Forfatter |
|
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
Sendt: 10 September 2008 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var da et bud, jeg kender ikke yamaha, ud over det keyboard jeg havde da jeg var 10.. Det er helt i jylland
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3134
|
Sendt: 11 September 2008 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu skal denne tråd jo ikke udarte sig til gode råd eller andet brugbart, det ville jo aldeles være i direkte modstrid med De Hovedløses ånd at her står noget som helst fornuftigt
Når det er sagt, så lyder det der Yamaha-skrammel fakkertalt tilstrækkeligt ringe til, at det rent faktisk KUNNE være et realistisk bud til de der DALI-smatkasser.
Nå, men ellers er alle forhåbentligt klar til årets kedeligste skodhifisamling.
Onde tunger melder, at KT-Messen i Odense Congress Center samme weekend overvejes aflyst, da de på forhånd har indset at de på ingen måde kan hamle op med de rædselsfulde lytteforhold i Riddersalen, selvom de gør sig meget umage med at skabe elendig akustik i den grimme murstensbygning i den der by på Danmarks største rasteplads, kaldet Fyn. De Hovedløse Riddere er klar til at modtage alskens trusler og klager fra de næringsdrivende udi hifihobbybranchen. Alle henvendelser i denne henseende vil blive arkiveret lodret
Hygge,
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
Til top |
|
|
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
Sendt: 12 September 2008 kl. 05:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Nu skal denne tråd jo ikke udarte sig til gode råd eller andet brugbart, det ville jo aldeles være i direkte modstrid med De Hovedløses ånd at her står noget som helst fornuftigt
Når det er sagt, så lyder det der Yamaha-skrammel fakkertalt tilstrækkeligt ringe til, at det rent faktisk KUNNE være et realistisk bud til de der DALI-smatkasser.
Nå, men ellers er alle forhåbentligt klar til årets kedeligste skodhifisamling.
Onde tunger melder, at KT-Messen i Odense Congress Center samme weekend overvejes aflyst, da de på forhånd har indset at de på ingen måde kan hamle op med de rædselsfulde lytteforhold i Riddersalen, selvom de gør sig meget umage med at skabe elendig akustik i den grimme murstensbygning i den der by på Danmarks største rasteplads, kaldet Fyn. De Hovedløse Riddere er klar til at modtage alskens trusler og klager fra de næringsdrivende udi hifihobbybranchen. Alle henvendelser i denne henseende vil blive arkiveret lodret
Hygge,
Brok
|
|
|

__________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
Til top |
|
|
søren N Forum Bruger

|
Sendt: 12 September 2008 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Torben Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 440
|
Sendt: 12 September 2008 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis der er nogen som er i nærheden af Frederiksberg og skal til Riddertræf, så vil jeg gerne køre med, med lidt udstyr 
Og nu når jeg er en af de fire som startet de hovedløse ridder, så må det da kunne lade sig gøre? Ellers må jeg jo kigge medlemslisten igennem 
Mvh
Torben
|
Til top |
|
|
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
Sendt: 12 September 2008 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Torben skrev:
Hvis der er nogen som er i nærheden af Frederiksberg og skal til Riddertræf, så vil jeg gerne køre med, med lidt udstyr
Og nu når jeg er en af de fire som startet de hovedløse ridder, så må det da kunne lade sig gøre? Ellers må jeg jo kigge medlemslisten igennem 
Mvh Torben |
|
|
(jeg kigger stadig flovt ned i jorden)
__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
Sendt: 13 September 2008 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Hygge,
Brok |
|
|
Hov hov ! Den går sandelig ikke. Der er gjort store forberedelser til en intens og langvarig kaffedrikningskonkurrence i Odense mellem undertegnede og medlem "heltny" den omhandlende weekend  Lytteforhold og akustik er vi alligevel blevet for gamle til at få noget godt ud af, så her hjælper kun bønner  __________________
|
Til top |
|
|
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
Sendt: 13 September 2008 kl. 01:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
brok skrev:
Hygge,
Brok
|
|
|
Hov hov ! Den går sandelig ikke. Der er gjort store forberedelser til en intens og langvarig kaffedrikningskonkurrence i Odense mellem undertegnede og medlem "heltny" den omhandlende weekend 
Lytteforhold og akustik er vi alligevel blevet for gamle til at få noget godt ud af, så her hjælper kun bønner 
|
|
|
Vi er mange der længe har bedt for jeres frelse.... til dato desværre forgæves 
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

|
Sendt: 15 September 2008 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det der med at bede om frelse er vildt opreklameret! Jeg har prøvet på egne vegne i årevis, og det VIL bare ikke lykkes.
Karl-E: Du og heltny må sætte hinanden stævne på Odense Banegård. Kaffen her skulle være aldeles rædselsfuld. Til gengæld er kagerne i DSB-kiosken vildt dårlige
I Riddersalen er der til gengæld god kaffe... og PÅGEN
Hygge,
|
Til top |
|
|
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
Sendt: 15 September 2008 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

|
Sendt: 15 September 2008 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
JA!
Til gengæld kan vi prøve at sætte strøm til deres fødder, mens de svanser rundt? Det blir skægt, tror jeg
Hygge,
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 15 September 2008 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
Sendt: 15 September 2008 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Det der med at bede om frelse er vildt opreklameret! Jeg har prøvet på egne vegne i årevis, og det VIL bare ikke lykkes. |
|
|
Ja jeg har opgivet for mange år siden
brok skrev:
Karl-E: Du og heltny må sætte hinanden stævne på Odense Banegård. Kaffen her skulle være aldeles rædselsfuld. Til gengæld er kagerne i DSB-kiosken vildt dårlige |
|
|
Jeg er nu ret overbevist om, at vi benytter nogle ganske andre og ret så fornemme lokaler, når kaffen skal indtages. Om den er god, ved jeg ikke, men den er garanteret dyr ad h-til
|
Busk Udelukket fra forum

|
Sendt: 17 September 2008 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå så har jeg lige snakket med mine tidligere kollegaer inde i Hi-Fi klubben på Åboulevarden, og det er desværre sådan at de meget trælse nordmænd har lagt beslag på B&W N800D i starten af oktober og dermed også transport kasserne. Så det bliver ikke til denne ridder samling at jeg tager mine TE indsmurte skod kasser med .
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
Til top |
|
|
søren N Forum Bruger

|
Sendt: 17 September 2008 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
ØV..  Dem havde jeg sku glædet mig til at høre.
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
Til top |
|
|
Busk Udelukket fra forum

|
Sendt: 17 September 2008 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Havde også glædet mig til at vise dem frem.
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
Til top |
|
|
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
Sendt: 17 September 2008 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
Nå så har jeg lige snakket med mine tidligere kollegaer inde i Hi-Fi klubben på Åboulevarden, og det er desværre sådan at de meget trælse nordmænd har lagt beslag på B&W N800D i starten af oktober og dermed også transport kasserne. Så det bliver ikke til denne ridder samling at jeg tager mine TE indsmurte skod kasser med .
Busk |
|
|
I ridder hifi-øjemed er dette simpelthen ikke acceptabelt! Busk, det er sgu en OM'er! Mvh.
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

|
Sendt: 17 September 2008 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det fede er, at vi slipper for at slæbe de grimme dåser belagt med både kohud og TE
De har vist et sæt slatne N802D stående i den lokale HFK... måske kan vi hente dem med en gravko, og bruge dem som baghøjtalere istedet? Lidt B og W skal der da være med... om ikke andet så til at smide på bålet udenfor.
Hygge,
Brok
__________________ Skodgrej og popmusik
|
Til top |
|
|
Busk Udelukket fra forum

|
Sendt: 17 September 2008 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Overvejer at bygge noget transportkasse selv, men jeg ved ikke om der er tid til det, det var jo ikke lige med i beregningerne. 
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
Til top |
|
|
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
Sendt: 17 September 2008 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
Overvejer at bygge noget transportkasse selv, men jeg ved ikke om der er tid til det, det var jo ikke lige med i beregningerne. 
Nusk
|
|
|
Sådan en bette fiskekasse kan sagtens smides ind i min motordrevet automobil. Har tillige en umotoriseret sækkevogn som er lovet medtaget på dagen. __________________ M.v.h.
Christian
|
Til top |
|
|