Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2025 | 08:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: De hovedløse riddere! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 30
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 23 September 2008 kl. 06:12 | IP-adresse registreret  

Nu skriver i sælges???? i mener vel skrottes

B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 September 2008 kl. 09:01 | IP-adresse registreret  

JBL Ti skrev:
Har I kun et enkelt sæt højtalere til alt det fine grej??? PINLIGT, siger jeg bare 

Naahhh, vi har vist et sæt eller 2 ekstra, udover de slatne, basfattige HOLFI-kasser

Der kommer også en del PA-grej, som lyder aldeles rædselsfuldt, så vi skal nok få ørerne til at bløde... og samtidig har vi dermed rigeligt med reservedele, når plafits skodrørgrej brænder af. Det plejer det jo, med eller uden min hjælp

Hygge,

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Sendt: 23 September 2008 kl. 09:30 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

JBL Ti skrev:
Har I kun et enkelt sæt højtalere til alt det fine grej??? PINLIGT, siger jeg bare 

Naahhh, vi har vist et sæt eller 2 ekstra, udover de slatne, basfattige HOLFI-kasser

Der kommer også en del PA-grej, som lyder aldeles rædselsfuldt, så vi skal nok få ørerne til at bløde... og samtidig har vi dermed rigeligt med reservedele, når plafits skodrørgrej brænder af. Det plejer det jo, med eller uden min hjælp

Hygge,

Brok

Det vil sige at ens huskeliste bør lyde som følgende:

1: Mavetabeletter mod sure optød (chilligryde og tilsvining af skodgrej).

2: Sikringer af en hver tænkelig art.

3: Lodekolbe og lodetin i tilfælde af fald/spark af effekttrin.

4: Dårligt humør og general meneskeskyd adfær.

5: Ørepropper, eller udtagning af batterier fra hørebrillerne.

B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted

søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Sendt: 23 September 2008 kl. 10:12 | IP-adresse registreret  

Og sidst men ikke mindst
6: En dårlig undskyldning til at kunne skride i utide, lige inden det hele bliver for kvammelt.

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 September 2008 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

SJAG skrev:

Har I nu også slået jer på marathon "løb" ?
http://www.youtube.com/watch?v=sqwIDTV168s

Eller er det mon Rene der har glemt morgenbarberingen ?

Mvh SJAG

Se, det der klip havde vi egentlig håbet at flere ville henvise til. Det viser nemlig med al tydelighed, at selvom vi er småfede, ubarberede og generelt gedigent usoignerede, så går vi sandelig op i det der med spårt og motion. Dog blev vi vanvittigt skuffede over den udtalte mangel på råt kød, mjød og Pågen under netop odense RidderMarathon i år. Det blir derfor nok allersidste gang, vi deltog. Og så har det vist sig, at rustninger ruster, når man sveder i dem. Fakkertalt svedte vi så meget tran, at odense Å i dag primært består af en gelatineagtig masse, ikke ulig udkogt husblas. Så deeet...

Hygge,

Brok

Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 September 2008 kl. 11:49 | IP-adresse registreret  

Sjønne:
Husk loddekolben, så vi forhåbentlig kan få lidt lys i displayet på det der gamle dpa-skrot

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Sendt: 23 September 2008 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

Hvad skal vi egentlig med hi-fi???

Der går jo ganske fint uden

Så alt til skrotten. Medbringer sækkevogn...

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 September 2008 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Har I købt værts-gaver?

Mastervol og Virious er gode til den slags. Og ja tak, gerne sådan en Magnum igen

Hygge,

Brok

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Sendt: 25 September 2008 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

Har I købt værts-gaver?

Mastervol og Virious er gode til den slags. Og ja tak, gerne sådan en Magnum igen

Hygge,

Brok

Jeg køber gerne en Magnum nu, pakker den ind, og lader den ligge på hylden til den 12. for så at forære den til den ærede vært

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 25 September 2008 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

Har I købt værts-gaver?

Hygge,

Brok

Hehe... skal se hvad det bliver til denne gang Hvad med 3 liter Jelsin Vodka i pap?
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted

M.W.
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 20 Juli 2008
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 25 September 2008 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

Har I købt værts-gaver?

Hygge,

Brok

værtindegave ligefrem .. ahh nu strækker du den ..nåh, mon ikke der er en brugsanvisning til et komfur et sted eller andet i den stil du kan få
Til top Vis M.W.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af M.W.

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Sendt: 25 September 2008 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

Har I købt værts-gaver?

Hygge,

Brok

Tror sq den smelter inden jeg når frem

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Sendt: 25 September 2008 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

virious skrev:
brok skrev:
Har I købt værts-gaver?

Hygge,

Brok

Hehe... skal se hvad det bliver til denne gang Hvad med 3 liter Jelsin Vodka i pap?

Kan vi ikke nøjes med Jeltsin? Der er sq da mere vodka i den mand end i en flaske..(og sikkert billigere at opdrive)

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 September 2008 kl. 12:16 | IP-adresse registreret  

Jeltsin kunne med garanti være uhyggeligt morsom at have med som et kuriøst indslag.
Jeg kunne godt tænke mig at spørge ham, om han under sine møder med Reagan erfarede, om denne virkeligt VAR skizofren, eller bare vildt underlig.

Til gengæld findes der, i en by af Roskildes beskedne størrelse, med garanti ikke en beholdning af sprut stor nok til at holde Jeltsin på benene. Og det er ganske vist...

Jeg har haft mit aktuelle setup ovre i Riddersalen, og der vil i forhold til sidste år være følgende ret markante ændring:
Vi vender sq skidtet 180 grader! Det giver mulighed for at have sidevægge i begge sider, i modsætnin til sidst, hvor venstre side "så" ind i køkkenet, et rum på ca 50-55 kvm. Jeg tror det blir godt!
Chr.R: Is er godt!

Nu er jeg jo på ingen måde ynder af alkoholisk drikke, undtaget øl, vin, og sprut, men... Det overvejes at donere en flaske selvhjemmebragt/indsmuglet flaske 12 års cubansk rom til Riddertræffet. Mange er af den opfattelse, at rom kun virker som cola-fortynder, men...Præsten og jeg kom til at smage på den i fredags, og halleluja! Se, DET er guf! Musikken lød lige pludselig meeeget værre, og den var ikke god til at starte med. (*hik*)

Hygge,

Brok

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 September 2008 kl. 14:52 | IP-adresse registreret  

brok skrev:
Jeltsin kunne med garanti være uhyggeligt morsom at have med som et kuriøst indslag.
Jeg kunne godt tænke mig at spørge ham, om han under sine møder med Reagan erfarede, om denne virkeligt VAR skizofren, eller bare vildt underlig.

Til gengæld findes der, i en by af Roskildes beskedne størrelse, med garanti ikke en beholdning af sprut stor nok til at holde Jeltsin på benene. Og det er ganske vist...

Jeg har haft mit aktuelle setup ovre i Riddersalen, og der vil i forhold til sidste år være følgende ret markante ændring:
Vi vender sq skidtet 180 grader! Det giver mulighed for at have sidevægge i begge sider, i modsætnin til sidst, hvor venstre side "så" ind i køkkenet, et rum på ca 50-55 kvm. Jeg tror det blir godt!
Chr.R: Is er godt!

Nu er jeg jo på ingen måde ynder af alkoholisk drikke, undtaget øl, vin, og sprut, men... Det overvejes at donere en flaske selvhjemmebragt/indsmuglet flaske 12 års cubansk rom til Riddertræffet. Mange er af den opfattelse, at rom kun virker som cola-fortynder, men...Præsten og jeg kom til at smage på den i fredags, og halleluja! Se, DET er guf! Musikken lød lige pludselig meeeget værre, og den var ikke god til at starte med. (*hik*)

Hygge, Brok

Brok!! Er du på vodka eller kraftigere stimili? Jeltsin og Reagan Godt nok er Gorbatjev blevet beskyldt for meget i sin regeringstid, men at han skulle ligne Jeltsin......Arghhhhhh. På den anden side kan man nu tillægge det gamle østbloksystem meget, så Lenin kunne sagtens have været Mae west og Stalin er sikkert jette Gotlieb i dag. (overskægget får da en klokke til at ringe).

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 September 2008 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

ehm, nåh ja, hva fa'en? Et årti eller 2, og en statsleder eller en anden, det kan da vel være det samme?

Og ja, jeg er ganske påvirket af en ret gedigen fødselsdagsfest igår. Det var IKKE lagkage, der blev serveret mest af

Hygge,

Brok

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 September 2008 kl. 14:57 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

Hygge, Brok

Og igen starter du med en selvmodsigelse. Alene det at skulle bo i Roskilde, vil sq da drive enhvert normalt tænkende individ til seriøs alkoholisme. På den anden side; hvem har lyst til at være normal?

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 September 2008 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Bring on the booze, Mike

Hygge,

Brok

Præsten
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 28 September 2008 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

Hej i legestuen.

Ja, det var da en forunderlig dejlig drik du bød på i fredags, brok. Det var simpelthen lige sagen efter at have demonteret 150 meter badebro med lufttryk, hiv og hejs. Takker mange gange for venligheden  

mvh

Præsten

Undervands-Rugby
Præstens OB1
Til top Vis Præsten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Præsten

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 September 2008 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

Halløj Preacher!

Vi beholder sq den der rom som en hemmelighed, som ingen andre kender til eksistensen af.

Måske nogle af de øvrige deltagere vil begynde at tigge, når de ser hhv. flasken og det salige udtryk i vores fjæs, når dette raffinerede sukkerrørsprodukt begynder at gøre sin virkning

Som Scatcat er inde på, kræver det sit at bo i Rozkill, så lad os betragte det som ordineret medicin!

Hygge,

Brok

PS. Hvordan ser en badebro med indbygget trykluft ud?

<< Forrige Side af 30 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes