| Forfatter |
|
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok, du kommer bare. Du ved hvor jeg bor  Dan det ser ikke så tosset ud, men kønt er det heller ikke. Jeg har faktisk været forbi en møbel foretning her på vej hjem fra arbejde, der kan man få lavet de møbler de har i butikken, lige efter ens egne mål. Nova møbler. det ænder nok med at jeg finder en løsning der.
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Søren, Først tillykke med det nye grej. Jeg skulle ikke til Odense alligevel, men det kan være det alligevel kommer snart. Jeg må nemlig også se hvad sådan en XA30.5 kan...  Og tak for hintet ang. møbler, det ser rigtig interessant ud, der må jeg kigge forbi en dag... Mange venlige hilsener Simon
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med det nye grej Søren! Det er sikkert rigtig lækker lyd du får ud der.
Men det kan ikke vare lang tid inden du indser at du skal have rørforstærker istedet for det der silicium-pjank!
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Jeg har faktisk været forbi en møbel foretning her på vej hjem fra arbejde, der kan man få lavet de møbler de har i butikken, lige efter ens egne mål. Nova møbler. det ænder nok med at jeg finder en løsning der.
|
|
|
Probemet med egne mål er bare at det måske ikke passer næste gang du skifter grej.
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
He He, næh... Men jeg har lovet kæresten at jeg ikke skifter mere..  Sjoenne: Tjaae, men det er jo ikke til at få hjælp her inde, når man er på jagt efter noget rør grej, så nu endte det med det her møg-Pass   I øvrigt skal du ikke til at få fjernet det Wadia og Pro-Ject skilt du har over din underskrift?
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 08:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Søren.
Tak for en hyggelig lytter igår.
Det lyder jo absolut næsten helt hæderligt efterhånden. Og sjovt at høre, hvordan dine MS4 lige pludselig kan spille dyb bas, hva'?
Hygge Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Maj 2009 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selv tak Brok, ja jeg er efterhånden ved at godt tilfreds med min lyd her hjemme. sjoenne: ok, syntes bare at jeg kunne huske at du skilte dig af med din lækre wadia cd-dims og din pladespiller, som jeg på et tidspunkt overvejede at købe
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2009 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der endelig landet en ny pladespiller, den har jeg glædet mig rigtigt meget til. Da jeg jeg så fik åbnet pakken lå armen løst og raslede, så pick uppen rev rundt i hele papkassen  PIS!  Hold kæft hvor er det skuffende og p***ehamrende fustrenrende    Da jeg så fik pakket svinet helt ud og kigget nærmere på huset armen sidder fast på, var der knækket et stykke af det.      Nu går der 14 dage indtil jeg får en ny arm... eller hvad ved jeg
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 14 Maj 2009 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej hvor er det bare surt... Føler sgu med dig. Det er altid irreterende når man har gået og glædet sig.
Ellers et rigtig lækkert setup du har samlet sammen
__________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 14 Maj 2009 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Søren, Føler med dig. Som Holberg også skriver er det RIGTIG surt, når man har glædet sig længe og forventer lidt fryd for ørene - og så er skidtet gået i stykker!  Det er ellers en super pladespliller du har fået dig der. Jeg har selv en Funk Firm på vej, og bliver den første RIGTIG pladespiller jeg erhverver mig...  Håber ikke der går lang tid før du er oppe og køre igen! __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2009 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker for medfølelsen, De var nu meget flinke hos sun audio da jeg ringede og beklagede mig. Men der skulle lige bestilles en ny arm hjem, så de regnede med at der gik 10-14 dage. Det er jo ikke noget de gør med vilje for at genere mig, men jeg er sku lidt skuffet over ikke at kunne lege med min pladespiller  Dog har jeg ikke nogen riaa, så nu får jeg lige lidt tid til at kigge efter sådan en. Nogle forslag til en riaa i 2-3000 klassen? meget gerne brugt.
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 14 Maj 2009 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Auch, det var satme ærgeligt. Det er bare det værste der kan ske, når man har gået og glædet sig til at få sit nye legetøj.  Men i det mindste har du din Pass, som du kan glæde dig over, indtil du får den nye arm.
|
| Til top |
|
| |
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
| Sendt: 14 Maj 2009 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg føler med dig. Har selv modtaget en pladespiller fra reparation engang med samme problem. Fragtfolk smider med tingene, og hvis kontravægten ikke er afmonteret, udsættes lejet for en stor belastning. Siden gik jeg over til modeller, hvor arm og lejer er fremstillet af det sjældne materiale, man brugte i sidste årtusind - metal, tror jeg det hedder. Efter at have set dine uhyggelige billeder tror jeg at jeg holder fast i den beslutning.
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2009 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så havde jeg lige besøg af Floe og Rune wildchild til en hyggelig søndag eftermiddag, med cola, tun mouse og god musik  Jeg havde lokket Floe til at smide nogle ram i min Computer og fik et godt billedet af ham.  tak for en hyggelig søndag.
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 18 Maj 2009 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Så havde jeg lige besøg af Floe og Rune wildchild til en hyggelig søndag eftermiddag, med cola, tun mouse og god musik Jeg
havde lokket Floe til at smide nogle ram i min Computer og fik et godt billedet af ham. tak for en hyggelig søndag.
|
|
|
Hov hov, jeg troede det billede forblev ganske privat?!
Tak for tun-mouse og hjemmebagte boller! De var slet ikke så tossede, ærgeligt jeg ikke kan sige det samme om den sløve Pass du har fået dig!
__________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2009 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja ja,  Jeg lovede ellers din mor at hjælpe dig med at holde dig fra Tun-mousen.. "Det ville være så hyggeligt hvis Jacob kunne tabe lidt kilo, så bornholms trafikken lod ham sejle med en af deres færger, så kunne han komme med i sommerhuset på bornholm i år" Som din mor sagde i tlf da jeg snakkede med hende igår  D Gazzzz.... du ka ta det
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 18 Maj 2009 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Så havde jeg lige besøg af Floe og Rune wildchild til en hyggelig søndag eftermiddag, med cola, tun mouse og god musik
Jeg havde lokket Floe til at smide nogle ram i min Computer og fik et godt billedet af ham.

tak for en hyggelig søndag.
|
|
|
Der er da vist en der trænger til en klipning.............. På ryggen  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |