at Mikkel og alle os andre kan komme i øjenhøjde

Kan det ikke lade sig gøre så finder vi vel bare et andet sted


Du er altså en af de mest ubehagelige "vendekåber" der har eksisteret på noget forum.
Du puster til ilden på alle fronter, det være sig på Nerds, Pouls audio side og her, og det uden nogensinde at tage oprigtigt stilling til hvad der foregår noget sted, nææ frihjul, det er din parade disciplin og det er du god til, det lader ihvertfald til at være din egen opfattelse.


he he du er da en sjov en ....

Du kan ikke kalde de 4-5 indlæg jeg har responderet på her og på nerds og Pouls Audio som vendekåberi blot fordi jeg nu forslår Gige får en Time Out - tværtimod!
 
Jeg har også i andre indlæg ytret at jeg mener problemer med moderering på div. fora i høj grad har noget at gøre med aldersforskelle/generationer at gøre - og det står jeg fast ved.

Dit forsøg på at være den trofaste vagthund der nu skal gø af mig runger hult når det kun er anden gang du har ytret dig her på forum - du har da de mange gange denne debat har været oppe at vende haft rig mulighed for at bide fra dig .....

Jeg er ikke klar over om jeg har p***et dig af - trådt dig over tæerne eller noget tredje wellander - men lad os ikke forplumre denne tråd som ellers ser ud til at være konstruktiv - send mig en pm i stedet




Forhold dig til det jeg skriver, i stedet for at tage "konspirations-hatten" på.


Til top Vis wellander's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wellander
 
Ingeniør-dude
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Juni 2010
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 162
Sendt: 27 August 2010 kl. 19:07 | IP-adresse registreret  

Encore skrev:


Det er jeg nu ikke enig i - for mig er det udvekslingen af tips og erfaringer mellem brugerne der er det interessante ved
dette site. 

Bevares, der er da interessante indlæg gemt iblandt, men for at holde trafikken financieret så er det i sig selv ikke godt nok.

Det vil være at stikke sig selv blår i øjnene at tro at debat og sniksnak i sig selv kan holde røven oppe på h4a.

That's all I'm sayin'...



__________________
pc & dvd -> pre m. DAC -> effektblok -> højttalere

De ti største Hi-Fi løgne
Til top Vis Ingeniør-dude's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ingeniør-dude
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 27 August 2010 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

wellander skrev:
r-l-b skrev:
wellander skrev:
r-l-b skrev:
Måske skulle man overveje en ægteskabsrådgiver/mægler mellem Gige og brugere af hifi4all

Jeg har set mange gode folk forlade stedet og mange klaphatte blive

Jeg savner en del af de kompetente brugere som er blevet smidt ud - jeg tror hånden på hjertet ikke at ejeren af hifi4all ved hvilken debatkultur brugere mellem fx 40 og 70 år er vokset op med - og hvordan ting har kunnet løses på de skoler, uddannelser og senere de arbejdspladser vi har været tilknyttet - og måske netop derfor har svært ved at forstå hvad der foregår på hans nytindkøbte site

Jeg er vist den der har skrevet flest indlæg på hifi4all - har aldrig fået en advarsel - et par venlige henstillinger - her var det tale om nogle misforståelser

Jeg foreslår at vi giver Mikkel en time out -  - så kan det jo være at Mikkel og alle os andre kan komme i øjenhøjde

Kan det ikke lade sig gøre så finder vi vel bare et andet sted


Du er altså en af de mest ubehagelige "vendekåber" der har eksisteret på noget forum.
Du puster til ilden på alle fronter, det være sig på Nerds, Pouls audio side og her, og det uden nogensinde at tage oprigtigt stilling til hvad der foregår noget sted, nææ frihjul, det er din parade disciplin og det er du god til, det lader ihvertfald til at være din egen opfattelse.


he he du er da en sjov en ....

Du kan ikke kalde de 4-5 indlæg jeg har responderet på her og på nerds og Pouls Audio som vendekåberi blot fordi jeg nu forslår Gige får en Time Out - tværtimod!
 
Jeg har også i andre indlæg ytret at jeg mener problemer med moderering på div. fora i høj grad har noget at gøre med aldersforskelle/generationer at gøre - og det står jeg fast ved.

Dit forsøg på at være den trofaste vagthund der nu skal gø af mig runger hult når det kun er anden gang du har ytret dig her på forum - du har da de mange gange denne debat har været oppe at vende haft rig mulighed for at bide fra dig .....

Jeg er ikke klar over om jeg har p***et dig af - trådt dig over tæerne eller noget tredje wellander - men lad os ikke forplumre denne tråd som ellers ser ud til at være konstruktiv - send mig en pm i stedet




Forhold dig til det jeg skriver, i stedet for at tage "konspirations-hatten" på.



I mit svar forholdt jeg mig netop til hvad du skrev - og jeg svarede dig - denne her tråd er ikke om hvad du mener om mig -  opret endelig en tråd der hedder "r-l-b den ledeste vendekåbe i hifi4alls historie" hvis det gør dig lykkelig - jeg vil fortsætte med at give Gige en time out - her, på Nerds og alle andre steder....


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 27 August 2010 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Roky skrev:


Hej Mikkel

Selvfølgelig, når det er dig bag roret, er det dig der suverænt bestemmer. Jeg kan dog ikke følge dig i at så snart man siger noget negativt så er det ud af vagten. Fungerer det virkeligt sådan i det virkelige liv ? Hvis jeg mener det er nogle som ikke kan opføre sig pænt på min arbejdsplads, skal jeg så fyres ? Hvis jeg mener at det er nødvendigt at købe nye maskinel for at lette arbejdsprocedyren, skal jeg så fyres ? Hvis jeg mener at chefen ikke er grundig nok, skal jeg så fyres ?. Dem som har noget negativt på hjerte, er som oftest dem som også vil mere end bare suge firmaet for penge. Har jeg ikke ret i det? Jeg synes analogien er ret klar. Mange af de folk som er blevet smidt ud på det seneste er KAPACITETER for siden. Folk som besidder stor viden, er nødvendige for at holde et vidst niveau.

Jeg kan godt forstå at man ikke skal træde hinanden over tæerne mere end hvad godt er. Problemet er bare at det skrevne danske sprog ligger så langt fra det talte.

Den måde JEG føler at der bliver kørt administration ligger langt ude for langt de fleste brugeres værdier. Det grænser sig til despoti !

Hvis du på ingen måde mener at der skal være ytringsfrihed eller demokrati, hvorfor er der så overhovedet en Ris og ros tråd her på siden?

Jeg tror, det er ikke noget jeg kan validere, men jeg tror VIRKELIGT der er mange som overvejer at stoppe at bruge forummet, mig selv inklusive som det ser ud lige nu. 

Det vil godt nok være ærgerligt, for jeg har lagt rigtig mange timer af her på sitet.

Jeg skriver ikke for at provokere, men for at få en afklaring. Hvis du mener at der ikke er plads til nogen former for kritik, som på alle måder skaber dynamik, så overvejer jeg stærkt at stoppe på hifi4all.dk

Hej Roky!

Konstruktiv kritik er altid velkommen! Men at stikke mig en tudekiks, når jeg pænt forklarer at ting tager tid og/eller koster penge, så slår jeg hælene i.

Nedgøren af andre forum-deltagere, brok og kværuleren fordi man er uenig i den "redaktionelle linje", er ligeledes heller ikke velkommen.

Der er ikke demokrati på siden af den simple årsag, at jeg sidder med ansvaret, så jeg har det sidste ord.

"Ytringsfrihed" er der på Hifi4all, så længe det sker uden at "skade" andre, og man følger retningslinjerne. Lige så behøver man ikke stille spørgsmålstegn ved min linje. Jeg har valgt en linje, om man kan lide det eller ej!

Du siger at mange overveje at forlade forummet, men sjovt nok viser de tørre tal mig noget helt andet! Tror du ikke bare, at det handler om, at nogle reagerer dårligt på forandring? "Før måtte jeg alt... nu er der en der siger, hvad jeg ikke må".

Delvist jo. Nogle af dem som ofte gik på klingen med andre men sikkert ved tohold ikke mener det ondt - Det skrevne danske sprog er en svær en Desuden, og det bliver lidt en konspirationsteori, så mener jeg at en del af dem som styrer snorene (administratorer, moderatorer etc.) ikke har kørt en saglig og obejktiv linje - Hele vejen igennem. Dette tror jeg har betydning for afvikling af de mere aktive brugere. Der i hvert fald røget en del personer på det sidste, som har udøst af deres kapacitet.

Lad os nu se fremad, og så ikke spekulere for meget i "hvad nu hvis..." Lad os få noget sober hifi-debat og -spørgsmål frem, og hygge os med det.

Mvh, Mikkel.



Tak for svar!

Fortsat go weekend

hilsen Roky
Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
Ilcommamdante
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 April 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 157
Sendt: 27 August 2010 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

Jeg kan ikke forstå at alle klynkehovederne ikke opretter deres egen side på internettet, men så skulle de jo pludselig til at lave noget reelt og ikke bare brokke sig.

Uanset hvad nogen end måtte mene så syntes jeg faktisk tonen og debatten er blevet bedre og mere konstruktivt på det sidste, her på siden.



__________________
Husk nu musikken og ikke grejet
Mit Anlæg:
Denon PMA-1510AE
Denon DVD -3800BD
Phonar Veritas P5
Stax SRM 252II og SR202
Til top Vis Ilcommamdante's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ilcommamdante
 
wellander
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 27 August 2010 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
wellander skrev:
r-l-b skrev:
wellander skrev:
r-l-b skrev:
Måske skulle man overveje en ægteskabsrådgiver/mægler mellem Gige og brugere af hifi4all

Jeg har set mange gode folk forlade stedet og mange klaphatte blive

Jeg savner en del af de kompetente brugere som er blevet smidt ud - jeg tror hånden på hjertet ikke at ejeren af hifi4all ved hvilken debatkultur brugere mellem fx 40 og 70 år er vokset op med - og hvordan ting har kunnet løses på de skoler, uddannelser og senere de arbejdspladser vi har været tilknyttet - og måske netop derfor har svært ved at forstå hvad der foregår på hans nytindkøbte site

Jeg er vist den der har skrevet flest indlæg på hifi4all - har aldrig fået en advarsel - et par venlige henstillinger - her var det tale om nogle misforståelser

Jeg foreslår at vi giver Mikkel en time out -  - så kan det jo være at Mikkel og alle os andre kan komme i øjenhøjde

Kan det ikke lade sig gøre så finder vi vel bare et andet sted


Du er altså en af de mest ubehagelige "vendekåber" der har eksisteret på noget forum.
Du puster til ilden på alle fronter, det være sig på Nerds, Pouls audio side og her, og det uden nogensinde at tage oprigtigt stilling til hvad der foregår noget sted, nææ frihjul, det er din parade disciplin og det er du god til, det lader ihvertfald til at være din egen opfattelse.


he he du er da en sjov en ....

Du kan ikke kalde de 4-5 indlæg jeg har responderet på her og på nerds og Pouls Audio som vendekåberi blot fordi jeg nu forslår Gige får en Time Out - tværtimod!
 
Jeg har også i andre indlæg ytret at jeg mener problemer med moderering på div. fora i høj grad har noget at gøre med aldersforskelle/generationer at gøre - og det står jeg fast ved.

Dit forsøg på at være den trofaste vagthund der nu skal gø af mig runger hult når det kun er anden gang du har ytret dig her på forum - du har da de mange gange denne debat har været oppe at vende haft rig mulighed for at bide fra dig .....

Jeg er ikke klar over om jeg har p***et dig af - trådt dig over tæerne eller noget tredje wellander - men lad os ikke forplumre denne tråd som ellers ser ud til at være konstruktiv - send mig en pm i stedet




Forhold dig til det jeg skriver, i stedet for at tage "konspirations-hatten" på.



I mit svar forholdt jeg mig netop til hvad du skrev - og jeg svarede dig - denne her tråd er ikke om hvad du mener om mig -  opret endelig en tråd der hedder "r-l-b den ledeste vendekåbe i hifi4alls historie" hvis det gør dig lykkelig - jeg vil fortsætte med at give Gige en time out - her, på Nerds og alle andre steder....


Du bliver tilsyneladende så ophidset at det ikke er dig muligt, at læse indenad.
Dette beklager jeg naturligvis, på dine vegne selvfølgelig.

Til top Vis wellander's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wellander
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4602
Sendt: 27 August 2010 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

Til r-l-b & wellander!

Stop jeres fnidder nu!

I er uenige, og så er den ikke længere.

Mvh, Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
wellander
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 27 August 2010 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Til r-l-b & wellander!

Stop jeres fnidder nu!

I er uenige, og så er den ikke længere.

Mvh, Mikkel.



Forstået og taget til efterretning.
Til top Vis wellander's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wellander
 
Sonic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 21 Februar 2010
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 754
Sendt: 28 August 2010 kl. 10:09 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Hej Sonic!

Som Entry også skriver, så er Hifi4all et privat site. Dermed er der hverken demokrati eller ytringsfrihed. Du kan sammenligne det med en privat arbejdsplads... der bestemmer chefen, og hvis du ytrer dig forkert, så bliver du bedt om at forlade din arbejdsplads.

Samme gør sig gældende her: Jeg bestemmer reglerne, og hvis du vælger at bryde dem, så er det ud! For en periode eller evigt, alt efter omstændighederne.

Reglerne er der af en årsag: Vi skal alle kunne begå os på "Hifi-for-alle", uden at vi gør andre vrede, kede af det, eller på anden måde søger at skade hinanden.

At du henviser til en artikel om psykiatriske sygdomme, ser jeg som et forsøg på at gøre mig vred eller ked af det. Men I virkeligheden viser det med tydelighed, at du fuldstændig har misforstået idéen med at deltage i dette forum, og måske også har misforstået hele idéen med at begå dig på denne jord, i et samfund med andre mennesker.

Jeg gider ikke svare på den slags underlødige indlæg, så om jeg er ved at miste forstanden, må stå hen i det uvisse. Men lad mig komme med et godt råd: Stop den slags indlæg med det samme! Du bevæger dig på kanten af lovgivningen om injuriende udtalelser. Heldigvis for dig, kan jeg selv slette dem.

Hold debatten sober, og så får den lov at fortsætte. Gør det modsatte, og tråden bliver slettet!

Fortsat god dag, og god weekend.

Mvh, Mikkel.



Hej Mikkel

Nu er det sådan jeg har arbejdet for flere store firmaer og der som udgangs punkt lytter Chefen dvs i dit sted kritikken så det du altså mener, er der kritik så er det ud af vagten med det samme.


Jeg lavede denne tråd for ligesom at kunne påpege hvor absurd dette er blevet du tolker lige med det samme som et attack på dig. Stille og roligt hvis du tager det som en provokation så er det dit problem ikke mit Jeg lever generelt stille og roligt der skal noget til før jeg føler mig trådt på ved ikke hvem hvad du har haft skænderier med her fra forummet eller nogen eks bruger jeg er enlig osse hamrende ligeglad Jeg skrev som sagt denne tråd for at høre hvorfor denne gå amok med at smide folk ud af dette forum, men hvis dit mål er at stoppe med at lave eller have det som et åben debat forum jamen så værsgo så luk det dog ned i stedet for at true folk med det De fleste herinde er voksne mænd og kvinder de har nok andet at se til end at sidde og tigge og bede om du ikke nok vil lade vær med at lukke forummet ned et for et

Jeg er ikke ude på et surt opstød eller provokere men har ikke kunne lade være med at tage bladet fra munden når jeg læser dine indlæg og udtalelser om her er det mig der bestemmer og i har bare at gøre hvad der bliver sagt.

Javel Ja jeg følger ikke dig jeg følger de regler som har stået skrevet siden forummet åbnede, du skal ikke bestemme over mig og kan jeg ikke leve med det skrider jeg bare. Fred med det forummet er ikke alt for mig Synes bare det er synd at det er ved at nå et punkt hvor en del folk vender ryggen forummet Mikkel så kan du sikkert komme med den at jeg er da osse bare ligeglad jamen så værsgo.

Lad os da i stedet mødes og tales over hvad der er der går galt herinde


Men bliver jeg smidt ud af på grund af dette indlæg jamen så håber jeg da du kan skab dit egen lille hyggelig forum




 


__________________
Til top Vis Sonic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sonic
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4602
Sendt: 28 August 2010 kl. 10:46 | IP-adresse registreret  

Sonic skrev:


Hej Mikkel

Nu er det sådan jeg har arbejdet for flere store firmaer og der som udgangs punkt lytter Chefen dvs i dit sted kritikken så det du altså mener, er der kritik så er det ud af vagten med det samme.

Jeg lavede denne tråd for ligesom at kunne påpege hvor absurd dette er blevet du tolker lige med det samme som et attack på dig. Stille og roligt hvis du tager det som en provokation så er det dit problem ikke mit Jeg lever generelt stille og roligt der skal noget til før jeg føler mig trådt på ved ikke hvem hvad du har haft skænderier med her fra forummet eller nogen eks bruger jeg er enlig osse hamrende ligeglad Jeg skrev som sagt denne tråd for at høre hvorfor denne gå amok med at smide folk ud af dette forum, men hvis dit mål er at stoppe med at lave eller have det som et åben debat forum jamen så værsgo så luk det dog ned i stedet for at true folk med det De fleste herinde er voksne mænd og kvinder de har nok andet at se til end at sidde og tigge og bede om du ikke nok vil lade vær med at lukke forummet ned et for et

Jeg er ikke ude på et surt opstød eller provokere men har ikke kunne lade være med at tage bladet fra munden når jeg læser dine indlæg og udtalelser om her er det mig der bestemmer og i har bare at gøre hvad der bliver sagt.

Javel Ja jeg følger ikke dig jeg følger de regler som har stået skrevet siden forummet åbnede, du skal ikke bestemme over mig og kan jeg ikke leve med det skrider jeg bare. Fred med det forummet er ikke alt for mig Synes bare det er synd at det er ved at nå et punkt hvor en del folk vender ryggen forummet Mikkel så kan du sikkert komme med den at jeg er da osse bare ligeglad jamen så værsgo.

Lad os da i stedet mødes og tales over hvad der er der går galt herinde

Men bliver jeg smidt ud af på grund af dette indlæg jamen så håber jeg da du kan skab dit egen lille hyggelig forum

Jeg har skam også arbejdet i private firmaer, og her var reglen altid at man fulgte sin kontrakt og personalehåndbog, og hvis chefen sagde "sådan er det", ja så var det sådan det var!

Sonic, du får det til at lyde som om, at jeg har smidt flere hundrede mennesker ud af forummet. Har du egentlig talt dem? Vi snakker højst en håndfuld. Resten har faktisk bedt om at få lukket deres adgang, af egen fri vilje. De har været uenige i min måde at håndtere retningslinjerne.

Jo, bissen er blevet skruet på, men det gælder jo kun hvis man ikke oveholder disse retningslinjer. Og visse "stærke" brugere, som har været vant til at sætte dagsordenen i forummet, er så rendt i den nye über-moderator, som forventer - og forlanger - at man overholder retningslinjerne.

Der er ikke noget galt herinde i forummet, så længe at der føres en sober debat, og igen - at retningslinjerne overholdes.

Hvorfor skulle jeg smide dig ud? Har du brudt retningslinjerne?

Mvh, Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3344
Sendt: 28 August 2010 kl. 11:13 | IP-adresse registreret  

Ilcommamdante skrev:

Jeg kan ikke forstå at alle klynkehovederne ikke opretter deres egen side på internettet, men så skulle de jo pludselig til at lave noget reelt og ikke bare brokke sig.

Det er ikke nødvendigt, de bruger bare www.nerds.dk .

Der findes flere tråde derovre som handler om hifi4all. Det fyger med beskyldninger og skældsord mod Mikkel Gige, hifi4all, tidligere moderatorer og brugerne imellem. Nu er det så moderatorerne derovre der kæmper med nogle af de brugere der er udelukket herfra. Tråde lukkes midlertidigt og brugere irettesættes men skænderierne fortsætter. Det er vel kun et spørgsmål om tid før moderatorerne tvinges til at anvende de sanktionsmuligheder de beskriver i deres retningslinier.

Om udelukkelserne herfra har været rimelige eller ej har jeg ikke taget stilling til da jeg ikke kender alle detaljer i de enkelte "sager". Men uanset så synes jeg da at det er trist at se at nogle af de pågældende brugere nu er i gang med at ødelægge endnu et forum med personlige skænderier og offentlig tilsvining af andre. Det er faktisk nogle af de mest hifiinteresserede nørder der ødelægger deres muligheder for at tale om hifi ved at skændes om noget der alligevel (for dem) er fortid. Hvorfor ikke bare glemme hifi4all og komme videre i livet. Vi har vel alle prøvet at føle os urimeligt behandlet af en butik eller andet. Så har de fleste af os vel bare fundet en alternativ løsning efterfølgende istedet for at være mavesure og søgt hævn ved at hænge folk ud på nettet. Men det skyldes måske at de ikke kan finde noget alternativ til hifi4all.

 

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4602
Sendt: 28 August 2010 kl. 11:39 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:
Ilcommamdante skrev:

Jeg kan ikke forstå at alle klynkehovederne ikke opretter deres egen side på internettet, men så skulle de jo pludselig til at lave noget reelt og ikke bare brokke sig.

Det er ikke nødvendigt, de bruger bare www.nerds.dk .

Der findes flere tråde derovre som handler om hifi4all. Det fyger med beskyldninger og skældsord mod Mikkel Gige, hifi4all, tidligere moderatorer og brugerne imellem. Nu er det så moderatorerne derovre der kæmper med nogle af de brugere der er udelukket herfra. Tråde lukkes midlertidigt og brugere irettesættes men skænderierne fortsætter. Det er vel kun et spørgsmål om tid før moderatorerne tvinges til at anvende de sanktionsmuligheder de beskriver i deres retningslinier.

Om udelukkelserne herfra har været rimelige eller ej har jeg ikke taget stilling til da jeg ikke kender alle detaljer i de enkelte "sager". Men uanset så synes jeg da at det er trist at se at nogle af de pågældende brugere nu er i gang med at ødelægge endnu et forum med personlige skænderier og offentlig tilsvining af andre. Det er faktisk nogle af de mest hifiinteresserede nørder der ødelægger deres muligheder for at tale om hifi ved at skændes om noget der alligevel (for dem) er fortid. Hvorfor ikke bare glemme hifi4all og komme videre i livet. Vi har vel alle prøvet at føle os urimeligt behandlet af en butik eller andet. Så har de fleste af os vel bare fundet en alternativ løsning efterfølgende istedet for at være mavesure og søgt hævn ved at hænge folk ud på nettet. Men det skyldes måske at de ikke kan finde noget alternativ til hifi4all.

I al ydmyghed... I rest my case!

Det viser med tydelighed, at jeg ikke har taget fejl med mine dispositioner. Var de ikke blevet udelukket, så skulle vi stadig bruge energi på de brugere, som nu "skaber" sig videre på Nerds.

På et tidspunkt sander Nerds nok også, at det er den visse død, at lade en lille flok kværulanter dominere siden.

Er der behov for, at vi cykler mere rundt i dette emne? Tingene er nu engang, som de er, så skal vi ikke bare lukke den her?

Mvh, Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Strandvaskeren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Maj 2010
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 491
Sendt: 28 August 2010 kl. 11:59 | IP-adresse registreret  

Friman skrev:
Har lige sakset et par af dine indlæg, og jeg vil hertil gerne spørge om følgende. Ville det være okay at oprette en afstemning om hvorvidt brugerne er enige i din gøren og laden, samt sitets generelle vilkår/retningslinier? Jeg har fattet at du mener at vi er til for dig, og ikke omvendt (uanset om den for undertegnede er lidt mærkelig at sluge).


Den afstemning kører løbende, resultatet kan aflæses på antallet af aktive brugere.

Jeg kan for øvrigt ikke se at Gige påstår vi brugere er til for ham. Forumet er hans. Det ligger på en server som han ejer/betaler lejen for. Det er også Gige der betaler for den båndbredde forumet konsumerer. Derfor er det naturligvis også ham der suverænt vælger hvad indholdet skal være eller ikke være. Vi låner ganske enkelt spalteplads på Gige's computer, mere indviklet er det ikke..

At Gige har retten til at gøre præcis hvad han vil med forumet er ikke det samme som at vi er til for hans skyld.

Jeg er her 100% for min egen skyld. Jeg hygger mig med at læse indlæg og jeg hygger mig med at skrive og besvare indlæg. Om I andre synes det er fantastisk eller ej er underordnet, bevares det er da herligt hvis I også får fornøjelse af mine skriblerier, men drivkraften bag min deltagelse her er at JEG får noget hygge ud af det. Jeg er her ikke for din skyld eller Gige's skyld eller nogen andres skyld - jeg er her udelukkende for min skyld.


__________________
Hjemmestrikket NAS -> Sonos ZP90 -> MHDT Havana -> Creek OBH-12 -> Krell KSA50 -> JBL 240ti
Til top Vis Strandvaskeren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strandvaskeren
 

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes