Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 09:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Kommentarer til nyheder
 HIFI4ALL Forum : Kommentarer til nyheder
Emne Emne: Nyheder fra Paradigm (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 19 Maj 2007 kl. 06:28 | IP-adresse registreret  

Meget muligt, men så har de altså en "skramle-serie" i den billige ende der ligger og roder på dantax/eltax niveau . Det mener jeg ikke ligefrem man kan sige om seriøse mærker som eks. B&W - selv deres billige modeller gør det ganske godt  

micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 Maj 2007 kl. 09:49 | IP-adresse registreret  

Synes hifiklubben har taget et skridt i den helt rigtige retning, men jeg håber sku de henter nogle af de store modeller hjem også!

>> Acer
Hvis du sammenligner Paradigms Monitor serie, som ligger i prisklasse med dantax/eltax, så har du seriøst glemt din gode hørelse den dag! Monitor serien vil jeg uden at blinke kåre til den bedste højtaler til prisen, uanset mærke... (alt hvad jeg har hørt ihvertfald) Og teknisk set, så levere de jo lige så meget high-tech som en B&W højtaler, så det er altså ikke bare hylde vare de sætter sammen ;-)

Men jeg glæder mig da til at kunne lægge øre til et par Signature, hvis klubben er så seriøse, og ikke mener det skulle gøre et dårligt indtryk på deres insider Dali modeller...

Mine Reference er heller ikke nye længere, og det kunne da være spændende med noget nyt, og jeg skulle ikke betænke mig længe over at købe Paradigm igen!  Men Referencerne lyder stadig som en drøm, og vil sige sådan overall, så er de da mere seriøse end de VA haydn som jeg har på side linien. Selvom de ikke har helt samme sammenhæng mellem diskant og mellemtone, men lyden er overraskende i samme dur som VA'erne.

Og så er Paradigm jo verdens mestre i bas!.....

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 21 Maj 2007 kl. 10:01 | IP-adresse registreret  

micma18 skrev:

>> Acer
Hvis du sammenligner Paradigms Monitor serie, som ligger i prisklasse med dantax/eltax, så har du seriøst glemt din gode hørelse den dag! Monitor serien vil jeg uden at blinke kåre til den bedste højtaler til prisen, uanset mærke... (alt hvad jeg har hørt ihvertfald) Og teknisk set, så levere de jo lige så meget high-tech som en B&W højtaler, så det er altså ikke bare hylde vare de sætter sammen ;-)

Ja, nu kan jeg jo ikke huske om det var Monitor-serien vi lyttede på - det er jo en del år siden da TC havde QLN på programmet, men jeg husker lyden som værende klemt, grynet, ingen kraft på stemmer og guitarer og absolut ikke frigjort som nu QLN'erne spillede. Han har dem iøvrigt endnu og er rigtigt glad for dem . Men det kan jo have ændret sig, det kunne være man skulle give dem et lyt en dag     

tholme1977
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2007
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 15 September 2007 kl. 04:00 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft mine Paradigm Eclipse reference i 10 år. De spiller ned til 18 hz, så der er bas nok :) Udover det spiller de fantastisk og er langt fra en "plastic" højtaler.
www.audioreview.com/cat/speakers/floorstanding-speakers/para digm/PRD_121031_1594crx.aspx
Til top Vis tholme1977's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tholme1977

heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Sendt: 15 September 2007 kl. 04:20 | IP-adresse registreret  

Der er en af alle de Paradigm højttalere hifi-klubben havde, der lød godt TIL PENGENE (inden de steg til det dobbelte)  og det var en Paradigm Micro til 499,-

Resten af Paradigm serien hifi-klubben havde, blev slået med flere mil af et sæt Dali 104.

Så det jeg har oplevet af Paradigm, får ihvertfald ikke mig til at lytte på flere.

Jeg synes de var direkte ELENDIGE - Det værste hifi-klubben nogensinde har haft inden for dørene

Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes