Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 16:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til anmeldelser
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til anmeldelser
Emne Emne: Så kom testen!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 18 Marts 2007 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

Diamagnetic skrev:
Tak skal du ha !!!!!!!!!!!!! Men det underskrives med " Bedste hilsener " så måske det ikke er ment så slemt som det lyder.

Der tager du helt fejl!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

jazzman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sven tager en pause!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 18 Marts 2007 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

Hurtig er jo netop - ja, hurtig, men når man læser den mildt sagt amatøragtige test, må man give ham ret i, at noget ikke er helt efter bogen. Så "Administrator" kunne måske skue lidt indad, lade Hurtig køle af og så feje for egen dør? - just my five cents.....
Til top Vis jazzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazzman

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 18 Marts 2007 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

jazzman skrev:
Hurtig er jo netop - ja, hurtig, men når man læser den mildt sagt amatøragtige test, må man give ham ret i, at noget ikke er helt efter bogen. Så "Administrator" kunne måske skue lidt indad, lade Hurtig køle af og så feje for egen dør? - just my five cents.....

Det er naturligvis helt i orden at mene at testen er amatøragtig.

Kæden hopper dog af, når der mere end inddirekte antydes at udfaldet af testen er sket på baggrund af "indblanding" fra branchen.

Sådanne beskyldninger uden hold, kan jeg naturligvis ikke have siddende på mit virke som ejer og Administrator af denne side!

Jeg er af denne grund nødt til at trække en meget tydelig streg i sandet - jeg vil ganske enkelt ikke finde mig i sådanne opdigtede historier!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 Marts 2007 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
Hurtig skrev:

Men som du måske erindrer, erkendte H4A's anmelder Mikkel Gige efter længere tids kritik af hans evigt overdrevne positive anmeldelser, at det bl.a. skyldes hensynet til producent/importør.

Du tolker endnu engang som vinden blæser - og miskrediterer således troværdigheden for redaktionelt udført arbejde på HIFI4ALL.DK. Jeg citerer gerne mig selv fra side 15 i denne tråd: 

"Mikkels ordvalg omkring ”samarbejder” er i den grad misforstået, hvis man tolker dette som ensbetydende med en ikke uvildig redaktion i forhold til branchen. Samarbejdet går naturligvis på, at der er mulighed for at teste grej og udforme anmeldelser til sitet. Hvis der ikke havde været noget grej til udlån fra branchen, havde der naturligvis heller ikke været mulighed for anmeldelser!"

Du skal på ingen måde fortsætte din kampagne med at sætte HIFI4ALL.DK i miskredit i forhold til undertoner omkring "betalt arbejde fra branchen". Så længe du ikke har konkrete hændelser som skulle støtte dine udsagn, så skal du på ingen måde bryde dig om at sætte sådanne relationer i hævd!

Som sagt - det er sidste gang jeg ser lignende udtalelser fra dig!

Nu var det jo altså din egen anmelder, Mikkel Gige, der selv ret så kraftigt antydede, at der er en forbindelse mellem anmeldelser og det gode forhold til importører osv. Det er ikke noget jeg fandt på.
Hvis du kendte mig lidt bedre, ville du vide at jeg på ingen måde er ude på at miskreditere H4A. Jeg ønsker bare noget entusiasme i branchen, der efterhåden kun lever af storytelling, hvor man ikke længere sælger produkter på deres gode lyd, men mere på at man får folk til at tale godt om det. Et godt eksempel er når folk betaler 75.000,- for en ICEPower baseret forstærker, fordi den kommer fra et "anerkendt" firma. Man kan finde sammen standard ICEPower moduler i forstærkere til under 10.000,- men storytellingen har gjort at folk tor de kan høre den dyre er bedre (selvom det er det s)amme. Når så en anmelder på H4A kraftigt antyder, at man i de tests der hævdes at være 100% uafhængige, naturligvis tager hensyn til importører/producenter, kan jeg næsten ikke blive siddende og se passivt til. Folk der kan det, vil jeg ikke tillægge ret meget entusiasme.

Jeg forstår i øvrigt ikke din aggresive tilgang til min kritik. Hvis du vitterlig mener at der INGEN sammenhæng er mellem anmeldelser og hensynet til importører/producenter, skulle du heller komme med nogle saglige argumenter. Det vil jeg være meget modtagelig overfor!!
Men jeg har stadig Mikkel Gige's antydelser i frisk erindring, og din reaktion minder om et forsøg på at lægge låg på emnet... Hvad er det lige du forventer jeg skal tro???

Til dem der til stadighed opfordrer til, at jeg burde være den kommende anmelder, kan jeg igen meddele, at jeg faktisk flere gange har tilbudt min tekniske kompetence helt kvit og frit. Men det har tilsyneladende ikke vakt den store interesse, selvom det ville kunne eliminere de tekniske misforståelser der af og til ses i anmeldelser både her på siden og masser af andre steder. Jeg har meldt klart ud, at hvis jeg skulle hjælpe til, ville jeg sige min mening og ikke pakke tingene ind. Sådan mener jeg en anmelder skal være. Men der er åbenbart delte meninger!!

Til administrator vil jeg endnu en gang pointere, at jeg IKKE er ude efger H4A. Jeg tror sådan set ikke at H4A er hverken værre eller bedre end så mange andre fora, blade osv. Men jeg har jo netop flere gange tilbudt min tekniske kompetence netop for at H4A skulle blive bedre. Det er absolut ikke for at skade. Det må du da kunne se!
Du ved udemærket godt, at flere anmeldelser bærer præg af, at den tekniske beskrivelse er mangelfuld, misvisende eller direkte forkert. Som administrator kan jeg ikke se hvad du har ud af at bibeholde disse fejlinformationer, når nu der står en person og tilbyder at hjælpe ganske gratis. Men når det nu er tuilfældet, hvad vil du så have at jeg og alle andre brugere på forum skal tro???

Når det nu samtidig flere gange er tilfældet, at nogle af disse fejl direkte får produkterne til at virke mere nyskabende eller på højere teknisk niveau end i virkeligheden, kan du så ikke forstå at nogle brugere kunne få den mistanke, at der var noget uldent???
Jeg vil ikke anklage dig for noget!!! Men tænk lige over hvordan andre opfatter det....

NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 Marts 2007 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Jeg har læst Hurtigs forrige indlæg grundigt igennem to gange. Jeg forstår ikke Administrators voldsomme reaktion, da det ikke kræver studentereksamen at se, at Hurtig er ude med riven efter hifi-anmelderne generelt. Gige nævnes blot som et eksempel. Det er en OMér.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 18 Marts 2007 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

hurtig, du må vel egentlig tro det du vil. Det ligger dig frit for. Men når man kommer med påstande, så skal det bakkes op af facts.
I min verden hedder det "uskyldig til det modsatte er bevist", men når du mener at Administrator skal komme med argumenter til at vi er 'uskyldige' så må du jo mene at man er skyldig til det modsatte er bevist. for nej, der er netop ikke bevist noget som helst endnu. Der har været mange rygter, og historier om det ene og det andet.. og vi er korrupte osv..

Jeg tror såmænd heller ikke du er ude på at skade hifi4all.dk, hvorfor ville du så stadig være aktiv på forum i den grad du er. Det er langt fra alle dine indlæg der er negative, og du kommer med en del gode indlæg.. så no hard feelings herfra.

Det er fint du har tilbudt din tekniske assistance, men administrator er åbenbart af samme indstilling som jeg, der mener at din hjælp ikke er ønsket. Det har intet at gøre med at jeg mener jeg ved bedre, for du har sikkert en bedre teknisk indsigt en jeg har. Jeg skal nok få den tekniske hjælp jeg har behov for andre steder.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006
Sendt: 18 Marts 2007 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
hurtig, du må vel egentlig tro det du vil. Det ligger dig frit for. Men når man kommer med påstande, så skal det bakkes op af facts.
I min verden hedder det "uskyldig til det modsatte er bevist", men når du mener at Administrator skal komme med argumenter til at vi er 'uskyldige' så må du jo mene at man er skyldig til det modsatte er bevist. for nej, der er netop ikke bevist noget som helst endnu. Der har været mange rygter, og historier om det ene og det andet.. og vi er korrupte osv..

Jeg tror såmænd heller ikke du er ude på at skade hifi4all.dk, hvorfor ville du så stadig være aktiv på forum i den grad du er. Det er langt fra alle dine indlæg der er negative, og du kommer med en del gode indlæg.. så no hard feelings herfra.

Det er fint du har tilbudt din tekniske assistance, men administrator er åbenbart af samme indstilling som jeg, der mener at din hjælp ikke er ønsket. Det har intet at gøre med at jeg mener jeg ved bedre, for du har sikkert en bedre teknisk indsigt en jeg har. Jeg skal nok få den tekniske hjælp jeg har behov for andre steder.

Og hvad antydes, der så lige her???

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 18 Marts 2007 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

NADali skrev:

witzel skrev:

Og hvad antydes, der så lige her???

Der antydes, at hvis Hurtig vil have at vide hvorfor, så skal han være velkommen til at skrive en pb. Jeg mener at det må være en sag mellem Hurtig og jeg.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

kenneth ztas1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 08:41 | IP-adresse registreret  

Kan godt forstå han kalder sig "Hurtig" for magen til person skal man da lede længe efter
Til top Vis kenneth ztas1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kenneth ztas1

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 09:09 | IP-adresse registreret  

kenneth ztas1 skrev:
Kan godt forstå han kalder sig "Hurtig" for magen til fjols skal man da lede længe efter

Har du fulgt tråden fra start, eller er du lige hoppet ind ?
Den gamle anmeldelse der diskuteredes, havde et par punkter, der gav anledning til spekulation hos læseren, og med rette.

Dog mener jeg at den sidste anmeldelse fra Giges hånd, af Gallo højttalerne, bærer præg af en mere personlig holdning, og erfaring, som man enten kan være enig eller uenig i.

Der er flere oplysninger med, så man har mulighed til at vurdere anmelderens lytteindtryk mere nuanceret, og objektivt.

Om dens konklusion er korrekt, må så være op til læseren at vurdere.
Man skal jo ikke afskrive noget, når det er så afhængigt af forskellige forhold, og en logisk begrænsning i testmuligheder (rummets størrelse m.m.).

EDIT: Din bemærkning er iøvrigt personrelateret, og kommer ikke med eksempler eller argumentation.

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 19 Marts 2007 kl. 09:15 | IP-adresse registreret  

Når noget ikke tåler dagens lys, er det sjældent lyset der er noget galt med!! Hvem husker ikke gulvtæppet... Der var IKKE fejet noget ind under... eller hur???

Hvorfor er det vi ikke må diskutere branchens storytelling her på siden???

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 19 Marts 2007 kl. 09:17 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Når noget ikke tåler dagens lys, er det sjældent lyset der er noget galt med!! Hvem husker ikke gulvtæppet... Der var IKKE fejet noget ind under... eller hur???

Der er vist lovet bod og bedring, hvilket den sidste anmeldelse viser.
Jeg mener at den er langt mere gennemarbejdet, end det vi tidligere har set.
Om den er korrekt i konklusionen, har jeg ingen mening om.

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 19 Marts 2007 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

Jeg forstår ikke man lover bedring på et problem, som man konsekvent benægter eksistensen af. Det er da elvmodsigelse på højt plan!

Jeg ville respektere 100 gange mere, hvis man stod frem og lagde kortene på bordet, og så derfra forbedrede et problem.
Første trin i problemløsning er typisk problemerkendelse. Før man er forbi denne, kan man ikke løse problemet.

I øvrigt meget sød pige hende Paris... Hvis der ikke var andet i fjernsynet, kunne man da godt...

Som nævnt før, er jeg ikke ude efter H4A. Jeg er imod branchen som sådan, da jeg reelt mener den pt lever af storytelling. Der findes ikke ret mange dyre produkter, der ville kunne sælges til de priser de gør i dag, hvis man droppede storytellingen.

Det jeg bare forstår absolut mindst ved H4A er, at jeg jo har tilbudt at hjælpe ganske gratis. Men af indtil videre ukendte årsager, vil man hellere fortsætte kursen med misforståelser i de tekniske beskrivelser.
Jeg har endda flere gange påpeget direkte fejl i anmeldelser, som oftest får produktet til at se bedre ud. Jeg har fortalt hvordan virkeligheden er, men man har så vidt jeg ved ikke rettet en eneste af dem. Man er altså bekendt med fejl-info der potentielt kan lokke brugere til at købe et produkt, og man er også bekendt med løsningen. Men man vælger konsekvent at bibeholde fejlen. For mig at se er der kun en der kan få noget udaf det, og det er sælger af produktet, der potentielt kan få flere kunder. Men hvorfor man fra H4A's side vælger dene kurs fatter jeg ikke.

Jeg går ud fra at redaktøren vil kommentere på disse fakta, frem for at forsøge at lægge låg på! Et sådant forsøg vil for mange se ud som om, at der reelt er noget at dække over. Det håber jeg ikke er tilfældet, og forventer derfor en saglig kommentar og ingen udenomssnak og forsøg på fortielse.

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
Jeg forstår ikke man lover bedring på et problem, som man konsekvent benægter eksistensen af.

Der er vel reelt tale om to helt separate problemer hvor nogle fokuserer på det ene og andre på det andet..?

Det ene problem er om anmeldelserne er brugbare hvis de ikke er "seriøse" nok, f.eks. i form af manglende referencer til andet udstyr, mangel på målinger el. lign.

Det andet problem er om overdrevent rosende anmeldelser bevisligt kan tilskrives en egentlig aftale mellem anmelderen/H4A og producenten/importøren.

Jeg synes det er ret vigtigt at holde disse to ting HELT adskilt uanset hvad man ellers skulle mene om dem.

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 19 Marts 2007 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Jeg forstår ikke man lover bedring på et problem, som man konsekvent benægter eksistensen af. Det er da elvmodsigelse på højt plan!

Jeg ville respektere 100 gange mere, hvis man stod frem og lagde kortene på bordet, og så derfra forbedrede et problem.
Første trin i problemløsning er typisk problemerkendelse. Før man er forbi denne, kan man ikke løse problemet.

I øvrigt meget sød pige hende Paris... Hvis der ikke var andet i fjernsynet, kunne man da godt...

Som nævnt før, er jeg ikke ude efter H4A. Jeg er imod branchen som sådan, da jeg reelt mener den pt lever af storytelling. Der findes ikke ret mange dyre produkter, der ville kunne sælges til de priser de gør i dag, hvis man droppede storytellingen.

Det jeg bare forstår absolut mindst ved H4A er, at jeg jo har tilbudt at hjælpe ganske gratis. Men af indtil videre ukendte årsager, vil man hellere fortsætte kursen med misforståelser i de tekniske beskrivelser.
Jeg har endda flere gange påpeget direkte fejl i anmeldelser, som oftest får produktet til at se bedre ud. Jeg har fortalt hvordan virkeligheden er, men man har så vidt jeg ved ikke rettet en eneste af dem. Man er altså bekendt med fejl-info der potentielt kan lokke brugere til at købe et produkt, og man er også bekendt med løsningen. Men man vælger konsekvent at bibeholde fejlen. For mig at se er der kun en der kan få noget udaf det, og det er sælger af produktet, der potentielt kan få flere kunder. Men hvorfor man fra H4A's side vælger dene kurs fatter jeg ikke.

Jeg går ud fra at redaktøren vil kommentere på disse fakta, frem for at forsøge at lægge låg på! Et sådant forsøg vil for mange se ud som om, at der reelt er noget at dække over. Det håber jeg ikke er tilfældet, og forventer derfor en saglig kommentar og ingen udenomssnak og forsøg på fortielse.

Det er jo stadig den gamle anmeldelse du fokuserer på.
Når Gige iøvrigt har lagt en mere grundig og detaljeret stil for dagen, i den sidste anmeldelse, kan du vel være ligeglad med redaktionens generelle holdning ?

Det er jo kvaliteten i de nye anmeldelser, som er vigtig ?
Eller vil du have ændringer i teksten på de gamle ?

EDIT: Jeg syntes iøvrigt kun, at det er en lille smule synd for dem der giver alt for meget for et produkt. Jeg syntes ikke at det er meget synd for dem.

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

RogueAgent skrev:

Hurtig skrev:
Jeg forstår ikke man lover bedring på et problem, som man konsekvent benægter eksistensen af.

Der er vel reelt tale om to helt separate problemer hvor nogle fokuserer på det ene og andre på det andet..?

Det ene problem er om anmeldelserne er brugbare hvis de ikke er "seriøse" nok, f.eks. i form af manglende referencer til andet udstyr, mangel på målinger el. lign.

Det andet problem er om overdrevent rosende anmeldelser bevisligt kan tilskrives en egentlig aftale mellem anmelderen/H4A og producenten/importøren.

Jeg synes det er ret vigtigt at holde disse to ting HELT adskilt uanset hvad man ellers skulle mene om dem.

- RIGTIGT.

Og til hurtig; jeg forstår såmænd godt hvad du mener...og er enig med dig langt hen ad vejen......omvendt gør dine uendellige gentagelser at du virker mere og mere "skingrer". Ligeledes HAR vi forstået at du gerne stiller din ekspertise til rådighed...men H4All ønsker den ikke....og så er DEN vel ikke længere. 

Iøvrigt finder jeg også M. Giges seneste anmeldelser en anelse mere "fornuftige" end især den her omtalte - dejligt hvis kritikken har båret lidt konstruktivt med sig.

mvh

Holmbye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2004
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 11:03 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Ingeniørerne bag pc-produkter er oftest noget dygtigere end alverdens selvudnævnte HiFi-guru'er,

Hovsa, den stusede jeg over. Aner jeg her en smule selverkendelse eller skal det bare forstås sådan at du ikke er selvudnævnt? hvem har da udnævnt dig?

For Guru status vil jeg da bestemt sige at påråber dig, ikke alene kan du afvise diverse tekniske forbedringer med henvisning til dine ører når du selvbygger. Du er også svaret og nøglen til korrekte, uafhængige og objektive anmeldelser. 

Vil man i øvrigt se nogle seriøse og uafhængige tests, så prøv at følge med i Top Gear hvor Jeremy Clarkson og co tester alverdens biler. De er totalt ligeglade med at svine en bil fra et anerkendt mærke til. Hvis ikke den leverer den forventede oplevelse, får den klar besked!!! Eks så jeg dem i går svine en ny SAAB 9-5 Turbo til. Ellers en fin bil, men de fandt den totalt uinsprerende. Det eneste den kunne var at køre hurtigt på en lige vej. Mage til blød hat bil!!
På den anden side er de ikke blege for at rose biler til skyerne, hvis de virkelig leverer varen!
Desværre kender jeg ikke tilsvarrende eksempler på kritiske anmeldere indenfor HiFi!!!

Det er sjovt du lige skulle tage det program som et udtryk for gode kritiske anmeldelser, de er da så farvede af deres engelske gener at det er til at dø af grin over.

Prøv at lægge mærke til hvilken bil der vinder testen når der f.eks. er en tysk, amerikank og engelsk bil til test. Den er sikker 9 ud af 10 gange, de engelske biler er bare bedst. Her er hensynet til landets national økonomi da langt mere tydeligt end de spøgelser du maler op og ned af hver eneste hifi relatere medie vi kender.

6moons redaktør er i øvrigt også kendt for at skrive sin mening jeg er stødt på flere test fra hans hånd hvor han ikke er særligt begejstret, om han lige frem sviner produkterne til og dermed lever op til din drømme anmelder der ved jeg ikke om man kan sige.

Til top Vis Holmbye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holmbye

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Hej Hurtig..

Du kan da bare oprette en tråd med overskriften "Storytelling". Så kan du håndplukke de særlige saftige storys. Du finder selv ud af hvor grænsen går. Så længe du overholder fora´en regler, så skriver du bare.

Iøvrigt er det ok at afvise nogen til et job som anmelder. En redaktion skal til enhvertid overveje konsekvenser af få dig (eller en anden ansøger) med på holdet. Jeg ville nok selv sorterer dig, ikke fordi du ikke ved nok om eletronik - det gør du. Begrundelsen er mere din attitude, og den kan i nogen grad reflekterer negativ på H4A som helhed. På samme måde ville jeg, Mogen Antisilver eller din ven kubikken heller ikke være stjerne-emner til en anmelder. Det er min betragning....smil smil. Der skal være plads til lidt selvreflektion.  

Iøvrigt synes jeg Gige´s skriverier er gode, og JA.....der er lidt personlige betragtninger i hans anmeldelser, men værre er det da ikke. Gige er et menneske. Jeg har ikke læst noget som jeg ikke kunne tåle. Tværtimod er skrivestilen opløftende og med lidt nerve.

Jeg læste faktisk ICE-power anmeldelsen og skrev faktisk til Gige (Via PB) at det var rigtig fint gennemgået. At det teknisk ikke var helt akurat, det betyder ikke så meget for mig. Det afgørende er ikke om man kan navngive alle kredse og stumper.....vel?  

Mvh

Bradman

Japer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det er en super duper anmeldelse mikkel gige for en gang skyld har frembragt..s¨å en masse ros herfra

Til top Vis Japer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Japer

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 19 Marts 2007 kl. 11:35 | IP-adresse registreret  

Problemet er jo bare, at selvom eks Gige lægger en anden stil for dagen, så har han formentlig stadig ikek den fornødne indsigt i teknikken, til at kunne vurdere om noget er skidt eller godt. Som elektronikudvikler kan jeg sagtens lave noget l**t, og få det til at se imponerende ud for en ikke-tekniker. Men som tekniker vil man se det ret hurtigt.

En anden sag er, at jeg mener en anmelder skal være 100% sig selv. Han skal fortælle lige fra hjertet, totalt upåvirket af importører, læsere osv.
Når man så ved at kritisere anmelderstilen, kan få eks Gige til at tage en helt ny kurs, kan det næppe være lige fra hjertet.... Tværtimod... Det er ganske fint styret af at man vil tilfredsstille læserne. Og det er ikke meningen.... Meningen er, at en anmelder skal være sig selv. Hvis ikke hans anmelder-facon tiltaler læserne, er vedkomne nok ikek den rette. Man bør derfor finde den rette, i stedet for at rette i den forkerte.
Skulle eks Giga lave en anmeldelse af et af de produkter han har anmeldt tidligere, ville hans nye stil nok resultere i en markant anderledes anmeldelse... Og hvilken af dem er så hans reelle mening, og hvilken er skrevet for at tilfredsstille en læser, importør osv???

Jeg mener det handler om troværdighed, og den har man ikke, hvis man antyder at tage hensyn til en imporør. Man har det heller ikke, hvis man skifter totalt stil for at tilfredsstille nogle læsere. Man skal holde ved sine meninger. Hvis disse ikke er brugbare som anmelder, må man erkende at man ikke er egnet. Man kan ikke påtage sig en falsk rolle.....

<< Forrige Side af 29 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes