Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 16:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: StueBio 7.1 - biamp B&W 803s2, 106"lærred (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 31
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 07:26 | IP-adresse registreret  

Ingeniøren skrev:
Det ser sku godt ud, havde selv besluttet at droppe min Behringer (det var for besværligt) men da jeg så fik den koblet fra kom jeg hurtigt på andre tanker....

Kan jeg godt forstå - og det må alt andet lige også være meget nemmere at justere ind, når der kun er en enkelt at tage fat i - ikke 2 som tidligere.

Kan du mærke om du har fået "½"-bas ifht. tidligere - eller klarer den fint at blive skruet op i niveau?

Sad forresten i nat og genså nogle af scenerne fra Ringenes Herre - Eventyret om ringen.
Kapitlerne med vandringen gennem Moria´sminer, kampen mod huletrolden og frem til Balroggen ved broen ved Khazad-Dûm... WOW.. siger jeg bare.. WOW

Er første gang jeg genser det efter kalibreringen af subben.

Fedt.. på en almindelig dag er det ikk elængere nødvendigt at tænde sofaens shakere længere - den hopper alligevel.
Og når man tænder den.... Vildt

Jeg tror den store forskel ligger i, at nu spiller det hele vejen rundt op til "Dolby Refference Level", med generelt lydniveau op til 105 dB, og bas momentvis o til 115.. Og det skal jeg hilse at sige at det kan det godt opnå nu...
Tidligere stoppede subben med at kunne spille højere langt inden - måske ved 60-70% af "Nok volumen". Og det at have fået lyden bragt ned fra 30 Hz. til 20-22 Hz.. Hvilken dimension der har manglet !!

Gad vide om det sidste stykke ned til 10-15Hz (SVS-13"!!!) giver lige så meget igen?

At det først er kommet dertil nu, er vel belønningen for at gå lidt mere nørdet ind i opgaven.
Og de der sidste % man kan hive frem ER altså prikken over i-et.

På nogle anlæg har jeg nærmest kunne hive 30-40 % mere lydbillede og surorund-sammenhæng og bund ud af mine kammeraters systemer. De bliver helt vilde, efter en tur med dB-meter, lidt DVE og nørderi. Fedt.

God sommerferie til alle - hvis I har den slags.

Mvh. Offcourse

Ingeniøren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 11 Juli 2008 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Offcourse_dk26 skrev:
Ingeniøren skrev:
Det ser sku godt ud, havde selv besluttet at droppe min Behringer (det var for besværligt) men da jeg så fik den koblet fra kom jeg hurtigt på andre tanker....

Kan jeg godt forstå - og det må alt andet lige også være meget nemmere at justere ind, når der kun er en enkelt at tage fat i - ikke 2 som tidligere.

Kan du mærke om du har fået "½"-bas ifht. tidligere - eller klarer den fint at blive skruet op i niveau?

Jeg skruede bare lidt op så var der ingen forskel .

De var mest for sjov jeg prøvede med to (fandt et dokument der hævdede det lød bedre).

Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Juli 2008 kl. 00:36 | IP-adresse registreret  

Den sorte spiller også bare perfekt hos mig.

Og en Behringer er svært uundværlig når man har prøvet. Min bror har en Sunfire 12" med EQ - men det kommer ikke engang tæt på- det den gør automatisk. Den er da nemmere - tryk på 1 knap og den klarer resten  -  men resultatet er ikke got nok, når en Behringer er prøvet.
Den dæmper og hæver ikke nok - der er stadig toppe på måske +8-12 dB... ca. ved 40 Hz hos brormanden.

Derfor.. gør som os spar tusinder af kroner, prøv en SWA15 og en Behringer - det er faktisk ligeså godt.

mvh. offcourse

(PS.. hvad mon en PB13 ultra fra SVS og en Behringer kan gøre sammen?! - tæve os? - )

McFrede
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 12 Juli 2008 kl. 00:49 | IP-adresse registreret  

Hej Offcourse, godt at følge med i dit projekt og velkommen i klubben af lykkelige SWA15-ejere. Min egen lød lidt tam i min gamle lejlighed (nu bor jeg i hus), men det skyldes måske at jeg tager for meget hensyn til na- og under-boer...
Har fået den installeret i en stue med lidt størrelse og damn en forskel, der er virkelig power i den nu (den får nemt damens nips til at hoppe og danse). Efter at have fulgt med her er jeg selv blevet lidt varm på at prøve en behringer, men jeg skal lige finde pengene først hvilket leder mig til sidste spørgsmål: Har den været alle pengene værd?

Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Juli 2008 kl. 08:17 | IP-adresse registreret  

Mere end alle pengene værd.
Der var vist en pt. på KSB til 5-600.
Det er susme billigt for den effekt den giver på lyden.

Selv til nypris - på tilbud - er det stadigt billigt at finde en Behringer DSP1124P Feedback Destroyer Pro til 895.-

Igen - jeg har set og prøvet mange andre tiltag der har vret langt dyrere.
Faktisk er forbedringen lige så stor som dengang jeg gik fra 90 W / Kanal til 170W / kanal.

Der synes jeg virkeligt at stereo-lyden fik et kæmpe gevaldigt hop opad. Langt mere kontrol og bas. Det kostede flere tusinde.

Så opgraderede jeg bassen til SWA15.  Igen blev bunden langt dybere og jeg havde subben med helt op mht. volumen, hvor min gamle sub stod af 2/3 oppe på skalaen - der kunne den ikke mere.

Men det samme løft er kommet igen  - langt mere attack og bund i bassen, langt mere kontrol - ingen booouuum længere. Det booouuum der var, var mine toppe ved 40 og 90 Hz.:

Ved at fjerne dem, og booste i de helt døde huler, fremhæver man pludseligt den manglende del af lyden som IKKE FANDTES før.

Tænk - nu spiller det lineært fra 22-90 Hz, hvorefter jeg selv har valgt at lade det dykke lidt. Det kaldes nogle steder en "house curve" - lyden er "bedre" for øret på denne måde mener mange  -  også jeg.

Læs her om subwoofer tilpasning - særligt god guide til Behringer og det gratis GUDE-program der gør det meget nemmere - RoomWizard EQ. (Se særligt siderne 6 og 8 så vidt jeg husker)

Så - ALLE pengene værd.

Mvh. Offcourse.

Claus_DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 12 Juli 2008 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

McFrede skrev:

Hej Offcourse, godt at følge med i dit projekt og velkommen i klubben af lykkelige SWA15-ejere. Min egen lød lidt tam i min gamle lejlighed (nu bor jeg i hus), men det skyldes måske at jeg tager for meget hensyn til na- og under-boer...
Har fået den installeret i en stue med lidt størrelse og damn en forskel, der er virkelig power i den nu (den får nemt damens nips til at hoppe og danse). Efter at have fulgt med her er jeg selv blevet lidt varm på at prøve en behringer, men jeg skal lige finde pengene først hvilket leder mig til sidste spørgsmål: Har den været alle pengene værd?

Kan kun tilslutte mig offcourse's holdning omkring DSP'en. Med mindre man er utrolig heldig med sit rum så er en DSP 1124 den billigste bedste opgradering man kan lave på sit anlæg, altså såfremt man bruger subwoofer.

Vil gå så langt som at sige, at min egen sub ville være ubrugelig grundet et 20+ DB rumboost omkring 33hz, hvilket dominerer 100%....uden EQ = latterlig sublyd

Skynd dig at køb en DSP 1124! Men du er advaret, lige så snart du får bassen under kontrol finder du ud af at du vil have mere! (kontrolleret bass altså!)

Til top Vis Claus_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus_DK

Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Juli 2008 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

Yep- pludseligt kan man til musik bruge subben, som før var et dårligt bud på bund i lyden, og til film.. manner ... man fristes til at skrue op for subben, fordi man KAN og fordi DET ER FEDT..

kører P.t. selv med en lidt "varm" sub - dvs. plus 4-6 dB ekstra.. og det er fedt til film.
LFE forever.. eller noget i den stil

Til musik skal jeg bare sætte den ned igen, så passer pengene.
Det er utroligt så meget mere fast smæk og atack man får, når det er etkorrigeret niveau oevr hele spektret der spiller, og ikke kun lyden af 2 bas-toppe der høres i takt med stuens room.gain-booouuum.

Pøj med subben.  Og med Behringer.

Mvh. Offcourse.

McFrede
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006
Sendt: 14 Juli 2008 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

Den Behringer i skriver om, er det DEN det skal være eller er der en anden større og bedre model?

Jeg kan se at der er en "storebroder", men den kører fuldt balancerede indgange så det kan vel ikke bruges?

Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Juli 2008 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

Altså - den jeg har lånt mig til / forhåbentligt overtager er den HELT gamle 1100-model. Der er en nyere - vist nok 1124, og så de endnu nyere med endnu højere tal, auto-EQ etc.

Alt virker, blot du selv gider rode med det er det HELT FINT med den gamle.
Det er jo ikke på den måde nødvendigt med smarte features der ikke bruges - når den ældste nu er god nok.

1100 og 1124 er identiske mht. EQ-delen. Den nyere ,, noget med 1194? (måske? kan ikke hske model-nr) har auto EQ, men er meget dyrere.

Hvis du har dB-måler og en gml. mode, er det mindst lige så godt.
I samarbejde med RoomEQ-Wizard, en Behringer og en RadioShack dB-måler kan du nå lige så langt / længere end med auto-eq.

Min brors Sunfire 12" sub med auto-EQ er langt ringere indstillet - den kompenserer ikke for bredden af filteret, og kan ikke kompensere så meget somman selv kan med lidt fin-pudseri.
Derfor mener jeg at manuelt er bedre - selv med en ældre model EQ til måske 5-800 kroner er det bedre end en sub til 23.000...

Skriv endeligt igen hvis du har konkrete spørgsmål.

Mvh. Offcourse

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Sendt: 16 Juli 2008 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

Skal du kalde min Behringer for HELT gammel ?

Næ nu har jeg aldrig hørt magen.

Nu skal jeg jo først selv afprøve den på mit setup .

Fik forøvrigt sat mine røvballemassageenheder til igen i dag. Det er nu en fornøjelse, masser af bas både fra oven og fra neden.

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 Juli 2008 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

Sejt Hans J
"Shake a Cake" - nu i sofaen...

Der er intet som en god gang dyb-bas og vibrationer fra sofaen i skønt samspil.

Den er jo "still going strong" - som jeg også prøvede at sige i min lille remse over Behringers fortræffeligheder. (Har været ovre og nusse den lidt som undskyld!)

Der er jo ingen forskel på den funktionalitet der er i de nye - højst noget med lidt nyere chipset - evt. større båndbredde?, men til EQ af et LFE signal er det vist så godt som ligemeget.

Jeg kan kun anbefale at prøve det.

Og Hans - hvis du vil afhænde er jeg frisk.
Skal du teste hjemme på Grond først er det også OK.
Men jeg vil de frygteligt gerne have finge i "min egen" engang under alle omstændigheder.

Så - når du er ovenpå og har tid - kan du jo låne RadioShack dB-måleren hjem til test.
Har du overvejet RoomEQ Wizard ? Og har du regnearket der korrigerer for RS-målerens frekvens-respons?

Ellers finder jeg det lige frem som MP3.. og excell-ark og installfil til REQW..

Mvh. Offcourse

Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Sendt: 16 Juli 2008 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

Hehe, det er godt du passer på den, så den ikke lige pludselig pumper din SUB for meget .

Jeg vil gerne afprøve det på min lille Grond, så hvis du lige kunne hjælpe med lidt fif vedr. de der værktøjer så ville det være super.

Jeg aner ikke engang hvordan min Grond perfomer, men brøle det kan den.

Jeg skal til Kbh. i morgen så de ville være superfedt hvis jeg kunne låne det weekenden over, du skal nok få det HELE tilbage inkl. Behringeren. Så må vi jo diskutere videre bagefter .

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Juli 2008 kl. 01:00 | IP-adresse registreret  

Jep- vi skal nok få tæmmet GROND oppe på dit loft.

Vi kan lige snakkes ved ang. det praktiske.

Offcourse

Drescott
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Februar 2008
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 21 Juli 2008 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

Hey!
Har lige siddet og læst lidt med

Offcourse:
Hvor "nemt" er det at bruge den Behringer? Jeg har ikke den vilde forstand (for ikke at sige slet ingen) på opsætning af SUB.

Jeg har kun min bærbare pc at gøre godt med herhjemme, men har intet måleudstyr, og heller ingen mikrofon til den bærbare!

Mvh
Kristian
Til top Vis Drescott's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Drescott

Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2008 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Hmm..
det er rimeligt nemt, men kræver at du ved hvad der sker i dit rum = har en mikrofon, som du også kender frekvens-responsen på.
Derfor har jeg valgt at købe en RadioShack analog dB-måler. Den findes der korrektions-filer til, bl.a. i form at det før nævnte regneark der korrigerer for den "fejl-måling" som RS-dB-måleren har. Herved fremkommer også de dejlige kurver over frekvensgangen.

Følg evt. den guide der er linket til tidligere. (Tak til Hans J for linket - lækkert)

Når du kender dit rums (formodentlige) fejl mht. sub-frekvens-respons, kan du efterflg. korrigere med f.eks. en Behringer EQ(FeedbackDestroyer) ved enten at booste i "hullerne" eller dæmpe toppene.
Det er bedst så langt som muligt at dæmpe, da ethvert boost kræver mere kraft fra subbens forstærker. 10 dB boost kræver  10 gange mere kraft... er det rigtigt husket.. (dB-skalaen er jo logaritmisk.. )  [Edit - se evt. dette link]

Så jeg har fx. 3 dæmpe-filtre og 2 boosts i min bekringer-filter-opsætning.
Jo færre filtre du kan ende med at bruge, jo mindre "behandlet" er lyden = bedre lyd.

Jeg endte på 5 filtre i alt - det sidste er en dæmper omkring de 90Hz hvor jeg havde en peak før, men iflg. tekster om "house-curves" er det ofte bedst med mest niveau i dybet, og så let faldende opefter til subben stopper. Derfor valgte jeg at dæmpe lidt sidst i subbens arb.område over 80Hz.

Men som sagt - uden mirkofon ommer du ingen vejne.. kun med gehør - og det er pokkers svært særligt med subs.. dog har rigtig mange af mine bio-venner peaks omkring 40 Hz. og det kan godt høres.. men nærmere end +/- 5-10 dB kommer man nok ikke .. 10 dB er en oplevet fordobling af lydstyrken.. og det skal nogle gange til ved de lave frekvenser. Særligt under 40 Hz. er det meget svært at "skyde sig ind" på lyden)

(Samme problem har Hans J - som skal låne min mikrofon når vi får det mere lavpraktiske logistiske til at passe sammen ... )

Jeg har tidl. postet er link til en dB-måler til ca. 500,- kroner.
PC-programet er gratis, og en stor hjælp - men det gør intet andet end at spare en hulens masse tid, og giver en en god forståelse af hvorledes filterbredde og gain-kontrollen påvirker signalet og resultatet i rummet.
Det er godt til at lave de sidste finjusteringer at have denne "finger-spitz-gefühl" man kan opnå ved at lege med filtre og se et simuleret resultat "live" på skærmen.
Herved fik jeg tweaket lidt ekstra ud af mine 5 filtre ved at skyde dem et par Hz og ændre lidt på deres spændvidde/bredde.

Alt i alt let og sjovt, hvis den slags nørderi ligger til en.. Prøv det prøv det...

(Måske kan der laves en slags "måler-bank".. men jeg mener det er fedt at have den selv - nu hvor jeg har den har jeg godt nok brugt den megt - hver gang man liiige skal prøve noget nyt, eller tune andres biografer, fordi man KAN )

Mvh. Offcourse

[ Edit - Drescott - skriv evt. hvis du vil "låne" mine måle-data, evt. også filter-data som jeg bruger nu - så kan du jo lege med simuleringer af mit bio-rum/stue og få den føromtalte fornemmelse for hvad ændringer på filterbredde, gain +/-  og start-Hz gør på signalet - så går det stærkt når du får egne målinger at fodre ind i RoomEQ Wizard programmet til sin tid.  ]

Drescott
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2008 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

OK...
Allerede nu forstår jeg det bedre end jeg gjorde da jeg læste linket

Umidlbart er jeg ikke den store "nørd", men er lige bevæget mig ind i lyduniverset igen, og nu er det jo blevet lidt mere seriøst med lyden

Det eneste rigtige er vel at købe en mik. og en Behringer, og så prøve løs...

Forresten så regner jeg med at købe en Monitor Audio RSW12 - nogen mening om den?

Mange tak for hjælpen

Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2008 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

Lyder fedt. Drescott
.
Kig evt. her...fra KSB. SÅ mangler du kun 1 x dB-måler, og kan sælge den ene sub hvis 2 er for meget.. Det er da et kup.

Ellers - kig evt. forbi SVS.. de rykker også fra land - og ned i kælderen.
Det er under 30 Hz der er forskel på godt og skidt når det drejer sig om sub.
Her er et link... om svs vs. RSW12

Mvh. Offcourse

Drescott
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2008 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

Sjovt for valget står faktisk ml. RSW12 og den SVS
Har også skrevet til ham fyren med de 2 subs...også omkring Behringer

Har selv været inde og høre RSW12 i TC i Århus, og synes nu gentlig den lyder meget god - rimelig stram og præcis efter min mening. Vi så dog ikke film på det helt store lydniveau...

Kan ikke beslutte om jeg skal gi' 3k mere for SVS når jeg ser på resten af systemet. Jeg starter jo moderat og bygger videre hen ad vejen...

Mvh
Dres

Offcourse_dk26
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2008 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

Ja - jeg fandt selv en brugt Dali SWA15.. Den er godt nok fed - masser af stram dyb bas - og så til en fin fin pris - Tak Ingeniør.

Jeg ville nok gå brugt, men jeg er også meget til devicen: "Hvor meget kvalitet kan du få hvor billigt?"

Men det skal ikke være en hemmelighed at jeg KUN har hørt godt om SVS (link her), hvis man har plads!!!

De er store, men det giver til gengæld overskud "én masse" nede i kælderen.
Og jeg kan VIRKELIGT høre forskel på min tidligere sub der stoppede ved 30 Hz, og min "nye brugte" der går ned til ca.21-22 Hz. (-3dB)or fuld musik.. og jeg mener FULD musik.. omkring de 110-115 dB er ikke umuligt (men så er jeg også oppe på 0dB på receiveren - og subben står ikke engang på 50%... den er IKKe længere svageste led!).

Men.. altså.. du kan vælge at lave et system der "passer sammen" som helhed nu.. men på den måde kan du ikke opgradere resten uden at opgradere subben også (måske),

Hvis subben er "for god" er det kun fint, da den så er OK selv om resten opgraderes.

På de anden side - de extra 3K kan du måske bruge til at sælge noget andet, og opgradere til noget der koster 3K mere...?!

Jeg solgte en receiver, og smed lidt oveni, og fik på den måde fx. HDMI-indgang oveni hatten, samt MEGET bedre stereo-lyd. (Overall meget bedre - og så er det ikke et "Hifi-feinsmecker-mærke" hvorfor jeg tror jeg fik endnu mere for pengene. Pioneer er nok lidt "blød hat og mainstream" for HIFI-connaiseurs - men teknologien er dælme i orden, og lyden også.)
Jeg går ikke på den måde op i om det er Onkyo, Denon, HarmonKardon eller andet "mærke-grej", eller det mere eksotiske - så længe det leverer varen.

Jvf. linket om "10 dB mere lyd kræver 10 x mere kraft" - er jeg godt tilfreds med 170W i stereo - for en dobling i lyden kræver 1700 W.. for at gå fra 110 dB til 120dB..
Jeg spiller RENT og lækkert op til i hvert fald 110 dB..

Min bror med Sunfire Ultimate Receiver II m. 7 x 200W og en 2700W. Sunfire Signature Series EQ - 12" sub til 27.000-- (alt i alt 110.000 til standardpris) - spiller omkring 115 dB hvor jeg spiller 110-112 dB.
Og mit hænger bedre sammen i alm. stereo - han har de små (WAF-godkendte) Sunfire CinemaRibbon højtalere til mange mange penge.. De spiller drøn højt, men går kun ned til 90-100 Hz. - derfor den gode, dyre sub. Men under 20 Hz. er den ikke mere værd end min. Her ville en SVS til 12.000 BANKE den ud af banen, men den fylder (WAF) også 6-8 gange så meget....

Hvis der ingen kvinder var at tage hensyn til på den måde, ville jeg vælge SVS.
Brormand valgte sunfire i X-small hele vejen rundt. Men det koster kassen, og spiller IKKE bedre.
Hans bliver lidt skingert når man kører op over 110 dB..
(Han er "fysisk lyd" freak, og har med dsorg måtte WAF-pensionere sine gamle CervinVega 18" bas-køleskabe... derfor en dyr sub.. men den stårså nu lie i "hullet bag en hjørnesofa for at få kroppen med når man ser film!)
Hans bio koster 10x mere end min - og min er bedre på nogle områder efterhånden.
110.000 vs. 11.000 brugt.. -

Så - alle - klø på - udbyt muligheder og budget mest muligt - så kommer man lige så langsomt rigtigt langt. Specielt hvis der vælger opgraderinger efter "Du er svageste led - UD"-metoden - og måske købes opgraderinger der tåler at resten også når op på deres eller højere niveau.

Blot en strøtanke.. er vist "desværre" kendt for at tage nogle lange afstikkere når det kommer over mig.....

Mvh. Offcourse

Drescott
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2008 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Kan kun sige at jeg har samme tankegang mht. indkøbsmetoden - man er vel jyde!

WAF har jeg ikke tænkt så meget over foreløbigt - det var faktisk hende der i tidernes morgen sagde: " Jeg synes at sådan nogen gulvhøjttalere er flotte"

Ved dog ikke om hun er begejstret for det monster som SVS jo er

Vi har dog et motto iblandt den mandlige del af familien: "Man må ikke gå ned på udstyr!", så jeg må jo nok hellere gå på jagt efter den SVS - man kan jo ikke lade være efter den anmeldelse

Forresten så er mit udstyr følgende (hvis det skulle interessere):

KEF iQ2c - skal skiftes til iQ6c!
KEF iQ3 x 2
KEF iQ7 x 2 - tak Hans J
Onkyo 875

Tak Offcourse - nu ved jeg hvad jeg går efter

<< Forrige Side af 31 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum