| Forfatter |
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 29 Januar 2010 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej xo
Jeg ved godt hvem der har domænet, og jeg taler med vedkommende om en løsning.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Februar 2010 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er vores nye hjemmesiden endelig kommet op og stå! En stor tak skal lyde til virious, for en uvurderlig hjælp (Coca Cola er på vej ved førstkomne lejlighed!). Bemærk at domænet er skiftet fra aarhus-hifiklub.dk til aarhushifiklub.dk. Lille, men vigtig detalje!  www.aarhushifiklub.dk Derudover glæder jeg mig til at komme forbi en af de nye medlemmer på søndag (Henrik), og lytte til hans anlæg!  Mvh Formanden
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 26 Februar 2010 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurrah! 
Jeg har forresten fået lov at komme på besøg søndag, så jeg glæder mig ganske meget til at se jer alle sammen. __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
amorte Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er endnu et arrangement gennemført i henhold til klub kalenderen. Det var som sædvanligt rigtig hyggeligt og med god musik på et spændende setup. Det var tydeligt, at ejeren har valgt gennemtænkte løsninger for præcist at ramme hans lydmæssige præferencer. Respekt for det . Desuden er det jo altid interessant at møde produkter, der ikke ses så ofte på vores breddegrader - i dette tilfælde JMR Concorde højttalere.
Og så fik man også lige hilst på de to nye klubmedlemmer 
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for i søndags, det var hyggeligt, det er altid spændene at høre hvad andre har fået ud af deres grej og få en snak om andres erfaringer i denne hobby. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 01 Marts 2010 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for sidst i klubben. Det var hyggeligt og bestemt interessant at høre et anderledes setup. Må sige at det var en anden lyd end man er vant til. En lidt laid back lyd med musikalske egenskaber
Næste arrangement er Supertræf i Viborg. Hvornår kommer der info om det. Skulle det ikke være her i marts Viborg Hifiklub? __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 03 Marts 2010 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg glemte helt at spørge, hvem var det der spillede dagens eneste elektroniske nummer og hvad var de vi hørte?
__________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Marts 2010 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den første jeg spillede var Chris Minh Doky "In a new york minute" fra albummet "A jazz life". Den anden var Tom Waits med "Green Grass" fra albummet "Real Gone".
|
| Til top |
|
| |
amorte Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 03 Marts 2010 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Simon, dit link virker ikke
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Marts 2010 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu gør det sgu! Jeg troede jeg havde rettet den for lang tid siden.
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Marts 2010 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, Vel da lige takke Music4life og de fremmødte medlemmer for en hyggelig eftermiddag igår, d nu var det jo anden gang jeg fik æren af at lytte til disse marten højtaler, de er virkelig hurtige, der er noget smæk i dem, personlig måtte de godt være lidt mere fyldige i bunden, men det kommer nok ikke bag på nogen, når man ser på at jeg selv bruger VA. M4L du siger bare til. så fimder vi en dag hvor vi kan prøve at smide min pass Int-150 ind i dit system  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 22 Marts 2010 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvaaaaaa... Tager i aldrig billeder ved jeres arrangementer i jeres Hifi-klub  Hint Hint
__________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Marts 2010 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Hvaaaaaa... Tager i aldrig billeder ved jeres arrangementer i jeres Hifi-klub 
Hint Hint
|
|
|
Vi har for travlt med at lytte på anlæg/musik  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Marts 2010 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Hej, Vel da lige takke Music4life og de fremmødte medlemmer for en hyggelig eftermiddag igår, d nu var det jo anden gang jeg fik æren af at lytte til disse marten højtaler, de er virkelig hurtige, der er noget smæk i dem, personlig måtte de godt være lidt mere fyldige i bunden, men det kommer nok ikke bag på nogen, når man ser på at jeg selv bruger VA. M4L du siger bare til. så fimder vi en dag hvor vi kan prøve at smide min pass Int-150 ind i dit system  |
|
|
Selvtak Dan
Mere fyldige , ingen west Coast sound her, bare hurtig detaljeret og naturlig bas. Netop som pladen er indspillet . Klart at du vil opleve en mere fyldig bas fra dine strauss. 2x 7" mellemtone/basenheder i keramik flytter luft men kan ikke sammenlignes, forståes
Men du får lige et dyt når tiden er inde til din Pass. kan være den puster endnu mere til bassen. Bliver spændende at høre den. Forresten det Mundorf kabel var sgu godt. Måske du kunne overtales til at strikke sådan et sammen . Du kan blive rig af dette her kabel fletning __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Marts 2010 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
dan a. skrev:
Hej, Vel da lige takke Music4life og de fremmødte medlemmer for en hyggelig eftermiddag igår, d nu var det jo anden gang jeg fik æren af at lytte til disse marten højtaler, de er virkelig hurtige, der er noget smæk i dem, personlig måtte de godt være lidt mere fyldige i bunden, men det kommer nok ikke bag på nogen, når man ser på at jeg selv bruger VA. M4L du siger bare til. så fimder vi en dag hvor vi kan prøve at smide min pass Int-150 ind i dit system  |
|
|
Selvtak Dan
Mere fyldige , ingen west Coast sound her, bare hurtig detaljeret og naturlig bas. Netop som pladen er indspillet . Klart at du vil opleve en mere fyldig bas fra dine strauss. 2x 7" mellemtone/basenheder i keramik flytter luft men kan ikke sammenlignes, forståes
Men du får lige et dyt når tiden er inde til din Pass. kan være den puster endnu mere til bassen. Bliver spændende at høre den. Forresten det Mundorf kabel var sgu godt. Måske du kunne overtales til at strikke sådan et sammen . Du kan blive rig af dette her kabel fletning |
|
|
Rig  , nej det sjover er jo at lave det første gang og høre om det bliver godt, men vi finder nok ud af noget  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 22 Marts 2010 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godaften!
Takker for at et ikke medlem måtte komme forbi og lytte også. Det er altid rart at få nye indtryk fra en lyttesession, så har man lidt mere i bagagen. Godt at folk stadig bruger tid på at tage ud og lytte ved hinanden. Men som det er nævnt så var det en hyggelig dag med godt blandet musik. Men noget siger mig at det ikke bliver "Queens greatest hits 2" der bliver spillet på anlægget
Det bliver i øvrigt spændende hvordan Pass Integreret passer sammen med dine højtalere. __________________ M.V.H Dpetersen
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
DPetersen skrev:
|
Godaften!
Takker for at et ikke medlem måtte komme forbi og lytte også. Det er altid rart at få nye indtryk fra en lyttesession, så har man lidt mere i bagagen. Godt at folk stadig bruger tid på at tage ud og lytte ved hinanden. Men som det er nævnt så var det en hyggelig dag med godt blandet musik. Men noget siger mig at det ikke bliver "Queens greatest hits 2" der bliver spillet på anlægget
Det bliver i øvrigt spændende hvordan Pass Integreret passer sammen med dine højtalere.
|
|
|
Har selv Queen Greatest 2. Ved ikke hvad det er for en udgivelse du har, men på mit eksemplar bliver Radio GaGa gengivet med pondus og tyngde i bunden
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he, det ved du heller ikke da det ikke var den sang der blev spillet
(headlong) Men så mudret lød det nu heller ikke. Altså så man kunne få sangen til at lyde som Radio Ga Gak __________________ M.V.H Dpetersen
|
| Til top |
|
| |
simonga Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 67
|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis man gerne vil være medlem, hvem skal man så skrive til? (Har set tidligere indlæg med dette, men kan jo være hierarkiet har ændret sig siden  )
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
simonga skrev:
Hvis man gerne vil være medlem, hvem skal man så skrive til? (Har set tidligere indlæg med dette, men kan jo være hierarkiet har ændret sig siden ) |
|
|
Du kan endten kontakte Simon via vores hjemmeside eller sende mig en PM med dine oplysninger.
Års abonemt er 200 kr. __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |