Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 13:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Vil så gerne købe (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
oink
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 17 November 2011 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

Hej igen.

Kan simpelthen ikke dy mig for at høre jeres mening. Jeg har flere apperater af samme fabrikat i samlingen. Jeg har altid
søgt det sidste medlem af samlingen. Så ser jeg til min store glæde, at en meget venlig herre vil sælge til lav pris. Jeg tager
straks kontakt og som det første vil jeg gerne have at herren sender mig originale foto af emnet. Jeg skriver selvfølgelig til
herren at grunden til min mistro er følgende, jeg havde købt lign apperat der også var fuldstændig som nyt osv osv, men da
jeg modtag skidtet var historien noget anderledes. Det ville jeg jo ikke ret gerne prøve igen, så derfor mistroen. Sælger var
forstående, skulle bare lige have nye batterier til kamera. Det er jo en smal sag. Men 3-4 dage senere rykker jeg for foto,
der får jeg så at vide at kamera er gået i udu. Sælger ville derfor tage ann af sitet, indtil sælger kunne købe nyt kamera på
tilbud. Jow Jow. Da tiden går sin brave gang og intet sker, så skriver jeg igen til sælger. Jeg har nu fået den brilliante ide,
når nu sælgers varer er så perfekt, så ville jeg sende vor kamera (med friske batterier) og når så varen (fejlfri) blev sendt,
så kunne sælger bare putte vor kamera i samme kasse. Men sælger mente det var nemmere at høre arbejdskollegaer om
lån af kamera. Så var der stille meeeeeeeeeeeeeeeeeeeget længe. Sørme om ann ikke blev indrykket igen noget senere,
jeg henvender mig selvfølgelig straks, om ikke vi snart skal have den her handel overstået. Jeg er klar med at sende penge
til kontonummer, jeg vil bare først se foto af vidunderet. Der har været LAAAAAAAAAAAAAAARMENDE stille.

Til top Vis oink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oink

LoudandClear
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 27 Februar 2011
Lokalitet: København
Sendt: 17 November 2011 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

ring ham op? så kan du sortere skidt fra kanel i telefonen da man som regel bedre kan afgører om han er troværdig i telefonen
frem for på mailen :)

håber du finder ud af det :)
Til top Vis LoudandClear's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LoudandClear

UptiVupti
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2010
Lokalitet: Jylland
Sendt: 17 November 2011 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det lyder noget mistroisk. jeg mener, så svært kan det da ikke være at låne et kamera af kammerat eller familie
Til top Vis UptiVupti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af UptiVupti

Clemensen2k
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juli 2010
Lokalitet: Jylland
Sendt: 17 November 2011 kl. 21:09 | IP-adresse registreret  

Ham skal du ikke handle med - alt tyder på at han ikke har rent mel i posen.
Til top Vis Clemensen2k's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clemensen2k

megholm
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Januar 2009
Sendt: 17 November 2011 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

Man begynder at forstå, hvorfor disse typer bliver ved med at poste annoncer, der er åbenbart nogen som er tilpas
desperate...

Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 November 2011 kl. 00:59 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg vil da lige forsvarre vedkommende lidt.

1 Hvis han bliver ved med at indrykke samme annonce på noget lidt specielt (jeg går ud fra at det er tilfældet), så tror jeg han har varen. Ellers kunne han jo bare indrykke en dacmagic til 1000,- Lade den stå en dag, tage den af og "sælge" den til 4-5 forskellige. Desuden ville annoncen nok også være på DBA da der er mange flere handlende.

2 Jeg kender folk, som af personlige årsager har et meget minimalt overskud. Det lydder derfor i mine ører ikke underligt, at det at tage et billede kan være en stor opgave.

Hvis det er mange penge, så start bilen/lån en bil. Skriv til ham at du vil give prisen, minus det det koster dig at hente den.
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden

RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 18 November 2011 kl. 01:51 | IP-adresse registreret  

Ring dog manden op i stedet for det frem og tilbagen på mail, hvis du virkelig vil garantere at du ikke bliver taget ved røven så
vov
dig dog udover din comfort zone og ring til manden det tager 1 min, så kunne du spare 10 dages mail udvekslen og tid på
denne tråd.

Mvh.

Rasmus
Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Sendt: 18 November 2011 kl. 04:32 | IP-adresse registreret  

Nissemanden skrev:
Hej

1 Hvis han bliver ved med at indrykke samme annonce på noget lidt specielt (jeg går ud fra at det er tilfældet), så tror jeg han har varen. Ellers kunne han jo bare indrykke en dacmagic til 1000,- Lade den stå en dag, tage den af og "sælge" den til 4-5 forskellige. Desuden ville annoncen nok også være på DBA da der er mange flere handlende.

2 Jeg kender folk, som af personlige årsager har et meget minimalt overskud. Det lydder derfor i mine ører ikke underligt, at det at tage et billede kan være en stor opgave.

Hvis det er mange penge, så start bilen/lån en bil. Skriv til ham at du vil give prisen, minus det det koster dig at hente den.

Hvis man ikke engang kan overskue, at tage et billede af det produkt, som man nu engang ønsker at sælge, bør man så overhovedet forsøge at sælge det? Det er da det mindste man kan gøre.

Og hvis sælger ikke kan overkomme at tage et billede af varen, burde han så ikke bare have fortalt køber i første omgang, at han ikke har mulighed for at tage billeder af varen? Det havde da virket mere ærligt, i stedet for bare at holde sælger hen, mens han kommer med vage bortforklaringer om, hvorfor han nu ikke lige kan få dem taget.
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 November 2011 kl. 06:34 | IP-adresse registreret  

wildstyle skrev:

Nissemanden skrev:
Hej

Hvis man ikke engang kan overskue, at tage et billede af det produkt, som man nu engang ønsker at sælge, bør man så overhovedet forsøge at sælge det? Det er da det mindste man kan gøre.Og hvis sælger ikke kan overkomme at tage et billede af varen, burde han så ikke bare have fortalt køber i første omgang, at han ikke har mulighed for at tage billeder af varen? Det havde da virket mere ærligt, i stedet for bare at holde sælger hen, mens han kommer med vage bortforklaringer om, hvorfor han nu ikke lige kan få dem taget.

Mennesker virker sku sjældent optimalt Jeg er fuldstændig enig i at det da ikke er tilfredsstillende opførsel fra sælgers side. Men man må jo bare forsøge at få det bedste ud af det - det er sku svært at ændre sælgers handlemønster.
Ring eller kør forbi.
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes