Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 14:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til anmeldelser
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til anmeldelser
Emne Emne: Så kom testen!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
En anden sag er, at jeg mener en anmelder skal være 100% sig selv. Han skal fortælle lige fra hjertet, totalt upåvirket af importører, læsere osv.
Når man så ved at kritisere anmelderstilen, kan få eks Gige til at tage en helt ny kurs, kan det næppe være lige fra hjertet.... Tværtimod... Det er ganske fint styret af at man vil tilfredsstille læserne. Og det er ikke meningen.... Meningen er, at en anmelder skal være sig selv. Hvis ikke hans anmelder-facon tiltaler læserne, er vedkomne nok ikek den rette. Man bør derfor finde den rette, i stedet for at rette i den forkerte.

Nu må du beslutte dig for hvad du vil have.

For nu at fokusere på dette med KVALITETEN af anmeldelsen, som for mig er det vigtigste, så synes jeg det er useriøst hvis man først påpeger nogen reelle mangler i den måde anmeldelser bliver skrevet (som f.eks. at der ikke bliver dykket dybt nok ned i produktet i form af sammenligninger med referencer eller angivelse af anvendt anlæg osv), og så bliver mopset hvis kritikken rent faktisk bliver taget til efterretning og giver sig udtryk i mere dybdegående artikler.

Damned if you do, damned if you don't. Eller hvad..?

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

Branchen har brug for pressen og vice versa.
Men der er ved at ske et skred, fx. har Hifi-News anlagt en mere aggressiv linie. I nyeste nr. fraråder de direkte køb af et produkt - aldrig set før. Tidligere stod der "a cautious recommendation - listen for yourself", når de havde lytttet til virkeligt crap.

Alle anmeldelser, ligemeget af hvad, er farvede. Derfor er hårde facts, måledata og reel baggrundsinformation, meget ønskelige. Derfor faldt Rotel anmeldelsen igennem, da den "glemte" at nævne B&O.

Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

@ RogueAgent:
Min mening er som tidligere beskrevet, at en anmelder skal være 100% sig selv. Han skal på INGEN måde lade sig påvirke af læsere eller producenter/importører.
Det er helt fair, at ens forventnings-niveau er på et stadie, hvor alt hvad man ser kan imponere en. Fair nok. Men så er man bare ikke meget bevendt som anmelder. Og det burde man så tage til efterretning og erkende, at man simpelthen ikke er egnet. Vi er ikke alle egnede som anmeldere, ligesom det også er ganske få der egner sig som F16 piloter .
Det værste man næsten kan gøre er at påtage sig en rolle, hvor man begynder at skrive helt anderledes. Så snart man laver dette nummer, ryger tilliden 100%!

@ Jazzman:
Den med anmeldelsen af Rotels ICE-baserede forstærker kørte af sporet, fordi anmelderen fik beskrevet at det var Rotel der havde udviklet ICE-teknologien, og endda beskrev alle deres teknologiske landvindinger undervejs. Desværre var alt materialet sakset direkte fra Bang&Olufsens tekniske papers. Pinligt pinligt pinligt .
Endnu mere pinlight synes jeg faktisk det er, at man efter min henvendelse om dette, slet ikke har rettet det mindste. Det står stadig som om Rotel er skaberen af ICEPower-teknologien. Hvem kan have interesse i det???
Jeg gider ikke henvende mig til Bang&Olufsen omkring dette, men hvis nogen sklle gøre det, er jeg ret sikker på, at man ikke ville se med ret blide øjne på dette forhold. B&O gør ret meget for at beskytte sine varemærmer, og det er ekstremt pinligt at vi i Danmark ikke en gang formår at holde os fri for sådanne misforståelser .

Jeg har MANGE gange påpeget problemet, og har snart lige så mange gange forsøgt at få svar fra H4A om, hvorfor man ikke retter sådanne grove fejl. Men af en eller anden årsag vil H4A ikke udtale sig om det... I wonder why

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Det værste man næsten kan gøre er at påtage sig en rolle, hvor man begynder at skrive helt anderledes. Så snart man laver dette nummer, ryger tilliden 100%!

Det mener jeg så ikke er sket.
Jeg tror snarere, at Mikkel Gige har sagt ja til at anmelde et produkt, som han ikke fra starten var positivt stemt for, og havde positive forventninger til.

Det er bestemt en god ting, ikke kun at anmelde de ting, man fra starten syntes bedst om, uden at have hørt det (testen af Gallo højttalerne).

EDIT: Iøvrigt er der ikke noget ved testen, jeg finder mystisk, hvilket er mystisk.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Administrator skrev:
Hurtig skrev:

Men som du måske erindrer, erkendte H4A's anmelder Mikkel Gige efter længere tids kritik af hans evigt overdrevne positive anmeldelser, at det bl.a. skyldes hensynet til producent/importør.

Du tolker endnu engang som vinden blæser - og miskrediterer således troværdigheden for redaktionelt udført arbejde på HIFI4ALL.DK. Jeg citerer gerne mig selv fra side 15 i denne tråd:

"Mikkels ordvalg omkring ”samarbejder” er i den grad misforstået, hvis man tolker dette som ensbetydende med en ikke uvildig redaktion i forhold til branchen. Samarbejdet går naturligvis på, at der er mulighed for at teste grej og udforme anmeldelser til sitet. Hvis der ikke havde været noget grej til udlån fra branchen, havde der naturligvis heller ikke været mulighed for anmeldelser!"

Du skal på ingen måde fortsætte din kampagne med at sætte HIFI4ALL.DK i miskredit i forhold til undertoner omkring "betalt arbejde fra branchen". Så længe du ikke har konkrete hændelser som skulle støtte dine udsagn, så skal du på ingen måde bryde dig om at sætte sådanne relationer i hævd!

Som sagt - det er sidste gang jeg ser lignende udtalelser fra dig!

Nu var det jo altså din egen anmelder, Mikkel Gige, der selv ret så kraftigt antydede, at der er en forbindelse mellem anmeldelser og det gode forhold til importører osv. Det er ikke noget jeg fandt på.

Det er lige præcis denne tolkning der er helt i skoven. Selvfølgelig er der et samarbejde i forbindelse med produkter til udlån og en efterfølgende anmeldelse for derpå at sende produktet retur. Hvad skal man ellers kalde sådan et forhold? Samarbejde er åbenbart et fy-fy begreb - men lad os i stedet kalde det et forhold, med håb om at associationer til korrupte tilstande ikke indblandes heri.

Hurtig skrev:
Hvis du kendte mig lidt bedre, ville du vide at jeg på ingen måde er ude på at miskreditere H4A. Jeg ønsker bare noget entusiasme i branchen, der efterhåden kun lever af storytelling, hvor man ikke længere sælger produkter på deres gode lyd, men mere på at man får folk til at tale godt om det. Et godt eksempel er når folk betaler 75.000,- for en ICEPower baseret forstærker, fordi den kommer fra et "anerkendt" firma. Man kan finde sammen standard ICEPower moduler i forstærkere til under 10.000,- men storytellingen har gjort at folk tor de kan høre den dyre er bedre (selvom det er det s)amme. Når så en anmelder på H4A kraftigt antyder, at man i de tests der hævdes at være 100% uafhængige, naturligvis tager hensyn til importører/producenter, kan jeg næsten ikke blive siddende og se passivt til. Folk der kan det, vil jeg ikke tillægge ret meget entusiasme.

Det er bestemt også en ædel tanke og den rigtige indgangsvinkel! Og igen lægger du noget i en udtalelse og brygger videre på denne, som ikke giver et korrekt billede af sagens gang.

Hurtig skrev:
Jeg forstår i øvrigt ikke din aggresive tilgang til min kritik. Hvis du vitterlig mener at der INGEN sammenhæng er mellem anmeldelser og hensynet til importører/producenter, skulle du heller komme med nogle saglige argumenter. Det vil jeg være meget modtagelig overfor!!
Men jeg har stadig Mikkel Gige's antydelser i frisk erindring, og din reaktion minder om et forsøg på at lægge låg på emnet... Hvad er det lige du forventer jeg skal tro???

Som jeg skriver, er jeg nødt til at trække en tydelig streg i sandet for de påstande og undertoner du gør brug af i din retorik.

Hvordan skulle jeg komme med saglige argumenter på en sammenhæng som ikke er eksisterende? Du skal være velkommen til at se de guidelines der forlægges en producent/distributør/forhandler i forbindelse med en test: Guidelines

Jeg forventer sådan set ikke at du skal tro andet end du gør på nuværende tidspunkt - det eneste der ligger i dette er, at såfremt du vil proklamere en opdigtet sammenhæng, så må du bevise denne konkret eller undlade at ytre dig herom.

Hurtig skrev:
Til dem der til stadighed opfordrer til, at jeg burde være den kommende anmelder, kan jeg igen meddele, at jeg faktisk flere gange har tilbudt min tekniske kompetence helt kvit og frit. Men det har tilsyneladende ikke vakt den store interesse, selvom det ville kunne eliminere de tekniske misforståelser der af og til ses i anmeldelser både her på siden og masser af andre steder. Jeg har meldt klart ud, at hvis jeg skulle hjælpe til, ville jeg sige min mening og ikke pakke tingene ind. Sådan mener jeg en anmelder skal være. Men der er åbenbart delte meninger!!

Og tak for dit tilbud, som vi må sige nej til. Du er velkommen til at kontakte mig, såfremt du ønsker en begrundelse herfor.

Hurtig skrev:
Til administrator vil jeg endnu en gang pointere, at jeg IKKE er ude efger H4A. Jeg tror sådan set ikke at H4A er hverken værre eller bedre end så mange andre fora, blade osv. Men jeg har jo netop flere gange tilbudt min tekniske kompetence netop for at H4A skulle blive bedre. Det er absolut ikke for at skade. Det må du da kunne se!

Muligvis - dette skinner dog langt fra igennem på din til tider gøren og laden på dette forum!

Hurtig skrev:
Du ved udemærket godt, at flere anmeldelser bærer præg af, at den tekniske beskrivelse er mangelfuld, misvisende eller direkte forkert. Som administrator kan jeg ikke se hvad du har ud af at bibeholde disse fejlinformationer, når nu der står en person og tilbyder at hjælpe ganske gratis. Men når det nu er tuilfældet, hvad vil du så have at jeg og alle andre brugere på forum skal tro???

Jeg skal bestemt ikke benægte, at samtlige udførte tekniske beskrivelser muligvis ikke er udført tilstrækkelig fyldestgørende - men derfra og så til det du gerne vil have det til at se ud som om i forhold til branchen - der er mere end et langt spring!

Hurtig skrev:
Jeg vil ikke anklage dig for noget!!!

Så skulle du nok overveje hvilken form for retorik du gør brug af.

Hurtig skrev:
Når noget ikke tåler dagens lys, er det sjældent lyset der er noget galt med!! Hvem husker ikke gulvtæppet... Der var IKKE fejet noget ind under... eller hur???

Det giver ikke meget mening at feje, når der ej er skidt tilstede. Du vil meget gerne have at det er beskidt – men der bliver altså ikke mere beskidt af at spille den samme plade om og om igen – du kører i den samme rille!

Hurtig skrev:
Hvorfor er det vi ikke må diskutere branchens storytelling her på siden???

Det må man i høj grad også – så længe dette befinder sig i en sober tone og der er styr på argumenterne. Desværre har begge tilfælde langt fra vist at være gældende for en stor del af de ”hylende ulve”.

Hurtig skrev:
Jeg forstår ikke man lover bedring på et problem, som man konsekvent benægter eksistensen af. Det er da elvmodsigelse på højt plan!

Igen tolker du på en opdigtet sammenhæng!

Hurtig skrev:
Jeg går ud fra at redaktøren vil kommentere på disse fakta, frem for at forsøge at lægge låg på! Et sådant forsøg vil for mange se ud som om, at der reelt er noget at dække over. Det håber jeg ikke er tilfældet, og forventer derfor en saglig kommentar og ingen udenomssnak og forsøg på fortielse.

Jeg prøver skam ikke at lægge låg på, ej heller udenomsnak eller fortielse – problemet er bare, at du ytre dig om en sammenhæng som du tror du kender til, og som du meget gerne vil give dit besyv med om. Når dette så ikke er korrekt, er jeg naturligvis nødt til at råbe vagt i gevær!

Så igen – overvej dine måde at fremlægge dit synspunkt på, når dette ikke har hold i virkeligheden!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 19 Marts 2007 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

Takker for besvarelsen, hr. Administrator og ejer.

Jeg prøver lige en gang til at spørge: Hvorfor er det at I totalt ignorerer de faktueælle fejl jeg flere gange har påpeget i Jeres test???
Jeg tænker bl.a. på testen af Rotel RMB1077, hvor I formår at få det til at fremgå, at Rotel har udviklet ICEPower teknologien. Jeres anmelder fortæller højt og bredt om Rotels mange overvejelser undervejs, og hvorledes de har formået at løse de traditionelle problemstillinger i forbindelse med klasse-D princippet.
Sagen er jo bare den, at alle figurer er sakset direkte fra Bang&Olufsen Powerhouse's tekniske papers. Ligeledes er selve beskrivelsen. Ikke underligt, da det er Bang&Olufsen Powerhouse der har udviklet ICEPower teknologien. Det betyder også, at alle de teknologier jeres anmelder fortæller hvordan Rotel har udviklet, rent faktisk er udviklet og patentbeskyttede hos Powerhouse.

Når jeg nu har gjort jer opmærksom på dette utallige gange, hvordan kan det så være at I på ingen måde har ændret jeres tekst???
Du har travlt med at fortælle, at man skal kunne dokumentere alt man siger, hvis man skulle være så fræk at stille spørgsmålstegn ved en anmelders uafhængighed. Men hvad med Jer selv??? Skal I ikke kunne dokumentere Jeres faktaer??? Jeg kan 100% dokumentere, at jeres oplysninger i den pågældende anmeldelse er direkte forkerte. I deltager decideret i at give Rotel æren for Bang&Olufsens patenter. Det er temmelig uheldigt, og hvis ikke jeg tager meget fejl, er det nok også på kanten af loven. Specielt når I flere gange er blevet gjort opmærksomme på problemet, men til stadighed ikke vil rette op på det.

Den pågældende anmeldelse er i øvrigt ikke et enkeltstående tilfælde, blot et af de absolut mere kritiske!
Og nu da du bedyrer at du ikke er ude på at lægge låg på noget, ser jeg meget frem til at høre begrundelsen for, at I vil forsøge at tillægge Rotel æren for Bang&Olufsens lange udviklingsarbejde.

Jeg synes det vil være ganske fint, hvis I får rettet fejlen, men jeg finder det temmelig meget mere interessant at høre, hvad årsagen er til, at I gennem længere tid IKKE har rettet fejlen, selvom i har været bekendt med den! Lad os nu få det frem i lyset.... Lyset fejler intet!!!

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

er det her en børnehave ??? sh*t jeg har sgu da meldt mig ind i noget jeg ikke ved hvad er så 

Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Svinefar
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Jeg synes det vil være ganske fint, hvis I får rettet fejlen, men jeg finder det temmelig meget mere interessant at høre, hvad årsagen er til, at I gennem længere tid IKKE har rettet fejlen, selvom i har været bekendt med den! Lad os nu få det frem i lyset.... Lyset fejler intet!!!

Ja, mon ikke hifi4all har modtaget en stor krukke guld fra Rotel...  .... ?

Spøg til side, om jeg fatter, at du gider at lede efter disse konspirationer. Det er en hobbyside, der er drevet på amatørplan uden kommercielle interesser... hvorfor ikke bare være taknemlig for det kæmpe arbejde, der bliver lagt i siden. Og så send en pb med de kommmentarer du måtte have til anmeldelserne. Ingen grund til alle disse skingre kommentarer i tråd efter tråd.

Hvis hifi4all ikke får rettet faktuelle fejl i et hurtigt nok tempo, så skriv og få dine penge tilbage... Næ hov, det er jo sådan set en gratis service.

Holmbye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2004
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:
er det her en børnehave ??? sh*t jeg har sgu da meldt mig ind i noget jeg ikke ved hvad er så 

Selv om Hurtig ikke er så gammel har han vel også lov til at være her. Mit bud er at han er vokset op i en stor søskende flok hvor den der råbte højest også var den der havde ret. Alternativt må han være absolut ene barn.

Skal vi ikke gætte på hans yndlingsfilm?

Mit 1. bud er naturligvis en Mel Gibson klassiker.

Til top Vis Holmbye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holmbye

quad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

Man kan jo altid forsøge at latterliggøre budbringeren, men det gør ikke budskabet mindre rigtigt.

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 19 Marts 2007 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

@ Holmbye:
Jeg kan som serviceoplysning fortælle, at jeg er enebarn. Men hvad kommer det egentlig sagen ved. Og reelt aner du vel ikke hvor gammel jeg er??
Jeg kan dog oplyse, at jeg har beskæftiget mig med HiFi på elektronikplan de sidste 15 år, har en videregående elektronikuddannelse med speciale indenfor digital audio, arbejder som elektronikkonstruktør i en virksomhed der laver forholdsvis avanceret måleudstyr (og er absolut førende på verdensplan indenfor sit område). Er der andet du gerne vil vide???
Min tekniske indsigt gør, at jeg ikke med samme naivitet som mange andre, sluger producenternes storytelling. Mange her på siden kan ikke lide mig, fordi jeg påpeger branchens storytelling... Der er åbenvart kræfter der gerne vil bibeholde denne... .

Jeg er totalt ligeglad med om H4A er drevet på amatørplan eller ej. Fair nok at en anmelder er for inkompetent på området til at lave en korrekt anmeldelse. Men når man får besked på, at indholdet er direkte forkert, skal man uanset om man er amatør eller ej reagere på det.
Mener du "Svinefar", at man kan forsvare at H4A konsekvent ikke vil ændre deciderede fejl, som de flere gange er blevet gjort opmærksomme på (med masser af dokumentation), bare fordi det er drevet af en flok amatører???

Jeg savner stadig en saglig begrundelse for, hvorfor man uanset om man er amatør eller ej, skulle have interesse i at bibeholde helt forkerte oplysninger i en anmeldelse. I stedet for at latterliggøre emnet, så prøv lige at komme med nogle gode grunde.... Jeg kunne meget godt tænke mig at admin kommer på banen, men det lader ikke til at nogen fra H4A har lyst til at kommentere forholdet .

Holmbye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2004
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

@ Holmbye:
Jeg kan som serviceoplysning fortælle, at jeg er enebarn. Men hvad kommer det egentlig sagen ved. Og reelt aner du vel ikke hvor gammel jeg er??
Jeg kan dog oplyse, at jeg har beskæftiget mig med HiFi på elektronikplan de sidste 15 år, har en videregående elektronikuddannelse med speciale indenfor digital audio, arbejder som elektronikkonstruktør i en virksomhed der laver forholdsvis avanceret måleudstyr (og er absolut førende på verdensplan indenfor sit område). Er der andet du gerne vil vide???
Jaa nu du spørger så var der jo det med din yndlingsfilm som du ikke fik svaret på ?

Til top Vis Holmbye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holmbye

Diamagnetic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Nu må I squ lige moderere jer lidt. Jeg har forøvrigt heller ikke en dyt tillid til diverse anmeldere og mener desuden at 95% af HIFI interesserede ikke har en dyt ide om hvordan musik lyder i virkeligheden. Det ser man på deres valg af anlæg og kablet. Man kan blive så rasende på hele branchen.
Til top Vis Diamagnetic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diamagnetic

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

Virker lidt som om at den kære Holmbye kommer med sine indlæg for at få lukket tråden i en fart, det håber jeg ikke lykkes for ham.

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:
Virker lidt som om at den kære Holmbye kommer med sine indlæg for at få lukket tråden i en fart, det håber jeg ikke lykkes for ham.

På den anden side, synes jeg det er utroligt så ofte tråde tager en anden retning end det var meningen, hvilket godt i dette tilfælde kan irriterere mig lidt som trådens opretter. Derfor har jeg også valgt for længe siden, at træde ud af den.

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:

njåå, det håber jeg på sin vis...for denne her tråd kører i ring......og intet nyt kommer for dagen.....og synes næsten at Holmbye's humoristiske indlæg er helt forfriskende..............

mvh

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

Diamagnetic skrev:
Nu må I squ lige moderere jer lidt. Jeg har forøvrigt heller ikke en dyt tillid til diverse anmeldere og mener desuden at 95% af HIFI interesserede ikke har en dyt ide om hvordan musik lyder i virkeligheden. Det ser man på deres valg af anlæg og kablet. Man kan blive så rasende på hele branchen.

Det kan sgu ikke betale sig at blive rasende over det - herregud, det er bagateller. Jeg kunne forstå hvis det gjaldt liv eller død, men det gør det trods alt ikke. Livet er for kort til at føre aggresioner over sådan noget, kære ven

Diamagnetic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

Du har selvfølgelig ret og jeg opnår intet.
Til top Vis Diamagnetic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diamagnetic

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 20 Marts 2007 kl. 07:58 | IP-adresse registreret  

Det er imponerende så tavse folkene bag H4A er!! Kan det virkelig passe, at de ikke vil svare på spørgsmålet om, hvorfor de konsekvent ikke vil forholde sig til, at en af deres anmeldelser er direkte proppet med forkerte oplysninger, og endda forsøger at gve Rotel æren for Bang&Olufsen Powerhouses lange udviklingsarbejde og patenter i forbindelse med udvikling af ICEPower teknologien.

Som jeg har skrevet mange gange, er en ting at være uvidende og inkompetent, og derved komme til at lave nogle faktuelle fejl. Men når man bliver gjort opmærksom på disse og får dokumentation for det hele, og stadig bare kigger væk, er vi efter min mening ude i noget meget uheldigt og særdeles pinligt i Bang&Olufsens eget land .
Og jeg savner stadig et konkret svar på hvordan dette kan være??? Kom nu på banen H4A. Der skulle jo efter sigende ikke være fejet noget ind under gulvtæppet, så lad os få det frem i lyset...

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 08:18 | IP-adresse registreret  

Hurtig, er det omkring fjerde gang du går i gang med dette emne, hvorfor svare en der kun vil acceptere det svar som du konstant fisker efter ? ja de er korrrupte og modtager penge for at få producenter til at sælge mere ?

som alle de tidligere gange mener jeg stadig det er en lidt uheldig formulering de kommer med, men hvis du læser det står der rent faktisk ikke det du påstår, intet sted står der at rotel har udviklet icepower, der står rotels version af icepower, dvs underforstået at en anden har udviklet det.

alle herinde er og har altid været klar over at B&o har udviklet icepower, ligeledes er der handelsaftaler når man køber moduler af patentholdere der gør man ikke skal sige hvem der har lavet dem.

ser du feks B&O gå ud og reklamere med hvem der laver deres paneler i tv ?

angående dit tilbud om at være anmelder så er det negative svar nok fordi langt de fleste finder dine korstog mere provokerende end faktuelle samt du læser andres svar som fanden læser biblen, du prøver ikke at forstå de svar du får, kun vende og dreje dem så de kan blive en del af dine imaginære plots

<< Forrige Side af 29 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes