Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 17:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: En chance? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Buddy
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 10 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 20 August 2010 kl. 17:45 | IP-adresse registreret  

@Preben1234

Er det dig Gige?
Til top Vis Buddy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buddy

søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 August 2010 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=Friman]

Objetivt set, så handler hele den her tråd, og de øvrige af samme karakter, om 2 ting:

1. Mikkel vil have ro på forum da annoncekronerne udebliver, grundet at stort set alle nyheder bliver sablet ned. Det skrev han selv for et par sider siden. Han har derfor ikke mulighed for at drive "forretning", hvis disse overophedede debatter forsætter! Man kan så undre sig over måden man vælger at fremtvinge ro på? Det er jo snart gået galt så mange gange, så man burde nok kigge lidt på strategien igen? Det virker lidt Homer Simpeson agtigt... DOH. DOH, DOH, DOH, DOH.....
  2. Personer bliver udelukket fra forum, når de bliver ved med at prikke til Mikkel´s integritet og måde at drive denne "forretning" på. Det skyldes til dels pkt. 1, men også at han synes at have en endog meget lille tærskel mht. kritik, hvad enten den er saglig og konstruktiv eller personrelateret.

Det er jo ganske tydeligt, at Redaktøren blot har manglet en grund til at smide Otto på porten. Otto har jo gennem længere tid haft en lidt kritisk (konstruktiv synes jeg, men det er jo tydeligvis ikke opfattet således) linie overfor H4A, og da Otto jo generelt anses for én af de tunge drenge herinde, og som mange "lytter" til, så har man set sig nødt til at lukke munden på ham...

Problemet er blot, at det jo reelt ikke er det der sker. Det resultere i endnu en brugerne vs team H4A debat, og aldrig så snart dampen er blæst af, så starter der såmænd bare en ny af samme karakter...

Doh, doh, doh, doh, doh, doh.....

Der er da ingen objektivitet i den beskrivelse der?

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N

søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Sendt: 20 August 2010 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  

Tråden er lukket!

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 20 August 2010 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

Buddy skrev:
@Preben1234

Er det dig Gige?

Må indrømme at jeg nogen gange tænker at folk ikke er kommet over deres teenageperiode, når de laver indlæg herinde.

Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
Til top Vis preben1234's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af preben1234

1966
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2008
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 20 August 2010 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg læs. HIGH FIDELITY & HIFI & ELEKTRONIK I CA. 30ÅR OG ALDRIG HAR JEG LÆST NOGET NEGATIVT I DISSE BLADE FRA BRUGER KUN POSETIV RESPONS, SÅ JEG KAN KUN SIGE TIL MIG SELV HVAD FANDEN SKER DER LIGE HERINDE DER ER SNART IKKE EN TRÅD SOM ER POSETIV AT LÆSE HERINDE, FOLK TROR SKU SNART AT DET HIFI DE HAR DER HJEMME ER VERDENS BEDSTE GU ER DET EJ KUN I DERES ØRE MEN IKKE FOR OS ANDRE. HIFI4ALL PRØVER VIRKELIGT AT FÅ EN HJEMME SIDE TIL AT KØRE OG JEG TROR IKKE AT DET ER NEMT FOR DET ER VÆRE END AT ARBEJDE I EN BØRNEHAVE GIV DEM FOR FANDEN EN CHANCE. NU HAR JEG LIGE LÆST FLOE`s TRÅD OG HVAD SKER DER LIGE DER TÆNKER JEG JO FLOE TESTER EN HAMMER DEJLIG RØR FORSTÆRKER OG VAD ENDER DET MED JO AT EN MENER AT HAN HAR NOGET DER ER BEDRE OG VAD SÅ HOLD DET DOG FOR JER SELV FOR DET ER KUN BEDRE I JERES ØRE MED JERES OPSÆTNING ELLER HOLD JER VÆK ELLER BLEV VOKSNE OG LÆS DE GODE INDPUT HERINDE FOR DE GØR VIRKELIGT ET STORT ARBEJDE FOR OS ANDRE DER GÅR OP I HIFI & MUSIK. MANGE VENLIGE HILSNER 1966.
Til top Vis 1966's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 1966 Besøg 1966's Websted

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 August 2010 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

1966 skrev:
Nu har jeg læs. HIGH FIDELITY & HIFI & ELEKTRONIK I CA. 30ÅR OG ALDRIG HAR JEG LÆST NOGET NEGATIVT I DISSE BLADE FRA BRUGER KUN POSETIV RESPONS, SÅ JEG KAN KUN SIGE TIL MIG SELV HVAD FANDEN SKER DER LIGE HERINDE DER ER SNART IKKE EN TRÅD SOM ER POSETIV AT LÆSE HERINDE, FOLK TROR SKU SNART AT DET HIFI DE HAR DER HJEMME ER VERDENS BEDSTE GU ER DET EJ KUN I DERES ØRE MEN IKKE FOR OS ANDRE. HIFI4ALL PRØVER VIRKELIGT AT FÅ EN HJEMME SIDE TIL AT KØRE OG JEG TROR IKKE AT DET ER NEMT FOR DET ER VÆRE END AT ARBEJDE I EN BØRNEHAVE GIV DEM FOR FANDEN EN CHANCE. NU HAR JEG LIGE LÆST FLOE`s TRÅD OG HVAD SKER DER LIGE DER TÆNKER JEG JO FLOE TESTER EN HAMMER DEJLIG RØR FORSTÆRKER OG VAD ENDER DET MED JO AT EN MENER AT HAN HAR NOGET DER ER BEDRE OG VAD SÅ HOLD DET DOG FOR JER SELV FOR DET ER KUN BEDRE I JERES ØRE MED JERES OPSÆTNING ELLER HOLD JER VÆK ELLER BLEV VOKSNE OG LÆS DE GODE INDPUT HERINDE FOR DE GØR VIRKELIGT ET STORT ARBEJDE FOR OS ANDRE DER GÅR OP I HIFI & MUSIK. MANGE VENLIGE HILSNER 1966.
enig

Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 20 August 2010 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

man behøver ikke at citere hele indlægget hvis man skriver lige efter!
Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

John Jul
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 13 Marts 2009
Lokalitet: Øerne
Sendt: 20 August 2010 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

Man kunne spørge de 1234 rygklappere der er dukket op her om de tror det hjælper mest at fedte, eller om kritik eventuelt kunne være med til at gøre det her til et bedre sted at være.

Der er en der snakker om respekt - ja, respekt går begge veje. Og hvem siger man ikke kan have respekt for noget og alligevel kritisere det for at gøre det bedre.

Jeg er meget glad for H4A, men jeg synes virkelig det er snærende hele tiden at skulle tænke på hvad man skriver.

At moderere personangreb og almindeligt fnidderfnadder er helt ok. Men når man modererer folks ærlige mening om eksempelvis et produkt, så beder man om problemer. Det må da være sådan at hvis man er uenig i noget må man argumentere imod og ikke bare slette indlægget eller udelukke brugeren.

@1966: Jeg fik mest ondt i hovedet af alt dit råberi, din caps lock må være gået i stykker...
Til top Vis John Jul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af John Jul

2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 20 August 2010 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

1966 og Preben1234 : tilslutter mig 

Dette er et debatforum ja, og her skal debatteres hifi og ikke fnidder-fnadder. Ufatteligt at nogen har så lidt selvtillid og respekt, at de skal dominere og for enhver pris påtvinge andre deres holdning.

Jeg håber at ledelsen her på stedet, fortsat vil udelukke kværulanterne...

God HIFI-weekend

Til top Vis 2-mas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 2-mas

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 August 2010 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

John Jul skrev:
Man kunne spørge de 1234 rygklappere der er dukket op her om de tror det hjælper mest at fedte, eller om kritik eventuelt kunne være med til at gøre det her til et bedre sted at være.

Der er en der snakker om respekt - ja, respekt går begge veje. Og hvem siger man ikke kan have respekt for noget og alligevel kritisere det for at gøre det bedre.

Jeg er meget glad for H4A, men jeg synes virkelig det er snærende hele tiden at skulle tænke på hvad man skriver.

At moderere personangreb og almindeligt fnidderfnadder er helt ok. Men når man modererer folks ærlige mening om eksempelvis et produkt, så beder man om problemer. Det må da være sådan at hvis man er uenig i noget må man argumentere imod og ikke bare slette indlægget eller udelukke brugeren.

@1966: Jeg fik mest ondt i hovedet af alt dit råberi, din caps lock må være gået i stykker...
Nu taler jeg for alle dem er der er enige med Gige....  Er man en rygklapper hvis man er enig i ang. hvad han skriver?

Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S

CARS10
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2009
Sendt: 20 August 2010 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

1966 skrev:

Du kan da have ret ,i nogle af de ting du skriver,og så håber jeg at din hjerte rytme er faldet på plads igen.

carsten

Til top Vis CARS10's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CARS10

1966
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 August 2010 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

HEJ JOHN JUL, EN TING KAN JEG SIGE DIG JEG RÅBER ALDRIG OG ALDRIG MED GOD MUSIK I BAGGRUNDESÅ KOM JEG TIL SKRIVE NOGET FORKERT SOM IKKE FALDT I DIN SMAG. 1966Tongue               OG TIL CARS 10 MIN HJERTERYTME ER RIGTIG GOD OG ENDNU BEDRE MED GOD MUSIK & MAD & ENGANG GOD RØDVIN OG NOGLE RIGTIGE GODE TRÅDE HERINDE MEN HVAD ÅRSTAL DET BLIVER I JA DET MÅ GUDERNE VIDE. VENLIG HILSEN 1966 Wink                                                                                                                                                                    
Til top Vis 1966's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 1966 Besøg 1966's Websted

TruthSpinner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Juli 2005
Sendt: 20 August 2010 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

1966 skrev:
HEJ JOHN JUL, EN TING KAN JEG SIGE DIG JEG RÅBER ALDRIG OG ALDRIG MED GOD MUSIK I BAGGRUNDESÅ
KOM JEG TIL SKRIVE NOGET FORKERT SOM IKKE FALDT I DIN SMAG. 1966onclick="AddSmileyIcon'smileys/smiley17.gif'" border=0 alt=Tongue http://www.hifi4all.dk/forum/smileys/smiley17.gif"> &nb sp;         &nb sp;
   OG TIL CARS 10 MIN HJERTERYTME ER RIGTIG GOD OG ENDNU BEDRE MED GOD MUSIK & MAD & ENGANG GOD RØDVIN OG
NOGLE RIGTIGE GODE TRÅDE HERINDE MEN HVAD ÅRSTAL DET BLIVER I JA DET MÅ GUDERNE VIDE. VENLIG HILSEN
1966 Wink http://www.hifi4all.dk/forum/smileys/smiley2.gif"> &nbs p;         &nbs p;           &n bsp;                       &nbs p;           &n bsp;                                  &nbs p;           &n bsp;      
           &nbs p;           &n bsp;                                 

Nu ved jeg ikke hvor tit du skriver på online fora. Men du skal vide at det er dårlig stil at skrive med store bogstaver. Det
sender et meget klart signal om kraftig ophidselse og fortæller de andre brugere at du råber.
Til top Vis TruthSpinner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TruthSpinner

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 August 2010 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

John Jul skrev:

Jeg kunne så til gengæld spørge om alle kritikerne behøver kværne i den samme rille gang efter gang? Hvorfor ikke lade lidt ro falde på det hele, acceptere at det hele er løbet skævt, og så se om det bliver bedre? Nytter det virkelig noget at blive ved, mon ikke den er sevet ind efterhånden?

Og hvorfor fedter man altid hvis man er enig med Hifi4All, mens man er en helt ved at kritisere ad nausiam? Jeg forstår det simpelthen ikke...

John Jul skrev:

Er det virkelig så slemt? Ville dine kommentarer være væsentligt værre end de er nu hvis ikke du hele tiden tænkte på det?

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Strandvaskeren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2010
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 August 2010 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

1966 skrev:
Nu har jeg læs. HIGH FIDELITY & HIFI & ELEKTRONIK I CA. 30ÅR OG ALDRIG HAR JEG LÆST NOGET NEGATIVT I DISSE BLADE FRA BRUGER KUN POSETIV RESPONS

Kan du ikke lige slå de store bogstaver fra, det er anstrengende at læse?

Ang. respons i trykte blade er det nok tvivlsomt om redaktionen af bladene inkluderer læserbreve der er stærkt kritiske, så at du aldrig har læst noget negativt i de blade er ikke ensbetydende med at der aldrig er sendt negativ respons til dem.. Her på h4a er kritik synlig med det samme, i et trykt blad er kritik kun synlig hvis redaktionen synes det er værd at bruge spalteplads på..

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 August 2010 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Jeg må indrømme at jeg efterhånden står noget tvivlrådig overfor Giges dømmekraft idet Otto altid har virket fornuftig og saglig, men desværre gik op i en spids i frustration til sidst. Umiddelbart giver jeg kritikerne ret i at Gige måske lige skulle se indad, men hvad ved jeg...

Til gengæld synes jeg også at nu må al den polemik snart stoppe. Meningerne er kommet på bordet, vi ER efterhånden klar over at mange er sure og truer med at smutte - so be it. Fakta er dog at det i sidste ende STADIG er Gige der bestemmer idet han har de fornødne autorisationer til det.

Vi kan bare håbe at denne katastrofe (ikke verdenskatastrofe, men forum-katatrofe) kan være med til at moderator-team'et indbyrdes kan få helt rene linier gennemført, med skyldig hensyntagen til at en moderator SKAL være objektiv. Jeg tror der er opmærksomhed på problemet, så giv dem nu ro til at arbejde med det.

Og så er jeg vel også en rygklapper og medløber, jævnfør at jeg ikke kaster tudekiks i grams over hvad der er sket - men lad det nu ligge, se fremad i stedet. De der ikke kan leve med forholdene må jo overveje hvad de vil gøre - men lad nu være med at jokke i den samme l**t hele tiden, giv den lov til at tørre ud.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

1966
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 August 2010 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Hej ThuthSpinner, min fejl, er rettet på pcen nu vil jeg helst ikke råbe af folk og håber da ikke folk tror det jeg bliver bare ked når der er så meget negativt herinde som kan blive en rigtig god side hvis folk giver den en chance, jeg undskylder det med stort og råben min fejl dumme jeg. 1966Cry

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Sendt: 20 August 2010 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:

Jeg må indrømme at jeg efterhånden står noget tvivlrådig overfor Giges dømmekraft idet Otto altid har virket fornuftig og saglig, men desværre gik op i en spids i frustration til sidst. Umiddelbart giver jeg kritikerne ret i at Gige måske lige skulle se indad, men hvad ved jeg...

Til gengæld synes jeg også at nu må al den polemik snart stoppe. Meningerne er kommet på bordet, vi ER efterhånden klar over at mange er sure og truer med at smutte - so be it. Fakta er dog at det i sidste ende STADIG er Gige der bestemmer idet han har de fornødne autorisationer til det.

Vi kan bare håbe at denne katastrofe (ikke verdenskatastrofe, men forum-katatrofe) kan være med til at moderator-team'et indbyrdes kan få helt rene linier gennemført, med skyldig hensyntagen til at en moderator SKAL være objektiv. Jeg tror der er opmærksomhed på problemet, så giv dem nu ro til at arbejde med det.

Og så er jeg vel også en rygklapper og medløber, jævnfør at jeg ikke kaster tudekiks i grams over hvad der er sket - men lad det nu ligge, se fremad i stedet. De der ikke kan leve med forholdene må jo overveje hvad de vil gøre - men lad nu være med at jokke i den samme l**t hele tiden, giv den lov til at tørre ud.

Helt enig.

Forummet er ved at blive kvalt i de utallige tråde omhandlende H4A's moderator-politik. Det er vel efterhånden 30-40% af alle indlæg herinde, som går på ovennævnte.

Det er efterhånden lidt surt, at man hver gang man besøger siden, skal mødes af minimum én tråd på forsiden, hvor i der er nogle der stiller spørgsmål ved måden hvorpå siden bliver drevet. Det lader næsten til, at folk glemmer hvad forummet egentlig er til for - nemlig hifi.

Der bliver brugt alt for meget energi på at brokke sig. Det er surt.

Mindre brok (ja, også mindre af ham ) - mere hifi, tak!
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 20 August 2010 kl. 22:48 | IP-adresse registreret  

Har siddet på sidelinjen og fulgt denne pladder tråd. Sørgelig læsning

Har kastet op mange gange (nu er det kun galde) over det børnehave niveau som er og ved at lægge sig over dette forum. Til jer med den negative og sure attitude. BLIV VÆK, det er alligevel ikke et forum i gider at læse.  

Har ikke tal på hvor mange konstruktive og spændende tråde som ender i personfnidder og mudderkast. Men det er mange.

kimC
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 August 2010 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det er sket en del gange nu at folk bliver smidt ud pga. en (siges det) ophedet diskussion over pb... Personligt er jeg af den mening at man kun burde kunne smides ud, hvis man gentagne gange går over grænsen i trådene... Man skal sq da have lov til i al venskabelighed at skændes i en mindre diplomatisk tone over pb
Til top Vis kimC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimC

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes