| Sendt: 24 Oktober 2012 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
msp2 skrev:
Music4life skrev:
Ja Chord Signature leverer et hug og punch i bunden af en anden verden. Magter dit
rum og ht
outputtet får du en ultra stram bas som siger SMOK i mellemgulvet. Resten af frekvensområdet er i min optik noget der er
lækkert ubetonet med virkelig hul igennem og en dejlig luftig sprød top og mellemtone. |
|
|
Hej Music4life
Jeg er også på jagt efter et nyt kabel.
Jeg køre med en Plinus SA-103 og et par Neeper ht... som jeg læser dit indlæg har chord ikke tendens til at være lyst i
toppen? Det har jeg ikke behov for i denne opsætning
Jeg vil antage at jeg godt kan styre bassen, har et godt rum og veldæmpet rum, desuden er der godt med strøm i min amp
 |
|
|
Signature er et rent kobbelkabel, så du slipper for den lidt lyse klang som sølv/mixed kabler har en generel tendens til. Det er
samtidigt virkelig godt med i bunden, så alt i alt er det et velopløst kabel der ligger tættere på en lidt mørkere lyd end så
mange andre kabler. Tror det passer godt til det grej/rum du beskriver, men som altid er det hjem og lyt. Ligegldigt om du kan
lide det eller ej, det vil fjerne den sidste rest af skepsis overfor en reel effekt af at skifte højttalerkabel, faktisk synes jeg mit
anlæg lød dødssygt de 2 uger jeg måtte vente på at få mit eget sæt. __________________ You aint nobody without a naim!
|