Forfatter |
|
lille_smed Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2602
|
Sendt: 05 Januar 2012 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
er der nogen har inde som har kendskab til at man kan hente tv over nettet ... jeg er så træt at at man skal betale kort afgifter og modtager udstyr, og div ting man skal betale for .. og man gider kun se på 30 procent af det man få ..
jeg har ikke nogen imod at betal for det tv jeg ser .. men der er nogle få kanaler jeg gerne vil have .. men dem kan jeg ikke få uden alt muligt møg, sammen med..
syntes endelig sputnik virker ok..
men er der andre som tilbyder det samme ???
__________________ jeg kan ikke få nok membranareal
|
Til top |
|
|
gask Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 268
|
Sendt: 05 Januar 2012 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uden at skulle forsvare tv-udbydere generelt, vil jeg dog lige indvende, at prisen på enkeltkanaler ikke bare kan divideres ud
på det samlede antal kanaler. I prisen er naturligvis indregnet, at folk kun kan og vil se en mindre del af det samlede antal
kanaler, og at udbyderens købs.- og salgspris naturligvis afspejler dette faktum. Dermed er der som udgangspunkt ikke tale om
at man reelt betaler for en masse kanaler man ikke ser, men jeg medgiver at det kan være urimeligt at skulle betale for den
store TV-pakke hvis man eksempelvis kun vil se gratisprogrammerne plus fx Eurosport.
|
Til top |
|
|
lille_smed Forum Bruger

|
Sendt: 05 Januar 2012 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har barte den holding at .. hvis en kanal ikke kan over lavet .ved at sælge sig selv må den jo bare forsvinde .. kan da ikke passe at man skal betale.. .. jeg håber at hvor kanal begunder at sælge sig selv over nette på sigt.. ..
men det er hvis bare ønsket tænkning ..
nu bliver jeg nød tl at bruge boxer da jeg gerne vil beholde tv2 .. men er sur over man skal betal 200 kr i kort afgift om året .. man betaler næsten mere i kortafgift en tl selv tv2
|
Til top |
|
|
gask Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 268
|
Sendt: 05 Januar 2012 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er selv gået over til Hometrio (20 MB + den lille tv-pakke), selv om jeg ikke er meget for TDC. Da jeg i forvejen betalte 300
kr. for en 20 MB internetforbindelse, får jeg nu i realiteten tv-pakken gratis.
|
Til top |
|
|
KrammeAcoustics Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1443
|
Sendt: 05 Januar 2012 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
klarer mig fint med de seks kanaler på dr's net tv http://www.dr.dk/nu/live#/DR1 , hvad mere har man brug for (?). i mine øjne er dr/tv2's kanaler langt hen af vejen bare et kopi/plagiat af hinanden ...anyway, jeg behøver ikke at se både dr og tv2.
betaler dog ( tvangsindlagt ) mere end 100 kr md. for et dumt stofa tv-stik, med an-tv pakke 1, som hører til lejekontrakten, men bruger det aldrig !
|
Til top |
|
|
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
Sendt: 05 Januar 2012 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal bare søge på unblock og f.eks netflix. Men det kommer vtil at koste 10-15 $ pr mdr.
|
Til top |
|
|
Andyboy Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 17
|
Sendt: 05 Januar 2012 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
heltedellen Lukket konto

Tak for indsatsen, Nicolai!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 859
|
Sendt: 06 Januar 2012 kl. 05:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
fedt link ...det sidste ...håber det kan bruges når jeg flytter udlands ....er nemlig sikker på jeg ret hurtigt bliver træt af filippinsk lokaltv ggg
|
Til top |
|
|
Andyboy Forum Bruger

|
Sendt: 06 Januar 2012 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan det som udgangspunkt ikke - det er bundet til en dansk ip-adresse - så du skal nok via en proxy eller have adgang til en slingbox hvis du vil have dansk tv :)
|
Til top |
|
|
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
Sendt: 06 Januar 2012 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andyboy skrev:
Det kan det som udgangspunkt ikke - det er bundet til en dansk ip-adresse - så du skal nok via en proxy eller have adgang til en slingbox hvis du vil have dansk tv :) |
|
|
Du skal bare ha' unblock. Det virker på xbox, ps3, pc og nogle af de nye smart tv.
|
Til top |
|
|
lille_smed Forum Bruger

|
Sendt: 06 Januar 2012 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
har snakker med Fullrate deres net hastighed er langsom til forhold det jeg har .. 8 det er da som at komme tilbage til en gammel puch maxi .. lige nu køre jeg med 70.. så nej tak .. jeg kan ikke kun få deres tv pakke desværre . har forsøgt
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
Sendt: 06 Januar 2012 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
lille_smed skrev:
jeg har barte den holding at .. hvis en kanal ikke kan over lavet .ved at sælge sig selv må den jo bare forsvinde .. kan da ikke passe at man skal betale.. .. jeg håber at hvor kanal begunder at sælge sig selv over nette på sigt.. ..
|
|
|
det kunne være at medarbejderne selv skulle gå ned i løn, så kunne det være de vil over leve sig selv, med alle de høje løninger der er i dag så skyder man sig selv i foden
|
Til top |
|
|
Andyboy Forum Bruger

|
Sendt: 06 Januar 2012 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
@lille_smed - Du kan få den hurtigere - det koster bare ekstra :) (dog ikke op til 70 mbit). Jeg gætter på at de 70 er via noget fiber - så dit telefonstik burde være ledigt til fullrate forbindelsen - så har du altid en backup :)
|
Til top |
|
|