Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 17:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: En chance? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mage
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2009
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 20 August 2010 kl. 10:20 | IP-adresse registreret  

David skrev:
Altid lækkert med en chick fight, så vågner H4A næsten op igen - jeg gad godt vide, hvor mange ekstra hits siden får, når der går Paradise Hotel i debatten? Mange gætter jeg på.

Nu skal man huske, at et forum fungerer lidt som politik; hvis partilederen udviser flosset moral, mangel på idealisme, har for mange personfnidder eller skatte-sager, får man altså hug i meningsmålingerne.

Direkte relateret til denne debat, så synes jeg, at det er fint man kører en stram linie, men så er man nød til at glemme sig selv lidt og fremstå professionelt. Man kan ikke udelukke folk for at såre dine følelser, når man snakker business - det er lige en tand for uprofessionelt. Hvis kunderne ikke kan lide lugten i bageriet bliver de væk.

Mikkel, jeg går ud fra, at I gerne vil have noget action her på sitet?

Selvom mange af de gamle hoveder, som Otto, til tider er lidt halvmugne i kanten og til tider kan tro, at de er hanen i hønsegården, bidrager de altså til, at der kommer nye brugere til, bl.a. ved at svare på spørgsmål og lave indlæg, som kun de qua deres arbejde og erfaring har kapaciteten til skrive.

Fora har brug for disse gamle røvere, da det skaber liv, som giver hits, som sælger bannerreklamer, som giver penge til forbedringer, osv., osv..

HØRT!!!

Til top Vis mage's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mage

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 August 2010 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 20 August 2010 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

David skrev:

Man kan ikke udelukke folk for at såre dine følelser, når man snakker business - det er lige en tand for uprofessionelt. Hvis kunderne ikke kan lide lugten i bageriet bliver de væk.

Mikkel, jeg går ud fra, at I gerne vil have noget action her på sitet?

Fora har brug for disse gamle røvere, da det skaber liv, som giver hits, som sælger bannerreklamer, som giver penge til forbedringer, osv., osv..

Mine følelser er ikke såret. Jeg gider bare ikke noget BS. I øvrigt er der jo ikke andre, der er blevet udelukket i denne omgang.

Action! Ikke af den slags vi så i KSB tråden, tak!

Hits som sælger... Tja hvad skal jeg sige? Sådan helt off the record(!), så er der altså også nogle stykker, som har givet udtryk for, at de ikke ønsker at annoncere, fordi det ofte kan betyde en tur i gabestokken i forummet! Så det hænger altså ikke helt sammen på den måde som du beskriver.

Undersøg altid fakta, før en udtalelse.

Mvh, Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 20 August 2010 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:
Mine følelser er ikke såret. Jeg gider bare ikke noget BS.

Der har været en del forsøg på at forklare dig, at den strategi er uproduktiv for dig selv, sitet og debatten som helhed. Og det er præcis den holdning der gør at vendingen "en tyndhudet moderator" kommer i spil.

Prøv at gide BS og trække på skuldrene. Det gør vi andre i vore jobs.

Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

David
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 August 2010 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

David skrev:

Man kan ikke udelukke folk for at s�re dine f�lelser, n�r man snakker business - det er lige en tand for uprofessionelt. Hvis kunderne ikke kan lide lugten i bageriet bliver de v�k.

Mikkel, jeg g�r ud fra, at I gerne vil have noget action her p� sitet?

Fora har brug for disse gamle r�vere, da det skaber liv, som giver hits, som s�lger bannerreklamer, som giver penge til forbedringer, osv., osv..

Mine f�lelser er ikke s�ret. Jeg gider bare ikke noget BS. I �vrigt er der jo ikke andre, der er blevet udelukket i denne omgang.

Action! Ikke af den slags vi s� i KSB tr�den, tak!

Hits som s�lger... Tja hvad skal jeg sige? S�dan helt off the record(!), s� er der alts� ogs� nogle stykker, som har givet udtryk for, at de ikke �nsker at annoncere, fordi det ofte kan betyde en tur i gabestokken i forummet! S� det h�nger alts� ikke helt sammen p� den m�de som du beskriver.

Unders�g altid fakta, f�r en udtalelse.

Mvh, Mikkel.

Mikkel, nu er jeg forvirret

Har du ikke skrevet, at Otto ramte et ømt punkt? For at et punkt er ømt, er der som regel følelser i klemme - eller?

OK, jeg refererede til, at man typisk på bagrund af hits sælger reklamer. Folk, der søger information om AV-udstyr vil unægteligt sætte pris på Ottos indlæg og søge information på dit site.
Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted

Jesperthomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2003
Sendt: 20 August 2010 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

(...)Det der får mig op i det røde felt er, når et branchemedlem (Otto) fører sig frem med, at vi skal da bare sælge nogle annoncer, og tage en tudekiks. Efterfølgende i mail-dialogen skriver han så samtidig, at hans arbejdsgivere ikke har eller har haft nogen som helst intentioner om at annoncere, da de mener at det er penge lige ned i lo......!

Derfor skrev jeg, at man ikke kan få både i pose og sæk. Otto og hans arbejdsgiver vil gerne nyde gratis omtale, men at støtte foretagendet som giver denne omtale, er åbenbart ikke noget værd. Det er en selvmodsigelse af karakter! Det skrev jeg til Otto i en mail, og efterfølgende blev han tøse-sur i en tone som jeg ikke gider.

(...)

Jeg tror du griber det fuldstændig forkert an hvis du forventer at branchen skal betale for at støtte dig. Forretninger støtter ikke nogen som helst ud over deres kunder. Du vil ikke være en kunde hos branchen, du vil være en leverandør og som leverandør skal du gøre dig lækker over for dine kunder. Almisser får du aldrig, uanset hvor flink de måtte synes du er og hvor uselvisk du er. Vil du have banner-dollars, så skal branchen kunne se hvordan de får noget ud af det.

Hvis der skal penge i kassen, så skal fokus være ret skarpt. Læserne er produktet, annoncørerne er kunderne. Læserne skal holdes til i hobetal med hvad der er spændende for dem og kunderne skal have et produkt der giver dem noget værdi. Den samlede danske hifi-branche vil ikke give så meget som en bøjet 25-øre i goodwill-støtte. Men de vil utvivlsomt godt købe bannerannoncer hvis de forventer at kunne tjene penge på det.

Og så synes jeg simpelt hen det er horribelt at bortvise nogen fra et forum for hvad der er foregået bag nedrullede gardiner. Hvis nogen skal bortvises bør det være fordi de er til gene for andre brugere, da ikke fordi de har en privat uoverensstemmelse med ejeren af sitet. Jeg forstår overhovedet ikke at man stritter nogen ud for noget der ikke har kunnet læses af andre.

Til top Vis Jesperthomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesperthomsen

David
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003
Sendt: 20 August 2010 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

jazzman skrev:

Mikkel Gige skrev:
Mine f�lelser er ikke s�ret. Jeg gider bare ikke noget BS.

Der har v�ret en del fors�g p� at forklare dig, at den strategi er uproduktiv for dig selv, sitet og debatten som helhed. Og det er pr�cis den holdning der g�r at vendingen "en tyndhudet moderator" kommer i spil.

Pr�v at gide BS og tr�kke p� skuldrene. Det g�r vi andre i vore jobs.

Præcis!

En ting er, hvad man gider, når man har fri, men på job må man altså være mere diplomatisk og udglattende - og ja, nogle ting bliver man nød til at trække på skuldrene af.

Business og BS går altså hånd i hånd - jo før man lærer det, jo før tjener man penge. Der er ikke plads så at blive fornærmet, hvis man vil tjene penge.

En samtale om bannerreklamer må tolkes som business.

Så, ja, vendningen "tyndhudet moderator" rammer sagens kerne meget godt.

Som Henning Primdal fra Team Easy-on ville have sagt til Bobby Olsen:

"Nu må du finde ud af, om du være bussiness man, eller om du vil være tudeprinsesse" (Læs: cykelrytter eller horekarl)
Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted

søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 August 2010 kl. 11:09 | IP-adresse registreret  

Og nu er det her jo ikke Mikkels arbejde, så hvorfor skal han finde sig i BS?
Arbejde er noget hvor man selv tjener penge. Så vidt jeg ved får dem der styre siden her ikke en rød reje for det

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 August 2010 kl. 11:12 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:
Arbejde er noget hvor man selv tjener penge. Så vidt jeg ved får dem der styre siden her ikke en rød reje for det

Enig - lidt hen ad vejen. Mikkel driver dog et site hvor der er penge indblandet i form af annonce-kroner, og her SKAL der herske professionelle forhold, uanset om han personligt tjener penge på det eller ej.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

TruthSpinner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Juli 2005
Sendt: 20 August 2010 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

Andre hjemmesider som f.eks. facebook, dating.dk, og mange andre er fra staarten drevet på præcis samme vilkår. Motivationen har desuden været den samme, at oprette og drive sociale initiativer der befordrede ens særinteresser.

Hvis disse sites idag kan betragtes som forretninger, så kan h4a også, omend meget mindre succesfuld...
Til top Vis TruthSpinner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TruthSpinner

søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Sendt: 20 August 2010 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

Vi kan vel godt blive enige om at vi alle sammen er glade for at bruge hifi4all, hvilket vel også er grunden til at nogle af jer har nogle forslag til at gøre siden bedre, og bliver sure når dem der bestemmer på siden, agere mod jeres holdning til hvordan en side skal styres?
Jeg er bare bange for at med for meget dårlig stemning, med for mange sure opstød og for mange indlæg omkring hvor dårlige moderatorne og Mikkel er til at styre urolighederne er med til at kvæle siden.
Det er lidt som at save den gren over man selv sidder på
Denne side er et GRTIS TILBUD omkring at hente information, kunne finde noget socialt fælleskab og købe sælge HiFi. Selvfølgelig er der nogle begrænsninger og regler på sådan en side, jeg syntes at nogle glemmer at det er et GRATIS TILBUD.

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N

Jesperthomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2003
Sendt: 20 August 2010 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:

Arj, hvis man vil handle med de professionelle, må man opføre sig professionelt. Det nytter ikke noget at ville have branchen som kunder, men kræve at blive behandlet som privatperson.

Til top Vis Jesperthomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesperthomsen

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Sendt: 20 August 2010 kl. 11:40 | IP-adresse registreret  

TruthSpinner skrev:
Andre hjemmesider som f.eks. facebook, dating.dk, og mange andre er fra staarten drevet på præcis
samme vilkår. Motivationen har desuden været den samme, at oprette og drive sociale initiativer der befordrede ens
særinteresser.Hvis disse sites idag kan betragtes som forretninger, så kan h4a også, omend meget mindre succesfuld...

Bortset fra, at ingen på redaktionen tjener så meget som en rød reje. Det kan man nok ikke sige om Mark Zuckerberg.
Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Sendt: 20 August 2010 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:

Fordi der skal investeres i siden, ellers kan den daglige drift ikke opretholdes. Den daglige drift koster, dog arbejder medarbejderne gratis - hvilket jeg syntes er flot!
Men der er mange ting der koster penge når man driver en forretning, og jeg tror ikke at folkene bag hifi4all er villige til _ud over at arbejde gratis_ også at betale for den mdr. drift.
Derfor skal der annoncører til, og derfor må man evt. finde sig i BS.

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 20 August 2010 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:
jdg1 skrev:

Mastervol skrev:
Vi vil meget gerne hjælpe til med at bidrage til den hyggelige
stemning så godt vi kan.
Vi lever jo pga. at der er brugere der gider bruge hifi4all.dk, og vi strækker os gerne meget langt for at hjælpe, hvor der
brug for det, og vi vil også gerne lytte til alt hvad I har af ris og ros. Vi er kort sagt meget glade for at I er her! De sidste
par dage har vi været plaget af en enkelt bruger der nyder at drive hetz mod os. Jeg kan ligeså godt afsløre at det er den
gode heltny, cujo, skruerselv, fache og hvad han ellers har heddet. Her bliver vi nødt til at gøre kort proces, og slette indlæg
og tråde for at forhindre ham i at spamme hans anti-hifi4all propaganda ud.

Men det er jo ikke behandling af denne bruger kritikken gaar paa!?

Nej, men det er en del af forklaringen på de omtumlede sidste par dage, hvis man kan kalde dem det. Som I nok har hørt
før, så kommenterer vi ikke på enkeltsager offentligt, så det er naturligvis svært for os at forsvare os i denne sag, men jeg
håber i har tillid til, at vi ikke bare udelukker folk på må og få.
.

Det forstår jeg ikke lige, i dit forrige indlæg har du præcist kommenteret en enkelt sag vedr. Cujo, heltnhy osv. Og lige nu
kommenterer Mikkel da i den grad på en enkeltsag?

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 20 August 2010 kl. 11:51 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:

Jesper Juul skrev:
Ifølge Otto var det ikke mail korrespondancen som ledte til udsmidningen men
udelukkende det der blev skrevet i tråden: http://nerds.dk/?page=viewtopic&t=5342&postdays=0&am p;postorder=
asc&start=135

Om ikke andet må man da sige at trådstrukturen fungerer bedre her. Hvordan finder man starten af tråden du henviser til ?
Jeg kan kun finde side1 som starter (nederst ???) med et intetsigende indlæg fra Ulrikmm efterfulgt af et indlæg der citerer
tidligere indlæg ?

Pas, jeg klippede bare url'en ud fra den side jeg var på.

TruthSpinner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Juli 2005
Sendt: 20 August 2010 kl. 11:55 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:

Bortset fra, at ingen på redaktionen tjener så meget som en rød reje. Det kan man nok ikke sige om Mark Zuckerberg.

Det kan man IKKE LÆNGERE sige om Zuckerberg, måske fordi han faktisk tog situationen alvorligt også da han var nystartet.
Til top Vis TruthSpinner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TruthSpinner

Ulvin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 August 2010 kl. 12:02 | IP-adresse registreret  

Det er ærgeligt at se en som Otto forlade stedet, selvom det måske kun er for en kort periode han er blevet udelukket, så kunne jeg forestille mig der efter dette ikke vil være den store velvilje i at vende tilbage igen.

Otto har måske kørt på frihjul med nyheder og omtaler af egne produkter, omvendt har han også været en god hjælp på problemer/spørgsmål der ikke ville være endt i et potentielt salg ved de to virksomheder han er relateret til. Der må være andet end banner penge der trækker positivt op, besøgstal som han selv er inde på tror jeg han har ganske ret i.

Det er svært at gøre sig helt klog på, men følger man debatten både her og på nerds, så kunne det se ud som om der ikke er en fastlagt prisstrategi for banner/annoncering, skal man tjene "nemme" penge (ikke et forsøg på at få det til at lyde som en nem opgave at drive et site), så må det nødvendigvis også være nemt for potentielle kunder at gennemskue hvad varen koster. Har man ikke et prisskilt hængende, så skal der lægges meget aktivt arbejde i henvendelser til potentielle kunder.

Jeg har ingen problemer med måden stedet bliver drevet på, og vender da også gladeligt tilbage flere gange i løbet af en uge, men har man en ris/ros sektion, så må man også kunne bære at der skal lukkes noget overophedet damp ud en gang imellem uden det skal resultere i udelukninger og slettede tråde/indlæg.

Dali Grand
Se det her
Til top Vis Ulvin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ulvin

MichaelJDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Sendt: 20 August 2010 kl. 12:19 | IP-adresse registreret  

Jeg synes også at H4A er inde i en uheldig udvikling, og det synes jeg efterhånden har stået på i nogen tid. Jeg har været bruger herinde i nogle år efterhånden, og selvom jeg har haft en periode, hvor jeg mest har læst med, så synes jeg at den sidste tids udvikling i diverse tråde sørgelig - for ikke at nævne at flere og flere af "de gamle" brugere er udelukket/har lukket sin konto. Det giver da en kedelig indikation!? Jeg har læst mange tråde/indlæg fra Otto, og synes meget ofte at han har bidraget med noget konstruktivt og leveret noget godt til trådene.

Det er glimrende at H4A er gratis for os som bruger; det er jeg personligt glad for, og tak for det(!), og det kan ikke diskuteres at man skal betale for bannerplads, men jeg tror heller ikke Otto ønsker at bannerplads skal være gratis, men det er vel fair nok at han vil vide, hvad han får for pengene og hvad det koster. Det har han nævnt flere gange (også i indlægget på Nerds.dk), så hvad med at fortælle ham hvad det koster?
Bevarres, Otto havde måske en lidt grov tone, og det har han måske haft før, men Mikkels måde at udtrykke sig på i den omtalte tråd er flere gange alt andet end professionel! - men dermed ikke sagt at Otto er bedre i dette tilfælde. Der skal to til en tango!

H4A er gratis for os som bruger, og det er jeg da personligt glad for. Jeg besøger sitet hver dag og læser med iver, men det betyder også at der er visse navne som man husker - Otto er én af dem. På godt og ondt (mest godt vil jeg mene), da jeg mener han generelt er rimeligt konstruktiv og kalder en spade for en spade (læs: siger sin ærlige mening), men jeg synes ikke at det er konstruktivt af Mikkel at udelukke ham fra forum, fordi Mikkel føler sig trådt over tæerne i en mail - det er ikke engang i forummet! Jeg kunne måske bedre forstå det, hvis Otto generelt havde gjort sig meget uheldigt bemærket i forummet, og kritiseret alt og alle. Som leder/ejer af et site som indvolverer penge (kald det et arbejde eller ej: det er bibeskæftigelse efter min mening), så er det kritisabelt at man ikke kan holde hovedet koldt og skrive i en sober tone, som man selv forlanger andre gør. Nogle gange skal man gå forrest og vise et eksempel. Især hvis det er en potentiel kunde. Jeg tror ikke branchen er så stor at Mikkel bare kan kaste sten efter kunderne som lysten er der? Dermed ikke sagt han har gjort det, men H4A er til for kunderne/brugerne - ikke omvendt. Bemærk at jeg ikke siger Mikkel har skylden. Det kræver som tidl. nævnt to til en tango, og jeg vil mene at de begge to burde tage en slapper og køle af, men Otto som denne sag går lidt på, er andet end et brugernavn: det er også en viden og tilføjelse til den generelt gode debat på H4A.

Tak for H4A: det er et super site, men I kan ikke gå på vandet, og selvom man er leder så betyder det ikke at ens måde at lede på er fejlfri, og dér kommer konstruktiv kritik ind. Det synes jeg er vigtigt at en leder skal kunne tåle.

Hvad angår Mikkels avatar som bliver nævnt: jo, jo, det er et frit land, men at lederen af et site bruger en kannibal som avatar - well... jeg har da også gjort mine tanker om dét.

MichaelJDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Sendt: 20 August 2010 kl. 12:21 | IP-adresse registreret  

Ulvin skrev:

Det er ærgeligt at se en som Otto forlade stedet, selvom det måske kun er for en kort periode han er blevet udelukket, så kunne jeg forestille mig der efter dette ikke vil være den store velvilje i at vende tilbage igen.

Otto har måske kørt på frihjul med nyheder og omtaler af egne produkter, omvendt har han også været en god hjælp på problemer/spørgsmål der ikke ville være endt i et potentielt salg ved de to virksomheder han er relateret til. Der må være andet end banner penge der trækker positivt op, besøgstal som han selv er inde på tror jeg han har ganske ret i.

Det er svært at gøre sig helt klog på, men følger man debatten både her og på nerds, så kunne det se ud som om der ikke er en fastlagt prisstrategi for banner/annoncering, skal man tjene "nemme" penge (ikke et forsøg på at få det til at lyde som en nem opgave at drive et site), så må det nødvendigvis også være nemt for potentielle kunder at gennemskue hvad varen koster. Har man ikke et prisskilt hængende, så skal der lægges meget aktivt arbejde i henvendelser til potentielle kunder.

Jeg har ingen problemer med måden stedet bliver drevet på, og vender da også gladeligt tilbage flere gange i løbet af en uge, men har man en ris/ros sektion, så må man også kunne bære at der skal lukkes noget overophedet damp ud en gang imellem uden det skal resultere i udelukninger og slettede tråde/indlæg.

+1

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes