| Sendt: 31 Marts 2013 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej - jeg har et ældre Beocenter 9500 med 2 stk powerlink stik, hvortil jeg gennem langtid har haft tilkoblet 2 stk BeoLab 4500 aktive højtaler. Et Beolab højttaler til hver powerlink stik. Nu vil jeg så have tilkoblet mine 2 stk Beolab 8000 aktive højttaler også. Havde regnet med at tilkoble Beolab 4500 til Power link 1 og herfra videre til den anden Beolab 4500. Så lang så godt. Det samme vil jeg gøre ved BeoLab 8000 indtil jeg opdager at det ikke er muligt at videre koble powerlink signal.
Så er spørgsmålet ? Jeg har istedet tilsluttet fra Beocenter 9500 PowerLink stik 1 til Beolab 4500 stik 1 og videre fra stik 2 på Beloab 4500 og til Beolab 8000 "serie forbundet"- tilsvarende for den anden kanal - er det en Ok tilslutning ? umiddelbart lyder det som det skal.
Jeg har også en remote link øje tilsluttet med 2 passive højttaler tilsluttet. Dette sidder i et andet rum. Her er det som om at jeg kun kan aktivere dette hvis jeg retter fjernbetjening direkte imod link øje. Det er lige som om at signal fra fjernbetjening er blevet svagere / eller at der skal stærker signat til at påvirke link øje efter ovenstående "serie" kobling af højttaler. Kan det passe ?? - har prøvet at skifte batterier i fjernbetjening og prøvet men en anden fjernbetjening med med samme resultat
Hilsen pns63
|