| Forfatter |
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 20 Februar 2007 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
|
Århus hifiklubs hjemmeside får en lille ansigtsløftning. Her er en lille teaser: 

|
|
|
Og hvornår kommer den ansigtsløftning så? Men ser bestemt spændende ud.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 20 Februar 2007 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den kommer når programmøren bliver færdig med den. Ved ikke hvornår det bliver endnu, men nok ikke så lang tid.
|
| Til top |
|
| |
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Den kommer når programmøren bliver færdig med den. Ved ikke hvornår det bliver endnu, men nok ikke så lang tid.  |
|
|
Ellers noget nyt om klubben 
Er der nogen arrangementer i kog
Transient
__________________ Mit legetøj
" Hør ikke på andre, men brug dine egne ører "
Mvh Transient
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 Marts 2007 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Den kommer når programmøren bliver færdig med den. Ved ikke hvornår det bliver endnu, men nok ikke så lang tid.  |
|
|
Der er da gået et lille stykke tid nu?
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Marts 2007 kl. 07:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, desværre... Han er lidt doven... 
Men han arbejder jo frivilligt, så det er svært at give ham et spark bagi... 
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 03 April 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Igen, for dem der skulle have glemt det, så bliver man medlem ved at sende en Mail til Troels på denne mail-addresse: hifi@peewee.dk
Der er stadig plads! 
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 04 April 2007 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, det er vel på sin plads med at slå fast een gang for alle: Århus Hifi klub er ikke død! Selvom enkelte helt fejlagtigt bliver ved med at påstå det, kan jeg slå fast at klubben naturligvis lever og at næste møde er planlagt til Maj måned. Ergo er det ikke udelukkende for at rekruttere, men for at sige at alle de interesserede snart skal til at melde sig ind!
Se evt. beskyldningerne her: http://www.poulsaudiobutik.dk/
"... men det er da altid en trøst, at vi ikke er helt alene. Det er Århus Hifiklub og Mastervol nu tilsyneladende, da de stadigvæk søger medlemmer til den ikke-aktive og stendøde klub. Det svarer vel lidt til, at en vis hr. Columbus stadig søger besætningsmedlemmer til en tur vestpå over Atlanterhavet..." 
Mage til tågesnak skal man vist langt ud på nettet for at finde værre! Ja, naturligvis skulle det ikke stå uimodsagt, for da vi jo rent faktisk officielt er en klub nu skal vi først erklære vores opløsning for at kunne erklæres "stendøde". Den smuttede vist for Poul...
Af en eller anden uforståelig grund forsøger han gang på gang at begrave Århus Hifiklub, uden at vide det mindste om hvad han taler om! Han har ingen kendskab til klubben, dens medlemmer eller andet der kan give belæg for at skrive dette, som han forresten har skrevet mange gange før!
Århus Hifiklub er ikke en klub som absolut skal have et møde hver anden uge, og derfor forekommer der pauser, pauser som åbenbart skal fyldes ud med alt muligt pladder og meningsløst "haha-vås" fra Poul Mathiasens side. Ærligt talt ville det da klæde ham i det mindste at forholde sig til fakta istedet for dette underlige gætværk.
Det skal da lige tilføjes at vi ikke har mødt sådan en fjendtlig attitude hos nogen andre butikker/branchemedlemmer. Tværtimod har mange valgt at støtte op om vores klub og dens hensigter.
Det næste arrangement kommer i hovedtræk til at gå ud på at vi indretter vores nyfundne lokale i TST så det er til at holde ud at høre musik i. Meget mere vil komme senere!
Derudover er der en løs ende hvor vi har snakket lidt med Morten Witzel om at tage afsted til Gryphon fabrikkerne sammen med nogen af medlemmerne fra Odense Hifiklub. Der har været tale om det i et lille stykke tid nu, men det er helt sikkert noget vi stadig forfølger.
Sidst men ikke mindst vil jeg sende en lille nyhedsmail rundt en gang imellem for at holde folk orienterede om hvad der sker i klubben. Måske man skulle sende Poul M en mail samtidig så han ikke behøver at bekymre sig om at tage mål til kisten? 
Mvh
Simon
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 04 April 2007 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
| Mage til tågesnak skal man vist langt ud på nettet for at finde værre! Ja, naturligvis skulle det ikke stå uimodsagt, for da vi jo rent faktisk officielt er en klub nu skal vi først erklære vores opløsning for at kunne erklæres "stendøde". Den smuttede vist for Poul... |
|
|
Der er vist meget der smutter for Poul... Sådan som jeg tolker det elsker han at smæde andre til, og det ændrer sig nok ikke på denne side af hele menneskehedens livstid, så gør det eneste fornuftige: Ignorer manden, også når han f.eks. påstår at Aarhus Hifi Klub er død
Og undlad at link'e til hans site, det er jo netop dét han gerne vil have: En høj hitrate, for den bekræfter ham i at hans taler når ud til folk. Det er ren og skær provokation for på den ene side at irritere nogle, og på den anden side for at fremstå som messias for dem der handler hos ham.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 04 April 2007 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen skrev:
Mastervol skrev:
| Mage til tågesnak skal man vist langt ud på nettet for at finde værre! Ja, naturligvis skulle det ikke stå uimodsagt, for da vi jo rent faktisk officielt er en klub nu skal vi først erklære vores opløsning for at kunne erklæres "stendøde". Den smuttede vist for Poul... |
|
|
Der er vist meget der smutter for Poul... Sådan som jeg tolker det elsker han at smæde andre til, og det ændrer sig nok ikke på denne side af hele menneskehedens livstid, så gør det eneste fornuftige: Ignorer manden, også når han f.eks. påstår at Aarhus Hifi Klub er død
Og undlad at link'e til hans site, det er jo netop dét han gerne vil have: En høj hitrate, for den bekræfter ham i at hans taler når ud til folk. Det er ren og skær provokation for på den ene side at irritere nogle, og på den anden side for at fremstå som messias for dem der handler hos ham.
|
|
|
Jeg er klar over at det kan virke begge veje, men jeg følte at jeg måtte komme med en klar udmelding en gang for alle. Så det her ltror jeg vi skal lade stå så folk kan se at der er blevet svaret på tiltale og så ikke folk nu begynder at tro at det han skriver, også er rigtigt.
Mere gider jeg heller ikke selv at beskæftige mig med manden, selvom han skulle henvende sig til Århus Hifiklub igen i en af hans skriblerier på han side. Nu er der som sagt svaret på hans påstande en gang for alle.
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 04 April 2007 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror allerede at den kære Poul Mathiasen har opnået det han ville, nemlig at skabe debat via en lile provokation, og det må man sige lykkes. Via den "lille" provokation om et dødsfald er der fluks kommet nyt liv i tråden "Århus hifiklub", hvilket er vældig godt gået via en sætning. I hvert fald set med mine øjne...
Lynhurtigt kom der flere ord på hvad der er af fremtidsplaner/ visioner inden for en kortere periode.
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 04 April 2007 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
jeg tror allerede at den kære Poul Mathiasen har opnået det han ville, nemlig at skabe debat via en lile provokation, og det må man sige lykkes. Via den "lille" provokation om et dødsfald er der fluks kommet nyt liv i tråden "Århus hifiklub", hvilket er vældig godt gået via en sætning. I hvert fald set med mine øjne...
Lynhurtigt kom der flere ord på hvad der er af fremtidsplaner/ visioner inden for en kortere periode.
|
|
|
Det var ikke en lille provokation, som jeg sagde er det ikke første gang han skriver at Århus Hifi klub er død. Og for at forebygge at der ikke spredes rygter, valgte jeg at mane det til jorden een gang, og kun denne ene gang.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 04 April 2007 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et eller andet sted kan man nu godt følge ham - der sker jo ikke meget. Hjemmesiden er ikke opdateret, der er ingen arrangementer og ingen oversigt over hvad fremtiden skal byde.
Umiddelbart så ser det altså lidt dødt ud, men jeg håber naturligvis at jeg tager fejl  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 April 2007 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
|
Det var ikke en lille provokation, som jeg sagde er det ikke første gang han skriver at Århus Hifi klub er død. Og for at forebygge at der ikke spredes rygter, valgte jeg at mane det til jorden een gang, og kun denne ene gang.
|
|
|
Ham skal du sku ikke tage dig af. Han er ikke helt normal.
Men satme jov jeg skal også have meldt mig ind. Tror vi går en god tid i møde.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 04 April 2007 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
|
Et eller andet sted kan man nu godt følge ham - der sker jo ikke meget. Hjemmesiden er ikke opdateret, der er ingen arrangementer og ingen oversigt over hvad fremtiden skal byde.
Umiddelbart så ser det altså lidt dødt ud, men jeg håber naturligvis at jeg tager fejl 
|
|
|
Det er jo lige præcis dén slags tvivl som jeg ville eleminere med mit indlæg her, at folk læser det, og tænker "hmm... Ja den hjemmeside har da ikke været opdateret i noget tid, så har ham Poul der sikkert ret...".
Den oprindelige plan var omkring 4 møder/arrangementer per år, og derfor er det jo naturligt at der ikke sker det helt store så ofte. Når en som Poul så skriver gentagne gange at klubben er død, er der jo nogen folk der vælger at tro på det. Det gør folk mere skeptiske omkring klubben og medfører færre medlemmer.
Så du tager helt fejl! 
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 04 April 2007 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
Mastervol skrev:
|
|
|
|
Ham skal du sku ikke tage dig af. Han er ikke helt normal.
Men satme jov jeg skal også have meldt mig ind. Tror vi går en god tid i møde.
|
|
|
Ja du skal, og ja vi gør! 
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 826
|
| Sendt: 04 April 2007 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har måske misset det med at melde mig ind, men pengene har jeg vist sendt afsted  Hilsen Morten
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 04 April 2007 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad var det at 4 dates koster? ... kan ikke lige finde det på hjemmesiden  (der iøvrigt burde kunne laves smartere end i 1997 look'n'feel, men det kan jo være med vilje med alt det retro skrammel der er hot for tiden  )
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 April 2007 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyd frem for hjemmeside design.
Men info'en og materialet på siden kan jeg kun give ret i ikke er alt for god.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 04 April 2007 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Hvad var det at 4 dates koster? ... kan ikke lige finde det på hjemmesiden (der iøvrigt burde kunne laves smartere end i 1997 look'n'feel, men det kan jo være med vilje med alt det retro skrammel der er hot for tiden ) |
|
|
Hov hov, der er en vintage hjemmeside! 
Ej, jeg har en der arbejder på at designe en flottere, og hvis ikke han får den lavet, må jeg jo selv til at rode med lidt HTML... 
Og det er godt set, prisen mangler faktisk. Men den er 200 kr. 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 April 2007 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Zorglub skrev:
Hvad var det at 4 dates koster? ... kan ikke lige finde det på hjemmesiden (der iøvrigt burde kunne laves smartere end i 1997 look'n'feel, men det kan jo være med vilje med alt det retro skrammel der er hot for tiden ) |
|
|
Hov hov, der er en vintage hjemmeside! 
Ej, jeg har en der arbejder på at designe en flottere, og hvis ikke han får den lavet, må jeg jo selv til at rode med lidt HTML... 
Og det er godt set, prisen mangler faktisk. Men den er 200 kr. 
|
|
|
Du kan også bare gør som mig... Simpelthen at være kold i røven.
Men dig med HTML. det går da aldrig. En dag vi klikker ind på hifi4all så har du hacket dig ind og omdøbt den til Aarhus hifiklub.
|
| Til top |
|
| |