Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2025 | 12:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Søren Hansen "hanstholm" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
buster69
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 03 Marts 2008 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

Jeg blevet kontaktet af Søren Hansen ang. om min rotel DVD, stadig var til salg. Han var meget interreseret i den. Har skrevet frem og tilbage med ham på sms og snakkede med ham i tlf. Han ville ikke betale mig forud for den, men ville have den sendt på efterkrag. Hvilket var ok med mig.  Tog fri om mandagen for at få den sendt som aftalt med søren, gennem danske fragtmænd. Snakkede med ham 5 min før den blev sendt fra aalborg. Men nu vil han ikke tage imod pakken. Når danske fragtmænd og mig selv ringer til ham, Så siger han bare HALLO HALLO og så bliver røret smidt på. Sagen er nu den, at jeg for en regning fra danske fragtmænd på 500 kr i fragt........ FLOT, Det er takken for at være flink.

Vil bare sige, handel ikke med den mand.

Til top Vis buster69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af buster69

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 Marts 2008 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

Send en regingen på 500 kr. til denne Søren (hvis kan ikke betale den kan de jo gå til inkassor)

Ellers er det forbudt i dette forum at hænge en mand ud med fuld navn og adresse, dette beder du om at fjerne i dit indlæg
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 03 Marts 2008 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

Det er da fint for hifi4all redaktionen, at der pludselig kommer en politibetjent som Star Trek

Måske får han slettet sin advarsel 

vh. T

buster69
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2007
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 03 Marts 2008 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Send en regingen på 500 kr. til denne Søren (hvis kan ikke betale den kan de jo gå til inkassor)

Ellers er det forbudt i dette forum at hænge en mand ud med fuld navn og adresse, dette beder du om at fjerne i dit indlæg

Det er ok med ikke at hænge andre ud på dette forum. Men det er alt jeg har på manden, ingen bruger navn. Og min hensigt var at hjælpe andre på dette forum, hvilket efter min mening kun kan gøres ved at skrive hvem han var, for der er mange Søren hansen her i danmark !. Men det er slettet, held og lykke i andre.

Til top Vis buster69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af buster69

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 03 Marts 2008 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

Det håber jeg sørme osse, at jeg få

Derfor kan man da god hjælpe hifi4all redaktionen (ved ikke om de er gået på ferie)

Og jeg er ikke S.H.

Og sagen omhandler jo kun 500 kr. og ikke 500.000,- kr., synde at det er et lille beløb at, svine en mand til for.

At bruge hele navnet, er måske ok da som du skrier er mange af samme navn i Danmark

PS. husk også at ændre navnet i overskriften (elles kan det jo værre lige meget)

exciter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 04 Marts 2008 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

Har prøvet det samme med en kedelig person fra Køge, han ville ikke betale forud da han tidligere var blevet snydt - fair nok varen blev så sendt med en fragt mand og som opkrævning. Efter 2 forsøg på at aflevere pakken opgav firmaet og tog pakken med tilbage igen. Heldigvis kom jeg ikke til at betale for forsendelsen.
Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Sendt: 04 Marts 2008 kl. 11:03 | IP-adresse registreret  

buster69 skrev:

Jeg blevet kontaktet af Søren Hansen ang. om min rotel DVD, stadig var til salg. Han var meget interreseret i den. Har skrevet frem og tilbage med ham på sms og snakkede med ham i tlf. Han ville ikke betale mig forud for den, men ville have den sendt på efterkrag. Hvilket var ok med mig.  Tog fri om mandagen for at få den sendt som aftalt med søren, gennem danske fragtmænd. Snakkede med ham 5 min før den blev sendt fra aalborg. Men nu vil han ikke tage imod pakken. Når danske fragtmænd og mig selv ringer til ham, Så siger han bare HALLO HALLO og så bliver røret smidt på. Sagen er nu den, at jeg for en regning fra danske fragtmænd på 500 kr i fragt........ FLOT, Det er takken for at være flink.

Tak det er godt at du advare os om sådanne mennsker!!!

Glem alt om hva folk skriver om du ikk må dit og dat!! bare ud med det!!

MVH
Don
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Sendt: 04 Marts 2008 kl. 11:04 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Det håber jeg sørme osse, at jeg få

Derfor kan man da god hjælpe hifi4all redaktionen (ved ikke om de er gået på ferie)

Og jeg er ikke S.H.

Og sagen omhandler jo kun 500 kr. og ikke 500.000,- kr., synde at det er et lille beløb at, svine en mand til for.

At bruge hele navnet, er måske ok da som du skrier er mange af samme navn i Danmark

PS. husk også at ændre navnet i overskriften (elles kan det jo værre lige meget)

Manden ska bare svines til for 500 kr... om det er så var en 10ér... det er lige så meget princippet i det!!

MVH
Don
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

USXX
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 04 Marts 2008 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

Offentlig gabestok - ja tak!
Til top Vis USXX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af USXX

Red King
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 04 Marts 2008 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

don dario skrev:
buster69 skrev:

Tak det er godt at du advare os om sådanne mennsker!!!

Glem alt om hva folk skriver om du ikk må dit og dat!! bare ud med det!!

MVH
Don

Jeg er sku helt enig her!

Jeg kan godt se dillemaet, men jeg vil altså hellere undgå selv at blive røv rendt ved ikke at handle med denne mand!

Til top Vis Red King's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Red King

Furious jt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 04 Marts 2008 kl. 11:40 | IP-adresse registreret  

Hmm, er også enig i at man skal advare andre om "svindlere" og andet, MEN..

Der er jo altid 2 sider af en sag, og nu ved vi jo ikke hvad søren hansen har gang i. Måske er der en god forklaring, og så er det lidt surt at blive hængt ud på nettet.

Måske har han ikke mulighed for at komme på nettet i øjeblikket og ser derfor ikke denne tråd

Til top Vis Furious jt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Furious jt

Nik Nak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2007
Lokalitet: København
Sendt: 04 Marts 2008 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Jeg kan slet ikke se noget dilemma - det er vel ikke forskelligt fra rating-systemet på f.eks. Ebay? - Og hvis den anden part i handlen er utilfreds eller uenig skal han vel nok give sig til kende.

Folk der saboterer muligheden for handel mellem private på nettet bør bekæmpes med alle midler - tænk hvor besværligt det vil være, hvis folk mister tiltroen til systemet, og man så er nødt til at rejse land og rige rundt for at købe/sælge brugt gear IRL.

Til top Vis Nik Nak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nik Nak

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Sendt: 04 Marts 2008 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

Husk at der er folk der ikke kan se noget fornuftig, og let kan gå efter mande, da manden har værre i en gabetstok med navn og adresse, og så
er det lige gyldig om det er 10 kr. eller 500 kr. Så dette kan værre farlig for manden, når der er nogle de synde at de lige skal banke noget
fornuft i manden.

Det ville sige at man opfordre til selvtægt, derfor er det moralsk forkert at bringe navn og adresse.

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Sendt: 04 Marts 2008 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Problemstillingen er hvorledes vi skal forholde os som brugere hvis vi bliver snydt. Dog synes jeg det er uheldigt at starte en tråd som denne, idet der altid er 2 sider af samme sag, og man hurtigt kan komme til at hænge en anden person ud pga. en misforståelse e. lign. (siger ikke at det er tilfældet her). Der er flere muligheder for at forhindre sager som denne her på Hifi4all, men hver af dem har også ulemper.

1) Bliver man snydt herinde, så slettes "synderen" som medlem eller får tildelt en advarsel. Dermed kan "synderen" ikke kontakte os (hvis man udelukkes). Ulempen er, at der skal være en der går ind og vurderer om der rent faktisk er snydt. Man kan jo f.eks. have misforstået hinanden, men det kan desværre også være tale om ren chikane fra anmelders side, idet formålet er at udelukke en bruger. Hvem skal bruge tid på at gå ind og vurdere disse sager???

2)  Hifi4all indfører et rating system. Dejligt nemt at se hvem man skal passe på, men ikke idiotsikkert. Dette kræver igen en stor investering af tid (og nok også økonomisk), at få et sådanne system op at stå.

Nogen enkel og sikker løsning har jeg ikke, men jeg tror ikke at Hifi4all skal blandes ind i vores indbyrdes private handler. Personligt sender jeg ikke noget med efterkrav/postopkrævning, hvis udgiften hertil ikke er betalt på forhånd. Prisen på det fremsendte reguleres selvsagt for denne udgift.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes