Sendt: 28 Januar 2016 kl. 05:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan set er du jo dermed også nået ganske langt mht at finde info om et apparat fra 1972. Som navnet siger, er det beregnet for brug i butikker, og derfor er det næppe omtalt meget andre steder end i faglige oplysninger for radioforretninger. Det kunne måske hjælpe, hvis man kendte hanens firmanavn. Svært at vide, hvilken slags firma Scandecor i Brædstrup var, men enten eksisterer det ikke længere, eller også har det skiftet produktionsprofil. Men for dig er "mixeren" noget af et fund, som kan være ganske nyttigt også for hifi-entusiasten. Tilmed i flot stand. - Phase-knappen viser sig altså ifølge teksten at være en fasevenderknap.
Har du behov for mere opklaring? Har du tjekket, om apparatet stadig er funktionelt? Dit spørgsmål var: "Jeg lurer lidt på, om det går at koble mine gamle Beomastere 1967-1980 til noget med fælles stel... ", og du tilføjede "Nogle forstærkere med separate +/- (split)strømforsyning kan ikke lide at få stel lagt sammen. Bl.a. er Beomaster 4400 er af den type og jeg har ikke lyst til at få mine slået ihjel... ". Den sag vil jeg ikke blande mig i, men der må da være B&O-kendere her, der har en mening om dette tekniske spørgsmål?
|