| Forfatter |
|
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
 Tak for de rosende ord. jeg har ikke lige fået prøvet det med at pille metal splinten ud endnu, da jeg lige er stået op. Lige så snart jeg ikke ryster på hænderne mere, blod smagen forsvinder fra min mund og stemmerne i mit hoved stopper med at byde på fernet branca tror jeg at jeg vil kigge på det.
Wrong: det er n Roksan Radius 5 jeg venter på. Kender du den?
|
|
|
Nej den kender jeg ikke. Men pladespiller er lækkert uanset hvad, så der venter dig mange gode timer med den sag, helt sikkert
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, jeg glæder mig også til at kunne høre plader igen  Det er jo ikke så lang tid siden at jeg solgte min Pro jekt rille-fræser, hvilket jeg har fortrudt lidt.
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogle der har forslag til et lækkert xlr kabel? jeg skal bruge det imellem min bladelius forforstærker og min Pass effekt. jeg har et bertram siddende imellem cd afspiller og forforstærker. så mangler et godt kabel til.
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
spped six Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 781
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen jeg kan da kun anbefale dig at tage et lyt på endnu et Bertram mellem for og effekt. Jeg har et NO 8 mellem min for og effekt og et NO 6 mellem CD og for og er rigtig glad for den kombination.
Ellers er der Silversonic Revelation. Det har høstet gode anmeldelser. Har endnu til gode at lytte på det.
Blue Jeans Cable har også fået rigtig gode ord med på vejen her på sitet, og så koster det absolut IKKE spidsen af en jetjager 
/Henrik
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Er der nogle der har forslag til et lækkert xlr kabel? jeg skal bruge det imellem min bladelius forforstærker og min Pass effekt. jeg har et bertram siddende imellem cd afspiller og forforstærker. så mangler et godt kabel til.
|
|
|
Prøv at se på hificable.dk, de låner gerne kablerne ud. Har selv lånt black magic xlr og HGA DNA xlr hos dem, tror ikke at Black magic og pass er den beste combo, men kunne godt forstille mig at HGA kablet kunne være en fin match. De har selvfølgelig også andre kabler, så det kan jo være at der var et du brænder efter at prøve, så send dem en mail, der er en virkelig fin service de har der. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cool, det vil jeg da lige prøve. Jeg har godt læst alle de rosende ord blue jeans kablerne får med på vejen. Det kunne være at man skulle prøve sådan et, det koster jo ikke alverdens. ved i hvor det er billigst at købe blue jeans kabler? Kender i noget til Nordost red dawn?
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ret lækkert setuppet du har begået, hvad bruger du iøvrigt til dac i din duetløsning? Hvilket rack har du i tankerne, hvis du er nået så langt?
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Cool, det vil jeg da lige prøve. Jeg har godt læst alle de rosende ord blue jeans kablerne får med på vejen. Det kunne være at man skulle prøve sådan et, det koster jo ikke alverdens. ved i hvor det er billigst at købe blue jeans kabler? Kender i noget til Nordost red dawn? |
|
|
Ja, jeg har haft red dawn xlr mellem min pass int-150 og audia flight cd two, det var ikke lykken her. vedr. BJC så er det jo lc-1 som snakken går mest på, det er jo et rca kabel og ikke et xlr, hvis du vil ha deres xlr kabel så heder det 1800f, men det er bare ikke lige så godt som lc-1, der med ikke sagt at der er dårlig, for det er et ok kabel. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
morten jeg ced sku ikke helt hvilket møbel jeg skal have, det er svært at finde et der er dybt nok, som kæresten siger god for. jeg bille jo gerne bare have et audio magic møbel, men det er ikke sagen for fruen :( jeg har ikke nogen dac, endnu. men jeg har heller ikke nogen penge sådan lige foreløbigt, med de opgraderinger der lige er blevet gjort.
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
spped six Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
morten jeg ced sku ikke helt hvilket møbel jeg skal have, det er svært at finde et der er dybt nok, som kæresten siger god for. jeg bille jo gerne bare have et audio magic møbel, men det er ikke sagen for fruen :( jeg har ikke nogen dac, endnu. men jeg har heller ikke nogen penge sådan lige foreløbigt, med de opgraderinger der lige er blevet gjort.
|
|
|
Hvad med de rigtige møbler fra Click? De fås jo også med en dydbe på 50 eller 55 cm., mener jeg.
/Henrik
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
spped six skrev:
søren N skrev:
|
|
|
Hvad med de rigtige møbler fra Click? De fås jo også med en dydbe på 50 eller 55 cm., mener jeg.
/Henrik |
|
|
De click møbler er nice, men også lidt pevret i pris, en tinger skal du dog lige tage højde for, varme, min int-150 bliver ganske lun og kan faktisk ikke tro andet en at en xa-30,5 bliver varmere, så den skal ha luft. Hvis jeg husker rigtig, så står der i brugervejledningen at min int-150 bør ha minst 15 cm luft rundt om den, så mon det ikke er noget hen af det samme for en xa-30,5 __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
spped six Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Point taken
Så skal du prøve at kigge på Frislev Møbler. De fås også i ekstra dydbe og med mulighed for indbygget ventilation i form af indbyggede blæsere.
/Henrik
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 10 Maj 2009 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clic kan på ingen måde anbefales.
For det første kan din Pass kun være i et dobbelt skab i dybte 55 og det tvivler jeg på kan bære XA30,5 ved væg hængt. For det andet er kvaliteten af Clic noget under det billigste fra Ikea, bare til pris der er 50 gange højere.
Clic står desværre som et rigtigt godt produkt blandt elektronik brugere, det er nok pga de aldrig har prøvet andre kvalitet produkter (som desværre ikké er beregnet til HiFi). Men møbel produkter så som Montana, Poliform og Getama er billigere (selv om de er dyre) og deres kvalitet er mange gange over Clic.
Bare en lille oplysning, så du ikke som jeg bruger en formue på noget BRAS __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok, tak for forslagene. Jeg tror faktisk at det ender med at jeg bygger noget selv ud af noget egetræs køkken bordplade. Jeg bliver nød til at bygge møblet rigeligt stort da det ikke skal sidde for tæt omkring min Pass Labs, da den som nævnt før bliver rigtig varm. men den skal ind i et møbel, det er indiskutabelt..... er vi blevet enige om  jeg har ikke råd til at købe click møbler og har heller ikke lyst til det efter det du fortæller der, Pierre.
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
er vi blevet enige om |
|
|
Haha, det lyder ikke som om der er så meget tyngde i det 'vi'.  Skal den stå inde i møblet eller må den gerne stå ovenpå?
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 01:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Nu kan jeg ikke lige lure, hvor meget plads du har at lege med. Jeg overvejede selv på et tidspunkt et møbel ligesom Floe's - Du kunne evt. have CD+Pre i møblet og Pass ovenpå?
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, men det skal også gerne være et pænt møbel  min kæreste ville aller helst gerne gemme min Pass Labs helt væk bag en låge, men jeg har fortalt hende at den bliver for varm til at kunne stå i et skab. men den skal nok ind i et uden låge for, med god plads til hver side og oven over den.. Jeg syntes at det er svært at finde noget der er pænt og som passer i størelsen. det skal være et møbel der er ca. 100 cm langt 55 cm dybt og 50-60 højt evt. + ben.
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåh ja det skal også siges at min bladelius forforstærker også er ca 50 cm dyb..
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Søren.
Nøøøj, hvor er den grim! Skynd dig at få et skab, du kan lukke den inde i... medmindre du bare med de samme dropper den ud ad vinduet?
Hvis du vil have hjælp til at få den bakset op i vindueskarmen, kigger jeg gerne forbi
Hygge, Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2009 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|