Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2025 | 15:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: Tdc home trio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 09 Marts 2013 kl. 03:27 | IP-adresse registreret  

Jeg har valgt andet internet istedet for stofa og der kunne jeg få tv med gratis i en månede incl det hele uden binding så jeg
har 20/2 mbits (køre bedre end stofa mere jævnt og hurtigt, selv om det ikke burde være hurtigere), home trio ekstra med
harddisk og en masse kanaler ,hvilken har jeg ikke undersøgt endnu hvad er, alt er gratis i 1 månede og uden binding.

Internettet er jeg tilfreds med, tv billedet er lidt mørkt og en del overexponering af de røde og også lidt de blå farver,har i
forvejen stofa komplet (uden harddisk), med næsten den samme boks, har 2-3 måneders binding tilbage, fjernbetjeningen
er den samme men virker ikke på begge udstyr, tdc boksen er med hardddisk.

Jeg kan ikke se ud fra tdc hjemmeside om jeg kan tilvælge ekstra kanaler, som kun er tv 3 og 3+ jeg gerne vil have (kan se
deres visats pakke koster 199kr det første år og så 299kr og det er for meget), jeg betaler pt for smart boksen fra stofa(fedt
når jeg vil se nogen af eftermiddagens programmer om aftenen) og pakke 2 275kr og 75kr internettet 264kr fra tdc (stofa
internet bliver lukket den 19 marts) ialt ca 614kr. Pakke 3 fra stofa med 3+ (tv 3 er med i pakke 2) koster 500kr og der er
også 100% udelukket (der er bare verdens bedste bil program topgear og gode film om søndagen på 3+)

Hvis jeg vil betale 650-700kr om måneden ville jeg så kunne får tv3 og 3+ incl de ekstra udgifter der måtte komme når den
gratis månede er gået og jeg skal betale normal pris for det hele.

Jeg skal have min pakke 2 der hedder home trio med 45 kanaler, de ekstra 4 kanaler der er i home trio ekstra pakken til
50kr er jeg ikke interreseret i, home trio koster med internet og telefoni som jeg ikke kommer til at bruge 519kr, er det med
eller uden plus abonnement?

Kunne også vælge yousee
Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin

jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 09 Marts 2013 kl. 07:08 | IP-adresse registreret  

Jeg tror det eneste sted du kan få svar er ved at ringe til de relevante udbydere ;(

gasolin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Sendt: 09 Marts 2013 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

jan_stevns skrev:

Jeg tror det eneste sted du kan få svar er ved at ringe til de relevante udbydere ;(

Tror jeg også men nu det bare weekend ;-)

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes