Emne: Slet min profil nu - tråden ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
jensmarius Udelukket fra forum

Tager en pause!!!
Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 302
|
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel Gige skrev:
jensmarius skrev:
Mikkel Gige.
Hvis du ikke mener at folk er villige til at betale 100,- om året for at have adgang til et fora som dette, er det "måske" fordi de ikke mener at det er pengene værd, eller hvad?
Jeg mener at det er en udmærket ide at hente lidt til driften på den måde, da i jo måske samtidig kan løsrive jer lidt af den afhængihed i er tvungen til at have til brancen, med alt det uheldige det føre med sig.
I påstår godt nok at i er uafhængige, hvad jeg er helt sikker på er en sandhed med modifikationer. I er nødt til at please jeres kunder (for at være sikker på at have en indtægt), og det er jeg sten sikker på at i gør, ligesom alle andre der er afhængi af reklameindtægter.
Ekstrabladet fordømmer jo også prostitation, men er samtidig spækket med annoncer, fra netop prostituerede fordi de er dybt afhængige af deres indtægt. Ja, de har jo nærmest prostitueret sig til de prostituerede.
MVH Jens
|
|
|
Jeg kunne aldrig drømme om at betale for de sider, hvor jeg dagligt læser artikler og nyheder, og så kan jeg vel ikke forvente, at andre vil? Men jeg køber flere forskellige blade hver måned, og her må jeg jo betale hvad det koster!
Nu siger du, at vi er nødt til at please vores annoncører... hvordan oplever du, at vi pleaser vores annoncører? Er det når vi udelukker dem fra vores forum, og ikke ønsker at de skal annoncere i Tilbudsavisen, fordi de evt. ikke kan overholde lovgivningen om reklamationsretten? Eller skal vi i gang med debatten om vores skamrosende artikler igen? Langt de fleste produkter vi tester, kommer fra distributører, som ALDRIG har annonceret hos os!
Du sammenligner os med Ekstrabladet, og deres annoncer for prostituerede. Du er godt klar over at der er et menneske i den anden ende af denne dialog, ikke? Jeg bliver mildest talt provokeret af dit udsagn, men også såret, for jeg lægger en stor del af min ulønnede fritid i denne side, så du gratis kan læse nyheder, artikler, samt skrive med andre i vores forum. Og intet af dette var muligt uden vores annoncering fra branchen.
Vil du stadig stå ved dit tidligere udsagn?
Mvh, Mikkel.
|
|
|
Hej Mikkel Gige.
1: Jeg vil fastholde at hvis produktet er godt nok, så tror jeg ikke at nogen er uvillige til at betal et symbolsk beløb på feks. 100,- om året. Jeg mener selv at det er et godt produkt, og vil med glæde betale 100,- eller lidt mere på årsbasis.
2: Mikkel, at please kunder er altså ikke noget nyt begreb. Du påstår hårdnakket at det ikke er tilfældet her på hifi4all, hvad jeg sætter spørgsmålstegn. Min påstand er ikke at i/du gør det bevidst, men der er også noget der hedder underbevidst. Det undre mig meget at så snart nogen, bare er det midste er i tvivl om jeres habilitet, bliver i stik tosset. Tankevækkende.
3: Jeg sammenligner absolut ikke hifi4all med ekstrabladet, absolut ikke. Det skulle hermed være på plads.Eksemplet er blot at Jeg prøvede at få dig til at forstå, at ingen, absolut ingen er uafhængi af de kunder/indtægter de er så afhængi af for at overleve. Hifi4all skulle så være det eneste.
4: Du nævner et eksempel med en annoncør (MJ) i har udelukket pg.a ulovlig markedsføring i tilbudsavisen. Ja, og tak for det. Han har nu i meget meget lang tid haft "ulovlige" annoncer der uden at i overhovedet har reageret på det. Nej, når sandheden skal frem, skete der først noget i denne sag da der kom et massivt fokus på (MJ) i dette fora. Hånden på hjertet Mikkel Gige, er det ikke sådan det forholder sig??
5: Jo, jeg ved udmærket at der er et rigtigt levende menneske bag denne dialog. Men du/i skal forholde jer til det der faktis står, og ikke det du/i tror der står. Det med ekstrabladet er et godt eksempel.
6: I de sidste halvanden linie af dit indlæg står der;"Og intet af dette var muligt uden vores annoncering fra branchen" Er det rigtige ord her ikke indtægt i stedet for annocering?
Rigtig god lørdag aften, også til dig Mikkel.
MVH Jens
|
Til top |
|
|
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4856
|
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
Hej Mikkel Gige.
1: Jeg vil fastholde at hvis produktet er godt nok, så tror jeg ikke at nogen er uvillige til at betal et symbolsk beløb på feks. 100,- om året. Jeg mener selv at det er et godt produkt, og vil med glæde betale 100,- eller lidt mere på årsbasis.
2: Mikkel, at please kunder er altså ikke noget nyt begreb. Du påstår hårdnakket at det ikke er tilfældet her på hifi4all, hvad jeg sætter spørgsmålstegn. Min påstand er ikke at i/du gør det bevidst, men der er også noget der hedder underbevidst. Det undre mig meget at så snart nogen, bare er det midste er i tvivl om jeres habilitet, bliver i stik tosset. Tankevækkende.
3: Jeg sammenligner absolut ikke hifi4all med ekstrabladet, absolut ikke. Det skulle hermed være på plads.Eksemplet er blot at Jeg prøvede at få dig til at forstå, at ingen, absolut ingen er uafhængi af de kunder/indtægter de er så afhængi af for at overleve. Hifi4all skulle så være det eneste.
4: Du nævner et eksempel med en annoncør (MJ) i har udelukket pg.a ulovlig markedsføring i tilbudsavisen. Ja, og tak for det. Han har nu i meget meget lang tid haft "ulovlige" annoncer der uden at i overhovedet har reageret på det. Nej, når sandheden skal frem, skete der først noget i denne sag da der kom et massivt fokus på (MJ) i dette fora. Hånden på hjertet Mikkel Gige, er det ikke sådan det forholder sig??
5: Jo, jeg ved udmærket at der er et rigtigt levende menneske bag denne dialog. Men du/i skal forholde jer til det der faktis står, og ikke det du/i tror der står. Det med ekstrabladet er et godt eksempel.
6: I de sidste halvanden linie af dit indlæg står der;"Og intet af dette var muligt uden vores annoncering fra branchen" Er det rigtige ord her ikke indtægt i stedet for annocering?
Rigtig god lørdag aften, også til dig Mikkel.
MVH Jens
|
|
|
Hej igen!
1. Tak, og det mener jeg 
2. Jeg reagerer hårdt, fordi du angriber min integritet (og mine medskribenters). Faktum er, at vi ikke har haft noget som helst med annoncering at gøre. Vi ved ikke hvad det koster, og vi har ingen dialog omkring annoncering. Du skal ikke gætte om mine værdier, for du kender mig ikke! 
3. Vi er, og du er, afhængige af indtægter fra branchen. Uden dem, var der ikke noget HIFI4ALL.DK !!!
4. MJ sagen kom rimelig pludseligt, på baggrund af en henvendelse fra en bruger. Du har ikke set halvdelen af den dialog der har været, os og parterne imellem. Så du udtaler dig på forkert grundlag. Vi har ikke ressourcerne til at overvåge denne side 100 %, 24x7. Der er vi delvist afhængige af jeres (læsernes) hjælp.
5. Jeg forholder mig til det du skriver. Jeg kan ikke gennemskue om der er ironi eller andre tonefald i det, du skriver.
6. Kald det hvad du vil. Her er vi fuldstændig enige om, at der ikke var noget HIFI4ALL.DK uden disse indtægter - som i øvrigt stort set matcher vores udgifter. Der er ingen der bliver fede eller rige af dette site. Al indtægt går til, at give dig og de andre læsere den bedst mulige oplevelse.
7. Mit punkt: Lad være med at gætte om vores virke på denne side, for du aner mildest talt ikke en pind om hvad der foregår. Du må virkelig undskylde det hårde tonefald, men du skulle prøve at sidde på denne side af tastaturet, hver gang der stilles spørgsmålstegn ved vores moral og integritet. Hvis vi skal tale om at please, så lad os tale om at "please/glæde" vores læsere. Når jeg smutter til Frankrig, Berlin eller bare rundt i lille Danmark, så gør jeg det i min fritid. For at give dig, og alle de andre læsere næsten samme oplevelse, som jeg har fået.
Mvh, Mikkel.
|
Til top |
|
|
dreamz Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 362
|
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er jeg relativ ny på dette forum, så undskyld mig, hvis jeg blander rundt i begreberne. Jeg er f.eks. ikke helt klar over
forskellen på moderatorer og redaktionelle medlemmer.
Heller ikke jeg betragter h4a som uafhængigt medie. Flere af nyhederne består jo udelukkende af uredigerede
pressemeddelelser. Hvis h4a havde været et journalistisk medie, er der vel ingen tvivl om, at farcen med MJ havde fået en
udtømmende, redaktionel dækning. Vi er da sikkert mange, der f.eks. gerne ville have hørt, hvad MJ’s udlægning af sagen
har været.
Men h4a er ikke et journalistiskprodukt, det er et brugerforum, hvor 99 procent af dens indhold skabes af brugerne selv. Og
det er fint, at udgifter til servere og teknik kan dækkes af annoncører (Selvom jeg nu undrer mig over, at der ikke kan
findes penge til en programmør, der kan skrive en feature, der gør det muligt at gemme hele sin beholdning af PB’er med et
par museklik.)
Så hvis h4a skal være et betalingssite kræver det, at der bliver tilbudt mere, end det vi har i dag. Om det skal være flere
anmeldelser, opsøgende journalistik eller besøgsartikler, ved jeg ikke. Men hvis det man skal betale for at dele sin viden,
bliver man i bogstaveligste forstand til grin for sine egne penge.
/dreamz
|
Til top |
|
|
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
dreamz skrev:
Nu er jeg relativ ny på dette forum, så undskyld mig, hvis jeg blander rundt i begreberne. Jeg er f.eks. ikke helt klar over
forskellen på moderatorer og redaktionelle medlemmer.
Heller ikke jeg betragter h4a som uafhængigt medie. Flere af nyhederne består jo udelukkende af uredigerede
pressemeddelelser. Hvis h4a havde været et journalistisk medie, er der vel ingen tvivl om, at farcen med MJ havde fået en
udtømmende, redaktionel dækning. Vi er da sikkert mange, der f.eks. gerne ville have hørt, hvad MJ’s udlægning af sagen
har været.
Men h4a er ikke et journalistiskprodukt, det er et brugerforum, hvor 99 procent af dens indhold skabes af brugerne selv. Og
det er fint, at udgifter til servere og teknik kan dækkes af annoncører (Selvom jeg nu undrer mig over, at der ikke kan
findes penge til en programmør, der kan skrive en feature, der gør det muligt at gemme hele sin beholdning af PB’er med et
par museklik.)
Så hvis h4a skal være et betalingssite kræver det, at der bliver tilbudt mere, end det vi har i dag. Om det skal være flere
anmeldelser, opsøgende journalistik eller besøgsartikler, ved jeg ikke. Men hvis det man skal betale for at dele sin viden,
bliver man i bogstaveligste forstand til grin for sine egne penge.
/dreamz
|
|
|
De redaktionelle er dem der skriver anmeldelser mv. Moderatorer/administratorer sørger for moderering og almindelig vedligeholdelse (fx opsætning af nyheder). Vedr. MJ, så er der vidst svaret på dette tidligere. Sagen er den, at vi på nuværende tidspunkt ikke har tilknyttet nogen programmør (udover mig, som ikke kan kode ASP  ) og derfor er det pt. ikke muligt for os at lave denne funktion. Vores drøm er at kunne deltage "der hvor det sner" og den slags koster penge - mange penge. Jeg kan vidst på vegne af redaktionen love, at hifi4all.dk ikke bliver et betalingssite i fremtiden! Håber det var svar nok. /Jeppe
|
Til top |
|
|
Jan Eskildsen Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2009 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 698
|
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter halvanden uges pause: Denne aldeles udmærkede side ... ja, jeg vil strække mig så vidt, at jeg vil kalde den fremragende ... burde overveje, om man ikke snart har fået nok af de inkarnerede brokhoveder. H4A er delvis et journalistisk produkt, endda i højere grad end mange andre medier i dette land. Beskyldningerne om, at redaktionen betales af annoncører m.v. er barnagtige, latterlige, ubegrundede samt ikke mindst injurierende og muligvis kriminelle.
I har valget. Enten smider I folk ud, når de fremsætter den slags, Eller I vil opleve, at flere seriøse brugere siver.
__________________ "There's no substitute for experience".
|
Til top |
|
|
dreamz Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 362
|
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan Eskildsen skrev:
H4A er delvis et journalistisk produkt, endda i højere grad end mange andre medier i dette land.
|
|
|
Jeg synes bestemt også, at h4a er et fremragende site; ellers ville jeg jo heller ikke tilbringe min tid her. Men at kalde det et
’delvis et journalistisk produkt, endda i højere grad end mange andre medier i dette land’ er noget af en tilsnigelse. Jeg har
eksempelvis ikke læst en eneste nyhed under rubrikken ’nyheder’. F.eks. synes jeg nok, at sagen om Lexicon’s modificerede
Oppo-afspiller til den tredobbelte pris havde fortjent en redaktionel omtale. Men vi har nok forskellige opfattelser af, hvad
journalistik handler om, Jan.
Og så er der MJ-sagen. Der skriver Mikkel: ”MJ sagen kom rimelig pludseligt, på baggrund af en henvendelse fra en bruger.
Du har ikke set halvdelen af den dialog der har været, os og parterne imellem. Så du udtaler dig på forkert grundlag. Vi har
ikke ressourcerne til at overvåge denne side 100 %, 24x7. Der er vi delvist afhængige af jeres (læsernes) hjælp.”
Så nej, sagen har h4a ikke behandlet redaktionelt. Desværre.
Misforstå mig ikke, jeg sætter pris på jeres indsats og sætter også pris på at blive opdateret med omtale af nye produkter.
Men h4a er i altovervejende grad et brugerdrevet forum – som naturligvis også har sine brokkehoveder, men det er da mit
indtryk, at moderatorerne gør en ihærdig indsats for at smide dem på porten.
Men fortsæt det fine arbejde, så skal jeg nok blive hængende.
/dreamz
|
Til top |
|
|
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette forum er blevet låst af Administrator.
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|