Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2024 | 10:47   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: Indtryk fra Hifi og Surround 2008 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 119
Sendt: 17 November 2008 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Artsound skrev:

Takker alle som kiggede forbi vores rum og for fine kommentarer

Vil gerne knytte en kommentar til rummene: De har den størrelse de har og det er vi forberedt på. Mht dæmpning så har vi de sidste to år spillet UDEN nogen form for dæmpning. Vi kunne få bedre resultat med, men ønsker ikke at vore besøgende sidder tilbage med en fornemmelse af, at alt dette var nødvendigt for at få systemmet til at spille bare nogenlunde - samtidig med at 9 ud af 10 ved at disse akustiske tiltag ikke ville være mulige hjemme.


Ja sådan er det.

Sidste år jeg var i et større rum der dæmpet jeg heller ikke.

Hvem fanden bor i et hus fyldt med langer på vægen skum over alt, og husk nu lige på man kan også dæmpe for meget.

Så alt i alt fint nok til mig.

 

Enig

MJ

 

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 119
Sendt: 17 November 2008 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Mark Johansen skrev:

 

For vores vedkomne fik vi først om fredagen besked om hvornår vi kan komme til, om fredagen. Med al respekt for arrangør og udstillingen, så er vi ikke tilfredse med disse forhold.

 

mvh
MJ

 

Det er mere end nok tid, skal du bruge en uge for at stille et system op du kender ??.

Det er helt fint med fredag, i år var vi der kl 14 sidste år var vi der kl 17 i et større rum og begge gange var vi færdige efter et par timer.

Så det er fint nok, næsten det samme som at sætte udstyr op i folk hjem.

 

Rene, det jeg ville sætte op (ingen reklamer) ville tage hele fredagen fra kl. 07.00 og til aften. Det skulle have været i ét af de store ballroom, men sådan skulle det ikke være.

MJ

 

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 17 November 2008 kl. 19:33 | IP-adresse registreret  

Mark Johansen skrev:
jensen skrev:
Mark Johansen skrev:

 

For vores vedkomne fik vi først om fredagen besked om hvornår vi kan komme til, om fredagen. Med al respekt for arrangør og udstillingen, så er vi ikke tilfredse med disse forhold.

 

mvh
MJ

 

Det er mere end nok tid, skal du bruge en uge for at stille et system op du kender ??.

Det er helt fint med fredag, i år var vi der kl 14 sidste år var vi der kl 17 i et større rum og begge gange var vi færdige efter et par timer.

Så det er fint nok, næsten det samme som at sætte udstyr op i folk hjem.

 

Rene, det jeg ville sætte op (ingen reklamer) ville tage hele fredagen fra kl. 07.00 og til aften. Det skulle have været i ét af de store ballroom, men sådan skulle det ikke være.

MJ

 

Nå, havde du lejet et stort rum som du ikke fik, hvis man har betalt får man eller dem der giver dne bedste pris får.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
NriK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1781
Sendt: 17 November 2008 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Måske kan vi besøgende også skrue lidt ned for forventningerne.

Selvfølgelig er det rart at kunne høre og se alt det fede udstyr på et sted, og selvfølgeligt også at høre og se nyt og spændende udstyr som man måske ikke kendte til i forvejen.
Men vi må da ikke forvente at udstillerne kan trylle super-lyd ud af de små rum oppe på etagerne.

I stedet burde vi komme på messen med den tanke, at 'opleve' og 'kigge' med øjne og fingre, og måske lige aflytte det mest interessante med forbehold for rummet, og derefter besøge de pågældende forhandlere for at lytte seriøst på det der fænger.

For i deres egne butikker og demorum, har de jo meget bedre mulighed for at optimere lyden løbende, og på den måde vil vi for det første kunne opleve udstyret under meget bedre forhold, samt vise forhandlerne respekt for det de gør i deres egne butikker og demorum.

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK
 
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 119
Sendt: 17 November 2008 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Mark Johansen skrev:
jensen skrev:
Mark Johansen skrev:

 

For vores vedkomne fik vi først om fredagen besked om hvornår vi kan komme til, om fredagen. Med al respekt for arrangør og udstillingen, så er vi ikke tilfredse med disse forhold.

 

mvh
MJ

 

Det er mere end nok tid, skal du bruge en uge for at stille et system op du kender ??.

Det er helt fint med fredag, i år var vi der kl 14 sidste år var vi der kl 17 i et større rum og begge gange var vi færdige efter et par timer.

Så det er fint nok, næsten det samme som at sætte udstyr op i folk hjem.

 

Rene, det jeg ville sætte op (ingen reklamer) ville tage hele fredagen fra kl. 07.00 og til aften. Det skulle have været i ét af de store ballroom, men sådan skulle det ikke være.

MJ

 

Nå, havde du lejet et stort rum som du ikke fik, hvis man har betalt får man eller dem der giver dne bedste pris får.

 

Hej Rene,

Der var planer om mere en 2 stole

Sille gjorde også hvad han kunne for at hjælpe til. Men som jeg skriver, måske en anden gang.

Ses der ude.

MJ

 

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 
LarsS
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 December 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 84
Sendt: 17 November 2008 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Jeg undrede mig også en del, da jeg ikke kunne genkende designet som NAS.
Hvad kan du fortælle og hvad var dine indtryk? Samme konstruktion eller hvad er nyt?


janils skrev:

Pladespillerne hos Tekni-Fi var de nye fra Tom Fletcher. Manden "himself" var på standen. Han er ikke længere hos Nottingham
Analogue, men startet for sig selv. De 2 noget anderledes designede, men meget vellydende pladespillere var en nydelse at opleve. Jeg fik en lille
analogs snak med Tom Fletcher, der bla. sagde "CD bruger jeg, når jeg skal på toilettet og læse avisen".   Ha!

Til top Vis LarsS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LarsS
 
Jan Graffo
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 589
Sendt: 17 November 2008 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Janils kunne godt lukke lidt mere op for os der ikke fik det hele med, for hvad hedder pladespillerne så, hvad koster de og hvilken pick-up blev der spillet med og kan vi læse om det i næste udgave af hf?

Den benyttede RIAA var fra det amerikanske firma Manley, og koster en net sum af 70K, til gengæld var det vist ikke den eller afspilleapparatet, der satte begrænsninger.

 



__________________
"There's no substitute for experience"
Til top Vis Jan Graffo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan Graffo
 
Otto J
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3048
Sendt: 17 November 2008 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

sd2100 skrev:
Ja, det kan godt være, at de er lidt for små. Men jeg var meget begejstret for den lcd-demo (Planar?), du havde sidste år og blev ialt fald lidt klogere, men endte så alligevel med at købe en plasma .

Din demo i år var meget flot, men ikke så relevant for mig.

Det må jo have været så imponerende at du glemte at kigge på Pioneer skærmen ved indgangen...  Klart, jeg fik ikke fat i så mange til en snak om kalibrering osv, fordi jeg også skulle holde "øje" med projektorerne, men havde du taget fat i mig ville jeg hellere end gerne have givet en sludder for en sladder om fladskærme, kalibrering osv ud fra dén opstilling...

Til top Vis Otto J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Otto J
 
Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 4606
Sendt: 17 November 2008 kl. 22:37 | IP-adresse registreret  

Jan Graffo skrev:

Janils kunne godt lukke lidt mere op for os der ikke fik det hele med, for hvad hedder pladespillerne så, hvad koster de og hvilken pick-up blev der spillet med og kan vi læse om det i næste udgave af hf?

Den benyttede RIAA var fra det amerikanske firma Manley, og koster en net sum af 70K, til gengæld var det vist ikke den eller afspilleapparatet, der satte begrænsninger.

 


Jeg talte også med Tom og Klaus fra Tekni Fi. Den "lille" udgave kommer til at koste 20.000; kr. uden arm. Den var håndbygget og super - flot! Nok min drømme pladespiller.
Pick Upen var en Grado Platinum så vidt jeg husker.


__________________
Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Til top Vis Raskolnikov's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Raskolnikov
 
Otto J
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3048
Sendt: 17 November 2008 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

kimber skrev:
Der må jeg give dig ret,det var godt,rigtig godt,var tilbage i rummet flere gange for at se det flotte billede.

Hvor stort var lærrede egentlig?

Det store setup var en Sim2 C3X 1080P projektor på et 123" Stewart Studiotek 130. Kilden var blu-ray afspillet på en Playstation 3, via et Audioquest HDMI-A. Det lille setup var Sim2 Domino D60 (det meste af tiden, ind imellem D80), på et 92" Lissau White Flex (True Color dugen var desværre ikke klar endnu), på en ramme i nyt design, som jeg selv har været med-designer på. Rammen er vist ikke endeligt navngivet endnu, men den er klar til levering... Opdaterede Lissau prislister kommer på min hjemmeside snarest. Kilden var her en Toshiba HD-E1, der sendte 1080i til projektoren. Bemærk at Tony Bennet og Elton John blu-ray udgivelserne, som vi viste en del på det store setup, begge er 1080i skiver, så det meste af tiden blev der faktisk leveret 1080i til projektorerne, IKKE 1080P...

Setup'et ved døren var et Pioneer PDP-LX5090, venligst udlånt af Tape Connection. Kilden var her igen Playstation 3. Alle tre setups var naturligvis grundigt kalibreret.

 

 

Til top Vis Otto J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Otto J
 
peak
Branchemedlem
Branchemedlem

Peak Consult

Bruger siden: 16 November 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 18 November 2008 kl. 00:19 | IP-adresse registreret  

[

Hvad har Holfi iøvrigt med Peak Consult at gøre ? Er det tilfældigheder der bringer disse sammen eller mener Holfi at Peak Typhoeus er deres reference på Deres grej? 

Skal lige tilføje at jeg ikke var tilstede på messen

[/QUOTE]

Holfi havde et godt projekt og det besluttede vi os for at "hoppe" på og det er vi glade for, at vi gjorde

Typhoeus er vores næst største model, Dragon er vores top model

 

Peak



__________________
Peak
Til top Vis peak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peak Besøg peak's Websted
 
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3095
Sendt: 18 November 2008 kl. 00:36 | IP-adresse registreret  

Jan Graffo skrev:

Janils kunne godt lukke lidt mere op for os der ikke fik det hele med, for hvad hedder pladespillerne så, hvad koster de og hvilken pick-up blev der spillet med og kan vi læse om det i næste udgave af hf?

Den benyttede RIAA var fra det amerikanske firma Manley, og koster en net sum af 70K, til gengæld var det vist ikke den eller afspilleapparatet, der satte begrænsninger.

Jeg ved nu ikke så meget - men prøv at spørge dem i Lydbutikken. Der var tale om en verdenspremiere og pladespillerne minder da på visse områder om Nottingham og så alligevel ikke.

Den benyttede RIAA var en Manley Steelhead - en af verdens bedste!



__________________
Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Til top Vis janils's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janils Besøg janils's Websted
 
StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1274
Sendt: 18 November 2008 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

Lige en tak herfra til alle jer som tog sig tid til at kikke forbi vores rum. Det var rart at se at så mange var forbi flere gange og også godt at høre de mange positive tilbagemeldinger på standen, selv om det naturligvis ikke er muligt at tilfredsstille alle.

På nær et par par småting, så var vi egentligt selv ret godt tilfredse med den opnåede lyd i rummet, så alt i alt var det en rimelig god forsmag på hvad vi står for her, men som altid under messeomstændigheder, et kompromis mellem forskellige faktorer.

Hilsner,

Karsten

PS Der er nogle stykker som nævnte at de ikke rigtigt "forstod" lyden. Det er noget som jeg af og til oplever med gæster i lytterummet her. Der går ofte en 20-30 minuter før 10 øren falder, især hvis folk er vant til en meget anderledes præsentation af materialet.

 

 



__________________
www.studiosound.dk
Til top Vis StudioSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StudioSound Besøg StudioSound's Websted
 
Encore
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 964
Sendt: 18 November 2008 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

StudioSound skrev:

PS Der er nogle stykker som nævnte at de ikke rigtigt "forstod" lyden. Det er noget som jeg af og
til oplever med gæster i lytterummet her. Der går ofte en 20-30 minuter før 10 øren falder, især hvis folk er vant til en
meget anderledes præsentation af materialet.



Hej Karsten
Det var vist mig der anvendte ordet forstod. Det skulle dels forstås sådan at jeg tidligere har haft mulighed for at lytte til et
par Nuforce monoblokke på mit eget system, og de spillede fremragende. Uden den antydning af den kliniskhed og skarphed
som switching-forstærkere ellers beskyldes for.

Derudover skulle det forstås sådan at når nu lyden i hotelværelset er skarp, så forstår jeg ikke at du spiller så højt som du
gjorde. Jeg er enig i at det ofte tager (mindst) 20-30 minutter at lytte sig ind på et anlæg, men jeg synes du spillede så højt
at det var ubehageligt, og det gjorde at jeg begge de gange jeg var der, ret hurtigt forlod rummet igen.

Jeg er med på at lyd ikke altid bare skal være behagelig. Noget udstyr slører fx at en strygergruppe for fuld knald faktisk
godt kan lyde lidt skarp i det. Men jeg mener ikke at ShuBiDuas Nam-Nam og JM Jarre bør skære i ørerne. Og derfor forstår
jeg ikke at du kan være tilfreds med den lyd der kom fra dit system.
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore
 
Buch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Juni 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 546
Sendt: 18 November 2008 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

@Studiosound: Jeg syntes det lød fint hos jer i år - bedre end de to sidste år. Og så er det spændende at se hvor visionære i er mht. anvendelse af streaming/HTPC mv. Det Silverstone kabinet var flot.(Var det t GD01-MX?) Jeg savner dog et genhør med Merlin højttalerne - det var enestående godt for tre år siden.



__________________
hilsen Buch
Mit anlæg
Til top Vis Buch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buch
 
Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. Schmidt Audio

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 478
Sendt: 18 November 2008 kl. 18:32 | IP-adresse registreret  

Desværre var det indkøbte gulvtæppe (Bilka fredag aften - 10 minutter før lukketid) ikke helt tilstrækkeligt til, at ramme den perfekte klangbalance i vores rum - vidste ikke på forhånd, at der var tale om både betonlofter og hårde gulve (mindst 10 år siden jeg sidst har været på pågældende hotel). 

For at opnå en lidt mørkere klangkarakter søndag (og også kvindestemmer i det lidt høje stemmeleje til at side lige i skabet - egentlig noget der altid er svært) valgte vi lørdag aften, at installere medfølgende dæmpepropper til placing i/foran bagkammeret på de 4 stk. svingspoler på hver højttaler - disse dæmpepropper er lavet til at korrigere lyden lidt i hårde rum. Dette hjalp som forventet også lidt !... 

Søndag morgen var det med dæmpepropperne fra dagen før fuldstændigt glemt (desværre hvad der sker; når det bare kører derud af ). Søndag morgen kontaktede vi vores kære naboer (Acoustic Force og Frequence) med henblik på, at låne en af deres mange medbragte subwoofer'ere - de syntes heldigvis også, at det lød som en rigtig god ide' - som sagt, så gjort !....... 

Som noget helt usædvanligt, er det helt uhyggeligt let at integrere en subwoofer med Podium'erne !....... Delefrekvens kan (hvis ønskes) helt problemfrit sættes til på subwoofer - tilbage er så bare at indstille niveau !....... 

Hele søndagen blev der spillet på systemet med subwoofer koblet ind det meste af tide, da det stort set gav den ønskede effekt - nemlig at korrigere klangbalancen i det noget lystklingende rum !....... Som altid var meningerne mange, og det skal ikke være nogen hemmelighed, at enkelte (ikke uden rette) stadig bedst kunne lide lyden uden sub - ikke nogen nem bedrift at gøre alle tilfredse !...... 

Det undrede mig at jeg tilsyneladende syntes, at have nogen færre watt til rådighed igennem søndagen - kunne ikke lige sådan regne ud hvad årsagen kunne være (skønt det selvfølgelig irriterede mig en del !...). Under nedpakning opdager jeg, at jeg har efterladt de dersens dæmpepropper bag i højttalerne - mig store idiot !...... Dæmpepropperne begrænser selvfølgelig også svingspolernes bevægelsesfrihed - hvilket så igen resulterer i, at forstærkerne kommer noget mere på arbejde - faktisk snakker vi noget i retning af, at der med dæmpepropper skal bruges hen imod 3-4 gange så mange kræfter !.......     Så det var jo i sandhed rigtig godt, at jeg havde hele 30 watt til rådighed - det kunne have været meget værre - under 10 watt f.eks. !...... 

Takker herfra for en god messe, med mange begejstrede besøgende !........ 



__________________
Mvh

Carsten Schmidt Christensen
Til top Vis Carsten S Chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carsten S Chr
 
franke69
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 127
Sendt: 18 November 2008 kl. 19:11 | IP-adresse registreret  

Morten A skrev:
syncroniq skrev:

Hey,

Arg, hvor ville jeg gerne have været til messe, istedet for hundetræning :S

Nogen der hørte de seas højttalere Jumon havde med?

Ortus

Nogen der hørte illuminator fra Scan-Speak?

Jeg brugte 1 time på Acoustic Force og Frequence stand, fik en god plads og så var det bare og læne sig tilbage. Syntes det var messens bedste lyd, men der var også langt mellem snapsene.

Hørte på deres 2 vejs stander ht og 2,5 vejs gulvmodel begge med illuminator enheder, indtrykket var et de havde fået R30 diskanten til at spille nærmest perfekt i følge mit hoved, meget tydelig og detaljeret, der var noget autentisk live artigt over det, uden den blev for meget.

Bas og mellemtone var også rigtig god, minder om revelator, men det var lidt svært ellers at bedømme, da der meget af tiden blev spillet med en LAT 700 sub også, den gjorde det i øvrigt rigtig godt havde en fin tør og hurtig bas.

Og må sige at de spillede virkelig højt, tror ikke mine TNT 5er kunne have klaret den most, sammenlignede med Acoustic Force 2,5 vejs gulvht som ellers minder meget om dem.


det kan jeg kun understrege...messens mest interessante lyd...og til menneskepenge!



__________________
Mcintosh 6900
XTZ Divine 100.33
Doxa Sig









Til top Vis franke69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af franke69
 
soren_112
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juli 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 15
Sendt: 18 November 2008 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

Hej,

Her er mine oplevelser...

Jeg startede hos Vassago og hørte på Avi højttalerne. Jeg sad der længe og prøvede at tune mig ind på dem, men det var ikke lige mig. En skam, da det er en super ide (få kabler, bokse osv.). Jeg tror på ideen, så jeg håber at AVI kommer med en bedre model.

Bedste lyd fandt jeg hos Gemme Audio (husker ikke forhandler navnet). Syntes også at det var en spændende demo, hvor de skiftede mellem transistor og rør grej og så kunne man tænke over hvad der lød bedst.

Acoustic force drev mig væk med musik valget, men de små højttalere lød umiddelbart af meget og var (i modsætning til Gemme) til at betale.

Bedste musikoplevelse var hos HifiFreaks, hvor vi hørte Pink Floyd med gæsteoptræden af David Bowie. Faktisk er jeg dødtræt af musikken, men blev suget ind i det, med stemningsfuldte billeder på storskærmen. Jeg tror, at det var Audiolab udstyr.

Mvh.

Søren

Til top Vis soren_112's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soren_112
 
StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1274
Sendt: 18 November 2008 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Hej Jens/Encore,

Næste år kommer der et skilt op: "Er musikken for høj, så sig til"  

Jeg lytter selv gerne til høj musik og finder det egentligt ganske fornøjeligt med det dynamiske headroom som systemet byder på. Dog ved jeg godt at det ikke er alle som kan forliges med høje lydtryk, hvilket er fair nok.

Det var desværre svært at høre nede fra bagerste hjørne hvornår rummet blev overloaded, desuden var der meget stor forskel på om rummet var fyldt med omvandrende absorbenter eller der kun var et par få til stede (i hvertfald fra min position).

Hilsner,

Karsten

 



__________________
www.studiosound.dk
Til top Vis StudioSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StudioSound Besøg StudioSound's Websted
 
StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1274
Sendt: 18 November 2008 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

Buch skrev:

@Studiosound: Jeg syntes det lød fint hos jer i år - bedre end de to sidste år. Og så er det spændende at se hvor visionære i er mht. anvendelse af streaming/HTPC mv. Det Silverstone kabinet var flot.(Var det t GD01-MX?) Jeg savner dog et genhør med Merlin højttalerne - det var enestående godt for tre år siden.

Hej Buch,

Jo det var et GD01-MX kabinet. Finish/pasform er ikke 100% i top, men et fint kabinet til prisen.

Det er jo sjovt at se hvor langt man kan komme med den nyeste teknologi. Jeg glæder mig dog til at de højopløste digitale formater bliver lettere tilgængelige... Her er en del at hente.

Her i år var systemet trimmet så "clean" som muligt med fokus på transienthastighed og kontrol. Havde Joule Electra OTL rørgrejet været spændt  foran, så ville spillestilen have været meget lig Merlin setuppet i 2004.

Hilsner,

Karsten

 

 



__________________
www.studiosound.dk
Til top Vis StudioSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StudioSound Besøg StudioSound's Websted
 

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes