Forfatter |
|
Danster Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 203
|
Sendt: 06 Januar 2008 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor ligger der nogle CD pusherer i Århus som sælger brugte CDer? Jeg trænger til at få udvidet min musik horrisont, og hvad bedre måde kan det gøres på, end at tage ned og høre en masse ikke mainstream musik  Også meninger om butikkerne er velkomne!
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 06 Januar 2008 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Plade kisten i Jægergårdsgade er abselut et kig vær. ikke så meget brugt, vist overhoved noget.
Men rigtigt mange gode udgivelser og næsten ikke noget main stream __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Danster Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 203
|
Sendt: 09 Januar 2008 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak Pierre, men som studerende ville det være lækkert at kunne købe CDerne til billigere penge. Findes der ikke nogle ordentlige "genbrugs CD pushere"?
|
Til top |
|
|
clauskok Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 452
|
Sendt: 09 Januar 2008 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
Sendt: 14 Januar 2008 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, det bedste bud må være badestue rock
|
Til top |
|
|
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
Sendt: 14 Januar 2008 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg køber (for mange) brugte CD´er på www.ebay.com og www.ebay.co.uk
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 14 Januar 2008 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min erfaring siger mig at det stort set ikke kan betale sig at købe brugte CDer. Kig i Stereo Studiet i ny og næ og du kan købe de samme skiver lige så billigt fra nye... Sad but true
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
Sendt: 14 Januar 2008 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
Min erfaring siger mig at det stort set ikke kan betale sig at købe brugte CDer. Kig i Stereo Studiet i ny og næ og du kan købe de samme skiver lige så billigt fra nye |
|
|
Jeg tjekker altid www.imusic.dk før eBay, og hvis det er 79kr for at drøne ind til byen mod 49kr for at få den i postkassen, vælger jeg det sidste. Men jkjaers har ret i at mange mainstream-CD´er kan fås nye meget billigt. Men når man har en afvigende smag, må man ofte ty til brugtmarkedet.
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 14 Januar 2008 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazzman skrev:
jkjaers skrev:
Min erfaring siger mig at det stort set ikke kan betale sig at købe brugte CDer. Kig i Stereo Studiet i ny og næ og du kan købe de samme skiver lige så billigt fra nye |
|
|
Jeg tjekker altid www.imusic.dk før eBay, og hvis det er 79kr for at drøne ind til byen mod 49kr for at få den i postkassen, vælger jeg det sidste. Men jkjaers har ret i at mange mainstream-CD´er kan fås nye meget billigt. Men når man har en afvigende smag, må man ofte ty til brugtmarkedet.
|
|
|
Du har en pointe der - er musikken meget speciel kan den være svær at finde fra ny, men bestemt ikke lettere at finde brugt (men måske alligevel mulig) Nye udgivelser koster det butikkerne vil have. Her kan man gå på cdwow, bangcd eller lign og spare penge på de udlandske. Jeg har indtil videre ikke fundet et sted hvor du kan købe de nyeste udgivelser brugt. Når en skive er ca 1 år gl. kan denn oftest købes til spotpris i de bedste af pladebutikkerne (er selv som tidligere nævnt glad for Stereo Studiet)
Danster skrev:
Jeg trænger til at få udvidet min musik horrisont
|
|
|
Forstås, jeg kan anbefale youtube__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|