Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 22:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Post DK igen igen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 12 Marts 2014 kl. 09:01 | IP-adresse registreret  

Har solgt en subwoofer sendt den til Sjælland i forsvarlig embellage. Havde ellers forsvoret at bruge Post DK igen, da de plejer at ødeægge de ting jeg begår mig med...
Men denne her kunne så værdiforsikres for 300,- Men selvfølgelig er skidtet smadrer af postDK.
Modtager af pakke anmeldte selvsamme dag skaden som han modtog pakken, d. 12.02.14. Siden er intet sket, modtafer har ringet skrevet til postDK, ligeledes har jeg ringet en del gange, er blevet holdt hen har fået at vide at de ville vende tilbage, seneste forsøg er fra i eftermiddag!
God råd modtages!!!
Når man ringer til postDK får man at vide at man ikke kan ringe direkte til reklamtionsafdelingen, de kan kun ringe ud!!!

2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 12 Marts 2014 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

Send et anbefalet brev, og medsend fotos som dokumentation for skaderne..
Til top Vis 2-mas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 2-mas

Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006
Sendt: 12 Marts 2014 kl. 09:48 | IP-adresse registreret  

Føler med dig mn1974.
Det er desværre den uheldige udvikling, der foregår i vores samfund, og PostDanmark har også taget den op: Træk tingene i langdrag og håb at folk til sidst gi´r op. Har selv en alenlang/årelang disputs på mail med dem (kalder den selv for "the never ending story") omkring, at der gang på gang havner forkert post i min postkasse med navne, der intet minder om det, der står på postkassen, samt at mine breve bli´r "smidt af" alle mulige forkerte steder. Ingen vil ta´ ansvar, men alle vil gerne fortælle om de millioner af breve, de aflevere korrekt hver dag. Krydser fingre for din sag, men det er tidskrævende, så bare bliv ved med at "plage" dem

Analogueman
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 12 Marts 2014 kl. 10:10 | IP-adresse registreret  

Trælst ... men hvad har det egentlig med hifi at gøre
Til top Vis Analogueman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analogueman

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Marts 2014 kl. 10:29 | IP-adresse registreret  

Analogueman skrev:

Jeg synes da at det har MEGET med hifi at gøre da der er mange på det her forum der sender diverse hifi på tværs af landet i alverdens sammenhænge salg og køb osv...

Hvis andre har oplevet at deres hifi blir ødelagt, og sendt som min. Hvad er prognoserne for tidsperspektiver i afslutning af sagsforløb, hvorledes håndteres de?

Kunne være at andre havde en sagsguide der er mere brugbar end min!

Derudover er dette indlæg oprettet under ANDET, hvorfor jeg mener at indlægget har sin berettigelse!

Til slut, det kunne jo være at folk der evt. havde været udsat for det samme, vidste what to do?!?!

jukuluff
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 December 2011
Sendt: 12 Marts 2014 kl. 12:01 | IP-adresse registreret  

Har selv tidligere arbejdet i pakkeposten. Som udgangspunkt er det kundens ansvar at forsendelsen er pakket ind i forsvarlig emballage. En pakke er i forsvarlig emballage, hvis indholdet ikke tager skade under transporten.
Dvs. i dit tilfælde vil man mene at du ikke havde pakket din forsendelse ind i forsvarlig emballage.

En tommelfingerreglen er at pakken skal kunne klare et frit fald fra 1.5m højde, og kunne klare et pres på 50kg fra andre pakker. Det er nemlig hvad pakker risikerer at blive udsat for i sorteringen, hvilket også er tilfældet hos andre alternativer som GLS.

Jeg vil dog ikke afvise at man fra et image synspunkt, alligevel vælger at kompensere i det pågældende tilfælde. Det kræver dog at du bliver ved med at kontakte PostDk indtil du har et endeligt svar.

Til top Vis jukuluff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jukuluff

Kim
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 12 Marts 2014 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

Pakker som sendes med PostDk, skal også kunne klare "langkast" på mindst 1o meter.

Brug GLS i stedet, der har jeg ikke oplevet problemer.

Analogueman
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 01 December 2005
Sendt: 12 Marts 2014 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:

Analogueman skrev:
Jeg synes da at det har MEGET med hifi at gøre da der er
mange på det her forum der sender diverse hifi på tværs af landet i alverdens sammenhænge salg og køb osv...Hvis andre har oplevet at deres hifi
blir ødelagt, og sendt som min. Hvad er prognoserne for tidsperspektiver i afslutning af sagsforløb, hvorledes håndteres de? Kunne være at andre
havde en sagsguide der er mere brugbar end min!Derudover er dette indlæg oprettet under ANDET, hvorfor jeg mener at indlægget har sin
berettigelse!Til slut, det kunne jo være at folk der evt. havde været udsat for det samme, vidste what to do?!?!

Det var nu møntet på Boydk's erfaringer med forkerte breve. Ellers kan jeg sagtens se relationen til hifi og dit formål med tråden. Da jeg kun har
positive erfaringer med at sende og modtage hifi med PostDK, har jeg (heldigvis) ingen sagsforløbsguide liggende skuffeklar.

Jeg håber, du får udredt trådene.
Til top Vis Analogueman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analogueman

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Marts 2014 kl. 07:19 | IP-adresse registreret  

Ahhh...Det gir så også bedre mening for mig.

Andre der har erfaringer/ løsningsforslag?
På forhånd tak!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes