| Forfatter |
|
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 11 Februar 2005 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke en særlig holdbar situation med status på reperation!
- BR
|
| Til top |
|
| |
-jan- Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 467
|
| Sendt: 11 Februar 2005 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingeniøren skrev:
|
Jeg har netop fået at vide at min receiver afventer en reservedel fra Japan, der forventes på lager i SLUTNINGEN AF MARTS!!!
Dvs. at jeg totalt set ender med at have haft den til reperation i 4 måneder (af 2 gange) og jeg har haft den i under et år!
I disse minutter afventer jeg et opkald fra indehaveren af den lokale Hi-Fi biks, så vi kan finde en løsning... mere følger...
|
|
|
føler med dig.. Måske du skulle nævne (i samme forbindelse med at du forlanger den største i serien til din egen komer tilbage) at du... har over 60.000 besøgende på din "side" som spændt afventer konklusionen fra denne samtale.
|
| Til top |
|
| |
Ingeniøren Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1258
|
| Sendt: 11 Februar 2005 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg haft "samtalen"....
Han startede med at undskylde meget, men kunne desværre ikke gøre noget på stående fod, idet der lige skulle bores lidt mere i sagen.
Han lovede dog at der ville komme en konklusion på mandag, og at det mest sansynelige udfald er at jeg får en ny 2805 .
Så jeg venter spændt på at det bliver mandag (lidt mystisk på en fredag )... __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
| Til top |
|
| |
KasperP Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 567
|
| Sendt: 11 Februar 2005 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingeniøren skrev:
|
Så har jeg haft "samtalen"....
Han startede med at undskylde meget, men kunne desværre ikke gøre noget på stående fod, idet der lige skulle bores lidt mere i sagen.
Han lovede dog at der ville komme en konklusion på mandag, og at det mest sansynelige udfald er at jeg får en ny 2805 . |
|
|
Det ville da være super hvis du fik en 2805 i stedet for, men omvendt manglede det da også bare
Ingeniøren skrev:
Så jeg venter spændt på at det bliver mandag (lidt mystisk på en fredag )... |
|
|
Det er vist ikke tit man glæder sig til weekenden er forbi
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 11 Februar 2005 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingeniøren skrev:
Han lovede dog at der ville komme en konklusion på mandag, og at det mest sansynelige udfald er at jeg får en ny 2805 . |
|
|
Det håber jeg da for dig. Du har ikke været heldig med 1910'eren heller og det er synd da Denon ellers er kendt kun for gode "ting" i min erfaring. 
Ingeniøren skrev:
| lidt mystisk på en fredag |
|
|
Ja, det må du nok sige!
|
| Til top |
|
| |
Dief Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1214
|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Ingeniøren.
Jeg har ikke været online længe og kunne derfor ikke svare på spørgsmålene om hvor jeg har billederne fra jeg sendte ind.
Check denne her side: http://www.thx-trailer.com/index2.htm Her er der så mange billeder af meget fine hjemmebiografer.
Se lidt på dem, du startet med 1-4 og ser dem i gennem nederst, bagefter vælger du 5-9 og ser dem igennem...osv.
Er ked af at høre det om din surroundforstærker, men glæden over at få en ny 2805 i stedet må da være fin. Glæder mig umodeligt meget til at se dine biostole ombetrukket, held og lykke.
Dief __________________ Bio
Mit DIY
hj.side
|
| Til top |
|
| |
Ingeniøren Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for linket, der noget at kigge igennem (til en kold vinteraften) .
Der kom desværre ingen endelig afgørelse omkring min receiver i dag, men jeg er blevet lovet at den kommer i morgen. Jeg blev også forsikret om at de arbejder på at jeg får en ny 2805'er, og så længe der er tilfældet skal jeg nok være medgørelig og give dem lidt snor ...
(Husk på at min 2803'er blev købt som udgået demo-model, så kan jeg ende med en ny 2805'er til 4500,- så er der "ikke så ringe endda" ) __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
| Til top |
|
| |
Wizard Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 351
|
| Sendt: 15 Februar 2005 kl. 07:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingeniøren skrev:
|
Tak for linket, der noget at kigge igennem (til en kold vinteraften) .
Der kom desværre ingen endelig afgørelse omkring min receiver i dag, men jeg er blevet lovet at den kommer i morgen. Jeg blev også forsikret om at de arbejder på at jeg får en ny 2805'er, og så længe der er tilfældet skal jeg nok være medgørelig og give dem lidt snor ...
(Husk på at min 2803'er blev købt som udgået demo-model, så kan jeg ende med en ny 2805'er til 4500,- så er der "ikke så ringe endda" )
|
|
|
Det lyder da som en rigtig god deal, det skal man ikke klage over. Så hvis HFK giver dig en 2805'er så man da sige at de har givet god service  __________________ /Wizard
|
| Til top |
|
| |
KasperP Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Februar 2005 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingenøren du skal bare gøre dem opmærksom på denne tråd, så skal du nok få din 2805  Tænk på al den positive opmærksomhed de får ud af det
|
| Til top |
|
| |
anno1982 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
| Sendt: 16 Februar 2005 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
KasperP skrev:
Ingenøren du skal bare gøre dem opmærksom på denne tråd, så skal du nok få din 2805 
Tænk på al den positive opmærksomhed de får ud af det  |
|
|
- Går den, så går den...
__________________ Alle mennesker er nørder indenfor deres eget interesseområde.
Min Bio
|
| Til top |
|
| |
Kajkagen Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 467
|
| Sendt: 16 Februar 2005 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik du den så ? ... Det kunne da være for kewl...
__________________ Musik er noget af det mest vidunderlige der er til!
|
| Til top |
|
| |
Ingeniøren Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2005 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Situationen er gået i hårknude, jeg har brugt 1 time nede i butikken i dag for at prøve at finde en løsning. Og jeg har netop skrevet og sendt en 3 sider lang officiel klage.
Jeg vil nu give dem en sidste chance for at rette op på skaden, ellers kommer hele historien både herinden og på deres eget forum...
Det er sku for trist at det skal være sådan... __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 16 Februar 2005 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er godt nok skidt ja!
Jeg havde ikke tøvet med at give den hele armen på diverse forums for
at få arigskaben ud, men umiddelbart er det nok bedst at se tiden an og
afvendte svar på din klage!
Æv....
- BR
|
| Til top |
|
| |
Zainn Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 60
|
| Sendt: 17 Februar 2005 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Puha, nu har jeg kigget hele dit indlæg igennem, og jeg må sige det er blevet lækkert.
Det er sq synd ang. din 1910', og håber da meget i finder en løsning, og som selvfølgelig indenbære en ny 2805'er 
Da jeg selv er i fuld gang, og kan ikke modstå for dit "reol" system til din forstærker osv. bliver jeg nødt til at stjæle din ide :) ;) Men jeg vil sige en lille fejl, at de gevindstænger skulle du ikke have malet det ser forkert ud, og når du skal justere højden, eller køber noget nyt skal du til at male om. Men ellers er det sq lækkert.
Glæder mig til videre updates 
|
| Til top |
|
| |
Ingeniøren Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2005 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er jeg tilbage, har været noget bio-deprimeret efter lange disskutioner med Hi-Fi Klubben. Sagen er dog at jeg får min 2803'er tilbage på torsdag, det er ikke en løsning jeg er tilfreds med, men jeg må affinde mig med den. Jeg orker ikke at gøre yderligere nu, sagen har allerede været helt 'til tops'. Men hvis ikke den står der på torsdag.....
Tak for de venlige ord Zainn, hug du bare ideen (sådan fik jeg den selv), jeg er dog ikke enig med dig omkring gevindstængerne .
Ombetrækningen er så småt ved at tage form nu... Forhåbentligt kommer der snart billeder. __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
| Til top |
|
| |
Dief Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1214
|
| Sendt: 20 Februar 2005 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Held og lykke med den sag, det er en trist situation, ikke kun pga penge, men også at man skal sidde og vente på sit produkt, det er den rene irritation.
Håber du får en ny i sidste ende, selv om de vil give dig 2803'eren tilbage torsdag.
Dief
__________________ Bio
Mit DIY
hj.side
|
| Til top |
|
| |
Ingeniøren Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Februar 2005 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå... op på hesten igen...
Jeg har fået savet de yderste armlæn til (puha), nu skal de bare lige slibes og klatmales.

Og ombetrækningen tager form nu, her ses de første tre hynder...

Der ligger betræk klar til de næste 11 blå hynder, så de næste aftener går nok med at pille klips ud (det syntes jeg gav det bedste resultat). Den øverste hynde skal som tidligere nævnt være grå, og bagsiden bliver bøg 'finer'. Armlæn og sæddet bliver også blåt.
Nu mangler jeg kun min receiver, så der igen kan dyrkes lidt film... 2 måneder er sku laaaang tid... __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
| Til top |
|
| |
Wizard Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 351
|
| Sendt: 22 Februar 2005 kl. 07:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser rigtig flot ud, den blå farve passer rigtig godt til gulvet....
Kan godt følge dig mht. recieveren.... det er surt, men jeg håber for dig at det går... __________________ /Wizard
|
| Til top |
|
| |
KasperP Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Februar 2005 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes også det pynter gevaldigt med den nye farve på stolene
|
| Til top |
|
| |
Luc_DK Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 77
|
| Sendt: 22 Februar 2005 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fed bio du fået banket sammen 
jeg kan special godt lide dine biostole det ser rigtig godt ud med nyt betræk.
jeg er selv på jagt efter nogle biostole. hvad fylder 1 biostol i breden ?
/Peter
|
| Til top |
|
| |