Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2024 | 16:28   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Hifi før og nu... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rasrasser
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Oktober 2011
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 31 Oktober 2011 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

Hej, jeg har været væk fra hifi-verdenen i nogle år, men er på det sidste begyndt at læse på hifi4all igen. Og nu har jeg så
oprettet en bruger.

Men der er altså nogle ting, der undrer mig.

For det første: Hvorfor kunne jeg ikke bruge min hotmail-konto, da jeg skulle oprette min bruger? Der stod, at der var
spærret for det domæne. Udelukker man ikke mange brugere på den måde?

For det andet: Er der derfor, der er færre besøgende? For et par år siden var der da gang i forum, nu kommer der ikke ret
mange nye indlæg. Og Chart.dk viser, at hifi4all.dk har ca. 12.000 daglige besøgende, og for nogle år siden var det da
15.000, ikke? Til gengæld har recordere.dk 20.000? Er folk begyndt at læse på recordere.dk i stedet?

For det tredje: Hvorfor er der så mange gamle tråde, som man ikke kan skrive i? Der står, at de er lukkede – hvorfor?

For det fjerde: Der er stort set ingen reklamer? Det er jo sådan set fint nok, men på de fleste sider står der bare "Banner
hentes...", men der sker ikke noget. Hvordan kan et site løbe rundt uden reklamer? Og hvis det er meningen, de ikke skal
være der, hvorfor er bannerpladsen så ikke fjernet?

For dt femte: Er der kun én skribent tilbage nu? De seneste anmeldelser er alle skrevet af den samme person. Og jeg synes
da heller ikke, der er så mange anmeldelser, som der var engang.

Det er altså ikke for at være negativ, men jeg håber på at få svar...
Til top Vis Rasrasser's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rasrasser
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4601
Sendt: 31 Oktober 2011 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

Hej Rasrasser!

Tak fordi du holder det i en sober tone. Det er af samme årsag, at jeg går lidt imod egne principper, og svarer dig.

(Til andre der læser denne tråd: Dette er ikke en opfordring til yderligere debat!)

1. hotmail og andre gratis e-mail er lukket, fordi de benyttes af udenlandske svindlere, som forsøger at narre penge fra læserne, der benytter Køb, Salg & Bytte. Da Hifi4all er en gammel side, er det den eneste teknisk mulige løsning.

2. Hifi4all er ligesom resten af hifi branchen underlagt sæson-udsving. Derfor er der flere læsere i vinter-halvåret. Om sommeren hedder det ca. 10.000 i snit, og sidste vinter var det 15.000 i snit. Recordere har flere læsere, fordi de favner over flere faggrupper... de henvender sig primært til mobilbrugere, samt fladskærme og DVD. Og det er der alt andet lige flere, der har interesse for, end ren hifi-lyd! Hvis man skal kigge efter "konkurrence", så er den forholdsvis nye side Avtainment nok mere aktuel.

3. de gamle tråde lukkes, fordi det støjer unødigt meget, når en læser skriver i en tråd, som ikke har været aktiv i et år eller mere. De fleste gør det uden at checke dato for det sidste indlæg. Hvis man brændende ønsker en tråd åbnet, så kan man henvende sig til mig.

4. Krisen! Ja, der er færre annoncører. Desværre må annoncørerne i dag være mere selektive, når de vælger reklame, og i nogle tilfælde vælges Hifi4all fra. Pengene hænger ikke på træerne mere. Men uden at grave for meget i det, så er dækningsgraden bedre idag end nogensinde før!

5. Ja, jeg er den eneste "tilbage". Jeg overtog for 1½ år siden ejerskabet af Hifi4all, og tog i den forbindelse et stort opgør med en lille gruppe i forummet, som mente at de skulle sætte dagsordenen. Mange brugere frygtede ofte reaktionen fra denne lille gruppe brugere... og da siden hedder 4all, ja så skal det også være for alle, som vil sine medmennesker det godt. De daværende skribenter og alt for mange moderatorer, var ikke enige med mig, og valgte at gå!

Nu, har du dine svar, og så lukker jeg tråden



__________________
Mvh, Mikkel
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes