Sendt: 17 April 2012 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg har idag en TDC Home Trio løsning som jeg syntes er alt for dyr og teknologisk elendig, da den ikke kan trække Multiroom og linien er for langsom til at benytte internet samtidig (jeg bor åbenbart for langt fra centralen selvom det er ret tæt på centrum i Hillerød). TDC kan ikke opgradere den yderligere.
Jeg overvejer derfor at få en Parabol løsning, og vil derfor høre om I har et forslag til en løsning.
Det jeg har behov for er formentlig en blanding af Viasat og enten Canal Digital eller Boxer. Det er meget vigtigt at jeg ikke vil have flere modtagere - jeg skal kun have 1 parabol og en modtager i hvert rum til hele løsningen hvis muligt.
Jeg har behov for alle de gænge kanaler der typisk er i en stor TV pakke fra en af udbyderne, men desværre et mix som gør at det nok er fra mere end en udbyder.
Indeholdt i TV pakkerne skal være følgende kanaler: TV3, 3+, Viasat Golf, Kanal 5, Canal 9, TV6, Kanal 4. Filmkanaler fra enten Viasat eller Canal Digital er ikke nødvendige, men kan dog godt indgå.
Jeg ønsker at kunne se samtidig og forskellig TV i min stue og soveværelse på en og samme løsning. Modtageren skal indeholde harddisk til optagelse af programmer (tilstrækkeligt hvis dette kan gøre i stuen). Eventuelt HD TV er et plus men ikke et krav.
Såvidt jeg kan gennemskue er man nød til at vælge en 3. parts modtager og naturligvis flere hoveder på parabolen, men har overhovedet ikke forstand på dette. Hvis der kan foreslås specifik "hardware" / løsning vil det være super, da jeg er meget i tvivl om hvordan jeg bedst løser mit behov på en nem måde så også konen kan finde ud af det 
Mange tak for eventuelle forslag 
|