Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 07:28   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Dårlig service i HIFIklubben (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1408
Sendt: 21 August 2006 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

Beezer skrev:

Dog mener jeg at HiFiKlubben ikke opfylder indgåede aftaler i denne sag, som jeg venligst beder forbrugerklagenævnet tage stilling til.



Nu har jeg tygget mig igennem sagsforløbet nogle gange og jeg kan uddrage følgende hovedpunkter:

-         Du har erhvervet dig en brugt DVD2900

-         Denne viser sig ikke at være ”kompatibel” med dit Metz tv

-         JJ Teknik finder ud af, at RGB-signalet fra DVD2900 ikke vises korrekt på dit Metz tv

-         Af sagens dokumentation finder jeg det ikke bevist, at DVD2900 afspilleren som sådan er defekt, den fungerer ”bare” ikke korrekt sammen med dit Metz tv


Ud fra ovenstående ser jeg din situation således:

Du har valgt at handle privat (ikke køb gennem HFK) og ikke sikret dig, at DVD2900 fungerer sammen med dit øvrige udstyr. Havde du i stedet handlet gennem HFK og præciseret, at bevæggrunden for dit køb er, at DVD2900 skal kunne fungere med et Metz tv (som også forhandles i HFK, og at du som kunde med rette kan forvente at HFK ved hvad der ”fungerer sammen”), så havde du i min optik haft en langt bedre sag. Idet du kunne gøre gældende, at betingelserne for køb ikke var opfyldt.

Nu har du i stedet et produkt der beklageligvis ikke fungerer, som du havde forventet.

I min optik er HFK ikke pligtig til at yde dig ombytning fordi DVD2900 ikke er defekt, og dit køb ikke skyldes mangelfuld rådgivning fra HFK. At HFK alligevel tilbyder at dig at ombytte pr. kulance må vel være udtryk for, at HFK har strakt sig længere end de juridisk er forpligtet til.

Der er ingen tvivl om, at du har haft en forventning, som ikke er blevet indfriet. Men jeg synes oprigtigt, at din kritik af HFK i denne sag rammer ved siden af målet.

 




__________________
Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
Til top Vis Gerdes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gerdes
 
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3344
Sendt: 21 August 2006 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

Beezer skrev:

 





Det skal for god ordens skyld nævnes at forbrugerklage sagen lige er endt med et forlig, hvor jeg endelig for ALLE mine penge retur.
[/QUOTE]

Der burde heller ikke være så megen tvivl. Garantireglerne siger helt klart at hvis man ikke kan reparere en vare der er garanti på skal kunden have sine penge retur. Så kan man ikke bare sige at apparatet er blevet mindre værd så du kan kun få en del af beløbet. Hvad Hifiklubben har tjent på salget er sagen uvedkommende. Hvis de mener at det er et problem at du har købt med personalerabat, må de jo fortælle deres medarbejdere at de kan få personalerabat på apparater til eget brug og ikke til videresalg.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley
 
Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 84
Sendt: 21 August 2006 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Mighty-boy skrev:
tarup 13 skrev:

Som jeg læser den her smøre, så har hfk tilbudt dig et apparat, der er som det defekte. Er der andet at gøre, end sige ja tak for den gode service. Det er næsten en reklame for hfk.

vh. Henrik

Husk dog på at manden fik "anbefalet" denne dvd-afspiller til sit fjernsyn, men dette ikke virkede sammen, og stadig ikke gør det sågar han bytter tilgodebeviset til en ny afspiller...

Det er lidt noget dobbeltkonfekt, for i bund og grund skulle de oprindelige aftaler have været på skrift og være blevet fuldstændig fastlagte - lidt en skam, men jeg er glad for, at du som kunde, fik det som du kunne ønske dig :) Hvis du med oprettelse af tråden, håbede at kunne sprede et decideret dårligt renome for hifiklubben, har det dog ikke haft nogen effekt på mig.. Jeg synes, som mange andre der har givet sit besyv, at du har fået en ganske acceptabel behandling. Jeg håber du finder en fornuftig afspiller for din kommende sum penge.. ;)



Jeg har skrevet så neutralt som muligt og vil naturligvis lade folk om deres meninger. Det skal da ikke være en hemmelighed at jeg ikke var tilfred med at tabe ca.1400kr., som de påstod jeg ville. Derfor er jeg glad for at Forbrugerklagenævnet gik ind i sagen. Det er dog en skam at det skulle være så besværligt som kunde at reklamere og få sin ret.
Til top Vis Beezer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Beezer
 
Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 84
Sendt: 21 August 2006 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

Gerdes skrev:
Beezer skrev:

Dog mener jeg at HiFiKlubben ikke opfylder indgåede aftaler i denne sag, som jeg venligst beder forbrugerklagenævnet tage stilling til.



Nu har jeg tygget mig igennem sagsforløbet nogle gange og jeg kan uddrage følgende hovedpunkter:

-         Du har erhvervet dig en brugt DVD2900

-         Denne viser sig ikke at være ”kompatibel” med dit Metz tv

-         JJ Teknik finder ud af, at RGB-signalet fra DVD2900 ikke vises korrekt på dit Metz tv

-         Af sagens dokumentation finder jeg det ikke bevist, at DVD2900 afspilleren som sådan er defekt, den fungerer ”bare” ikke korrekt sammen med dit Metz tv


Ud fra ovenstående ser jeg din situation således:

Du har valgt at handle privat (ikke køb gennem HFK) og ikke sikret dig, at DVD2900 fungerer sammen med dit øvrige udstyr. Havde du i stedet handlet gennem HFK og præciseret, at bevæggrunden for dit køb er, at DVD2900 skal kunne fungere med et Metz tv (som også forhandles i HFK, og at du som kunde med rette kan forvente at HFK ved hvad der ”fungerer sammen”), så havde du i min optik haft en langt bedre sag. Idet du kunne gøre gældende, at betingelserne for køb ikke var opfyldt.

Nu har du i stedet et produkt der beklageligvis ikke fungerer, som du havde forventet.

I min optik er HFK ikke pligtig til at yde dig ombytning fordi DVD2900 ikke er defekt, og dit køb ikke skyldes mangelfuld rådgivning fra HFK. At HFK alligevel tilbyder at dig at ombytte pr. kulance må vel være udtryk for, at HFK har strakt sig længere end de juridisk er forpligtet til.

Der er ingen tvivl om, at du har haft en forventning, som ikke er blevet indfriet. Men jeg synes oprigtigt, at din kritik af HFK i denne sag rammer ved siden af målet.

 




1) Både DVD og TV var under garanti, så hvis det ikke var DVD-afspilleren den var gal med, men TV'et, så måtte de jo ordne dette. Juridisk har de ca 3 chancer til at rette en fejl på enden TV eller DVD og derefter kan jeg kræve ombytning se evt. forbrug.dk. Der var også give 3 forsøg og flere md. uden TV og DVD i denne sag..

Til top Vis Beezer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Beezer
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 21 August 2006 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Svjv. er det ikke slået fast ved en dom at reklamationsretten automatisk følger med apparattet, for forretningen (HFK) har ikke lavet en handelsaftale med Beezer, det har derimod den ansatte hos HFK som Beezer har købt den privat af.

__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 893
Sendt: 21 August 2006 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

jeg sidder lidt og undrer mig.. hvad jeg kan forstå er det ikke dvd'en der er problemet men tv'et der ikke kan modtage signalet.. og dermed ikke en defekt.. Jeg synes det er flot at HFK tilbød det de gjorde.. for som nævnt før.. er den købt privet, ja med restgarenti, men man er selv forpligtet hvis køber privat til at tjecke om virker da køber den.. og det gjorde den.. bare ikke med den nævnte tv.. Ved godt at det er surt at de ikke vil give dig alle de penge du har givet.. men den er jo købt brugt og privat.. så kan ikke se hvad det store problem er.. og da slet ikke at man behøver at bringe forbrugerrådet ind i det hele... for de har da slet ikke noget at gøre med det...



__________________
Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted
 
Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 84
Sendt: 21 August 2006 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

nemligja skrev:

jeg sidder lidt og undrer mig.. hvad jeg kan forstå er det ikke dvd'en der er problemet men tv'et der ikke kan modtage signalet.. og dermed ikke en defekt.. Jeg synes det er flot at HFK tilbød det de gjorde.. for som nævnt før.. er den købt privet, ja med restgarenti, men man er selv forpligtet hvis køber privat til at tjecke om virker da køber den.. og det gjorde den.. bare ikke med den nævnte tv.. Ved godt at det er surt at de ikke vil give dig alle de penge du har givet.. men den er jo købt brugt og privat.. så kan ikke se hvad det store problem er.. og da slet ikke at man behøver at bringe forbrugerrådet ind i det hele... for de har da slet ikke noget at gøre med det...



Jamen så er det jo godt at jeg har lavet dette indlæg, for ovenstående er ikke helt korrekt og du har altså flere rettigheder end du åbenbart tror. Hvis du køber noget brugt, som er under 2 år, så kan den oprindelige forhandler ikke løbe fra sine garantiforpligtigelser til produktet. Dette er der ikke tvivl om og hvis det var TVet, den var gal med, så er det stadig HFKs problem da begge produkter er derfra og under garanti. Fbr.rådet var åbenbart nødvendige for at få sin ret.
Til top Vis Beezer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Beezer
 
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 893
Sendt: 21 August 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

Må jo så indrømme at min tillid til forbrugerrådet ikke er så stort... har selv stået i butik og er blevet "truet" med forbrugerrådet.. og det er da fint de er der.. men efter min mening har de ingen virkeligheds sans.. det er mennesker de har med at gøre.. også på den anden side af skranken. Kunne godt tænke mig at de kom ud i den virkelige verden engang imellem og så hvordan det foregår... for butikkerne gør virkelig meget for kunderne... der er bare nogle kunder der bare ikke vil hjælpes, og så kommer der en eller anden udtale i kontant fra en eller anden (undskyld udtrykket) skolelærer der aldrig har været uden for kontorets døre .. og det er ærgeligt... Det var lige et sidespring.. sorry  synes bare lige jeg ville ud med det... skal lige siges det ikke var myntet på den her debat.. det var generalt jeg mente...

__________________
Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted
 
Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 April 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1319
Sendt: 21 August 2006 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

nemligja skrev:
Må jo så indrømme at min tillid til forbrugerrådet ikke er så stort... har selv stået i butik og er blevet "truet" med forbrugerrådet.. og det er da fint de er der.. men efter min mening har de ingen virkeligheds sans.. det er mennesker de har med at gøre.. også på den anden side af skranken. Kunne godt tænke mig at de kom ud i den virkelige verden engang imellem og så hvordan det foregår...


Yes yes
Til top Vis Clifton's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clifton
 
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3344
Sendt: 21 August 2006 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

Henrik Wieben fra Hifiklubben skrev bl.a. : Jeg mener egentlig det er lige i overkanten at en kunde som benytter sig af sit kendskab til en medarbejder i Hi-Fi Klubben til at købe varer til kostpris, OGSÅ forlanger service i vores butikker .........

For mig ser det ud som om det der er hele problemet er at man hos Hifiklubben lægger meget vægt på at apparatet er solgt med personalerabat. En rabat som man måske ikke mener Beezer var berettiget til. Det er så et problem som de må tage op med deres medarbejdere. Jeg håber da virkelig ikke at de generelt mener at deres garanti bortfalder ved videresalg. De har erkendt at der var fejl på dvdafspilleren og forsøgt at udbedre fejlen uden held. Der er ingen tvivl om at de var forpligtet til at betale ham pengene retur hvilket de jo nok også var klar over. De føler så bare at de var blevet snydt da han købte apparatet og derfor ville de ikke tilbagebetale den fulde købspris.

 

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 21 August 2006 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

Beezer skrev:

nemligja skrev:

jeg sidder lidt og undrer mig.. hvad jeg kan
forstå er det ikke dvd'en der er problemet men tv'et der ikke kan
modtage signalet.. og dermed ikke en defekt.. Jeg synes det er flot at
HFK tilbød det de gjorde.. for som nævnt før.. er den købt privet, ja
med restgarenti, men man er selv forpligtet hvis køber privat til at
tjecke om virker da køber den.. og det gjorde den.. bare ikke med den
nævnte tv.. Ved godt at det er surt at de ikke vil give dig alle de
penge du har givet.. men den er jo købt brugt og privat.. så kan ikke
se hvad det store problem er.. og da slet ikke at man behøver at bringe
forbrugerrådet ind i det hele... for de har da slet ikke noget at gøre
med det...



Jamen så er det jo godt at jeg har lavet dette indlæg, for ovenstående
er ikke helt korrekt og du har altså flere rettigheder end du åbenbart
tror. Hvis du køber noget brugt, som er under 2 år, så kan den
oprindelige forhandler ikke løbe fra sine garantiforpligtigelser til
produktet. Dette er der ikke tvivl om og hvis det var TVet, den var gal
med, så er det stadig HFKs problem da begge produkter er derfra og
under garanti. Fbr.rådet var åbenbart nødvendige for at få sin ret.


Har du noget lovmæssigt du kan underbygge det med?
Btw. der er forskel på garanti og så reklamationsret.

__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 
nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 558
Sendt: 21 August 2006 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:
perejvind skrev:
Stanley skrev:
Han kunne jo også have afleveret apparatet til sin ven, som så kunne have indleveret det til reparation. Hans ven har jo købt det i Hifiklubben og kunne så godt have fået det fulde beløb.

Ja, men det er næppe større end de Kr. 5995,- som Hifi-Klubben har tilbudt, idet produktet jo er købt til personalepris!

 

Jo, købsprisen var 7.316,56,00 inkl. moms

Det var saftsuseme dyrt!

Tror så ikke du skal regne med at få varer til så mange penge igen

Også selvom du mente 7.316,56kr inkl. moms, er du heldig. Du havde intet på skrift. Tag det du kan få, mens du kan.

Nosferatu



__________________
"iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
Til top Vis nosferatu89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nosferatu89
 
Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 84
Sendt: 21 August 2006 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:


Har du noget lovmæssigt du kan underbygge det med?
Btw. der er forskel på garanti og så reklamationsret.


Here you are: forbrug

Til top Vis Beezer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Beezer
 
Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1694
Sendt: 21 August 2006 kl. 20:44 | IP-adresse registreret  

Jeg mener de behandler dig mere end fair...
Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted
 
nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 893
Sendt: 21 August 2006 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

Beezer skrev:
Jesper Juul skrev:


Har du noget lovmæssigt du kan underbygge det med?
Btw. der er forskel på garanti og så reklamationsret.


Here you are: forbrug

det du henviser til er det ikke hvis købt i butikken og ikke 2. hand??? Der skrives jo også at har lov at reperere på den hvis fejlen er svær at finde.. og det er den vel når det er tv'et der laver balladen...



__________________
Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
Til top Vis nemligja's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nemligja Besøg nemligja's Websted
 
Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 84
Sendt: 21 August 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

nemligja skrev:

[det du henviser til er det ikke hvis købt i butikken og ikke 2. hand??? Der skrives jo også at har lov at reperere på den hvis fejlen er svær at finde.. og det er den vel når det er tv'et der laver balladen...

Det er jf. samtale med forbrugerrådet at jeg er oplyst at garantiforpligtigelserne følger DVD-afspilleren og ikke personen. Det vedhæftede link fortæller at jeg har ret til at hæve købet og det fulde beløb.

Til top Vis Beezer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Beezer
 
Brok
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3134
Sendt: 21 August 2006 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

jeg er sikker på, at forbrugerrådets rent faktisk mener, at garantiforpligtelse/reklamationsret følger den købte vare og ikke personen.

Det mener jeg osse burde være tilfældet.

Men jeg er lige så sikker på, at forbrugerstyrelsen, og jeg, fortsat må væbne os med tålmodighed, førend det blir det købte produkt og ikke handelsaftalen mellem køber og sælger der er afgørende for, om der ydes garanti/er reklamationsret.

Hvorfor tror du rigtig mange butikker laver skriftlige aftaler med kunden? Hvorfor tror du rigtig mange butikker beder om fulde navn og adresse oplyst ved en handelæ? Det er så butikken kan dokumentere hvem de har solgt varen til, og dermed hvem de har indgået en handelsaftale med.

mvh

Brok



__________________
Skodgrej og popmusik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 21 August 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

nosferatu89 skrev:
Stanley skrev:
perejvind skrev:
Stanley skrev:
Han kunne jo også have afleveret apparatet til sin ven, som så kunne have indleveret det til reparation. Hans ven har jo købt det i Hifiklubben og kunne så godt have fået det fulde beløb.


Ja, men det er næppe større end de Kr. 5995,- som Hifi-Klubben har tilbudt, idet produktet jo er købt til personalepris!



 


Jo, købsprisen var 7.316,56,00 inkl. moms



Det var saftsuseme dyrt!


Tror så ikke du skal regne med at få varer til så mange penge igen


Også selvom du mente 7.316,56kr inkl. moms, er du heldig. Du havde intet på skrift. Tag det du kan få, mens du kan.


Nosferatu



Læs lige tråden...

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 21 August 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Tillykke Beezer!

Det manglede da bare! Så kan du købe dig en ordentlig vogn...DVD player!

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3139
Sendt: 22 August 2006 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

Beezer skrev:
nemligja skrev:

[det du henviser til er det ikke hvis købt i butikken og ikke 2. hand??? Der skrives jo også at har lov at reperere på den hvis fejlen er svær at finde.. og det er den vel når det er tv'et der laver balladen...

Det er jf. samtale med forbrugerrådet at jeg er oplyst at garantiforpligtigelserne følger DVD-afspilleren og ikke personen. Det vedhæftede link fortæller at jeg har ret til at hæve købet og det fulde beløb.



Og det er præcis det "vi" er uenige i, der er som sagt ikke faldet nogen dom over om reklamationsretten følger produktet, eller den aftale som er blevet indgået om køb.



__________________
Jesper Juul
Til top Vis Jesper Juul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Juul
 

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes