| Sendt: 21 Maj 2007 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes hifiklubben har taget et skridt i den helt rigtige retning, men jeg håber sku de henter nogle af de store modeller hjem også!
>> Acer Hvis du sammenligner Paradigms Monitor serie, som ligger i prisklasse med dantax/eltax, så har du seriøst glemt din gode hørelse den dag! Monitor serien vil jeg uden at blinke kåre til den bedste højtaler til prisen, uanset mærke... (alt hvad jeg har hørt ihvertfald) Og teknisk set, så levere de jo lige så meget high-tech som en B&W højtaler, så det er altså ikke bare hylde vare de sætter sammen ;-)
Men jeg glæder mig da til at kunne lægge øre til et par Signature, hvis klubben er så seriøse, og ikke mener det skulle gøre et dårligt indtryk på deres insider Dali modeller...
Mine Reference er heller ikke nye længere, og det kunne da være spændende med noget nyt, og jeg skulle ikke betænke mig længe over at købe Paradigm igen! Men Referencerne lyder stadig som en drøm, og vil sige sådan overall, så er de da mere seriøse end de VA haydn som jeg har på side linien. Selvom de ikke har helt samme sammenhæng mellem diskant og mellemtone, men lyden er overraskende i samme dur som VA'erne.
Og så er Paradigm jo verdens mestre i bas!..... 
|