Emne: Så kom testen!! ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 13 Januar 2007 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Hurtig En fiasko i ny og næ, måske, men jeg mener ikke at kunne huske at alle anmeldelser har været præget af overdreven ros, udover den umiddelbare begejstring. Der er trods alt en meget stor mængde anmeldelser, og kun en lille håndfuld der har givet anledning til direkte kritik. Den kritik har de så fået. Hvis man starter med et nyt anmelderhold, så starter man helt fra bunden, og uden egentlig anmeldererfaring. Det er ikke nødvendigvis bedre, end at rette ind på noget, der kører skævt.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

bruger hedder nu: Live21
Bruger siden: 22 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 13 Januar 2007 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer, det er jo næsten alle anmeldelser gige har lavet der er så positive som kun en 7 klasses pige med hinkesten og togbaner kan finde på umiddelbart efter hendes første kys..
tror det har været sådan lige siden han var på hifi og elektronik der vel stort set kun gav produkter 13 taller.
problemet er at han vitterligt beskriver hans oplevelse, og alt han har fat i skal man op i en langt højere prisklasse for måske at kunne finde en konkurrent til det. så er der altså et problem med at kunne beskrive produkter realistisk.
når han i samtlige hans anmeldelser på nær en enkelt eller to udråber de produkter han tester til at være bedre end alt andet i prisklassen er troværdigheden på et meget lille sted. det er reklamer, ikke anmeldelser
det er fedt når en anmelder finder et produkt der overstiger alle forventninger, men når det sker hver gang han hører et nyt produkt går glansen ganske hurtigt af det
__________________ Holfi still sucks. AKA Live21
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 13 Januar 2007 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
Administrator skrev:
| Påpegelsen af evt. manglende spændvidde i bedømmelserne af testede emner, er taget til efterretning! |
|
|
Se det lyder fint... Men hvordan skal det gøres i praksis??? Vi har jo hele tiden fået tudet ørerne fulde om, at alle anmeldere på H4A 100% har tilkendegivet sine egne holdninger. Og dermed må de jo simpelthen ikke være kritiske nok, til at lave den spændvidde brugerne søger. Som jeg ser det, er den bedste løsning,at man skifter HELE anmelder-holdet ud. Hvis de gamle anmeldere pludselig begynder at lave anmeldelser af en standard der ligger langt fra deres tidligere totale mangel på kritisk sans, vil det være endnu mere tydeligt, at de gamle anmeldere ikke har talt fra hjertet tidligere. Og dermed er de absolut ikke troværige!
Når man læser de anmeldelser der har været indtil nu, er der ingen tvivl om, at enten har de nuværende anmeldere absolut ingen kritisk sans, ellers har de skrevet importørerne efter munden. Og begge dele burde være diskvalificerende for jobbet som anmelder!
|
|
|
Inden jeg går igang med at SKRIVE anmeldelser overvejer jeg situationen. gider jeg bruge tid på at skrive om et produkt der er kedeligt, og ikke interesserer mig, eller skal jeg tvinge mig selv til det, for at tilfredsstille nogle læsere?
hvis det negative omkring produktet fylder mere end det positive, falder interessen sjovt nok for at skrive. Jeg kan ikke se hvorfor jeg skal bruge tid på at skrive om en dåse der ikke har min interesse. Det vil kun resultere i en omgang sløseri, som der vil resultere i endnu mere kritik, end mine andre anmeldelser ... jeg har endnu ikke oplevet at have et produkt hjemme, hvor jeg har ment det var så ringe, at jeg bestemt måtte fortælle alle om det.
Hurtig skrev:
|
Skift holdet ud og start på en frisk.... Man får sjældent en succes, af at bygge videre på en fiasko!
Lad nu være med at tage det som om jeg sabler Jer ned!!! Det er ikke min hensigt. Når jeg kommer med forsklaget, er det udelukkende fordi jeg mener det er den rigtige løsning, hvis man for alvor vil gøre noget ved den problamtik, som redaktionen efterhånden ser ud til at erkende.
|
|
|
skift holdet ud? nu er der jo ikke ligefrem en kødrand af mennesker der vil skrive GRATIS for h4a, slet ikke når man tænker på en tråd som denne. Respekt for at I kommer med kritik, men man kunne måske overveje sine ord engang imellem.
og helt ærligt, at skifte holdet ud ville da være at stikke halen mellem benene. Jeg er ikke tilhænger af at vælge den lette løsning hver gang. Så næh du, jeg foretrækker klart at tage den lange seje vej, for at gøre selv dig glad igen.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Januar 2007 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mightyfish skrev:
Spencer, det er jo næsten alle anmeldelser gige har lavet der er så positive som kun en 7 klasses pige med hinkesten og togbaner kan finde på umiddelbart efter hendes første kys..
tror det har været sådan lige siden han var på hifi og elektronik der vel stort set kun gav produkter 13 taller.
problemet er at han vitterligt beskriver hans oplevelse, og alt han har fat i skal man op i en langt højere prisklasse for måske at kunne finde en konkurrent til det. så er der altså et problem med at kunne beskrive produkter realistisk.
når han i samtlige hans anmeldelser på nær en enkelt eller to udråber de produkter han tester til at være bedre end alt andet i prisklassen er troværdigheden på et meget lille sted. det er reklamer, ikke anmeldelser
det er fedt når en anmelder finder et produkt der overstiger alle forventninger, men når det sker hver gang han hører et nyt produkt går glansen ganske hurtigt af det
|
|
|
Nu snakker Hurtig om at skifte hele holdet, og ikke kun Gige. Der er vel lavet et stykke over 200 anmeldelser ? Hvor mange har fået hård kritik ? Faktisk ikke så mange endda, når man kigger på det samlede antal. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

|
| Sendt: 13 Januar 2007 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
spencer.. nu er problemet jo at det kun er gige der skriver, derfor jeg synes der er et problem.. witzel har ikke været så aktiv på anmelder fronten, men bestemt spændende når der en sjælden gang kommer noget fra hans hånd. ronni har haft en meget høj standard men skriver ikke mere, brunos har været meget grundige, men han skriver ikke mere, ricky gør så vidt jeg ved heller ikke..
så der er faktisk kun gige tilbage, de sidste 10 anmeldelser er vel fra ham. hehe og de 8 har været prissat alt for billigt åbenbart siden de er bedre end alt andet i deres respektive prisklasse.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Januar 2007 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mightyfish skrev:
spencer.. nu er problemet jo at det kun er gige der skriver, derfor jeg synes der er et problem.. witzel har ikke været så aktiv på anmelder fronten, men bestemt spændende når der en sjælden gang kommer noget fra hans hånd. ronni har haft en meget høj standard men skriver ikke mere, brunos har været meget grundige, men han skriver ikke mere, ricky gør så vidt jeg ved heller ikke..
så der er faktisk kun gige tilbage, de sidste 10 anmeldelser er vel fra ham. hehe og de 8 har været prissat alt for billigt åbenbart siden de er bedre end alt andet i deres respektive prisklasse
det jeg gerne ser ved anmeldelser er bla.
1: sammenlignende anmeldelser. ronin gjorde det med meget stor succes 2: målinger når det er muligt, os tidligere gjort 3: karaktere, det sker desværre nok aldrig her 4: beskrivelse af reference udstyr og rum som fast underskrift til anmeldelser 5: måske endda samarbejde mellem to anmeldere. 6: Mulighed for brugerne at komme med forslag (der bliver taget seriøst) til ting som i kan teste
|
|
|
Ah - ok, så 'hele holdet' er Gige.  Ja, så kan hele holdet jo skiftes til én ny person.  Det er selvfølgelig en smule problematisk, at holdet kun består af én person. Måske vi ligefrem burde lave lidt brugeranmeldelser også, så der kommer lidt spredning på ? Beskrivelsen af det benyttede udstyr, kan jeg ikke se skulle være særligt krævende for en anmelder. Det punkt må vi i hvert fald kunne få gennemført. Hvis der kun er én anmelder, er samarbejde imellem to, en umulighed. EDIT: Du laver sandelig cut and paste idag.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 13 Januar 2007 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Hurtig skrev:
|
Skift holdet ud og start på en frisk.... Man får sjældent en succes, af at bygge videre på en fiasko!
Lad nu være med at tage det som om jeg sabler Jer ned!!! Det er ikke min hensigt. Når jeg kommer med forsklaget, er det udelukkende fordi jeg mener det er den rigtige løsning, hvis man for alvor vil gøre noget ved den problamtik, som redaktionen efterhånden ser ud til at erkende.
|
|
|
skift holdet ud? nu er der jo ikke ligefrem en kødrand af mennesker der vil skrive GRATIS for h4a, slet ikke når man tænker på en tråd som denne. Respekt for at I kommer med kritik, men man kunne måske overveje sine ord engang imellem.
og helt ærligt, at skifte holdet ud ville da være at stikke halen mellem benene. Jeg er ikke tilhænger af at vælge den lette løsning hver gang. Så næh du, jeg foretrækker klart at tage den lange seje vej, for at gøre selv dig glad igen.
|
|
|
Se her er jeg ikke helt enig.... Dte ville ikke være at stikke halen mellem benene, hvis man skiftede anmelder-teamet ud. Tværtimod!! Det ville vise at man har nosser, og at man vitterligt tager problematikken MEGET alvorlig! Hvis man forventer, at man kan bede et par anmeldere om at være knap så over-begejstrede, og så forventer at pålideligheden vender tilbage, så tvivler jeg på man for alvor er indstillet på at løse problemet. Så har man jo faktisk dikteret hvordan de skal skrive, og så er de igen ikke uafhængig! Visse anmeldere har allerede vist os, at de enten har en meget lav standard for hvor meget der skal til for at imponere, eller at de ikke formår at være uafhængige. Det kan man ikke sådan videre ændre, ved at befale en vis skrivemåde!
Du siger at der ikke ligefrem er en kødrand af frivillige anmeldere... He he he... Som jeg flere gange har påpeget, har jeg MANGE gange tilbudt at hjælpe, specielt på den tekniske del af en anmeldelse. Sagen er bare, at jeg siger min mening om tingene, og det har åbenbart afholdt Jer fra at kunne bruge mig   . __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

|
| Sendt: 13 Januar 2007 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
spender: hehe undrede mig over hvordan du ku ha svaret på et indlæg før jeg havde skrevet det.. må være postet før det var færdigt ved en fejl
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

|
| Sendt: 13 Januar 2007 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig. du har ofte været ude med riven efter store dele af branchen, og desværre gjort det på sådan en måde at du ikke vil kunne bruges troværdigt til at anmelde produkter, samt feks hifiklubben nok vil værge sig fra at få en anmeldelse lagt på nettet som du har haft en hånd i.
med andre ord så virker du ikke åbensindet. hvis noget falder udenfor din smag så bliver det sablet ned, her skal en anmelder gå ind og se udover sin egen personlige smag, det tror jeg udfra det du tidligere har skrevet på denne side vil være utopi at tro du kan gøre.
udover det ville jeg læse dem med spænding hvis du rent faktisk kom med nogen
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 13 Januar 2007 kl. 23:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
Du siger at der ikke ligefrem er en kødrand af frivillige anmeldere... He he he... Som jeg flere gange har påpeget, har jeg MANGE gange tilbudt at hjælpe, specielt på den tekniske del af en anmeldelse. Sagen er bare, at jeg siger min mening om tingene, og det har åbenbart afholdt Jer fra at kunne bruge mig   .
|
|
|
fordi du tilbyder din hjælp ændrer ikke på tingene.. men MANGE gange? underligt, for jeg har ikke hørt noget om det fra Bjarke, og han plejer ellers at være rimelig åben når det kommer til den slags.
jeg har ikke den endelige beslutning på om du skal med eller ej, men stod det udelukkende til mig, så bliver du ikke en del af teamet. Og det at du siger din mening har intet med tingene at gøre.
min begrundelse kan du få i en pb, jeg vil ikke opfordre til den slags diskussioner på forum. for du vil uden tvivl være uenig med mig.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 Januar 2007 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Mightyfish: Det er korrekt, at jeg har langet ud efter store dele af branchen. Men jeg har, mig bekendt, ALDRIG gjort det med usaglige argumenter. Jeg har altid kunnet dokumentere mine argumenter, i modsætning af de fleste af dem jeg har langet ud efter. Eks langede jeg ud efter HFK, som så over en periode kom med et hav af forskellige forklaringer... Alle sammen forskellige, men alle sammen påstod at være korrekte. Jeg påviste at samtlige disse forklaringer var forkerte, med ganske velbegrundede argumenter. HFK forsøgte aldrig at sige at jeg løj, men prøvede bare med en anden forklaring. Da de løb tør for nye forklaringer, ville de ikke snakke med mig mere....   .
Jeg har også langet ud efter H4A, fordi jeg har ment at Deres anmeldelser bar præg af, at anmelderne var uafhængige af importørerne, og at de i øvrigt ALTID var lidt for positive. Det har flere gange ført til jeg blev beskyldt for det ene og det andet, for det kunne ikke passe at en side som H4A, der påstod at være uafhængig, kunne finde på ikke at være det. Nu har det så vist sig, at jeg og mange andre havde ret....
Læs lige historikken!!! Det kan godt være, at jeg har hængt store dele af branchen ud. Men det er ikke på det bare opspind. Der har ALTID været reelle årsager til, at jeg har gidet grave i sagerne! Mit mål er ikke at beskylde branchen for noget der ikke passer. Jeg forsøger bare at kaste lidt lys over tingene, når branchen forsøger at snyde forbrugerne! Er det så slemt???
Jeg mener stadig ikke jeg er kommet med udokumenterede påstande om nogen i branchen (ret mig venligst hvis jeg tager fejl). Så hvis visse dele af branchen ikke er så glade for at lade mig anmelde Deres produkter, må det være fordi de godt selv ved, at det ikke lever helt op til markedsføringen!
@ Witzel: Jeg ved ikke hvorfor du ikke har hørt om mine tilbud. Men jeg har flere gange givet tilbudene. Både på forum, hvor jeg ved at folk fra administratorgruppen har deltaget. Jeg har også flere gange pr PB tilbudt min assistance. Og så har jeg snakket med den gamle redaktør flere gange pr telefon, hvor han gav udtryk for at det ville være rigtig fint... Men jeg hørte aldrig mere! Jeg tilbød det eks i forbindelse med Jeres test af Rotel RMB1077, hvor den tekniske del er mildest talt skandaløs!!! Det lyder virkelig imponerende det man kan læse... virkelig noget der ville kunne imponere potentielle købere. Desværre er meget af det direkte forkert.
I den forbindelse spørger jeg lige endnu en gang, hvorfor redaktionen er totalt ligeglad med, at denne anmeldelse er proppet med faktuelle fejl, som kunne lokke købere til, fordi de får produktet til rent teknisk at virke mere interessant end det i virkeligheden er??? Nu kan der efterhånden ikke være tvivl om at jeg stiller dette spørgsmål. Det er stillet MANGE gange, hvor mange fra redaktionen har set det. Men det er endnu ikke besvaret! __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

|
| Sendt: 14 Januar 2007 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig det er måden det bliver gjort på. var det en forkert burr brown model der sad i en denon maskine hvis jeg husker ret ? du gjorde alt for meget ud af det i den hetz du kørte, der godt nok var ganske sjov set udefra, men var ude af forhold til den fejl de havde begået
i denne tråd har du sagt de har et samarbejde med importører og har økonomisk interesse i det samarbejde at deres anmeldelser er styret af dem der levere produkter, samt at importørerne har indflydelse på anmeldelserne
det har du fået ud af at en importør kunne bede om at de undlod at poste en anmeldelse hvis den var meget negativ. det er jo at skyde dem motiver i skoen der ikke står mål med en ganske vist underlig regel.
iøvrigt må det ha været for at tage pis på folk, vi ved jo alle der aldrig kommer en negativ anmeldelse fra gige, så den regel var absolut ikke nødvendig
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 14 Januar 2007 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig, jeg kommer til at tænke på et citat fra From Dusk till Dawn:
"Are you so much a f**king loser, you can't tell when you've won?"
Giv dem nu en chance for at forbedre tingene, inden du brokker dig igen. Please
Vi har fået indrømmelser, og det virker nu som om du bare sparker på en mand der ligger ned
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 14 Januar 2007 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig:
Der er jo intet til hindre at du selv laver en brugeranmeldelse af et produkt og jeg ved af Morten (Montana) har tilbudt dig at låne et sæt Monitor.
Benyt dig af tilbudet og jeg personligt glæder mig meget til at læse dine erfaringer med denne ht. Jeg har selv haft den på prøve i 14 dage og syntes det er en FED speaker på mange punkter. Måske en anelse for analytisk for mig men det er jo en smag sag. En ting er sikkert at hvis man er til klassisk, jazz og blues musik så er dette klart en ht man skulle kikke nærmere på. Ikke kun monitor modellen men også Montana´s andre modeller. __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 Januar 2007 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Henrik300: Har Morten tilbudt mig at låne et sæt Montana'er... Det har jeg vist overset.. .
Ja, jeg kunne sagtens lave en brugeranmeldelse, men det er jo ikke lige det der er pointen her. I så fald skulle man helt droppe H4A anmelderne, og så kun have brugeranmeldelser. Der er jo ingen ide i at fortsætte nogle anmeldelser, hvis de alligevel ikke er brugbare. Jeg vil også gerne pointere, at brugeranmeldelser heller ikke er helt optimalt. Der er ikke mange der kan få sig selv til at sable et produkt ned, som de lige har købt. Også selvom det måske ikke lever helt op til forventningerne! Jeg ser derfor et langt større potentiale i nogle faste anmeldere. Men det kræver at de er kritiske, og ikke altid skamroser alle produkter. De skal sige når noget er godt, men absolut også når noget er skidt. Og jeg tror ganske enkelt ikke på, at der kun er positivt at sige om ALLE de produkter de anmelder! __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 14 Januar 2007 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er enig i at ikke alle test er lige gode 
Men jeg tror der er mange i denne tråd der gerne ser en anmeldelse fra din hånd. Man kan jo godt sige at du ikke har nogen intr. i at rose produktet som andre der selv har brugt penge på produktet.
Det kunne jo være et godt alternativ til Mikkels anmeldelse.
Jeg håber at du tager udfordringen op __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 15 Januar 2007 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah anmeldelser er meget sjældent brugbare, men jeg hæfter mig dog ved et par ting i Mikkels anmeldelse af Montana højttaleren. Faktisk er det egentlig også hvad jeg egentlig ville tro om højttaleren, når man sådan kaster et blik på den og de valgte enheder. At den diskant enhed nok skal være med til at skabe et stort lydillede tror jeg gerne, og at den valgte bas/mellem enhed sikkert er et udmærket match er jeg da egentlig heller ikke så voldsomt i tvivl om. Men det ser for mig ud som om det er en oliedæmpet diskant enhed, hvilket med det samme får mig til at miste interessen fuldstændigt. Når jeg så læser det Mikkel skriver, så beskriver han et stort lækkert lydbillede, hvilket jeg bestemt tror den kan præstere, herefter nævner han, at den mangler attack, hvilket jeg også sagtens kan følge med i. Typisk vil den være nøjagtigt ligeså sløv og doven som andre højttalere, hvis svingspole vader rundt i en suppe af magnetisk olie, alt imens der kræves ekstremt små og nøjagtige bevægelser af den, og når der virkeligt skal gås til stålet, så står den altså i sjap til halsen. Jeg mener helt bestemt, at underholdningsværdien må være på linie med undervandsbordtennis eller deromkring.  Overdrivelse fremmer forståelsen - forstås
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
| Sendt: 15 Januar 2007 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
I den forbindelse spørger jeg lige endnu en gang, hvorfor redaktionen er totalt ligeglad med, at denne anmeldelse er proppet med faktuelle fejl, som kunne lokke købere til, fordi de får produktet til rent teknisk at virke mere interessant end det i virkeligheden er??? Nu kan der efterhånden ikke være tvivl om at jeg stiller dette spørgsmål. Det er stillet MANGE gange, hvor mange fra redaktionen har set det. Men det er endnu ikke besvaret!
|
|
|
for mit vedkommende, når en test er læst igennem og godkendt for faktuelle fejl af leverandøren. Så er det sådan den er. Ved den Rotel test som du jo påstår er fyldt med fejl, skal der nok det til, at Kaj fra RadioActiv, smider en mail til en af os og siger, at han gerne så de fejl blev rettet.
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 15 Januar 2007 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig:
det var så opfordring nr. 2 til at du laver en brugeranmeldelse.
Hvornår kommer den så? 
Mvh
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Januar 2007 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Hurtig skrev:
|
I den forbindelse spørger jeg lige endnu en gang, hvorfor redaktionen er totalt ligeglad med, at denne anmeldelse er proppet med faktuelle fejl, som kunne lokke købere til, fordi de får produktet til rent teknisk at virke mere interessant end det i virkeligheden er??? Nu kan der efterhånden ikke være tvivl om at jeg stiller dette spørgsmål. Det er stillet MANGE gange, hvor mange fra redaktionen har set det. Men det er endnu ikke besvaret!
|
|
|
for mit vedkommende, når en test er læst igennem og godkendt for faktuelle fejl af leverandøren. Så er det sådan den er. Ved den Rotel test som du jo påstår er fyldt med fejl, skal der nok det til, at Kaj fra RadioActiv, smider en mail til en af os og siger, at han gerne så de fejl blev rettet.
|
|
|
Nu er det jo sådan, at de fejl den omtalte test er proppet med, tilfældigvis får produktet til at virke MEGET bedre, MEGET mere revolutionerende og i det hele taget MEGET mere spændende end hvad det reelt er. Og nu fortæller du mig så, at importøren selv skal tage initiativ til at få det rettet   . Det sker nok næppe!!! Du kender sikkert den med ræven der skal vogte gæs, ikke??
Hvad med om jeg endnu en gang laver en lille liste/beskrivelse af de ting der er forkerte. Den kan jeg så sende til dig, hvorefter du kan sende den til RadioAktiv med den kommentar, at en bruger på Jeres forum har disse kritikpunkter, baseret på konkrete fejl-info, og bede dem kommentere mine synspunkter. Ved at opsøge importøren viser I, at I ikke accepterer importører der forsøger sig med kreativ markedsføring. På den anden side.... Så længe I sidder passivt og kigger på noget der er helt forkert, og venter på importøren "melder sig selv", viser I til gengæld at I er 100% ligeglade!
Som udgangspunkt kan jeg forestille mig, at Bang&Olufsen er MEGET trætte af, at Rotel tager æren for at have udviklet ICEPower teknologien, som ellers er patenteret af Bang&Olufsen! Pudsigt er det også, at Rotel har lagt et stort arbejde i at forfine Deres egen ICEPower-teknologi (der ellers er et beskyttet varemærke), og så alligevel har bestykket forstærkeren med standard-forstærker-moduler fra Bang&Olufsen   . Meget pudsigt er det i øvrigt, at den tekniske dokumentation for Rotels nyskabende teknologi, er direkte sakset fra Bang&Olufsens dokumentation på Deres ICEPower moduler.
Nu er jeg jo gammel Bang&Olufsen udvikler, og har derfor en naturlig respekt for Deres teknologiske formåen.... Måske man skulle spørge Dem hvad De mener om problematikken   . Det vil helt sikkert kunne sætte skred i sagerne, da Bang&Olufsen mig bekendt er MEGET omhyggelige med at passe på sine patenter!! __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|