Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2025 | 01:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Dårlig service i HIFIklubben (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 24 August 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

Hifiklubbens reparatør har målt på afspilleren og haft begge apparater til eftersyn. De har konkluderet at afspillerens udgangssignal er for kraftigt. Det må vi så tro på.
Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

spped six
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 24 August 2006 kl. 20:27 | IP-adresse registreret  

Gerdes skrev:
Stanley skrev:

Hvad nu hvis afspilleren udsender et signal der ligger uden for normerne? Der er jo vedtaget visse normer for hvordan et videosignal skal være for at man kan forvente at alle afspillere og tv kan køre sammen. Så kan man vel ikke bare sige at hvis det virker på nogle tv, så er det OK. Det er jo Hifiklubben der har sagt at afspilleren udsender for kraftigt signal.

Nu vi er i gang med at tærske langhalm i denne tråd , så er resultatet af problemstilligen i denne tråd kendt. Jonas og HFK har indgået forlig, og alt anden debat i relation hertil må være af teoretisk karakter. Moderatorer må jo så sige til, når vi bliver off-topic.

I det omfang vi kan fortsætte debatten, kan det være interessant at få klarlagt hvorvidt "det for kraftige" signal overholder normer eller om Metz-tv'et er særligt følsomt (altså har en lav grænse for styrken af RGB-signalet).

Ja, for det er vist ikke et ukendt problem. Mine forældre har døjet med en Philips DVD-optager, som ikke kunne med deres B&O TV. Det tændte simpelt hen i tide og tiden, når optageren var tilsluttet. Da mine forældre reklamerede over problemet, fik de at vide, at de ikke var de eneste, som havde leveret afspilleren tilbage.

Mine forældre har efterfølgende fået at vide, at Philips og B&O ikke rigtig kan sammen.

/Henrik

Til top Vis spped six's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spped six

Nullermanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2006
Sendt: 24 August 2006 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Gerdes skrev:
Nullermanden skrev:
Jeg har selv en DVD 2900. Er den nævnte defekt et generelt problem? Nu er reklamationsretten udløbet på min model, men jeg får inden længe et nyt fladskærms TV - og det skulle jo gerne virke.

Det skal nævnes at afpilleren virker fint med min nuværende 32# CRT TV.

Henset til dette og andre fora på nettet er det ikke et generelt problem på DVD2900.

Vil du køre scart-RGB på din fladskærm? Hvorfor ikke component?

Jeg vil køre component - så det bliver sikkert ikke et problem.
Til top Vis Nullermanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nullermanden

Nullermanden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2006
Sendt: 20 December 2007 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

Gerdes skrev:
Nullermanden skrev:
Jeg har selv en DVD 2900. Er den nævnte defekt et generelt problem? Nu er reklamationsretten udløbet på min model, men jeg får inden længe et nyt fladskærms TV - og det skulle jo gerne virke.

Det skal nævnes at afpilleren virker fint med min nuværende 32# CRT TV.

Henset til dette og andre fora på nettet er det ikke et generelt problem på DVD2900.

Vil du køre scart-RGB på din fladskærm? Hvorfor ikke component?

Jeg har fået fladskærms TV og bruger component uden problemer.

Til top Vis Nullermanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nullermanden

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 30 December 2007 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

Kunne godt tænke mig om Breezer så har købt en ny dvd afspiller hos HFK for de penge han fik eller om der er blevet købt brugt igen og om det så virker på det pågældende tv?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 7
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes