Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 17:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: En chance? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 20 August 2010 kl. 14:19 | IP-adresse registreret  

Ingeniør-dude skrev:

Jeg aner ikke om noget er møntet på mig, blot finder jeg det usmageligt at man som tredjepart (preben1234) ytrer sig om personer der, grundet en udelukkelse, ikke kan tage til genmæle. Og især provokerer det mig at det får lov at køre over flere indlæg.

Jeg får sådan et billede på nethinden af lillehund1234 der står og gør modigt af farer den ikke engang forstår, bag dens store makker, der i realiteten bare ærger sig over at have bidt hånden der fodrer den og sikkert nu bliver nødt til at gå med mundkurv et stykke tid.

@Wymax: ingen problemer, jeg er faktisk ikke det mindste nærtagende, ejheller om du skulle have ret..

Hvordan skulle vi overhovedet kunne have denne diskussion, hvis ikke man må nævne den ene af sagens to parter?

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006
Sendt: 20 August 2010 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

Ingeniør-dude skrev:
preben1234 skrev:
RAZZER skrev:
Mikkel Gige skrev:
Pierre skrev:

... og han må have ramt et ømt punkt

Ja, det gjorde han!

For jeg er personligt ret stolt af det, vi har opnået med denne side, og gider jeg helt ærligt ikke få serveret en tudekiks, når vi ber' om lidt respekt og forståelse for vores indsats.

Og det var netop en tudekiks Otto afleverede, til trods for at han og hans arbejdsgiver nyder godt af omtalen på siden. Derfor blev jeg lidt firkantet over for Otto, men jeg valgte at holde det væk fra forummet.

Mvh, Mikkel.

Jeg støtter dig Mikkel, utroligt med folks utilfredshed og "kræven til sig mentalitet". Hifi4all.dk er den bedste hifi side i dk og blandt de bedste i verden. At klage over nogle småting i ksb. er fair nok, men for f... altså ksb er super godt nemt og enkelt ligesom resten af siden.

Jeg har købt og solgt utallige ting og sager på ksb og er glad for det nemme layout og at det er gratis. Ja og nemlig det at hifi4all er gratis betyder jo netop at vi brugere skal være ekstra glade. Jeg tager virkelig hatten af for folk som Mikkel og de andre skribenter her på siden som har tålmodighed til at lytte til sådanne klaphatte som bare vil kræve og kritisere. Jamen for f.. der er jo fejl og mangler alle steder, men man må da kunne se at hifi4all er et super sted.

Denne "klagementalitet" er jo desværre blevet en almindelig ting i det danske samfund, vi klager over små banale ting, til trods for vi har et af verdens bedste samfund. Der er kort sagt helt til grin, folk burde lære taknemmlighed som i gamle dage, samt ansvar og høflighed.

SKAM JER ALLE SOM STØTTER OTTO !!!!!!

Helt enig

Får du ikke af og til ømme hænder og bentøj af alt det rygklappen og medløberi?

Bliver du ikke af og til træt af at kalde dig Ingeniør, selvom du tydeligvis intet aner på området (har læst flere af dine idlæg div. steder) den her er tild dig Ingeniør-dude

Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
Til top Vis preben1234's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af preben1234

Ingeniør-dude
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2010
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 August 2010 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

preben1234 skrev:

Synes også han var under frembrusende, istedet for at tale/skrive pænt, meget bedrevidende og nedladende personlighed han har.

Det kniber mig at se pointen med denne udtalelse i sagen om udelukkelse af Otto. Faktisk er det kun en mindre tilsnigelse at kalde det for injurier.

De ti største Hi-Fi løgne
Til top Vis Ingeniør-dude's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ingeniør-dude

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Sendt: 20 August 2010 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Hold nu diskussionen på sporet.

Der er ingen grund til at tilsnudske tråden med personfnidder, og andet uden relevans for nærværende emne!

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 August 2010 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

Ingeniør-dude skrev:

Jeg aner ikke om noget er møntet på mig, blot finder jeg det usmageligt at man som tredjepart (preben1234) ytrer sig om personer der, grundet en udelukkelse, ikke kan tage til genmæle. Og især provokerer det mig at det får lov at køre over flere indlæg.

Jeg får sådan et billede på nethinden af lillehund1234 der står og gør modigt af farer den ikke engang forstår, bag dens store makker, der i realiteten bare ærger sig over at have bidt hånden der fodrer den og sikkert nu bliver nødt til at gå med mundkurv et stykke tid.

@Wymax: ingen problemer, jeg er faktisk ikke det mindste nærtagende, ejheller om du skulle have ret..

Jeg beskriver blot min opfattelse af Otto, men kan høre at det synes du ikke er iorden.  Man skulle tro du var 17-19 år. da du tydeligvis ikke kan tale med en ordentlig tone.

Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 August 2010 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

Spændende hvem der nu får lukket en profil.
Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 20 August 2010 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

tilbage på sporet. Please!
Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

Skorpio
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 20 August 2010 kl. 14:47 | IP-adresse registreret  

Friman skrev:

Objetivt set, så handler hele den her tråd, og de øvrige af samme karakter, om 2 ting:

1. Mikkel vil have ro på forum da annoncekronerne udebliver, grundet at stort set alle nyheder bliver sablet ned. Det skrev han selv for et par sider siden. Han har derfor ikke mulighed for at drive "forretning", hvis disse overophedede debatter forsætter! Man kan så undre sig over måden man vælger at fremtvinge ro på? Det er jo snart gået galt så mange gange, så man burde nok kigge lidt på strategien igen? Det virker lidt Homer Simpeson agtigt... DOH. DOH, DOH, DOH, DOH.....
  2. Personer bliver udelukket fra forum, når de bliver ved med at prikke til Mikkel´s integritet og måde at drive denne "forretning" på. Det skyldes til dels pkt. 1, men også at han synes at have en endog meget lille tærskel mht. kritik, hvad enten den er saglig og konstruktiv eller personrelateret.

Det er jo ganske tydeligt, at Redaktøren blot har manglet en grund til at smide Otto på porten. Otto har jo gennem længere tid haft en lidt kritisk (konstruktiv synes jeg, men det er jo tydeligvis ikke opfattet således) linie overfor H4A, og da Otto jo generelt anses for én af de tunge drenge herinde, og som mange "lytter" til, så har man set sig nødt til at lukke munden på ham...

Problemet er blot, at det jo reelt ikke er det der sker. Det resultere i endnu en brugerne vs team H4A debat, og aldrig så snart dampen er blæst af, så starter der såmænd bare en ny af samme karakter...

Doh, doh, doh, doh, doh, doh.....

Jeg er meget enig i beskrivelsen...

Ingen tvivl om at farcen vil fortsætte og der vil i endnu højere grad bliver "strammet op" og "holdt på sit"....sørgeligt

Til top Vis Skorpio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Skorpio

David
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003
Sendt: 20 August 2010 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Hej igen!

Jeg er lidt rystet over den m�de, hvorp� der tolkes i �st og vest, p� det jeg skriver.

Her er planen: Siden skal opdateres, s� der kommer bedre features, men ogs� bedre og flere bannerpladser. Men en ny side koster, og de penge skal hentes ind med den side vi har nu. Jeg har ikke midler til at l�gge ud selv, og jeg har mildest talt heller ikke lyst til at forg�lde mig for det. Man skal tjene penge, f�r man kan bruge penge. Finanskrisen er et godt bud p� hvorfor det er s� vigtigt.

Nogle kalder det en tudeprinsesse, jeg kalder det at g� med livrem og seler. Jeg skal �rligt indr�mme, at dette "projekt" skal v�re solidt velfunderet fra start. Jeg gider ikke tabe penge p� det! S� kan man altid bagefter bare sige "n� ja, s� pr�vede vi", hvis det g�r galt.

Der er en masse kloge indl�g med bud p� hvordan tingene skal g�res, men hvis det er s� nemt, hvorfor s� ikke bare g�re det selv? S� havde vi rigtig mange gode hifi hjemmesider i DK. Jeg kan ikke huske alle de gange, jeg er blevet truet med flg. s�tning: "Jamen, s� starter jeg bare mit eget forum, n�r I ikke vil lytte til fornuft". Hvor mange nye sider er der lige dukket op, fra tidligere brugere, som synes at linjerne var for stramme h�r? Nul!

Det lyder rimelig arrogant, men det er ikke meningen! Men det understreger, at det ikke er s� nemt som I gerne vil ha', at det skal v�re. Jeg har p�nt fors�gt at forklare, at jeg ogs� prioriterer tid til familien. Med dagligt arbejde, Hifi4all administration og test, s� har jeg en arbejdsuge p� 50-55 timer. S� indl�g/svar om, at "jeg bruger 50-60 timer p� mit daglige arbejde" holder s� ikke helt her. Jeg har allerede en lang arbejdsuge.

Jeg har en lille b�n: Kan vi ikke bare tage det stille og roligt, og lade tingene komme i deres eget tempo? Uden kloge-�ge indl�g a la "hvor sv�rt kan det v�re?"

Mvh, Mikkel.

God og fornuftig plan, Mikkel.

Det er altid godt selv at kunne finansiere investeringer.

Min "tudeprinsesse" joke, nævnte jeg, for at billedliggøre min opfattelse af din "ingen BS" kommentar.

I business er der altid BS, og der er altid muligheden for at en korrespondance kan køre lidt af sporet, grundet misforståelser og overfortolkninger.

Derfor er det altid bedre at være lidt for diplomatisk frem for at at være diktatorisk og fare i flint.

Det er dit site, og dig der bestemmer, hvordan tingene skal køre fremover, men husk nu, at H4A skal være et sted, hvor folk har lyst til at være.

Jeg kan godt  forstå, at du gerne vil have ryddet op i "ballademagerne", men mange af disse "ballademagere" er også velllidte og skarpe, så hvis de udelukkes for at sige sandheden, skifter stemningen hurtigt på forum.
Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted

Ingeniør-dude
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2010
Sendt: 20 August 2010 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

preben1234 skrev:

Bliver du ikke af og til træt af at kalde dig Ingeniør, selvom du tydeligvis intet aner på området (har læst flere af dine idlæg div. steder) den her er tild dig Ingeniør-dude

Jeg synes da nok jeg har styr på mine argumenter, men sig mig dog imod i de rette tråde i stedet for her (?)

preben1234 skrev:

Man skulle tro du var 17-19 år. da du tydeligvis ikke kan tale med en ordentlig tone.

Øh... tak (tror jeg nok)?

De ti største Hi-Fi løgne
Til top Vis Ingeniør-dude's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ingeniør-dude

preben1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 August 2010 kl. 15:21 | IP-adresse registreret  

Ingeniør-dude skrev:

preben1234 skrev:

Jeg synes da nok jeg har styr på mine argumenter, men sig mig dog imod i de rette tråde i stedet for her (?)

preben1234 skrev:

Man skulle tro du var 17-19 år. da du tydeligvis ikke kan tale med en ordentlig tone.

Øh... tak (tror jeg nok)?

Sagde ikke noget om dit udseende.

Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S

RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005
Sendt: 20 August 2010 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:
Udelukket pga. en PB korrespondance som Otto har bedt Gige om tilladelse til at offentliggøre. Spændende hvad udfaldet bliver her.

Altså hvorfor skulle Mikkel dog offentliggøre mail korrespondancen, der er noget HELT GALT med folk herinde, altså det er jo en helt Lene esbersen sag efterhånden. Vi SKAL have TILLID til Mikkel og hvad han har gjort, han er ejer af sitet, hvis ikke kan man jo bare forlade det.

Og nej jeg synes bestemt ikke at Mikkel eller andre adm. på sitet kører med mafia og diktator adfærd og regler. Altså det er forståeligt at Mikkel har magt til at ekskluderer folk som han mener er en belastning for siden eller for ham selv, det sidste med ham selv vil i sidste ende gå ud over siden, da han skal bruge MASSER af tid på at skrive frem og tilbage diskutere og diskutere noget som FLERTALLET egentlig er tilfreds med.

HAV NU TILLID TIL MIKKEL OG VÆR KONSTRUKTIVE OG VIS TAKNEMMELIGHED OG RESPEKT.
Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER

finlytteren
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 August 2010 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

Enig!

Jeg mener at både Otto og Mikkel har givet tilkende, at de begge reagerede kraftigt pga. deres følelsesmæssige engagement!

Og der er åbnet en dør for en mulig tilbagevenden af Otto - når tiden er ret for begge parter...

Længere behøves den ikke være, synes jeg!

Hvis der hele tiden bliver fokuseret på at kigge bagud, kommer man aldrig fremad!

Go' vind! Go' stil! Go' lyd...

Til top Vis finlytteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finlytteren

Ghump
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 20 August 2010 kl. 16:08 | IP-adresse registreret  

finlytteren skrev:

Og der er åbnet en dør for en mulig tilbagevenden af Otto - når tiden er ret for begge parter...

Du mener vel, når tiden er ret for Mikkel Gige. Han har med adskillige indlæg gjort det tydeligt for enhver, at han ikke har tænkt sig at komme med indrømmelser eller sluge kameler i denne sag. Der bliver påpeget hvor han mener at have ret og Otto uret. Og han har sikret sig at Otto ikke kan komme til genmæle - og dermed ikke har nogen indflydelse på hvornår døren bliver åbnet igen. Det er 100% op til Mikkel Gige, og derfor sker det KUN på hans præmisser - ikke på begge parters!

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 20 August 2010 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

RAZZER skrev:
L.B. skrev:
Udelukket pga. en PB korrespondance som Otto har bedt Gige om tilladelse til at offentliggøre. Spændende hvad udfaldet bliver her.

Altså hvorfor skulle Mikkel dog offentliggøre mail korrespondancen, der er noget HELT GALT med folk herinde, altså det er jo en helt Lene esbersen sag efterhånden. Vi SKAL have TILLID til Mikkel og hvad han har gjort, han er ejer af sitet, hvis ikke kan man jo bare forlade det.

Og nej jeg synes bestemt ikke at Mikkel eller andre adm. på sitet kører med mafia og diktator adfærd og regler. Altså det er forståeligt at Mikkel har magt til at ekskluderer folk som han mener er en belastning for siden eller for ham selv, det sidste med ham selv vil i sidste ende gå ud over siden, da han skal bruge MASSER af tid på at skrive frem og tilbage diskutere og diskutere noget som FLERTALLET egentlig er tilfreds med.

Er det saaledes din holdning, at brugerne er til for hifi4all og ikke omvendt? Hvis der vitterligt er sket et saadant drastisk holdningsskift fra tidligere (altsaa i forbindelse med tiltraedelsen af den nye ledelse) tror jeg, at rigtigt mange brugere (inkl. undertegnede) snart er fortid paa dette site.

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

MichaelJDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Sendt: 20 August 2010 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:

RAZZER skrev:
L.B. skrev:

Er det saaledes din holdning, at brugerne er til for hifi4all og ikke omvendt? Hvis der vitterligt er sket et saadant drastisk holdningsskift fra tidligere (altsaa i forbindelse med tiltraedelsen af den nye ledelse) tror jeg, at rigtigt mange brugere (inkl. undertegnede) snart er fortid paa dette site.

Kan kun være enig i ovenstående.

finlytteren
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 August 2010 kl. 16:38 | IP-adresse registreret  

Ghump skrev:
finlytteren skrev:

Du mener vel, når tiden er ret for Mikkel Gige. Han har med adskillige indlæg gjort det tydeligt for enhver, at han ikke har tænkt sig at komme med indrømmelser eller sluge kameler i denne sag. Der bliver påpeget hvor han mener at have ret og Otto uret. Og han har sikret sig at Otto ikke kan komme til genmæle - og dermed ikke har nogen indflydelse på hvornår døren bliver åbnet igen. Det er 100% op til Mikkel Gige, og derfor sker det KUN på hans præmisser - ikke på begge parters!

NEJ! Jeg mener for begge parter!

Selvom Mikkel skulle invitere Otto tilbage, kræver det jo ligegodt at Otto har lyst og vilje til at komme tilbage.

Til top Vis finlytteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finlytteren

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 20 August 2010 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
Ingeniør-dude skrev:

blot finder jeg det usmageligt at man som tredjepart (preben1234) ytrer sig om personer der, grundet en udelukkelse, ikke kan tage til genmæle. Og især provokerer det mig at det får lov at køre over flere indlæg.

Hvordan skulle vi overhovedet kunne have denne diskussion, hvis ikke man må nævne den ene af sagens to parter?

Man kan godt diskutere Ottos indlæg i den tråd der førte til udelukkelse uden at angribe ham personligt.

Man kan også diskutere det rimelige i udelukkelsen, eller reglerne for forum, uden at angribe Mikkel Gige personligt.

Som i andre ophedede debatter gavner personlige angreb intet.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

jørstad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 20 August 2010 kl. 17:04 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Hej igen!

Jeg er lidt rystet over den måde, hvorpå der tolkes i øst og vest, på det jeg skriver.

Her er planen: Siden skal opdateres, så der kommer bedre features, men også bedre og flere bannerpladser. Men en ny side koster, og de penge skal hentes ind med den side vi har nu. Jeg har ikke midler til at lægge ud selv, og jeg har mildest talt heller ikke lyst til at forgælde mig for det. Man skal tjene penge, før man kan bruge penge. Finanskrisen er et godt bud på hvorfor det er så vigtigt.

Nogle kalder det en tudeprinsesse, jeg kalder det at gå med livrem og seler. Jeg skal ærligt indrømme, at dette "projekt" skal være solidt velfunderet fra start. Jeg gider ikke tabe penge på det! Så kan man altid bagefter bare sige "nå ja, så prøvede vi", hvis det går galt.

Der er en masse kloge indlæg med bud på hvordan tingene skal gøres, men hvis det er så nemt, hvorfor så ikke bare gøre det selv? Så havde vi rigtig mange gode hifi hjemmesider i DK. Jeg kan ikke huske alle de gange, jeg er blevet truet med flg. sætning: "Jamen, så starter jeg bare mit eget forum, når I ikke vil lytte til fornuft". Hvor mange nye sider er der lige dukket op, fra tidligere brugere, som synes at linjerne var for stramme hér? Nul!

Det lyder rimelig arrogant, men det er ikke meningen! Men det understreger, at det ikke er så nemt som I gerne vil ha', at det skal være. Jeg har pænt forsøgt at forklare, at jeg også prioriterer tid til familien. Med dagligt arbejde, Hifi4all administration og test, så har jeg en arbejdsuge på 50-55 timer. Så indlæg/svar om, at "jeg bruger 50-60 timer på mit daglige arbejde" holder så ikke helt her. Jeg har allerede en lang arbejdsuge.

Jeg har en lille bøn: Kan vi ikke bare tage det stille og roligt, og lade tingene komme i deres eget tempo? Uden kloge-åge indlæg a la "hvor svært kan det være?"

Mvh, Mikkel.

men tid til at at smide folk ud din hjemmeside har du .   hmmmmm . godt du ikke er selvstændig og skal leve af service

Til top Vis jørstad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jørstad

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 August 2010 kl. 17:19 | IP-adresse registreret  

MichaelJDK skrev:
jdg1 skrev:

RAZZER skrev:
L.B. skrev:

Kan kun være enig i ovenstående.

Vi bliver jo bedt om at undersøge fakta før vi udtaler os og hele sagen handler jo om de PB.

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes