Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 21:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Drevet er røget sig en tur (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DPetersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 24 December 2015 kl. 12:02 | IP-adresse registreret  

Så skete det der ikke måtte ske. Mit dejlige drev igennem 6,5 år, Stello CDT100 er holdt op med at virke. Hele drevet blev skiftet efter 6 måneder da det var nyt i 2009, men nu er det altså de samme symptomer igen.

Jeg har været meget glad for CDT100 da den har gjort det rigtig godt. Nu skal jeg finde et nyt drev og jeg er kræsen og bruger gerne lang tid på at få tingene til at matche, så det må blive netradio den næste stykke tid

Nogle erfaringer? Jeg har selv sammenlignet CDT100 med Mcintosh nye drev MCT450, hvilket gav mere ro/mindre stress i hele lydbilledet. Pengene er bare ikke til 40000 pt. og det kunne jo også være at der var noget tilsvarende eller bedre til mindre penge. Nogle der har erfaringer?

Kan jo ikke sammenligne direkte længere.

God jul derude i musik og hifi landet.

Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 24 December 2015 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Kik dig omkring der er mange gode CD afspillere på markedet second hand. For godt 5 år siden købte jeg en Denon dcd 1500AE, for 1000 kr det var under 20 % af nyprisen og der var stadig garanti på den, den spiller selvfølgelig stadig perfekt. Den første Denon jeg havde var en 1290 som nok kørte op mod 10000 timer fra 89 til 2006, uden nogen form for service, og den virkede stadig perfekt. Så jeg vil mene at Denons CD afspillere er stabile og holdbare og de lyder godt. Men der er mange andre muligheder Sony laver også fine afspillere, det er bare med at se sig omkring, og finde det gode tilbud. Men vælg et af de store mærker, de er mere driftsikre.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes