Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2025 | 04:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Dårlig service i HIFIklubben (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 21 August 2006 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

SAGENS FORLØB

Den 13. juni, 2003, købte jeg en DVD-afpiller, Denon DVD-2900, som skulle fungere sammen med et tidligere indkøbt Tv-apparat. To produkter til en samlet udsalgspris på lidt over 28.000,00kr. I forretningen HiFiklubben, Aaboulevard 56-58, 2200 København N, fik jeg bekræftet, at DVD-afspilleren kunne fungere sammen med det pågældende TV-apparat, som er købt i HiFi Klubben den 28-10-1998. Efter leveringen viste det sig, at DVD-afspilleren og TV-apparatet ikke fungerede sammen p.g.a. for kraftigt RGB-signal.

Den 2-8-2003 afleverede jeg DVD-afspilleren til reparation i HiFiklubben, Aaboulevarden 56 KBH, som sendte den til deres værksted JJ teknik, Farum. Idet JJ teknik ikke kunne løse problemet efter nogle forsøg, hvor jeg havde DVD-afspilleren hjemme på test, afleverede jeg også mit TV til reparation omkring den 15-8-2003. Herved havde JJ Teknik/Hifiklubben begge apparater på samme tid til test og reparation. Den 11-9-2003 afleverede HiFiKlubben DVD-afspilleren og TV’et retur fortsat med fejl. Værkstedet stillede i udsigt, at der muligvis ville komme en softwareopdatering, der ville løse problemet med DVD-afspilleren, hvorfor jeg skulle se tiden an, før jeg byttede DVD-afspilleren til andre varer.

Softwareopdateringen til løsning af problemet kom imidlertid ikke, og jeg kontaktede derfor HiFiklubben med henblik på ombytning til et andet produkt.

Dvs. efter måneders forsøg på at rette fejlen blev DVD-afspilleren returneret den 16. februar, 2004, til forretningen HiFiklubben, Åboulevarden 56, 2200 København N, ifølge aftale med Jesper C Hansen, tidligere Butikschef i HiFiklubben. Jeg fik udleveret et tilgodebevis og den mundtlige aftale mellem Jesper C Hansen, Butikschef HIFI klubben, og undertegnede var, at jeg kunne bytte til andre varer til personalepris for det beløb jeg havde givet for DVD-afspilleren eller evt lidt mere, hvis jeg ville betale/lægge flere penge. Jeg blev bla. tilbudt en Denon DVD A11 til ca.13.200,00kr. Normal pris omkring februar 2004 16.000,00 plus opgradering til regionsfri. Efter et par dages betænkningstid kontakter jeg HiFiklubben telefonisk og meddelte at den daværende produktserie af DVD-afspillere fra Denon ikke havde en alternativ model til mine ønsker eller budget, hvorfor jeg ville vente med at benytte mit tilgodebevis.

Siden den 16. februar og frem til dags dato (Dette er skrevet for 18md. siden) er udsalgsprisen på den fejlbehæftede DVD-afspiller faldet drastisk. Jens Sauer, ny Butikschef HiFiKlubben, der har overtaget sagen, har meddelt, at HiFiklubben nu kun vil ombytte til andre varer for DVD-afspillerens aktuelle udsalgspris kr. 5.999,00 eksklusiv opgradering til regionsfri. Dvs jeg får ikke varer til den aftalte fordelagtige pris og der ud over vil Hifiklubben kun give mig et tilgodehavende svarende til udsalgsprisen på varen i dag dvs. 5.999,00 kr. og ikke det beløb jeg gav for den.

DVD-afspilleren er købt via en af HiFiklubbens tidligere ansatte

Jeg har gennem årene købt en del ”High End” produkter som disse varer i HiFiKlubben, og altid haft tillid til forretningen og dens kundebetjening. Dog mener jeg at HiFiKlubben ikke opfylder indgåede aftaler i denne sag, som jeg venligst beder forbrugerklagenævnet tage stilling til.

Venlig hilsen

Jonas Hansen

Til top Vis Beezer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Beezer

Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2006 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Produkt

DVD 2900 MBK – DVD  PLAYER BLACK  ORIGIN: CHINA (regionsfri)

Leveringsdato

DVD-afspilleren er købt som ny. Leveret og faktureret via AUDIONORD INTERNATIONAL A/S

Hi-Fi Klubbens, personalesalg 13. juni, 2003.

Pris

Prisen var nedsat p.g.a. personalekøb

Købspris kr. 7.316,56,00 inkl. moms og software opdatering til regionsfri

Normal udsalgspris kr. 10.000,00 inkl moms plus software opdatering til regionsfri

Betalingsmåde

Købt brugt af en tidligere ansat.

Brugsanvisning

Jeg mener at have fulgt brugsanvisningen. Manglen er bekræftet som en teknisk fejl på produktet

Fejl på varen

For kraftigt RGB. Fungerer ikke med Metz Atlantis TV (også Købt i HIFiKlubben)

Tilbud om gratis reparation eller ombytning

DVD-afspilleren har været til reparation flere gange i den løbende periode.

2. august, 2003 blev DVD-afspilleren afleveret til reparation.

10.-25. august, 2003 blev omtalte TV-apparat afleveret til reparation.

11. september, 2003 blev DVD-afspiller og TV apparat udleveret fra værksted – fejlen var ikke afhjulpet

16. februar, 2004 blev DVD-afspilleren returneret til Hi-Fi Klubben, Aaboulevard 56, 2200 København N ifølge aftale med Jesper C Hansen, HIFIklubben.

Iflg. Mundtlig aftale med Jesper C Hansen, chef Hi-Fi Klubben, kunne jeg bytte til andre vare til personalepris for det beløb jeg havde givet for DVD-afspilleren evt. lidt mere hvis jeg valgte andre produkter.

Krav

Jeg ønsker at få udleveret varer til den lovede prisaftale af en værdi af 7.316,56 plus værdien af en software opdatering af en DVD-afspiller til regionsfri, alternativt at få udbetalt nettobeløbet kr. 7.316,56 kontant.

Idet alt mit HIFI-udstyr er Denon produkter fra HIFI klubben og da jeg fortsat mangler en DVD-afspiller, så fortrækker jeg at få noget udstyr leveret, jf. aftalen med Jesper C Hansen.

Begrundelse for krav

JJ teknik og HIFIklubben har erkendt manglen på varen, prøvet at udbedre den uden held og derefter taget den retur. Yderligere følger garantien og reklamationsretten varen og ikke køberen jf. hotline hos forbrugerklagenævnet.

XXXXX  har for god ordens skyld også set fejlen og reklameret over den per mail.

Iflg. Mundtlig aftale med Jesper C Hansen, HiFiKlubben, kunne jeg bytte til andre vare til personalepris for det beløb jeg havde givet for DVD-afspilleren evt lidt mere hvis jeg valgte andre produkter, hvilket er bekræftet i mail af 23.december 2004. Jeg blev bla. tilbudt en Denon DVD-A11 til ca. 13.200,00kr. (nypris 16000kr. plus opgradering til regionsfri), men tog ikke imod tilbudet pga. det var over mit budget.

Jesper C Hansen, HIFI-klubben lovede XXXXXX, at denne sag ville blive løst 100% til min tilfredshed.

Opbevaring af DVD-afspilleren

DVD-afspilleren blev returneret til HIFIKlubben, Aaboulevarden, den 16. februar, 2004 i komplet original emballage.

MAIL - KORRESPONDANCE

20. oktober, 2003

Jonas Hansen – Beskrivelse af mangel

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Jonas Hansen
Sendt: 20. oktober 2003 23:16
Til: online@hifiklubben.dk
Emne: Denon DVD-2900

Hej,

Jeg har næsten lige fået Denon DVD-2900, som er installeret med mit Metz Atlantis TV via RGB. Her oplevede jeg problemer med at billedet flimrede, hvorfor både TV og DVD kom på værksted via jer hos JJ teknik. Fejlbeskrivelsen fra JJ teknik var følgende:

RGB signalet fra DVD-2900 er for kraftigt derfor undertrykkes synk-signalet ved kraftigt niveau.

For at rette dette problem opdaterede de softwaren i DVD-2900, men problemet blev ikke rettet herigennem. Jeg har efter aftale ventet lidt med at returnere DVD-afspilleren i håb om at der kom en ny softwareversion med rettelser på dette problem. Jeg vil derfor høre om der er kommet nye informationer eller løsninger på dette problem og om jeg evt. skal returnere varen?

Se evt. rep.nr.: 40436483 ved: JPH

Mvh

Jonas Hansen

24. oktober, 2003

Jonas Hansen – Rykker for svar på mail

-----Original Message-----
From: Jonas Hansen
Sent: 24. oktober 2003 17:20
To: online@hifiklubben.dk
Subject: SV: Denon DVD-2900
Importance: High

Hej,

Jeg sendte nedenstående mail den 20 okt, men har endnu ikke fået svar. Vil i venligst se på sagen hurtigst muligt og svare tilbage.

Mvh

Jonas Hansen

27. oktober, 2003

Jacob Malmgaard, HI-FI Klubben – Tekniske specifikationer, værkstedets konklusioner udbedes.

Fra: Hi-Fi Klubben Online [mailto:online@hifiklubben.dk]
Sendt: 27. oktober 2003 14:26
Til: Jonas Hansen
Emne: RE: Denon DVD-2900

Hej Jonas

Beklager det sene svar.

Hermed den tekniske info vi har fået vedr. entusiaster

DVD2900:

Please notice that you should NOT use the PAL-converter in the DVD-player if it is hooked up to a multinorm TV or projector while playing NTSC movies. Converting the NTSC signal to PAL is unnecessary if you use a multi norm TV/projector - in fact the picture will be degraded if you do. This is quite visible on especially DVD2900. Movements will be much smoother on NTSC movies if you choose the OFF position for the build in PAL converter.

Du må meget gerne afprøve om ovenstående har betydning for problemet og melde tilbage.

Kopi af værkstedets konklusion bedes sendt på online@hifiklubben.dk eller fax 8743 2140.

-------------------------------------

Med venlig hilsen

Jacob Malmgaard
Hi-Fi Klubben OnLine
- ganske almindelige
Tel: 70 10 44 34
online@hifiklubben.dk
www.hifiklubben.dk

31. oktober, 2003

Jonas Hansen – Beskrivelse af mangel fremsendelse af reparationspapirer

Sendt: 31. oktober 2003 08:12
Til: Hi-Fi Klubben Online
Emne: SV: Denon DVD-2900

Hej Jacob,

Mange tak for hjælpen.

Jeg har nu testet dit forslag og sikret at DVD'en var sat op til at "TV type" var "Multi", hvilket den var. Problemet er der stadig, så jeg håber der en anden løsning.

Som aftalt sender jeg en scanning af mine reparationspapirer vedhæftet denne mail.

Mvh

Jonas

23. december, 2004

Jonas Hansen – Dokumentation for reparationer og beskrivelse af mangel.

Sendt: 23. december 2004 22:10
Til: 'jens.sauer
Emne: VS: Denon DVD-2900

Hej Jens,

Som aftalt i dag sender jeg hermed dokumenter fra reparationen af min Denon DVD 2900, som jeg endte med at aflevere tilbage, da den ikke ville fungere med mit Metz Atlantis TV. Problemet var et for kraftigt RGB signal. Som du kunne se af papiret jeg fremviste i dag var aftalen at jeg skulle finde et andet produkt. Nedenfor kan du også se noget af min dialog med jeres servicecenter vedr. dette problem.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Jonas Hansen

3. januar, 2005

Jonas Hansen – Div, dokumentationer

Sendt: 3. januar 2005 21:10
Til: 'Jonas Hansen'; 'jens.sauer@

Hej Jens,

Jeg har vedhæftet to ekstra dokumenter, som jeg har på denne sag. Det ene er et billede af fejlen, som den så ud og det andet er en servicekvittering. Jeg har desværre ikke flere dokumenter på de mange gange jeg har afleveret systemet, da reparationen til sidst blev håndteret direkte med værkstedet i Farum. Dette var naturligvis på opfordring fra jer, da det var lettere for mig at køre fra Ballerup til Farum end til KBH.

Hvornår kan jeg forvente en tilbagemelding i denne sag?

// Jonas

6. januar 2005

Jonas Hansen – Rykker for afklaring
Sent:
6. januar 2005 10:44
To: Hi-Fi Klubben Aaboulevard Butikschef

Hej Jens,

Jeg ville høre om du havde modtaget mine mails og om der var noget nyt eller en tidshorisont?

Godt nytår

Med venlig hilsen

Jonas Hansen

Jens Sauer, HI-FI Klubben – Undersøger sagen

Fra: Hi-Fi Klubben Aaboulevard Butikschef [

Hej Jonas.

Jeg har modtaget dine mail´s. Jeg er ved at undersøge sagen og håber at have svar til dig om et par dage.

Med Venlig Hilsen

11. januar 2005

Jonas Hansen – Rykker for nyt i sagen

Sendt: 11. januar 2005 19:59
Til: 'Hi-Fi Klubben Aaboulevard Butikschef'

Hej Jens,

Jeg ville høre om der var noget nyt i sagen?

Med venlig hilsen

Jonas Hansen

14. januar, 2005

Jonas Hansen - Rykker for afklaring

Sent: 14. januar 2005 17:57
To: 'Jonas Hansen'; Hi-Fi Klubben Aaboulevard Butikschef

Hej Jens,

Nu er det lidt over én uge siden at du sagde der ville gå et par dage og flere uger siden jeg var forbi HIFIklubben. Hvornår kan vi få afklaret denne sag?

Med venlig hilsen

Jonas Hansen

19. januar 2005

Jens Sauer, HI-FI Klubben – Udbeder bon for køb
Sendt: 19. januar 2005 19:09

Hej Jonas.

Jeg har nu haft mulighed for at gennemgå din sag med min revison.

Jeg har fået besked på at jeg for at kan komme videre i din sag med henblik på en evt. ombytning skal jeg have en bon som viser købet.

Med Venlig Hilsen

Jens Sauer
Butikschef
Hi-Fi Klubben
Åboulvard 56 – 58
2200 København N.

Jonas Hansen – Svar vedr. dokumentation for køb

Sendt: 19. januar 2005 19:58
Til: 'Hi-Fi Klubben Aaboulevard Butikschef'
Prioritet: Høj

Hej,

Jeg har jo kun mit tilgodebevis, som blev lavet af jeres daværende butikschef, og alle kvitteringerne for de problemer jeg oplevede den gang. Jeg regner naturligvis med disse beviser, med underskrift, er nok. Hvis der er et problem med at finde de rigtige beviser eller hvad det måtte være, så tag fat i Jesper, som stod for og lavede aftalen.

Dengang jeg afleverede DVD'en tilbage og fik tilgodebevises regnede jeg naturligvis med at det Jepser lavede var i orden. Derfor mener jeg heller ikke at jeg skal komme i klemme pga. hans eventuelle fejl.

Hvis i skal finde salget, så skal i se efter en DVD-2900 solgt til jeres tidligere ansatte XXXX.

Jeg håber snart dette bliver afklaret, da det er meget frustrerende at have flere tusinde kroner i klemme på denne måde.

Med venlig hilsen

Jonas Hansen

24. januar 2005

Jonas Hansen – Rykker for status

Fra: Jonas Hansen [
Sendt: 24. januar 2005 21:18
Til: 'Jonas Hansen'; 'Hi-Fi Klubben Aaboulevard Butikschef'

Hej Jens,

Hvad er status i denne sag og hvornår kan jeg afhente mine varer?

Med venlig hilsen

Jonas Hansen

26. januar, 2005

Jonas Hansen – Rykker for afklaring

Sendt: 26. januar 2005 21:23
Til: 'Jonas Hansen'; 'Hi-Fi Klubben Aaboulevard Butikschef'

Hej Jens,

Jeg syntes allerede jeg har strækket min tålmodighed og forståelse meget langt, men nu må vi altså får afklaret og lukket denne sag. Det er i orden at i lige skal bruge et par dage til at kontrollere jeres papirer, i denne lidt specielle sag, men nu er der gået 5 uger. Som jeg sagde i min tidligere mail syntes jeg ikke længere det bør være mig, som skal bøde for de evt. fejl Jesper har lavet i denne sag. Jeg vil meget gerne have mine varer og derved noget for mine penge. Der er flere ting ud over DVD'en jeg gerne vil have, men jeg vil naturligvis først have afklaret denne sag inden jeg køber yderligere varer. Hvis du slår mig op i systemet vil du se at jeg er en relativ god kunde og jeg kan hertil tilføje at jeg også altid har været glad for at handle hos jer. Håber derfor også at vi kan holde mit billede sådanne.

Send mig venligst et svar på denne mail, så snart du har læst den og informer mig om hvad der sker, samt hvornår jeg kan komme forbi HIFIklubben og hente samt købe mine varer. Jeg forstår ikke hvorfor du ikke har svaret mig på min næsten uge gamle mail??

Med venlig hilsen

Jonas Hansen

4.februar 2005

Jonas Hansen – Info vedr. kontakt til MD
Sent:
4. februar 2005 10:23
To: 'Jonas Hansen'; Hi-Fi Klubben Aaboulevard Butikschef

Hej Jens,

Jeg ved ikke om XXXXX har haft fat i dig endnu, men jeg talte med ham i fredags vedr. denne sag og han lovede at kontakte dig. Desværre har jeg ikke kunne få fat i ham i denne uge, hvorfor jeg skriver denne mail. Hvis du derfor ikke allerede har hørt fra ham, så kan du forvente at han ringer vedr. denne sag.

Med venlig hilsen

Jonas Hansen

Jens Sauer, HI-FI Klubben - Afventer

Sendt: 4. februar 2005 11:08

Hej Jonas.

Jeg har ikke hørt fra XXXX endnu. Så jeg afventer.

Med Venlig Hilsen

Jens Sauer
Butikschef
Hi-Fi Klubben
Åboulvard 56 – 58
2200 København N.

15. februar 2005

Jonas Hansen – Bekræftelse af telefonisk samtale

Sent:
15. februar 2005 19:01
To: Hi-Fi Klubben Aaboulevard Butikschef

Hej Jens,

Som aftalt fredag den 11. februar per telefon sender jeg hermed hovedpunkterne fra vores samtale. Såfremt jeg ikke hører fra dig inden 5 dage, tager jeg det som en accept af, at vi er enige om hovedpunkterne.

Jens Sauer, Chef i HIFIklubben påpegede følgende punkter:

- Du har modtaget fakturaen vedr. købet af DVD-2900 i HIFIklubben.

- Du har undersøgt sagen, vedr. hvor meget jeg har krav på jf. mit tilgodebevis, med dine revisorer og I var kommet til en endelig beslutning

- Du og dine revisorer har besluttet at I kun vil give mig en DVD-2900 retur.

- Årsag til beslutningen er at jeg har handlet privat.

Jeg påpegede følgende Punkter:

- I har erkendt at DVD-2900 og Metz Atlantis TV'et ikke fungere sammen og begge produkter er købt i HIFIklubben.

- Jeg har betalt ca.7500 kr for varen og mener minimum at have krav på denne værdi.

- Ved indlevering af produktet til Jesper, tidligere chef i HIFIklubben på Åboulevarden, var aftalen at jeg kunne bytte varen.

- Jeg ville gå videre med sagen til forbrugerklagenævnet, såfremt jeres beslutning står fast, og jeg ikke hører fra jer inden 5 dage.

- Du ville modtage denne mail med hovedpunkterne fra samtalen og denne skulle du melde tilbage på såfremt du var uenig i hovedpunkterne.

Med venlig hilsen

Jonas Hansen

16. februar 2005

Jens Sauer, HI-FI Klubben – Fastholdelse af beslutning

Sendt: 16. februar 2005 12:47
Cc: Henrik Wieben; Mette Bastholm

Hej Jonas.

Vi fastholder at vi ikke kan udlevere andet til dig end en ny Denon DVD2900, eller anden varer til samme salgspris. Salgsprisen er I øjeblikket kr.

5.999,-

Til grund for vores beslutning ligger følgende:

Først og fremmest og helt afgørende, er produktet ikke købt I vores butik, eller I nogen anden Hi-Fi Klubben afdeling

Produktet har du købt af en privatperson.

Du har indleveret en brugt DVD2900 I februar 2004, og modtager en bekræftelse på at du har afleveret produktet. Først 23 december 2004 henvender du dig for at få dit apparat udleveret. Vi kan ikke I vores system finde noget på sagen. Vi undersøger efterfølgende og bekræfter at du har en DVD2900 tilgode. Vi tilbyder dig at udleverer en helt ny DVD2900, præcis samme vare som du indleverede eller, køb af andre varer til en værdi af samme beløb kr. 5.999,-. At produktet er blevet billigere I udsalgspris stiller dig ikke ringere. Tilsvarende varer er også blevet billigere I perioden.

Med Venlig Hilsen

Jens Sauer
Butikschef
Hi-Fi Klubben
Åboulvard 56 – 58
2200 København N.

XXXX  – Forklaring af sagens forløb

From:
Sent: 16. februar 2005 17:05
To: Henrik Wieben
Cc: Hi-Fi Klubben Aaboulevard Butikschef
Subject: VS: Denon DVD-2900

Hej Henrik

Længe siden. Jeg har fra Jonas Hansen fået forståelsen på, at I ikke kan hjælpe ham i nedenstående sag og det kan da ikke passe?

Nu har jeg sendt email til Jens Sauer for at forsøge at forklare denne sag, jeg har dog intet hørt retur. Det er undertegnede, som I sin tid hjalp Jonas med en Denon DVD2900 så helt privat kan man vel ikke kalde det. Produktet har på intet tidspunkt fungeret sammen med hans Metz TV hvilket han gentagne gange har været inde og klage over. Den har desuden været på værksted for at se om det hjalp. Jesper forsøgte, at hjælpe men kunne kun dette hvis han modtog en kopi af fakturaen og det fik så. I skal lige vide, at jeg ikke på nuværende tidspunkt har givet Jonas en kopi da der på denne var andet end DVD2900 og jeg syntes ikke at det var nødvendigt at han så prisrne på andet end det jeg selv internt havde købt.

Det med at han ikke har fulgt op eller I ikke kan finde noget I sagen det skyldes nok at korrespondancen på denne tog jeg med Jesper og han lovede mig at denne sag ville blive løst 100% til Jonas´s til fredshed. Jonas har altid har været en rigtig god kunde i Hifi Klubben, men havde jeg vidst at han kun havde givet ham den tilgodeseddel uden noget form for beløb eller andet så havde jeg godt nok skredet ind.  Jeg har naturligvis gemt korrespondancen med Jesper og dengang måtte jeg rykke ham 3-4 gange for svar og telefonisk opfølgning.  Så helt ærligt synes jeg ikke det er seriøst at straffe ham når det tilsyneladende ikke er ham som er skyld i den manglende opfølgning.

Afslutningvis så forstår jeg ikke at I gider have alt den ballade for differencen mellem 5999 og så de 7499 som han gerne vil have for at være tilfreds, var der ikke noget med 40 millioner i overskud! Jonas er en meget stædig person og jeg er sikker på, at han ikke sådan bare spises af og jeg håber at I kan finde en mindelig løsning på sagen.

Henrik Wieben, HI-FI Klubben – Svar på reklamation

Fra: Henrik Wieben
Sendt: 16 February 2005 17:21
Til:

Hej xxxxx

Vi er sandelig indstillet på at hjælpe kunden.

Da vi bliver præsenteret for sagen, som ingen af os kender til, forsøger vi at finde en sammenhæng. Vi konstaterer at den må være god nok, og vi må skylde ham en DVD2900. Den tilbyder vi ham så. En splinterny vel at mærke.... Eller et andet apparat til samme pris!!!! Her er det så at kæden hopper af. Han vil ikke acceptere dagens pris på varen, selvom han jo sikkert har givet væsentligt mindre for den ? - Det ved jeg ikke og det er egentlig også ligegyldigt.

Vi vil gerne hjælpe ham, men vi ser det klart på den måde at han ønsker at få mere ud af det end rimeligt er, og der går vores grænse. Kan du selv se nogen som helst rimelighed i at vi burde stille ham bedre end vi gør ved at udlevere en sprit ny DVD2900 eller andet til samme pris ??

Mvh. Henrik

XXXXXX  – Forklaring på årsag til reklamation

From:
Sent:
16. februar 2005 17:38
To: Henrik Wieben
Cc: Hi-Fi Klubben Aaboulevard Butikschef

Hej Igen

Jeg synes det havde været en udmærket løsning at udlevere et nyt produkt hvis det var det denne sag drejede sig om. Men det kan da ikke nytte noget at udlevere et produkt til manden som han ikke kan bruge til sit Metz TV, det er jo der hele problemet opstår og det er jo det problem, der blev konstateret i sin tid af både Jesper og værkstedet.

I øvrigt var prisen kr. 5.853+moms dengang han købte den og ikke kr. 5.999 som nu så derfor er Jonas selv følgelig ikke tilfreds med et produkt han for det første ikke kan bruge og for det andet er små 1500 kr. lavere end det han i sin tid betalte. Jeg kan desuden forstå på Jens, at han ikke har modtaget min email så her er den igen vedhæftet. Og denne er snart 10 dage gammel. Afslutningvis den meget aggressive tone du Jens ligger for dagen den kan du godt spare dig, for jeg synes Jonas har en rimelig sag her og de 40 millioner jeg hentydede til var jeres overskud som er ganske flot.

Henrik Wieben, HI-FI Klubben – Svar på reklamation

Sendt: 16 February 2005 18:10

Til:

Cc: Jens sauer

Hej Igen XXXXX

Det er netop derfor at vi tilbyder ham andre varer til samme pris som prisen på en DVD2900. Det må da være muligt at finde en rigtig god DVD-afspiller der kan køre med mandens Metz TV når han har 5999 at handle for ?

Og så vil jeg altså godt holde fast i: Han har ikke betalt 5.853+moms til os. Vi har ikke tjent en krone på at sælge det apparat. Det har altså en betydning! Derfor er det fuldstændig uden betydning hvad han har betalt dig for apparatet.

Jeg mener egentlig det er lige i overkanten at en kunde som benytter sig af sit kendskab til en medarbejder i Hi-Fi Klubben til at købe varer til kostpris, OGSÅ forlanger service i vores butikker som går ud over hvad vi kan tilbyde de kunder der er med til at lave vores flotte overskud.

Bevares, jeg villle da gerne selv købe varer til personalepris gennemvenner og bekendte. Det kan jeg ikke fortænke ham i, men jeg ville nok

vælge en anden vinkel den dag jeg så havde brug for butikkensassistance.  Jeg har virkelig prøvet at sætte mig i kundens sted i denne situation. Jeg ville aldrig selv føle mig snydt med den løsning vi har tilbudt ham. Han må da selv være med til at tage et ansvar når han ikke reagerer i ca. 10 måneder!!

Mvh. Henrik

2. Marts 2005

Jonas Hansen – Kontakt til Jens H. Larsen, Product Director Hi-Fi Klubben/AudioNord Distribution

Hej,

Som fast bruger af dette forum og kunde hos HIFIklubben har jeg fulgt diverse tråde herinde bla. den vedr. Denon 1910, som har lidt problemer med projektorer.

Gennem tråden virker du meget reel og hjælpsom, hvilket du skal have stor ros for. God og ærlig service er noget vi kan lide. Imidlertid, så har jeg oplevet en lidt anden side af hifiklubben også. Sagen er beskrevet nedenfor, men jeg håber at afslutningen på nedenstående forløb kan komme til at lyde lidt bedre, hvorfor jeg skriver til dig. Alt i nedenstående beskrivelse kan naturligvis bevises.

Bemærk at du ikke finder nedenstående historie i dette forum.

---------------------------

SAGENS FORLØB

Den 13 juni, 2003, købte jeg en DVD-afpiller, Denon DVD-2900, som skulle fungere sammen med et tidligere indkøbt TV-apparat. To produkter til en samlet udsalgspris på lidt over 28.000,00kr. I forretningen HiFi Klubben, Aaboulevard 56, 2200  København N, fik jeg bekræftet, at DVD-afspilleren kunne fungere sammen med det pågældende TV-apparat, som er købt i HiFi Klubben den 28-10-1998. Efter leveringen viste det sig, at DVD-afspilleren og TV-apparatet ikke fungerede sammen p.g.a. for kraftigt RGB-signal.

Den 2-8-2003 afleverede jeg DVD-afspilleren til reparation i HiFi klubben, som sendte den til deres værksted i Farum JJ teknik. Idet JJ teknik ikke kunne løse problemet efter nogle forsøg, afleverede jeg også mit TV til reparation omkring den 15-8-2003, så de havde begge apparater på samme tid til test og reparation. Den 11-9-2003 afleverede HiFi Klubben DVD-afspilleren og TV’et retur fortsat med fejl. Værkstedet stillede i udsigt, at der muligvis ville komme en softwareopdatering, der ville løse problemet med DVD-afspilleren, hvorfor jeg skulle se tiden an, før jeg byttede DVD-afspilleren til andre varer.

Softwareopdateringen til løsning af problemet kom imidlertid ikke, og jeg kontaktede derfor HiFi Klubben med henblik på ombytning til et andet produkt.

Dvs. efter måneders forsøg på at rette fejlen blev DVD-afspilleren returneret den 16. februar, 2004, til forretningen HiFi Klubben, Åboulevarden 56, 2200 København N, ifølge aftale med Jesper C Hansen, tidligere butikschef i HIFI klubben. Jeg fik udleveret et tilgodebevis og den mundtlige aftale mellem Jesper C Hansen, butikschef HIFI klubben, og undertegnede var, at jeg kunne bytte til andre varer til personalepris for det beløb jeg havde givet for DVD-afspilleren eller evt lidt mere, hvis jeg ville betale/lægge flere penge. Jeg blev bla. tilbudt en Denon DVD A11 til ca.13.200,00kr. Normal pris 16.000,00 plus opgradering til regionsfri. Efter et par dages betænkningstid kontakter jeg HiFi klubben telefonisk og meddelte at den daværende produktserie af DVD-afspillere fra Denon ikke havde en alternativ model til mine ønsker eller budget, hvorfor jeg ville vente med at benytte mit tilgodebevis.

I mellemtiden er udsalgsprisen på den fejlbehæftede DVD-afspiller faldet drastisk, dvs. siden den 16. februar 2004. Jens Sauer ny Butikschef HiFi Klubben, der har overtaget sagen, har nu meddelt, at HiFi Klubben nu kun vil ombytte til andre varer for DVD-afspillerens aktuelle udsalgspris kr. 5.999,00 eksklusiv opgradering til regionsfri. Dvs jeg får ikke varer til den aftalte fordelagtige pris og der ud over vil Hifi Klubben kun give mig et tilgodehavende svarende til udsalgsprisen på varen i dag dvs. 5.999,00kr og ikke det beløb jeg gav for den.

DVD-afspilleren er købt via en tidligere ansat i HiFi Klubbens tidligere. Som det fremgår af korrespondancen, har Jesper C Hansen HIFI-klubben, gennem sagsforløbet erkendt fejlen og lovet via XXXX  at denne sag ville blive løst 100% til min tilfredshed.

Jeg har gennem årene købt en del ”High End” produkter som disse varer i HiFi Klubben, og altid haft tillid til forretningen og dens kundebetjening. Dog mener jeg at HiFi Klubben ikke opfylder indgåede aftaler i denne sag, som jeg venligst beder forbrugerklagenævnet tage stilling til.

Venlig hilsen

Jonas Hansen

------------------------------------

Jeg håber dine nye øjne på denne sag, kan slutte sagsforløbet på en bedre måde, til alles tilfredshed. Det er jo ikke de helt store beløb der er til forskel, men princippet i at jeg ikke får det jeg er lovet og endda før meget mindre kan jeg naturligvis ikke stilles tilfreds med, når man ellers opfatter sig som god og glad kunde i HIFIklubben.

Jeg håber på at hører fra dig hurtigt, da jeg vil have sagen videregivet og lukket hurtigst muligt.

Med venlig hilsen

Jonas Hansen

17. Marts 2005

Henrik Wieben, HI-FI Klubben – Svar på reklamation til Jens H. Larsen

Sendt:
17. marts 2005 10:07
Til:
Emne: Denon DVD2900

Kære Jonas

Din henvendelse her til Jens Holst Larsen er landet hos mig, da sagen ligger indenfor mit ansvarsområde.

Jeg har været blandet ind i denne sag før. Jeg må en gang for alle fastslå at vi ikke kan gøre mere end vi allerede har tilbudt dig.

Apparatet er ikke købt i vores forretning på Åboulevard (eller nogen anden Hi-Fi Klubben afdeling). Apparatet er købt privat af en tidligere Hi-Fi Klubben medarbejder. Vi tilbyder på et tidspunkt at hjælpe med fejlfinding på apparatet. Det ender med at du gerne vil indbytte din DVD2900 til noget andet. Det er vi slet ikke forpligtet til, men vil da gerne hjælpe. Du får et bevis på at du har indleveret din DVD2900, der står naturligvis intet beløb på. Apparatet er jo ikke købt hos os.

Det er helt indelysende at hvis vi skal bytte til noget andet bliver indbytningsprisen den aktuelle salgspris. Falder apparatet i pris kan vi jo ikke sælge dit apparat til den gamle høje pris. At du vælger at lade apparatet stå i butikken fra februar til december, og at apparatet i den periode falder i pris kan vi naturluigvis ikke gøre noget ved.

Jeg skal naturligvis også gøre dig opmærksom på at apparatet kan falde yderligere i pris. Det ville derfor være formålstjenligt for dig at få sagen lukket mens du stadig kan indbytte apparatet til den aktuelle salgspris på kr. 5.999,-

Jeg mener absolut ikke at Hi-Fi Klubben med nogen som helst rimelighed skulle tilbyde dig mere end ovenstående. Hvis du havde købt apparatet i en af vores butikker, og det var vores fejl at sagen er trukket i langdrag, ville jeg se anderledes på det. Det er bare ikke tilfældet.

Med venlig Hilsen

Henrik Wieben

Markedschef - Danmark

Hi-Fi Klubben A/S

www.hifiklubben.dk
Ganske Almindelige Entusiaster 

Ovenstående mail er ikke besvaret, men jeg kan kort kommentere:

Aftalen med Jesper C Hansen var at jeg returnerede varen, så jeg kunne købe noget andet. De kunne herved videresælge DVD afspilleren, som på indleveringstidspunktet ikke var faldet i værdi.

Apparatet har ikke, til min kendskab, stået i forretningen fra februar 2004 til december 2005. Jeg returnerede DVD-afspilleren i februar 2004 ifbm en reklamationssag og det har ikke været aftalen eller min forståelse at de har haft DVD-afspilleren med S/N fra min bon i forretningen, som de evt. kunne levere tilbage til mig december 2005. Aftalen var at jeg skulle have andre vare.

Truslen om at jeg kan tabe yderligere penge ved ikke at tage mod deres tilbud omgående er ikke kommenteret yderligere.

Hvorvidt det er rimeligt eller ej at tilbyde mig mere end det de gør, er jeg uenig i, men alt andet lige, så forholder de sig ikke til den aftale XXXXX og jeg lavede med Jesper C Hansen, tidligere chef i HIFIklubben, Aaboulevarden 56.

Tilgodebevis

Billede af fejlen, som den ses på TV’et

Da_Saint
Lukket konto
Lukket konto
Kar:130309

Bruger siden: 19 Juli 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 21 August 2006 kl. 17:08 | IP-adresse registreret  

En lang smøre, hva'? 

Har ikke læst det hele, men det virker som om du ved hvad du taler om og at du kan tale for dig selv, set i lyset af dine mails til HFK. Derfor er jeg i tvivl om hvad du vil have af "os" brugere på forummet...

Du burde vel bare have taget imod tilbudet med det samme. Vi har alle været i samme situation. Altså, at vente og gå glip af en god ting. Der er bare ikke noget at gøre ved det, desværre.

Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
Til top Vis Da_Saint's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Da_Saint

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 August 2006 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

du har købt en dvd afspiller til 7.316,56,00 inkl. moms for 3 år siden og kan få 6000,- på tilgode bevis + du kan købe til personalekøb stadigvæk?syntes de har været meget large du har jo ikke engang købt dvd'en af dem men af en privar person.

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

musashi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005
Sendt: 21 August 2006 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

Du har jo ikke købt af Hfk. Hvori i ligger den dårlige service..... De strækker sig efter min mening temmlig langt.

Tag dog penegene i en fand... fart og glæd dig over du, ikke som andre sidder med en privat-brugtkøb, som har været pengene ud af vinduet.

Musashi

Til top Vis musashi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af musashi

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Sendt: 21 August 2006 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

tja..................jeg synes nu nok at HFK tilbyder en ualmindelig fin løsning - som udgangspunkt har du jo netop IKKE købt varen i een af HFK butikker - du har handlet PRIVAT!

'synes oprigtig talt at din "udhængning" af HFK kommer tilbage som en boomerang..........el. sagt på dansk; det virker som om at du vil "presse citronen"........Jeg er klar over at mit - og ovenstående - input nok ikke er lige hvad du forventede da du postede indlægget....men prøv lige at anskue tingene fra HFK side - den OFFICIELLE side....de ( HFK ) er jo IKKE Sælger, og har derfor ikke tjent een krone på din "engros" / insider" handel....der ER altså ikke garanti på ting som man køber "uden om systemet"

...men lur mig om denne her debat ikke pludselig vil flamme voldsomt op & bringe sindene i kog...det har HFK-indlæg det jo med at gøre

mvh

Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2006 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

Da_Saint skrev:
En lang smøre, hva'? 

Derfor er jeg i tvivl om hvad du vil have af "os" brugere på forummet...

Det er blot oplysning om min oplevelse og budskabet er vel "stol ikke på hifiklubben" De løber fra deres aftaler og tænker ikke på service overfor kunderne.

Raskolnikov
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 21 August 2006 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

Synes da også at HFK yder en super service her!
Du har jo købt privat. Eller var der stadig garanti tilbage? For så er sagen jo en anden...

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 21 August 2006 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

Er det ikke ulovligt at publicere mail-korrespondence uden samtykke fra alle parter??

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer

musashi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005
Sendt: 21 August 2006 kl. 18:33 | IP-adresse registreret  

Beezer skrev:
Da_Saint skrev:
En lang smøre, hva'? 

Det er blot oplysning om min oplevelse og budskabet er vel "stol ikke på hifiklubben" De løber fra deres aftaler og tænker ikke på service overfor kunderne.

Måske er der noget som er gået henover hovedet på mig...

- Har du købt af en tidlgere HFK ansat (altså privatperson)?

- HFK har efterfølgende, da du har opdaget at du har købt katten i sækken, tilbudt dig at købe prduktet til markedspris?

- Vi taler altså om et brugt produkt, du har købt privat, og nu bliver tilbudt fuld markedspris for det?

musashi

Til top Vis musashi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af musashi

Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2006 kl. 18:33 | IP-adresse registreret  

music 4 all skrev:

du har købt en dvd afspiller til 7.316,56,00 inkl. moms for 3 år siden og kan få 6000,- på tilgode bevis + du kan købe til personalekøb stadigvæk?syntes de har været meget large du har jo ikke engang købt dvd'en af dem men af en privar person.

Der er 3 ting i dette.
1) Hvis du køber en vare brugt som er eks. 1 md. gammel og du får kvit. mener du så ikke at du kan reklamere over vare, hvis den er defekt? Reglerne er at du kan reklamere 2 år over en vare, hvis du har kvit. og så er det underordnet om varen er videresolgt til dig. Dette fritstiller ikke HIFIklubben for at skulle stille garanti.

2) Reklamationen blev lavet for lang tid siden og meget før de 2 år. Årsagen til at jeg først poster denne sag nu er at forbrugerklagenævnet har været ca. 18 md. om at behandle sagen.

3) Bemærk at de IKKE vil sælge til personalepris men at det var et tilbud deres tidligere butikchef gav mig. Dette var jeg mere end tilfreds med. Problemer er at de nu påstår jeg har tabt penge pga. værditab på DVD-afspilleren som var defekt og at jeg ikke længere kan købe vare til den aftalte pris.

Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2006 kl. 18:37 | IP-adresse registreret  

musashi skrev:

Du har jo ikke købt af Hfk. Hvori i ligger den dårlige service..... De strækker sig efter min mening temmlig langt.

Tag dog penegene i en fand... fart og glæd dig over du, ikke som andre sidder med en privat-brugtkøb, som har været pengene ud af vinduet.

Musashi

AudioNord/hihifklubben er den opbrindelige sælger af varen og deres garantiforpligtigelser frafalder ikke blot fordi varen sælges videre. Det er jo meget normalt at købe en vare i den blå avis med eks. 6 md. restgaranti. Hifiklubben påstår dog at de ikke skal yde garanti på DERES produkt som er under 6md. gammelt og som har en defekt.

Køb derfor ikke brugte vare, som opbrindeligt er købt i Hifiklubben, med den forventning at en restgaranti på produktet stiller dig mere sikkert i brugthandlen. Reglerne er at garantien følge produktet og kvitteringen, men det mener HIFIklubben åbenbart ikke.

Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2006 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

musashi skrev:

Beezer skrev:
Da_Saint skrev:
En lang smøre, hva'? 

Måske er der noget som er gået henover hovedet på mig...

- Har du købt af en tidlgere HFK ansat (altså privatperson)?

- HFK har efterfølgende, da du har opdaget at du har købt katten i sækken, tilbudt dig at købe prduktet til markedspris?

- Vi taler altså om et brugt produkt, du har købt privat, og nu bliver tilbudt fuld markedspris for det?

musashi

Det er en brugt vare fra HIFIklubben, som er defekt. Den er under 6 md. gammel da jeg reklamere. Varen returneres og jeg får i første omgang et godt tilbud, men over mit budget. Da Denons næste produktserie kommer frem finder jeg den DVD jeg vil have. Der er ca. gået 1 år. Jeg henvender mig for at indløse mit tilgodebevis, men pludselig kan jeg hverken får det ene eller andet, som var aftalt. De mener endda at varen er faldet i værdi og dermed også værdien at mit tilgodebevis.

Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2006 kl. 18:43 | IP-adresse registreret  

Scherer skrev:
Er det ikke ulovligt at publicere mail-korrespondence uden samtykke fra alle parter??

Jeg er ikke oplyst noget om at vores dialog var fortrolig og de står vel også indenfor hvad de skriver.

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Sendt: 21 August 2006 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

Jesper Andersen skrev:

tja..................jeg synes nu nok at HFK tilbyder en ualmindelig fin løsning - som udgangspunkt har du jo netop IKKE købt varen i een af HFK butikker - du har handlet PRIVAT!

'synes oprigtig talt at din "udhængning" af HFK kommer tilbage som en boomerang..........el. sagt på dansk; det virker som om at du vil "presse citronen"........Jeg er klar over at mit - og ovenstående - input nok ikke er lige hvad du forventede da du postede indlægget....men prøv lige at anskue tingene fra HFK side - den OFFICIELLE side....de ( HFK ) er jo IKKE Sælger, og har derfor ikke tjent een krone på din "engros" / insider" handel....der ER altså ikke garanti på ting som man køber "uden om systemet"

Det er nu ikke helt korrekt. Personalerabat og enhver anden form for rabat ændrer intet på garantiforpligtelser. Garantien følger også apparatet hvis det sælges videre privat. Der er altså ingen tvivl om at der var garanti på apparatet da han indleverede det. Det benægtede Hifiklubben jo heller ikke. Problemet er at de ikke kunne løse problemet. Han burde derfor have haft det fulde beløb retur dengang. Han kunne jo også have afleveret apparatet til sin ven, som så kunne have indleveret det til reparation. Hans ven har jo købt det i Hifiklubben og kunne så godt have fået det fulde beløb.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Sendt: 21 August 2006 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

Som jeg læser den her smøre, så har hfk tilbudt dig et apparat, der er som det defekte. Er der andet at gøre, end sige ja tak for den gode service. Det er næsten en reklame for hfk.

vh. Henrik

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 August 2006 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:
Han kunne jo også have afleveret apparatet til sin ven, som så kunne have indleveret det til reparation. Hans ven har jo købt det i Hifiklubben og kunne så godt have fået det fulde beløb.

Ja, men det er næppe større end de Kr. 5995,- som Hifi-Klubben har tilbudt, idet produktet jo er købt til personalepris!

Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 August 2006 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

Det er nu ikke helt korrekt. Personalerabat og enhver anden form for rabat ændrer intet på garantiforpligtelser. Garantien følger også apparatet hvis det sælges videre privat. Der er altså ingen tvivl om at der var garanti på apparatet da han indleverede det. Det benægtede Hifiklubben jo heller ikke. Problemet er at de ikke kunne løse problemet. Han burde derfor have haft det fulde beløb retur dengang. Han kunne jo også have afleveret apparatet til sin ven, som så kunne have indleveret det til reparation. Hans ven har jo købt det i Hifiklubben og kunne så godt have fået det fulde beløb.

[/QUOTE]

Lige præcist... Jeg skulle blot have haft det fulde beløb dengang, men jeg fik et tilgodebevis med teksten at en DVD2900 var indleveret. Jeg tænkte desværre ikke over at beløbet skulle have stået på tilgodebeviset. Det ender så med at da jeg vil indløse tilgodebevises kan jeg ikke få den FULDE værdi men kun den aktuelle markedsværdi. Jeg har altså tabt ca. 1400kr. på deres fejlbehæftede produkt.

Det skal for god ordens skyld nævnes at forbrugerklage sagen lige er endt med et forlig, hvor jeg endelig for ALLE mine penge retur.

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Sendt: 21 August 2006 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

perejvind skrev:
Stanley skrev:
Han kunne jo også have afleveret apparatet til sin ven, som så kunne have indleveret det til reparation. Hans ven har jo købt det i Hifiklubben og kunne så godt have fået det fulde beløb.

Ja, men det er næppe større end de Kr. 5995,- som Hifi-Klubben har tilbudt, idet produktet jo er købt til personalepris!

Jo, købsprisen var 7.316,56,00 inkl. moms

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

Mighty-boy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 21 August 2006 kl. 19:11 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:

Som jeg læser den her smøre, så har hfk tilbudt dig et apparat, der er som det defekte. Er der andet at gøre, end sige ja tak for den gode service. Det er næsten en reklame for hfk.

vh. Henrik

Husk dog på at manden fik "anbefalet" denne dvd-afspiller til sit fjernsyn, men dette ikke virkede sammen, og stadig ikke gør det sågar han bytter tilgodebeviset til en ny afspiller...

Det er lidt noget dobbeltkonfekt, for i bund og grund skulle de oprindelige aftaler have været på skrift og være blevet fuldstændig fastlagte - lidt en skam, men jeg er glad for, at du som kunde, fik det som du kunne ønske dig :) Hvis du med oprettelse af tråden, håbede at kunne sprede et decideret dårligt renome for hifiklubben, har det dog ikke haft nogen effekt på mig.. Jeg synes, som mange andre der har givet sit besyv, at du har fået en ganske acceptabel behandling. Jeg håber du finder en fornuftig afspiller for din kommende sum penge.. ;)

Til top Vis Mighty-boy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mighty-boy

Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes